Anders zijn er niet genoeg mooie vrouwenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
Anders zijn er niet genoeg mooie vrouwen
Moeten we vast een stil hoekje voor je reserveren? Met een tafel waar je onder kunt kruipen als Yvonne op je af komt?quote:
Hoeft niet Yvonne komt nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moeten we vast een stil hoekje voor je reserveren? Met een tafel waar je onder kunt kruipen als Yvonne op je af komt?
Ja volgens mij zat zij dan in Londonquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is dit nou?![]()
Een meet zonder ons aller FOK!moeder?
Dan nog heeft Skippy dat tafeltje nodig. Die durft echt niks tegen FB te zeggen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja volgens mij zat zij dan in London
Of tegen iemand andersquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog heeft Skippy dat tafeltje nodig. Die durft echt niks tegen FB te zeggen.
Die is een week later in Wierden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer in de stairwayWas vorig jaar ook al, tijdens de vervangende tienjaarsmeet.
Wanneer gaan we nou kamperen??
Ik zit me net aan te melden gekquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
Het Grote Afzeggen is begonnen, zie ik?
Dankjewel, schatquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit me net aan te melden gekOp Suikertaartje moet je niet letten
Bier zuipen en Yvonne in de kont knijpenquote:
Aaaaaaaaaaaaah!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou komen -maar stand niet in de lijst- maar moet toch afzeggen. Ten eerste financieel en ten tweede wat familieomstandigheden die mn hoofd niet helemaal naar een meet zetten...
volgende keer beter dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |