quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze vindt ons allemaal veuls te oud.
Ik niet, maar ik ben geestelijk nog jong. Maar feit blijft dat we haar leeftijd keer twee zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben geestelijk nog jong. Maar feit blijft dat we haar leeftijd keer twee zijn.
en jij dan nog +2.![]()
Ik wist dat Myraela al 21,5 wasquote:
Idd, geneuzel. Als ik met vrienden uit eten ga is het gewoon rekening/aantal eters.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
eten doe ik wel in de trein ofzois altijd een chaos met 'de rekening'... doe 't niet zo snel meer... dat mee eten op een FOK! meet
kijk, dat je niet 20 euro meer gaat betalen, ok, dat snap ik. Maar dat je op de cent nauwkeurig gaat lopen uitrekenen wat je had en niet meer wilt betalen, of blijkbaar nog minder, want er zijn genoeg meets geweest waarbij iedereen steevast bleef volhouden 'nee hoor, heb echt genoeg betaald', terwijl de stapel geld niet genoeg was om de rekening te betalen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, geneuzel. Als ik met vrienden uit eten ga is het gewoon rekening/aantal eters.
Met fokkers kan dat niet"mijn hoofdgerecht was 4 euro goedkoper dan dat van jou!"
Inderdaad ik eet wel apart met wat mensen die niet moeilijk doen over geld uitgevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
eten doe ik wel in de trein ofzois altijd een chaos met 'de rekening'... doe 't niet zo snel meer... dat mee eten op een FOK! meet
omg wat pijnlijk zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk, dat je niet 20 euro meer gaat betalen, ok, dat snap ik. Maar dat je op de cent nauwkeurig gaat lopen uitrekenen wat je had en niet meer wilt betalen, of blijkbaar nog minder, want er zijn genoeg meets geweest waarbij iedereen steevast bleef volhouden 'nee hoor, heb echt genoeg betaald', terwijl de stapel geld niet genoeg was om de rekening te betalen..
dan maar naar de mac ofzo, en per persoon bestellen!
Tuurlijk, als jij bijv alleen een voorgerecht neemt betaal je minder, maar normaal gesproken eet iedereen ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk, dat je niet 20 euro meer gaat betalen, ok, dat snap ik. Maar dat je op de cent nauwkeurig gaat lopen uitrekenen wat je had en niet meer wilt betalen, of blijkbaar nog minder, want er zijn genoeg meets geweest waarbij iedereen steevast bleef volhouden 'nee hoor, heb echt genoeg betaald', terwijl de stapel geld niet genoeg was om de rekening te betalen..
dan maar naar de mac ofzo, en per persoon bestellen!
Ik heb dan ook een aantal keer echt veels teveel gedokt, gewoon om van het gezeik af te zijn en weg te kunnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Hoe meer mensen zeiken over het betalen, hoe meer ik altijd de neiging krijg om dan maar extra/alles te betalen. Wat heb ik daar een hekel aan zeg.
I'm with stupidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een aantal keer echt veels teveel gedokt, gewoon om van het gezeik af te zijn en weg te kunnen.
GMTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
HW: daar voor stond ik net op van de bankom te opperen
"wokrestaurant waar je voor 25 euro 2 uur onbeperkt eet en drinkt"![]()
maarreuh.. dat meot vast ergens zitten daarwokken
quote:
Geen idee, waarom denk jij dat je genegeerd wordtquote:
No clue, daarom vraag ik het ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, waarom denk jij dat je genegeerd wordt.
had al gegoogled ja, maar we hebben ooit met de Slankies ergens tapa's gegeten, dat was echt puik, arrangement voor 19.50, wel exclusief drank, dat wel, maar wellicht is zoiets iets?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien
er niet zo'n woktoko in het centrum of redelijk in de buurt
dat zou dan wel kunnen misschien inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had al gegoogled ja, maar we hebben ooit met de Slankies ergens tapa's gegeten, dat was echt puik, arrangement voor 19.50, wel exclusief drank, dat wel, maar wellicht is zoiets iets?
Nu iig ff slapenbrainstorm ik nog wel verder
Dat doen ze in de Stairway ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
enige nadeel is dat de meeste wokrestaurants Bavaria schenken lijkt 't wel, maar ach, na 8 proef je dat niet meer
In de eerste paar jaar van de meets maakte ik altijd een pot, liet iedereen meebetalen wie veel ging drinken en een paar mensen die fris dronken haalden zelf iets, werkte perfect. We hadden soms een pot van 200 euro en bestelden hele bladen tequilaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet zoiets pas op de dag zelf.quote:
Dat is een beetje de bedoeling. En trouwens, als je iemand van FOK! kent is dat totaal niet te vergelijken met iemand IRL. Dus je kent eigenlijk helemaal niemandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Wow dat gaat druk worden in de Stair.
Misschien dat ik wel kom, ik ken eigenlijk niemand.
Dank je wel, Pascalle.quote:
Chowiwowiwowiwoi.quote:
Oh ja, ik moest je negeren, dat was het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chowiwowiwowiwoi. [ afbeelding ]
Je kent me toch wel?
Waarom zou je mij in godsnaam willen negeren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest je negeren, dat was het.
Ik faal.
Ik weet het ook niet, dat was de trend gisteren chowitjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou je mij in godsnaam willen negeren?
Zolang het maar niet persoonlijk is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat was de trend gisteren chowitje.
Uiteraard nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zolang het maar niet persoonlijk is..
ga er gewoon vanuit dat ik er een paar mis en dan ben ik altijd op tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd weg ivm tram??
weinig keus als je maar 1 van de 2 data kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zit tetwijfelen.. deze meet of die van 11 september.. wat een keuzes.
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zit tetwijfelen.. deze meet of die van 11 september.. wat een keuzes.
Kom je ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weinig keus als je maar 1 van de 2 data kan
Ik heb nog geen idee, maar die spare-ribs in de Stairway vind ik wel goed te knagen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie alweer gezeik over het eten. Ik bestel gewoon een shagadelic burger voor mezelf en de rest zoekt het maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |