Hmmmm, nee. Qua conditie denk ik dat ik beter mijn krachten kan sparen voor het begin van het nieuwe studiejaar (de maandag erop).quote:
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil graag.. maar heb een huis gekregen en ben er druk mee.
Wat is verstandig
Ah ok, jammer maar ik snap het wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm, nee. Qua conditie denk ik dat ik beter mijn krachten kan sparen voor het begin van het nieuwe studiejaar (de maandag erop).
Ben jij dan niet de bloemetjes aan het buiten zetten in Frankrijk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat zij zegt, dat dagje maakt het verschil ook niet.
Ik heb er zin in.
Nou, ik mag toch hopen dat ik uiterlijk vrijdag terug kom.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij dan niet de bloemetjes aan het buiten zetten in Frankrijk?
Anders drink ik wel een biertje extra voor jouquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen dat ik uiterlijk vrijdag terug kom.
Dat mag sowieso want ik ben met de auto.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders drink ik wel een biertje extra voor jou
Mooi meer bier voor de restquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag sowieso want ik ben met de auto.
Volgens mij zijn de meeste juist 30+ daarom twijfel ik of ik wel moet gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:51 schreef Godshand het volgende:
Wie zijn eigenlijk de 30+ers van de meet?
Voor het zo'n kinderdisco wordt...
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady meld zich als dertiger af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |