idd, daar reken je opquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef Q. het volgende:
Oh, ik kom ook maar ik wil niet op de lijst, mijn komst moet een verrassing blijven. Q op een meet, dat verwacht je niet.
we willen dan ook geen onbekende newbies zienquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef Q. het volgende:
Oh, ik kom ook maar ik wil niet op de lijst, mijn komst moet een verrassing blijven. Q op een meet, dat verwacht je niet.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef Q. het volgende:
Ohquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
we willen dan ook geen onbekende newbies zien.
ik was het woordje "mannelijke" vergetenquote:
Wat een tref!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik was het woordje "mannelijke" vergeten.
Dat hoeft ook nietquote:
Vroeger was ik QyRoZ. CUB. Enzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat meen je niet..![]()
Dat moet dan wel heel erg lang geleden zijn
Zou kunnen, daar ben ik ook wel eens geweest. Maar ik heb je volgens mij minimaal 2x gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wacht even.. was dat niet bij defje thuis toen? Of was dat weer wat anders?
jij gaat toch eten bij de stairway, jou zien we toch nietquote:
Nee, nooit meer van m'n leven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij gaat toch eten bij de stairway
Goed idee. En iedereen dit leest trek lering uit de wijze Mike!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |