quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
Ah, wat gaaf! Kun je er voor mij ook eentje maken?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef classpc het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar...
[edit]
grotere versie van mijn avatar vind je in m'n fobo
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:15 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hi![]()
Ik wil er ook wel een, beetje kalig, blank, verder mag je het zelf weten.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
Ian,
Zou je er voor mij ook eentje kunnen maken?
liefst een blond bar-meisje
Tnx!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:54 schreef internal het volgende:
[..]
Precies dit, ik durf er eigenlijk niet naar te vragen maar doe het toch![]()
Als je nog tijd over hebt, kan je dan een paintje maken van mijn avatar?
Alvast bedankt!
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef femsss het volgende:
Ik zou ook wel zo'n plaatje willen![]()
Iets met meisje en blonde krullen![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:57 schreef fonsoy het volgende:
Oooeoeoeh, hier kan je die vette avatars aanvragen! Heb je nog tijd by any chance?Ik zou wel iets mannelijks willen ....
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef Ilske het volgende:
*lief kijkt, met wimpers knippert*
Zou ik ook zo'n chagrijnige avatar mogen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef MeneerBob het volgende:
Kan je er ook één voor mij maken?
Ik heb er nu geen dus alles is toegestaan.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef donroyco het volgende:
Kan die van mij ook gedaan worden, aub... Dank
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef Northside het volgende:
Als je je toevallig nog eens zou vervelen... als je van die van mij ook iets kan maken, graag. Al is dat wel een lastige volgens mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 april 2008 20:46] schreef MASD het volgende:
KutVocht. Ik word een beetje jaloers van jouw genialiteit. Jij heerscht.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef genakt het volgende:
Als hij het weer zou willen zou hij zelf wel een topic hierover openen
Het is gewoon je reinste gebrek aan RSPKT!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef genakt het volgende:
Spitting image.quote:
Goeie zet, KutIanVocht!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef genakt het volgende:
Mag opzich wel, maar je kan 'm ook gewoon meteen meenemen:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef blomst het volgende:dan vraag ik of ik weer in de wachtlijst mag
Heb je REV nu in je zak?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was één grote PR-stunt, ik zeg het je.
Wat snel, dank je welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag opzich wel, maar je kan 'm ook gewoon meteen meenemen:
[ afbeelding ]
Oh blommeke, ik herken je niet meer.quote:
komt vast van mijn lurkersstandquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh blommeke, ik herken je niet meer.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef Chowi het volgende:
Goed dat je weer verdergaat, Ian. Je moet je niet laten kennen door de baggeraars op FOK.
Ik neem aan dat ik ook weer in de wachtlijst kom?.
Fuckin' A!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:29 schreef femsss het volgende:
Ian, ben nog in de wacht.. maar ist evt. mogelijk om er kattenoortjes aan toe te voegen?![]()
iets met meisje en blonde krullen en kattenoortjes dus..
Over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:15 schreef femsss het volgende:
Thanks!!![]()
Als je evt. nog eens tijd over hebt
[..]
Zijn eigen chagrijnige gezicht op het moment dat het idee geboren was, denk ikquote:
nu nog een bjoetie kwien op de weblog die het IRL namaaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zijn eigen chagrijnige gezicht op het moment dat het idee geboren was, denk ik
Ha! Het idee voor de volgende Fok! foto contest is geboren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu nog een bjoetie kwien op de weblog die het IRL namaakt
ik heb geen make-upquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ha! Het idee voor de volgende Fok! foto contest is geboren.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Even uit het vorige topique, maar je mag me onderaan de lijst zetten:
graag zou ik een icon hebben met betrekking op iets heiligs (paus?) of iets met een geit(of allebei)
aangezien ik natuurlijk Holy_Goat heet.
Mooi!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
En we hebben een nieuwe collage!Gemaakt door mijn liefste vriendinnetje
[ afbeelding ]
Jij wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:02 schreef Laysa het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar mag ik een lieve?
Da's wel de bedoeling, posterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Eigenlijk zou daar een poster of een canvas doek oid, van gemaakt moeten worden
ik om te fappenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's wel de bedoeling, posterModerator Liesje wil er graag één om naar te kijken tijdens het schijten, begreep ik in de slowchat
Mwa, met Photoshop kom je ook een heel eind.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb geen make-up. en nee die ga ik ook niet lenen van m'n moeder of zusjes (wat zullen ze wel niet denken)
Kwestie van even herhalen zoals je nu doet denk ik, het is een beetje een chaos gewordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef A-noniem het volgende:
even een vraagje. ik zie dat er mensen zijn die na mij waren met hun verzoek voor een avatar, voor wie er al een is gemaakt. sta ik überhaupt nog wel in de planning of toch niet? dan weet ik of ik er nog op moet wachten of niet?
* Maanvis voelt een nieuwe reeks opkomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, met Photoshop kom je ook een heel eind.![]()
[ afbeelding ]
haha, nou bij deze danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kwestie van even herhalen zoals je nu doet denk ik, het is een beetje een chaos geworden
Iets a la mijn huidige ava... Denk regenboog, slagtanden en katachtigeoortjes. En chagrijnig bekkie natuurlijk ^^quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's wel de bedoeling, posterModerator Liesje wil er graag één om naar te kijken tijdens het schijten, begreep ik in de slowchat
Wat is er met tong?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef Maanvis het volgende:
ik heb voor vandaag en morgen even een andere genomen omdat ik tong80 moet steunen, maar de Ian_Nick & Cerror icoon komt nog terug wees maar niet bang.
Hij is het zat!quote:
Brilfokkingjant!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
En we hebben een nieuwe collage!Gemaakt door mijn liefste vriendinnetje
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef mahlah het volgende:
Anders hoor ik er niet bij!
Heb geen inspiratie voor je, dus ik sluit netjes achteraan.
Foto uit mijn fobo? Mijn huidige UI(cover van Anouk is Alive)? Maakt mij niet uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Rustig mensen!Met "doe maar iets leuks, ik weet niets" kan ik weinig
Idee: kan je iets leuks maken met een "Felix kat"?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Heksje!quote:
Ik heb wel inspiratiequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
yesssssssssssss kus kus en nog een kus wat lief van je, ja deze neem ik die andere bewaar ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag Heksje!
Ik heb je ava gepimped, omdat je één van de eerste minder uitgebreide wasKijk maar of je deze liever hebt?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Iets a la mijn huidige ava... Denk regenboog, slagtanden en katachtigeoortjes. En chagrijnig bekkie natuurlijk ^^
Als het niet te lastig is hoor
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Idee: kan je iets leuks maken met een "Felix kat"?
Jeweetwel, zo'n zwart witte kater die op de doosjes van Felix kattenvoer staat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Wauw tof dat je toch weer verder gaat IanIk zat net het topic te lezen waarin stond dat je ging stoppen dus ik zat al te balen dat je niet meer aan de mijne was toegekomen want ze zijn zooooo leuk
Moet ik hem hier weer opnieuw aanvragen? Bij deze dan voor de mijne! sexy chick met lang rood haar please
als ik nog ergens op de wachtlijst sta wacht ik gewoon mijn plekje af hoor
quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ian, tof dat je je maar heel even op de kast hebt laten jagen
wil je er ook nog een voor mij maken?
inspiratie in mn fobo
Oh, GvsE! Hij's cool!quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef Day het volgende:
Even een remindertje. Voor een kleine aanpassing aan mijn IU. Geen haast!
thanks Ianquote:
Shmoopy!quote:
Ben jij nou een artiest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij vraagt een paar posts hierboven wat je wil.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:48 schreef A-noniem het volgende:
ik herhaal me nog maar eens een keer in het geval dat je mijn posts niet hebt gelezen, maar je bent mij vergeten Ian...
Ik denk eerder dat je mijn posts niet leestquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:48 schreef A-noniem het volgende:
ik herhaal me nog maar eens een keer in het geval dat je mijn posts niet hebt gelezen, maar je bent mij vergeten Ian...
in der tatquote:
Dat was een retorische vraag ... je hebt al meer dan 200 user-icons en mensen blij gemaakt. Petje afquote:
Ik zal er even goed over nadenkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat was een retorische vraag ... je hebt al meer dan 200 user-icons en mensen blij gemaakt. Petje af
ow, wat stom van mequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je mijn posts niet leest![]()
Voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef NBT het volgende:
Jeetje, ik ben al je topic doorgegaan om alle nieuwe UI's te bekijken, complimenten ze zijn echt vet!
Als je wachtrij voorbij is kan/wil je er ook een voor mij maken?
iemand die als "xD" kijkt zeg maar, blanke vrouw met bruin lang haar!
Hij is cool, en zelfs een beetje evilquote:
Sorry Ian, een meisje met donker haar en een brilletje op en een knal rose t-Shirt voor mij aubquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou het niet doen. Daar ben je veel te liev voor..quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Daar ben je veel te liev voor..
Die van Graseter heb ik wel gemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Htje het volgende:
Naar eerder verzoek: de bozerikjes die niet van Ian zijn bij elkaar, met de namen van de makers erbij. Oftewel "GeIanspireerd":
[ link | afbeelding ]
Compleet?
En nog een stelletje (vr)olijkerds:
[ link | afbeelding ]
Ian, als je die boze panda met rode achtergrond hier voor mij neer zou willen zetten (die had ik nog niet opgeslagen, of kleeft daar een trauma aan?), dan kan ik proberen of wit, rood of groen het mooist is bij die mozaiek.
Verkeerde conclusie getrokken omdat die er niet bijstond in Mera's collage, zal het corrigeren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van Graseter heb ik wel gemaakt
Verdraaid, heb ik er 1 gemist? Dakannie hèquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef Htje het volgende:
[..]
Verkeerde conclusie getrokken omdat die er niet bijstond in Mera's collage, zal het corrigeren.
Jeej! Iemand die mij begrijpt!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij is cool, en zelfs een beetje evilDank je wel!
Oh trouwens, als die collage vol is, wil ik die voor op m'n wc deur
Hij staat volgens mij alleen in het Bedankt topic, pag. 2 ma. 19 juli 17.50 u.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verdraaid, heb ik er 1 gemist? Dakannie hè![]()
Heb je misschien een linkje bij de hand waar hij door Ian gepost is? Dan zet ik hem er ff tussen op de juiste plaats voor de volgende versieAnders zoek ik 'em zelf wel even op
Oh vergeet erbij te zeggen wat ik graag zou willenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:55 schreef DuchessX het volgende:
Oeh je doet het weer??
Wil je dan alsnog een voor mij maken? Please, please...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DuchessX op 28-07-2010 19:35:24 ]#geen
Okee, bedankt voor je oplettendheid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef Htje het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij alleen in het Bedankt topic, pag. 2 ma. 19 juli 17.50 u.
Dus ik denk dat hij na de grijze roodstaartpapegaai van Jambo hoort, en voor de clown van Stormqueen.
Zie aanvraagtopic # 4 pag. 4.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:04 schreef frensje het volgende:
ik wil er ook graag eentje
om het "makkelijker" te maken ik hoef geen kat/poes variantdoe maar een puppy ofzo
heb een shih tzu
Ian, bedankt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef KutVocht. het volgende:
Verhaal
Webicons kunnen toch sowieso al niet meer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ian, bedankt!
Ik kan me UniekeIan nog even niet uploaden, want tinypic is hier geblokkeerd
Vandeweek verschijnt ie trots naast m'n berichtjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZE kan em idd eerst niet Downloaden ( my bad..)quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee. Je moet m zelf even opslaan en uploaden.
Maar misschien kan ie m wel helemaal niet zien, omdat tinypic geblokkeerd is
Ja, dat bedoelde ik met de edit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar misschien kan ie m wel helemaal niet zien, omdat tinypic geblokkeerd is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Lieve Ian, kan jij mjin eendje een beetje vrolijker maken?
Wacht maar lekker tot je een ons weegt jij! Ik was eerst!quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Niet scheel maar wel aandoenlijk, ik weet niet of iemand hier iets mee kan
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag nog ava-vrij, morgen ga ik knutselen
Om het je wat gemakkelijker te maken, deze dame dus:quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef Labberkakker het volgende:
Ian, wil je voor mij een maken met de mevrouw uit dit filmpje?voel me zo naakt zonder avatar
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef NBT het volgende:
Jeetje, ik ben al je topic doorgegaan om alle nieuwe UI's te bekijken, complimenten ze zijn echt vet!
Als je wachtrij voorbij is kan/wil je er ook een voor mij maken?
iemand die als "xD" kijkt zeg maar, blanke vrouw met bruin lang haar!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:55 schreef DuchessX het volgende:
Oeh je doet het weer??
Wil je dan alsnog een voor mij maken? Please, please...?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Foto uit mijn fobo? Mijn huidige UI(cover van Anouk is Alive)? Maakt mij niet uit
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ow, wat stom van me![]()
ik wilde een poppetje met donker haar en blauwe ogen, in de vorm van een of ander dier dat een peuk in z'n muil heeft. ik verzin ook maar wat bij elkaar
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel inspiratieIets met een engel natuurlijk
*sluit netjes aan in de rij*
ook goed, laat hangen danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, hou 's op mij die quote door mijn strot te duwen, je ziet toch dat ik bezig ben!?
Als ik zelf een diertje mag kiezenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ow, wat stom van me![]()
ik wilde een poppetje met donker haar en blauwe ogen, in de vorm van een of ander dier dat een peuk in z'n muil heeft. ik verzin ook maar wat bij elkaar
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Zeroku het volgende:
OH, dit duurt echt te lang, Nick ik jat jouw UI even, goed?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ben jij nou een artiest?
Mijn naam betekent "ziekte" en mijn huidige user-icon kijkt heel arrogant
ja die is echt leuk! dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zelf een diertje mag kiezen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Sorry Ian, een meisje met donker haar en een brilletje op en een knal rose t-Shirt voor mij aub![]()
Thnxxxx
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
De mijne is nog niet aan de beurt geweest neem ik aan??
Hmm dit is een grotere versie van mn UI ... kun je die arrogante blik erin verwerken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan niets bedenken
Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:
Juup wat doe jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Juup© het volgende:
Is het mogelijk om er voor mij ook een te maken aub? Op basis van mijn huidige avatar
Kijken of het mogelijk is om nog iets leukers dan mijn huidige avatar (die al enorm leuk isquote:
Dan herken ik je straks niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijken of het mogelijk is om nog iets leukers dan mijn huidige avatar (die al enorm leuk is) te maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:53 schreef Muks het volgende:
Ian, als je tijd over hebt, zou je dan een voor mij willen maken ? Mijn dank is groot !
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:11 schreef Joysa het volgende:
Oehhh ik wil er ook wel een, iets met bruin haar en als je iets van nagellak erbij in kan doen zou dat tof zijn
Hij doet het in volgorde van inspiratie.quote:
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/quote:
Je kan toch zien dat hij nog niet bij 30 juli is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/
ja, hij is echt super!! (alleen heeft de mijne kleinere oortjes, maar maakt niet uit)quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk zeggen, valt hier een Shih tzu in te herkennen?Ik moest Google gebruiken
Top Ian!quote:
Geweldig !! Thanks !quote:
Ja super vet! bedankt man!quote:
Sorry ik was te voorbarig had niet op de datum van de eerste post van Muks gelet. Ik dacht dat hij na mij was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
iedereen die zich hier nog even doet melden
SPOILER: Foto van haar:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opnieuw? Ik ben mn vertrouwen in jou nog niet kwijt hoor ... hier nog een andere foto, maar missen de stoppelsquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door mahlah op 02-08-2010 16:53:36 ]De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Weeh! Dáárom is dit leuk om te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef Merlijn het volgende:
Ik ben nog ava-loos, dus als je zin en tijd hebt, leef je uit. iets met Merlijn, baard, puntmuts?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Opnieuw? Ik ben mn vertrouwen in jou nog niet kwijt hoor ... hier nog een andere foto, maar missen de stoppelsIk ook niet! Het is die arrogante blik die me niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
En Zeroku krijgt een Bleach style anime ava, dus die moet pwnen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:42 schreef Reintji het volgende:
Dit topic zocht ik!
Mag ik achter aansluiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet! Het is die arrogante blik die me niet lukt
Dan meld ik me nog een keerquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is nog geen wachtlijstOmdat ik het idee heb dat de mensen die een tijdje geleden een aanvraag hebben gedaan er niet echt meer op zitten te wachten dus dan zou het zonde zijn om toch te gaan painten
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hij moet ook gewoon van Urahara![]()
Working on it
Kan je mijn aandoenlijke kat toch doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is nog geen wachtlijstOmdat ik het idee heb dat de mensen die een tijdje geleden een aanvraag hebben gedaan er niet echt meer op zitten te wachten dus dan zou het zonde zijn om toch te gaan painten
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb
Absoluutquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je mijn aandoenlijke kat toch doen
Geweldig! Thnx!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weeh! Dáárom is dit leuk om te doen
Easycakes
[ afbeelding ]
Ik zou er graag nog steeds ene willen, iets met mijn huidige avatar, of iets over Limburg. Alvast bedankt voor het delen van je kunst!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
dan meld ik me weer gewoonquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
alsjeblieft.... ik help Ian even dan gaat het wat sneller , die jongen heeft het harstikke drukquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef soapie het volgende:
Als je tijd en zin hebt. Ik zou een bijtje erg leuk vinden.....
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
alsjeblieft.... ik help Ian even dan gaat het wat sneller , die jongen heeft het harstikke druk
is deze goed?
[ link | afbeelding ]
sstttttttttquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Stom kind....je mag dat niet weggeven
volle maanvisquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels worden er ook wat icoontjes opnieuw in de 'remix' gegooid.
Vernueck hier iemands icoon.
En mij foto staat in wel in mijn foboquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef Radobe het volgende:Mag ik ook?
alstublieft? Ik ben een meisje!
Nice!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
alsjeblieft.... ik help Ian even dan gaat het wat sneller , die jongen heeft het harstikke druk
is deze goed?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
![]()
Bedankt!
Zou je de haarkleur willen veranderen naar blond? En als het kan, iets meer meisjes-achtig...?
En kan je ook nog eentje maken o.b.v. mijn username, met blond lang haar? En chagrijnig natuurlijk?
Dan kijk ik of ik er zelf een gifje van kan maken, van die 2 avatars
Bedankt voor de moeite en ik vind het erg leuk dat jij er ook veel plezier van hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:57 schreef Techno het volgende:
Oh, een Ian_Nick-fied 7of9 lijkt me wel tof!
Nee prima dan houd ik mijn mond weerquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AbsoluutMaar ook die wil ik de tijd voor nemen, anders krijg je een standaard katje met een scheel oog
Het vraagt een beetje van je geduld omdat ik nogal druk ben op het moment
Over een week naar Nederland verhuizen vanuit Duitsland, genoeg te doen
En ondertussen heb ik ook nog gewoon een báán enzo
Je staat op de planningEn ik hoop dat je het nog leuk vind tegen de tijd dat ik er aan toe kom, dat kan vanavond zijn of morgen, ik geef liever geen garanties
Komt goed
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Juup© het volgende:
Is het mogelijk om er voor mij ook een te maken aub? Op basis van mijn huidige avatar
Ik ben voor je feaubeaux gegaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef Elvanera het volgende:
Wil je er ook eentje voor mij maken? Eentje die lijkt op één van de foto's in m'n fobo, lief uitziend meisje met een evil blik, of/en iets met een biertje in m'n hand (zit bij een studentenvereniging)? Alvast bedankt!
En volgens mij niet, en ik kan het wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
Volgens mij word ik nu toch echt overgeslagen.
Dan wacht ik gewoon ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En volgens mij niet, en ik kan het weten
quote:
Ooh! Wat lijkt ie goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voor je feaubeaux gegaanAls je er graag nog een biertje bij wil hebben moet je het maar even zeggen, maar keep in mind dat er dan aardig wat ruimte verloren gaat
[ afbeelding ]
Woa, die is vetquote:
Bedankt voor je meningquote:
als wij er maar blij mee zijnquote:
Dan wachten we toch gewoon wat langerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
Ik ga a.s. maandag naar Nederland verhuizen(om verder onbekende redenen zit ik momenteel in het buitenland
) dus ik ben érg druk met dingen regelen en meuk inpakken
![]()
Denk dus dat de ava's even op pauze komen te staanSorry, sorry
Je hebt groot gelijk! Succes met verhuizenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
Ik ga a.s. maandag naar Nederland verhuizen(om verder onbekende redenen zit ik momenteel in het buitenland
![]()
Ik wacht wel hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
![]()
Ik heb d'r mond omgedraaid, zo ziet het er meer evil uit! Succes met je verhuizingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voor je feaubeaux gegaanAls je er graag nog een biertje bij wil hebben moet je het maar even zeggen, maar keep in mind dat er dan aardig wat ruimte verloren gaat
[ afbeelding ]
Zo'n ava-loos trolletje moet je gewoon negeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jezus, wat heb jij een stomme naam
succes met verhuizenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
![]()
Ja, maar Ian is wel aan het verhuizen nu dus het kan ff duren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |