Ik weet zoiets pas op de dag zelf.quote:
Dat is een beetje de bedoeling. En trouwens, als je iemand van FOK! kent is dat totaal niet te vergelijken met iemand IRL. Dus je kent eigenlijk helemaal niemandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Wow dat gaat druk worden in de Stair.
Misschien dat ik wel kom, ik ken eigenlijk niemand.
Dank je wel, Pascalle.quote:
Chowiwowiwowiwoi.quote:
Oh ja, ik moest je negeren, dat was het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chowiwowiwowiwoi. [ afbeelding ]
Je kent me toch wel?
Waarom zou je mij in godsnaam willen negeren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest je negeren, dat was het.
Ik faal.
Ik weet het ook niet, dat was de trend gisteren chowitjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou je mij in godsnaam willen negeren?
Zolang het maar niet persoonlijk is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat was de trend gisteren chowitje.
Uiteraard nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zolang het maar niet persoonlijk is..
ga er gewoon vanuit dat ik er een paar mis en dan ben ik altijd op tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd weg ivm tram??
weinig keus als je maar 1 van de 2 data kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zit tetwijfelen.. deze meet of die van 11 september.. wat een keuzes.
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zit tetwijfelen.. deze meet of die van 11 september.. wat een keuzes.
Kom je ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weinig keus als je maar 1 van de 2 data kan
Ik heb nog geen idee, maar die spare-ribs in de Stairway vind ik wel goed te knagen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie alweer gezeik over het eten. Ik bestel gewoon een shagadelic burger voor mezelf en de rest zoekt het maar uit
het eten is prima, de bediening moet worden gestenigd...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, maar die spare-ribs in de Stairway vind ik wel goed te knagen.![]()
Dat zou dus wel een optie kunnen zijn.
die bij oksel, denk het welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom kiezen?![]()
[..]
Kom je ook?
Tegen die tijd zijn mijn ouders wel klaar met de verbouwing en zal ik kijken of er nog wat stenen over zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het eten is prima, de bediening moet worden gestenigd...
Idd, ik loop een burgerking of Mac binnen op utrecht centraalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie alweer gezeik over het eten. Ik bestel gewoon een shagadelic burger voor mezelf en de rest zoekt het maar uit
Is hij niet al 16, inmiddels?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:50 schreef Splutje het volgende:
Alsof AdvancedPower ergens binnen komt, met zijn 15 jaar
Ik maakte een opmerking over gezamenlijk uit eten gaan, maar dat was o.a. voor moemoe bedoeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, ik loop een burgerking of Mac binnen op utrecht centraal
Anyway, ik ga even eten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik maakte een opmerking over gezamenlijk uit eten gaan, maar dat was o.a. voor moemoe bedoeldZullen we nu ophouden over eten?
Dit. Ik ga echt niet zitten eten bij een zuipmeet met onbekenden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, ik loop een burgerking of Mac binnen op utrecht centraal
Ja, das heel logischquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. Ik ga echt niet zitten eten bij een zuipmeet met onbekenden.
Wie zegt dat het een zuipmeet wordt? Het is 2010. Een boel mensen die elkaar kennen van een forum gaan met elkaar op een terasje zitten en iedereen bestelt en betaalt zelf, denk dat de meeste mensen niet zuipen maar gewoon gezellig bier, fris of wijn drinken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. Ik ga echt niet zitten eten bij een zuipmeet met onbekenden.
Nou ja, het is in een cafe, wat verwachten mensen dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef liesje1979 het volgende:
De meets waar ik ben geweest waren tot nu toe altijd wel zuipmeets hoor.
Zelfs in 2010
ja, ik dacht al..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar Utrecht? Ben je gek, dat is sneller en goedkoper met de trein voor mij
Ja, dat viel reuze mee, al waren er wel een paar flink de weg kwijt hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond de semi-10-jaar-meet overigens wel meevallen![]()
maar was toen ook vrij vroeg weer weg
Oh, oops! Mijn komst is nog steeds niet zeker, dus aan mij heb je niet veel denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik maakte een opmerking over gezamenlijk uit eten gaan, maar dat was o.a. voor moemoe bedoeldZullen we nu ophouden over eten?
idemquote:
Daar stond je alquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan naar zeker, of stond ik daar al?
Kijk Q lief aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
Perhaps, perhaps. Ff zien of ik ergens kan crashen.
Ik geef alleen een suggestiequote:
Stairway Utrecht, tijd onbekend maar rond 6 uur zullen er vast al wel een stelletje zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef -Engel- het volgende:
Zet mij, tot er meer bekend is, maar op de maybe lijst.....!!!!
Want waar staat hoe laat en zo waar????
Ik sluit aan bij perhaps dus. Wariom sta ik er niet in?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
Perhaps, perhaps. Ff zien of ik ergens kan crashen.
Laatste update van het lijstje was op 11 augustus toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik sluit aan bij perhaps dus. Wariom sta ik er niet in?
Omdat ik zelden op GC kom zeker?
Een moderator, FA ofzo moet dan even de OP edittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik sluit aan bij perhaps dus. Wariom sta ik er niet in?
Omdat ik zelden op GC kom zeker?
Juichquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Yuki het volgende:
Zaterdag 4 september in de Stairway te Utrecht
Roept u maar!
Komers:
zeker / min of meer zeker:
08gnot
advancedpower
biogarde
damart
dark_angelus
egeltje1985
flores
fraubitch
friek_
ian_nick
juiced
juicyhil
kluts
liesje1979
light
lotusss
maanvis
meravigliosa
myraela
o.us
paul
pietjepuk007
purplerose
pussydeluxe
ratelslangetje
RealZeus
remlof
reya
rifoki
skippy22
socios
suikertaartje
thepianoman
tijnbrein
Yuki
misschien:
beach
dubbeldrank
Isetmyfriendsonfire
Jofunu-kun
misstique
nielsch
patje1987
SHERMAN
Chiefbigfoot + aanhang
Moemoe
suikertaartje
ThePianoMan
jofunu-kun
paul
rifoki
siegfried
stroopwafels
the_legend_killer
ChipsZak
LovelyLady
ReV66
YipYip
vencodark
Godshand
-Engel-
whosvegas
Spezza19
Cue_
JoeBravo
Zo weer compleet?
Idem.quote:
Jep, ik komquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
yvon! kom jij nog!?
en swarm!?
en Piet?
en Mikkie?
nee ik ben verdwenen? Ik stond bij misschienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Yuki het volgende:
Roept u maar!
Komers:
zeker / min of meer zeker:
08gnot
advancedpower
biogarde
damart
dark_angelus
egeltje1985
flores
fraubitch
friek_
ian_nick
juiced
juicyhil
kluts
liesje1979
light
lotusss
maanvis
meravigliosa
myraela
o.us
paul
pietjepuk007
purplerose
pussydeluxe
ratelslangetje
RealZeus
remlof
reya
rifoki
skippy22
socios
suikertaartje
thepianoman
tijnbrein
Yuki
misschien:
beach
dubbeldrank
Isetmyfriendsonfire
Jofunu-kun
misstique
nielsch
patje1987
SHERMAN
Chiefbigfoot + aanhang
Moemoe
suikertaartje
ThePianoMan
jofunu-kun
paul
rifoki
siegfried
stroopwafels
the_legend_killer
ChipsZak
LovelyLady
ReV66
YipYip
vencodark
Godshand
-Engel-
whosvegas
Spezza19
Cue_
JoeBravo
Zo weer compleet?
Maar jij moet ook gewoon bij min of meer zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ben verdwenen? Ik stond bij misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar jij moet ook gewoon bij min of meer zekerk weet niet waar en wanneer ik van de lijst verdwenen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is in de buurt dus de kans dat ik daadwerkelijk kom is vrij groot maar ligt eraan hoe ik me die dag voel
![]()
Same. Waarschijnlijk moet ik werken die dag, dus als ik heel gaar terugkom in Utrecht word t niet veelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k weet niet waar en wanneer ik van de lijst verdwenen benen het is in de buurt dus de kans dat ik daadwerkelijk kom is vrij groot maar ligt eraan hoe ik me die dag voel
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same. Waarschijnlijk moet ik werken die dag, dus als ik heel gaar terugkom in Utrecht word t niet veel
Maar ik ben wel min of meer zeker dat ik ga
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werkenquote:
Dat zijn juist de beste momenten om te gaan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werken
Je was een stuk wakkerder dan ik was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werken
Is er geen van tweeën.. Hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Wat is het begin- en eindtijdstip van de meet?
Ik kom met de trein uit Friesland. De laatste komt weer om 02.10u aan in Leeuwarden (Vertrek 23.51u van Utrecht Centraal)
Tegen het einde van de middag komen de eersten volgens mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Ik kom met de trein uit Friesland. De laatste komt weer om 02.10u aan in Leeuwarden (Vertrek 23.51u van Utrecht Centraal)
Wodka-rockstar doet wonderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was een stuk wakkerder dan ik was.
regel een slaapplek..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Er kokmt wel een kipquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Roept u maar!
Komers:
pussydeluxe
Jij niet dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |