Jep, ik komquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
yvon! kom jij nog!?
en swarm!?
en Piet?
en Mikkie?
nee ik ben verdwenen? Ik stond bij misschienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Yuki het volgende:
Zaterdag 4 september in de Stairway te Utrecht
Roept u maar!
Komers:
zeker / min of meer zeker:
08gnot
advancedpower
biogarde
damart
dark_angelus
egeltje1985
flores
fraubitch
friek_
ian_nick
juiced
juicyhil
kluts
liesje1979
light
lotusss
maanvis
meravigliosa
myraela
o.us
paul
pietjepuk007
purplerose
pussydeluxe
ratelslangetje
RealZeus
remlof
reya
rifoki
skippy22
socios
suikertaartje
thepianoman
tijnbrein
Yuki
misschien:
beach
dubbeldrank
Isetmyfriendsonfire
Jofunu-kun
misstique
nielsch
patje1987
SHERMAN
Chiefbigfoot + aanhang
Moemoe
suikertaartje
ThePianoMan
jofunu-kun
paul
rifoki
siegfried
stroopwafels
the_legend_killer
ChipsZak
LovelyLady
ReV66
YipYip
vencodark
Godshand
-Engel-
whosvegas
Spezza19
Cue_
JoeBravo
Zo weer compleet?
Maar jij moet ook gewoon bij min of meer zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ben verdwenen? Ik stond bij misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar jij moet ook gewoon bij min of meer zekerk weet niet waar en wanneer ik van de lijst verdwenen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is in de buurt dus de kans dat ik daadwerkelijk kom is vrij groot maar ligt eraan hoe ik me die dag voel
![]()
Same. Waarschijnlijk moet ik werken die dag, dus als ik heel gaar terugkom in Utrecht word t niet veelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k weet niet waar en wanneer ik van de lijst verdwenen benen het is in de buurt dus de kans dat ik daadwerkelijk kom is vrij groot maar ligt eraan hoe ik me die dag voel
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same. Waarschijnlijk moet ik werken die dag, dus als ik heel gaar terugkom in Utrecht word t niet veel
Maar ik ben wel min of meer zeker dat ik ga
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werkenquote:
Dat zijn juist de beste momenten om te gaan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werken
Je was een stuk wakkerder dan ik was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werken
Is er geen van tweeën.. Hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Wat is het begin- en eindtijdstip van de meet?
Ik kom met de trein uit Friesland. De laatste komt weer om 02.10u aan in Leeuwarden (Vertrek 23.51u van Utrecht Centraal)
Tegen het einde van de middag komen de eersten volgens mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Ik kom met de trein uit Friesland. De laatste komt weer om 02.10u aan in Leeuwarden (Vertrek 23.51u van Utrecht Centraal)
Wodka-rockstar doet wonderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was een stuk wakkerder dan ik was.
regel een slaapplek..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Er kokmt wel een kipquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag 4 september in de Stairway te Utrecht
Roept u maar!
Komers:
pussydeluxe
Jij niet dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |