En volgens mij niet, en ik kan het wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
Volgens mij word ik nu toch echt overgeslagen.
Dan wacht ik gewoon ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En volgens mij niet, en ik kan het weten
quote:
Ooh! Wat lijkt ie goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voor je feaubeaux gegaanAls je er graag nog een biertje bij wil hebben moet je het maar even zeggen, maar keep in mind dat er dan aardig wat ruimte verloren gaat
[ afbeelding ]
Woa, die is vetquote:
Bedankt voor je meningquote:
als wij er maar blij mee zijnquote:
Dan wachten we toch gewoon wat langerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
Ik ga a.s. maandag naar Nederland verhuizen(om verder onbekende redenen zit ik momenteel in het buitenland
) dus ik ben érg druk met dingen regelen en meuk inpakken
![]()
Denk dus dat de ava's even op pauze komen te staanSorry, sorry
Je hebt groot gelijk! Succes met verhuizenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
Ik ga a.s. maandag naar Nederland verhuizen(om verder onbekende redenen zit ik momenteel in het buitenland
![]()
Ik wacht wel hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
![]()
Ik heb d'r mond omgedraaid, zo ziet het er meer evil uit! Succes met je verhuizingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voor je feaubeaux gegaanAls je er graag nog een biertje bij wil hebben moet je het maar even zeggen, maar keep in mind dat er dan aardig wat ruimte verloren gaat
[ afbeelding ]
Zo'n ava-loos trolletje moet je gewoon negeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jezus, wat heb jij een stomme naam
succes met verhuizenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |