Ik weet zoiets pas op de dag zelf.quote:
Dat is een beetje de bedoeling. En trouwens, als je iemand van FOK! kent is dat totaal niet te vergelijken met iemand IRL. Dus je kent eigenlijk helemaal niemandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Wow dat gaat druk worden in de Stair.
Misschien dat ik wel kom, ik ken eigenlijk niemand.
Dank je wel, Pascalle.quote:
Chowiwowiwowiwoi.quote:
Oh ja, ik moest je negeren, dat was het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chowiwowiwowiwoi. [ afbeelding ]
Je kent me toch wel?
Waarom zou je mij in godsnaam willen negeren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest je negeren, dat was het.
Ik faal.
Ik weet het ook niet, dat was de trend gisteren chowitjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou je mij in godsnaam willen negeren?
Zolang het maar niet persoonlijk is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat was de trend gisteren chowitje.
Uiteraard nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zolang het maar niet persoonlijk is..
ga er gewoon vanuit dat ik er een paar mis en dan ben ik altijd op tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd weg ivm tram??
weinig keus als je maar 1 van de 2 data kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zit tetwijfelen.. deze meet of die van 11 september.. wat een keuzes.
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zit tetwijfelen.. deze meet of die van 11 september.. wat een keuzes.
Kom je ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weinig keus als je maar 1 van de 2 data kan
Ik heb nog geen idee, maar die spare-ribs in de Stairway vind ik wel goed te knagen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie alweer gezeik over het eten. Ik bestel gewoon een shagadelic burger voor mezelf en de rest zoekt het maar uit
het eten is prima, de bediening moet worden gestenigd...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, maar die spare-ribs in de Stairway vind ik wel goed te knagen.![]()
Dat zou dus wel een optie kunnen zijn.
die bij oksel, denk het welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom kiezen?![]()
[..]
Kom je ook?
Tegen die tijd zijn mijn ouders wel klaar met de verbouwing en zal ik kijken of er nog wat stenen over zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het eten is prima, de bediening moet worden gestenigd...
Idd, ik loop een burgerking of Mac binnen op utrecht centraalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie alweer gezeik over het eten. Ik bestel gewoon een shagadelic burger voor mezelf en de rest zoekt het maar uit
Is hij niet al 16, inmiddels?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:50 schreef Splutje het volgende:
Alsof AdvancedPower ergens binnen komt, met zijn 15 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |