jij gaat toch eten bij de stairway, jou zien we toch nietquote:
Nee, nooit meer van m'n leven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij gaat toch eten bij de stairway
Goed idee. En iedereen dit leest trek lering uit de wijze Mike!quote:
hangt eraf waar. Komend weekend is het wel 80/90s feest in de Winkelquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil wel daarna ergens anders naartoe om te dansener gaan vast wel meer mensen mee toch?
Jaaaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
maak van mijn "misschien" maar een zeker
nou, tof hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik kom stiekem, jullie merken niet eens dat ik daar ben.
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
hangt eraf waar. Komend weekend is het wel 80/90s feest in de Winkel
Het restant van je leven is niet lang genoeg meer om daar nog een keer op je eten te wachten.quote:
Het is nog geen tijd voor Het Grote Afmelden hè?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
Hey, meer aanmeldingen dan afmeldingen deze week so far, dat hoort niet
ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nog geen tijd voor Het Grote Afmelden hè?
Slapen? Neem gewoon de eerste trein op zondagochtendquote:
Volgens HW.... (in een ander topic)... mogen we dat zelf wetenquote:
AYEquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens HW.... (in een ander topic)... mogen we dat zelf weten![]()
Ik stel voor rond 19:00 of misschien iets eerder... of later... maar dat ligt aan de verdere planning
LDG en ik willen in ieder geval nog ergens gaan dansen..... 2 opties>>>>
Superstyle in Tivoli of iets 80/90 in de winkel van sinkel (beide redelijk in de buurt van de stairway)
Edit: Ik geef morgen door hoe laat ik waar ben... incl ... de data van de verschillende opties...
Goed plan say AYE.....
![]()
oja AYE!!!!
Ff googlen eh?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
AYE
Alleen wat is Starways? En zijn er verzamelplekken op stations waar we allemaal een hoedje met een fokvlaggetje krijgen ofzo? Wat ik kan het zeker niet vinden.
Oh nee he, kom jij ook?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
AYE
Alleen wat is Starways? En zijn er verzamelplekken op stations waar we allemaal een hoedje met een fokvlaggetje krijgen ofzo? Wat ik kan het zeker niet vinden.
het is vlakbij het station, zo moeilijk is het niet te vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
AYE
Bubbles is veel, maar geen jochiequote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Stefan het volgende:
Gewoon op de muziek van het Goede Doel afgaan, jochie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |