quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
iedereen die zich hier nog even doet melden
SPOILER: Foto van haar:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opnieuw? Ik ben mn vertrouwen in jou nog niet kwijt hoor ... hier nog een andere foto, maar missen de stoppelsquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mahlah op 02-08-2010 16:53:36 ]De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Weeh! Dáárom is dit leuk om te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef Merlijn het volgende:
Ik ben nog ava-loos, dus als je zin en tijd hebt, leef je uit. iets met Merlijn, baard, puntmuts?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Opnieuw? Ik ben mn vertrouwen in jou nog niet kwijt hoor ... hier nog een andere foto, maar missen de stoppelsIk ook niet! Het is die arrogante blik die me niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
En Zeroku krijgt een Bleach style anime ava, dus die moet pwnen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:42 schreef Reintji het volgende:
Dit topic zocht ik!
Mag ik achter aansluiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet! Het is die arrogante blik die me niet lukt
Dan meld ik me nog een keerquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is nog geen wachtlijstOmdat ik het idee heb dat de mensen die een tijdje geleden een aanvraag hebben gedaan er niet echt meer op zitten te wachten dus dan zou het zonde zijn om toch te gaan painten
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hij moet ook gewoon van Urahara![]()
Working on it
Kan je mijn aandoenlijke kat toch doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is nog geen wachtlijstOmdat ik het idee heb dat de mensen die een tijdje geleden een aanvraag hebben gedaan er niet echt meer op zitten te wachten dus dan zou het zonde zijn om toch te gaan painten
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb
Absoluutquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je mijn aandoenlijke kat toch doen
Geweldig! Thnx!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weeh! Dáárom is dit leuk om te doen
Easycakes
[ afbeelding ]
Ik zou er graag nog steeds ene willen, iets met mijn huidige avatar, of iets over Limburg. Alvast bedankt voor het delen van je kunst!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
dan meld ik me weer gewoonquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |