quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef BunnyCookii het volgende:
Tvp, omdat ik graag lurk in dit topic.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:35 schreef Labberkakker het volgende:
Kun je voormij eentje maken van deze mevrouw?![]()
Alvast bedankt
Er moeten nog mensen van 10/11/12/13/14 juli een UI krijgen..quote:
het was ook niet bedoeld om te pushen, maar omdat het wellicht wegvalt in het oude topicquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Er moeten nog mensen van 10/11/12/13/14 juli een UI krijgen..
een moment geduld dus
Even teruglezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik sta naast Pietje wie die ander is weet ik niet ..Op de poster.
Dat kan best een leuke worden met dat koppie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef Ilske het volgende:
Gaat hard hier zeg!
* eigen evil Ilse afwacht *
michael jacksonquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:42 schreef Khepera het volgende:
Wat een leuk idee!! 'k heb er zelf ook een in elkaar geflanst, misschien zie jij nog dingen die beter anders kunnen?
[ afbeelding ]
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:51 schreef maartena het volgende:
Geen probleem Ian, neem de tijd.... die adelaar van mij komt vanzelf wel een keertje. Je bent geen commerciele instelling met een deadline....
Succes met uitzoeken nieuwe monitor, koop een mooie grote 24"
Hartstikke bedankt voor je gulle bijdragequote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Succes met het kopen van een nieuw monitor
Ik denk, die kan ik zo wel doen, maar het was toch nog behelpen, wat een rotmonitor zeg, ditquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
* Dubbeldrank wil ook wel zo'n chagrijnig icoontje! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk, die kan ik zo wel doen, maar het was toch nog behelpen, wat een rotmonitor zeg, dit
[ afbeelding ]
Dat is wel mooi. Ian, kan ik een foto pm'en waar je hem op kunt baseren?quote:
Uiteraard, maar Dubbeldrank ging voor omdat zijn ava simpel wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is wel mooi. Ian, kan ik een foto pm'en waar je hem op kunt baseren?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Dubbeldrank ging voor omdat zijn ava simpel was
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk, die kan ik zo wel doen, maar het was toch nog behelpen, wat een rotmonitor zeg, dit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juli 2010 00:22 schreef Fluweel het volgende:
Bij nader inzien, ik zei eerst dat je wat mocht maken wat je wou maar ik heb me bedacht, als hij nog niet in productie is zou ik hem graag van de vooraanzicht (zie de avatar boven mij) willen en dan met een fles bier in de hand. Een soort van dronken avatar
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hartstikke bedankt voor je gulle bijdrage
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef classpc het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar...
[edit]
grotere versie van mijn avatar vind je in m'n fobo
nu?? 2 weken...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:05 schreef Giertje het volgende:
wat is de gemiddelde wachttijd eigenlijk?
maar het wachten is dubbel en dwars de moeite waard, dan heb je een echte Ian, en die zijn Uniekquote:
mooi he, ja ben het helemaalquote:
George Kooymans kijkt en is lekkerderquote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
mooi he, ja ben het helemaalIAN is een kunstenaar
maar jij mag er ook wezen hoor, je kijkt ook zo lekker![]()
Bij mijquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef -Menn0- het volgende:
Vet man! Ben benieuwd of er voor mij ook iets vets uitrolt
Jaquote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ian heb je binnen ..Je weet wat ik bedoel de vergoeding
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef ViaRegnum het volgende:
Ik zou er ook wel graag eentje willen, eigenlijk!Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:29 schreef Jeetjejom het volgende:
Ian, als je nog een gaatje overhebt, ik wil er ook wel een! Boeit niet wat eigenlijk......
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:35 schreef Anon4c het volgende:
Kan je hier mischien een UI mee maken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:49 schreef Exentric90 het volgende:
ik zou er ook graag eentje willengraag eentje van mijn fobo pic
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:42 schreef 2cv het volgende:
Ik ben ook vergeten![]()
Zoekwerk-besparend linkje: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oeh nu wil ik ook... ik ben wel heeel benieuwd naar een boze Nijn! Alvast bedankt!
quote:Op zondag 11 juli 2010 04:44 schreef popolon het volgende:
Gaaf gedaan allemaal. Kan je wat van mijn popo'tje maken?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 04:17 schreef BradleyQ het volgende:
a.u.b. voor mij ook een avatar.
[ afbeelding ]
Daar lijk ik op.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef genakt het volgende:
Wil je er ook 1 voor mij maken Ian_Nick ?
Of iedegeval in het lijstje zetten![]()
Ik hoor het wel groetjes genakt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:48 schreef Iuc het volgende:
Deze avatars zijn wel heel erg gaaf
Zou er iets te maken zijn in de vorm van een booskijkende vrachtwagen? Lijkt me lachen namelijk!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Benieuwd of je ook wat van mij kan maken Ian_Nick.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:18 schreef MYV het volgende:
Oeh ik wil ook graag een van mijn huidige UI.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Beach het volgende:
Nou, doe mij ook maar aub.
edit: net als hieronder zie fobo maar; aangezien van mn huidige ava weinig te maken is
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
Ah, wat gaaf! Kun je er voor mij ook eentje maken?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef classpc het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar...
[edit]
grotere versie van mijn avatar vind je in m'n fobo
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:15 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hi![]()
Ik wil er ook wel een, beetje kalig, blank, verder mag je het zelf weten.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
Ian,
Zou je er voor mij ook eentje kunnen maken?
liefst een blond bar-meisje
Tnx!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:54 schreef internal het volgende:
[..]
Precies dit, ik durf er eigenlijk niet naar te vragen maar doe het toch![]()
Als je nog tijd over hebt, kan je dan een paintje maken van mijn avatar?
Alvast bedankt!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef femsss het volgende:
Ik zou ook wel zo'n plaatje willen![]()
Iets met meisje en blonde krullen![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:57 schreef fonsoy het volgende:
Oooeoeoeh, hier kan je die vette avatars aanvragen! Heb je nog tijd by any chance?Ik zou wel iets mannelijks willen ....
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef Ilske het volgende:
*lief kijkt, met wimpers knippert*
Zou ik ook zo'n chagrijnige avatar mogen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef MeneerBob het volgende:
Kan je er ook één voor mij maken?
Ik heb er nu geen dus alles is toegestaan.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Hallo Ian zou jij deze plaatje van George Kooymans willen painten..Liefst in een gifje met paint foto en zijn foto die je nu ziet.
Bedankt alvast.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef donroyco het volgende:
Kan die van mij ook gedaan worden, aub... Dank
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef Northside het volgende:
Als je je toevallig nog eens zou vervelen... als je van die van mij ook iets kan maken, graag. Al is dat wel een lastige volgens mij...
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe mij ook maar, ziet er leuk uit man!
Als foto in fobo te klein is doe maar even een pm sturen voor een grotere!
Dan ben ik gerust dat jij het binnen hebt. Ja, zou het leuk vinden om George met een microfoon te krijgen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
JaNogmaals heul bedankt
Jij krijgt nog een George mét microfoon hè?
Ik stel voor dat we in het volgende topic het antwoord op dit soort vragen en de wachtlijst van dat moment in de OP posten.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef Chowi het volgende:
Ian, echt thumbs up voor al die mooie UI's die je tot nu toe al gemaakt hebt. Hoeveel tijd kost het je ongeveer per UI?
Bij het maken van een wacht lijstquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan ben ik gerust dat jij het binnen hebt. Ja, zou het leuk vinden om George met een microfoon te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:29 schreef Jeetjejom het volgende:
Ian, als je nog een gaatje overhebt, ik wil er ook wel een! Boeit niet wat eigenlijk......
Meraaaaaaaaaaa ik wil een poster voor aan mijn muur, regel dat evenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we in het volgende topic het antwoord op dit soort vragen en de wachtlijst van dat moment in de OP posten.
Zal van de week even kijken hoe we dat zo goedkoop mogelijk kunnen doenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Meraaaaaaaaaaa ik wil een poster voor aan mijn muur, regel dat even
jaquote:Op maandag 26 juli 2010 14:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ok, zal even kijken hoe we dat zo goedkoop mogelijk kunnen doen
Hij is bij 10 juli, nog even geduld dusquote:
Uiteraardquote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij is bij 10 juli, nog even geduld dus
Haal maar even weg dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef Righteous het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik heb deze gejat van jou tijdeljk IAN
Als je het niet wil haal ik het weg
Ok, dan niet.quote:
Thxquote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef remlof het volgende:
Topic opgeschoond. Als Righteous blijft zieken hier kan ie zo even helemaal niet meerposten.
Hai, ja deze heb ik zelf gemaakt naar het super idee van Ian.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
michael jacksonals je dit zelf hebt gedaan top
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:30 schreef Khepera het volgende:
[..]
Hai, ja deze heb ik zelf gemaakt naar het super idee van Ian.
't was niet de bedoeling dat mijn UI op MJ leek, (moest op mij lijken) maar 'k ben wel MJ fan dus vind het ook niet echt erg dat je die vergelijking trekt
Ik heb alleen geen échte Ian numaar misschien wil hij hem nog verbeteren als hij in de toekomst tijd heeft.
Jouw heksje ziet er ook al zo onwijs leuk uit!
net zoals baasjes op hun honden gaan lijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Khepera het volgende:
Geeft niet hoorhaha 'k ben al zo lang fan, 'k zal er wel op zijn gaan lijken
![]()
Echt waar? Wat onwijs aardig!! 't is natuurlijk ook helemaal jouw idee, 'k vind het zo leuk bedacht!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is anders wel dik Ian approved, wat een ontzettend stoere
Die andere MJ heb ik ook niet gemaaktquote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Khepera het volgende:
[..]
Echt waar? Wat onwijs aardig!! 't is natuurlijk ook helemaal jouw idee, 'k vind het zo leuk bedacht!![]()
Mag deze dan misschien ook in de (volgende) OP of dat niet? 'k zag trouwens ook een echte MJ voorbijkomen, die zag er super stoer uit!
Hij is hartstikke leuk @Kheperaquote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Khepera het volgende:
Echt waar? Wat onwijs aardig!! 't is natuurlijk ook helemaal jouw idee, 'k vind het zo leuk bedacht!![]()
Mag deze dan misschien ook in de (volgende) OP of dat niet? 'k zag trouwens ook een echte MJ voorbijkomen, die zag er super stoer uit!
quote:Op zondag 11 juli 2010 04:17 schreef BradleyQ het volgende:
a.u.b. voor mij ook een avatar.
[ afbeelding ]
Daar lijk ik op.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die andere MJ heb ik ook niet gemaaktEr zijn er meer die zelf een ava in de stijl van mijn panda hebben genomen en dat vind ik eigenlijk nog het grootste compliment
Misschien dat die apart in de volgende OP mogen met de namen van de makers erbij?
Dank jullie wel, 't is ook heel erg leuk om te doen, 'k heb nooit inspiratie haha en nu wel dankzij Ian!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is hartstikke leuk @KheperaHeel knap gemaakt hoor ben maar trots op.. Ian vind het ook leuk. En ik ook
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Fluweel het volgende:
Ian
Ik wacht al minstens een week maar ik sta helemaal niet in je wachtlijst![]()
* Fluweelwacht
wachtlijst?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Fluweel het volgende:
Ian
Ik wacht al minstens een week maar ik sta helemaal niet in je wachtlijst![]()
* Fluweelwacht
oke dan hoor ik het dan wel weerquote:Op maandag 26 juli 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben bijna (mehehe) door de laatste wachtlijst heen, dan maak ik weer een nieuwe en doen we weer "gil als je vergeten bent".
volgens mij ben ik vergetenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben bijna (mehehe) door de laatste wachtlijst heen, dan maak ik weer een nieuwe en doen we weer "gil als je vergeten bent".
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef genakt het volgende:
Wil je er ook 1 voor mij maken Ian_Nick ?
Of iedegeval in het lijstje zetten![]()
Ik hoor het wel groetjes genakt
[ afbeelding ]
Ik weet niet echt waar je bent. Ik heb in het vorige topic aangevraagd, hieronder nog mijn post:quote:Op maandag 26 juli 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder gewoon rustig aan doen natuurlijk, je hebt het al druk genoegquote:Op zondag 18 juli 2010 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zou er ook graag eens willen, wat zijn ze leukwel graag een meisje met rood haar ofcourse
het is Jay and Silent Bob..quote:
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 26 juli 2010 19:18 schreef Maanvis het volgende:
je mag die vna mij ook nieuwe stijl maken Ian
jaquote:
Ik doe alleen chagrijnige ava'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze had ik al voor je, hij is net zo groot en op dezelfde hoogte als je origineel zodat, mocht je daar zin in hebben, je de gezichtsuitdrukking tussen de huidige kan planten in een gifjequote:
Die is geniaalquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe alleen chagrijnige ava's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe alleen chagrijnige ava's
jij hebt nu een lachende, dacht dat je was overgestapt naar lachendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Nog niet, die wachtlijst waar ik mee bezig ben is van een topic of twee terug, als ik die doorheb maak ik weer een nieuwe waar jij in komtquote:
Ik moet toch iets als paupers mijn shizzle stelen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij hebt nu een lachende, dacht dat je was overgestapt naar lachende
Top! Ik ben geduldig.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog niet, die wachtlijst waar ik mee bezig ben is van een topic of twee terug, als ik die doorheb maak ik weer een nieuwe waar jij in komt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:48 schreef Iuc het volgende:
Deze avatars zijn wel heel erg gaaf
Zou er iets te maken zijn in de vorm van een booskijkende vrachtwagen? Lijkt me lachen namelijk!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Beach het volgende:
Nou, doe mij ook maar aub.
edit: net als hieronder zie fobo maar; aangezien van mn huidige ava weinig te maken is
Dank je Dankje Dankje!!!!! Is helemaal leuk!!!!!quote:
Ik ben van 18 juli.. ik moet nog eeuwen wachtenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef DuchessX het volgende:
Oeh ik ben binnenkort aan de beurt!Ian is nu bij 14 juli!
Het zal gerust aan mij liggen maar je staat niet in mijn lijst?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef DuchessX het volgende:
Dat ik verder geen enkele waarde aan de volgorde hecht was al duidelijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben van 18 juli.. ik moet nog eeuwen wachten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ie leuk is, gebruik ik hem.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef Joysa het volgende:
Ik wil er ook wel eentje![]()
![]()
Iets wat totaal niet met mijn huidige UI te maken heeft.
Meisje met bruin haar, mag je zelf invullen verder
Jazeker, ik heb in je fobo zitten neuzen voor inspiratie en er dit van gemaakt:quote:
JA! JIJ DAAR! Jou heb ik al een keer voor me neus gehad! Jij wou iets "BG achtigs".quote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef sindell het volgende:
* sindell wacht ook nog steeds......eigenlijk...
Shit, ik weet dit serieus uit mijn hoofd... Van de ruim 200 aanvragenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA! JIJ DAAR! Jou heb ik al een keer voor me neus gehad! Jij wou iets "BG achtigs".
Wat is BG?
ik weet niet.. kan je wachtlijst niet vinden..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ik verder geen enkele waarde aan de volgorde hecht was al duidelijk?
Uiteraard, sterker nog; dat heb ik al 2x gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet.. kan je wachtlijst niet vinden..![]()
Kan ik je niet omkopen om het sneller te doen dan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef DuchessX het volgende:
hij is echt heel vetquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zal gerust aan mij liggen maar je staat niet in mijn lijst?Wanneer heb je je aanvraag gedaan?
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Please..?
Een chagrijnige Duchess of eentje met mijn dochter waar ze heel gemeen kijkt(Zie mijn huidige avatar)
Vast bedankt, ben zó benieuwd wat je voor mij weet te maken
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef BiffTannen het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En hoe regelen we dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, sterker nog; dat heb ik al 2x gedaan
De huidige "wachtlijst" staat op pagina 2 in dit topic voor de mensen die 50 posts per pagina hebben.
Als ik daar zo'n beetje doorheen ben maak ik weer een nieuwe, ik loop geloof ik 2 topics achter
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb in je fobo zitten neuzen voor inspiratie en er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het een beetje wat is
Mooi dat je er blij mee bent!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef StevenPaul het volgende:
[..]die is echt gaaf! Is het eigenlijk de zanger (helemaal rechts) of de drummer (die naast hem staat). Want ze lijken nogal op elkaar.
![]()
Meid laat je nou niet beduvelen . Hij kreeg waarschijnlijk teveel aanvragen de laatste tijd en heeft daarom besloten het zo maar op te lossenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:47 schreef Lyssa het volgende:
Zonde en schandalig dat er zoveel mensen zijn die het verpesten. En waarom? Jaloezie?
Erg jammer Ian, ik heb stuk voor stuk van je topics met nieuwe avatars genoten, elke keer met spanning afwachtend wat je nu zou maken. Toch erg bedankt voor hetgene wat je hebt gedaan en gelukkig zijn er een boel mensen die trots met hun avatar die gemaakt is door je vollop posten op fok
Dan heb je de topics niet gelezen dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:58 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Meid laat je nou niet beduvelen . Hij kreeg waarschijnlijk teveel aanvragen de laatste tijd en heeft daarom besloten het zo maar op te lossen
Wel jammer want ik had zelf ook graag een art-work van hem gehad . Held
Heb speciaal gewacht met één kiezen omdat hij zulke leuke maakt . Maar wat ik begreep duurt het maanden ?quote:
De hele actie duurde sowieso minder dan een maand, dus niet zelf op conclusies komen als je de situatie niet weet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:07 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Heb speciaal gewacht met één kiezen omdat hij zulke leuke maakt . Maar wat ik begreep duurt het maanden ?
En elke dag kwamen er weer 20 ofzo bij . Gewoon teveel geweest voor die arme jongen
Geloof jij lekker zelf wat je wel of niet wilt geloven maar val mij er niet mee lastigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:09 schreef L.no het volgende:
[..]
De hele actie duurde sowieso minder dan een maand, dus niet zelf op conclusies komen als je de situatie niet weet.
Ik val je helemaal niet lastig, alleen wil je je duidelijk maken dat je mensen niet in de war moet maken met vage conclusies die helemaal niet kloppen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:21 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Geloof jij lekker zelf wat je wel of niet wilt geloven maar val mij er niet mee lastig
Okay, je snapt er dus echt geen hout van en probeert het op deze manier ook nog eens op Ian zelf af te schuiven....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:07 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Heb speciaal gewacht met één kiezen omdat hij zulke leuke maakt . Maar wat ik begreep duurt het maanden ?
En elke dag kwamen er weer 20 ofzo bij . Gewoon teveel geweest voor die arme jongen
Of je leest even voor je begint te blaten, en dan werkelijke inhoud van een post.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:51 schreef Bazenbaas het volgende:
Naar aanleding van wek topic dan ?
Deze ?
Gepainte usericon?
Welk deel van per PM en privé lastigvallen begrijp je niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg er negatieve PM's over. Er worden zeikerige topics over geopend.
Dan is het gewoon goed. Ik doe het voor jullie omdat het leuk is, maar
het wordt naar de klote geholpen door de userts van ONZ en KLB die op het
moment heel FOK! verneuken voor de trouwe users, die hele nieuwe golf van
14-jarigen die denken dat het hier 4chan is die me op mijn persoonlijke
e-mail adres lastig gevallen, mijn vriendin zitten beledigen en daar ligt
voor mij de grens. Dus het spijt me echt ontzettend maar ik heb er eigenlijk
niet zo veel zin meer in...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest even voor je begint te blaten, en dan werkelijke inhoud van een post.
Met het voordeel dat je de informatie in dit geval al uit de eerste alinea had kunnen halen, maar ik quote het wel even voor je:
[..]
Welk deel van per PM en privé lastigvallen begrijp je niet?
Lezen kutquote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg er negatieve PM's over. Er worden zeikerige topics over geopend.
Dan is het gewoon goed. Ik doe het voor jullie omdat het leuk is, maar
het wordt naar de klote geholpen door de userts van ONZ en KLB die op het
moment heel FOK! verneuken voor de trouwe users, die hele nieuwe golf van
14-jarigen die denken dat het hier 4chan is die me op mijn persoonlijke
e-mail adres lastig gevallen, mijn vriendin zitten beledigen en daar ligt
voor mij de grens. Dus het spijt me echt ontzettend maar ik heb er eigenlijk
niet zo veel zin meer in...
Dat was deel van een opsomming, met je lezen kut.quote:
Zelf eens werkelijk lezen, jij maakt de topics tot aanleiding, de topics zijn niet de feitelijke aanleiding, de aanleiding voor het stoppen met painten zijn het lastig vallen.quote:
Doe maar ff normaal, wil je.quote:
Hou toch op, het gappen van avatars had gelijk gestopt moeten worden, leuk als het een onder ons geintje is, maar dat was het niet, het gaat over een paar kutnewbies die werkelijk willen zeiken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:39 schreef Maanvis het volgende:
Als Ian nou gewoon het advies van Remlof op had gevolgd was dit alles niet gebeurd. "Do not feed the trolls" is een les die hij duidelijk nog moet leren.
Errug jammer iig.
Zo werkt het dus niet op FOK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, het gappen van avatars had gelijk gestopt moeten worden, leuk als het een onder ons geintje is, maar dat was het niet, het gaat over een paar kutnewbies die werkelijk willen zeiken.
Je hebt werkelijk een leerachterstand niet ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf eens werkelijk lezen, jij maakt de topics tot aanleiding, de topics zijn niet de feitelijke aanleiding, de aanleiding voor het stoppen met painten zijn het lastig vallen.
Alsof Ian zich zou laten opnaaien door een of twee zeiktopics....... echt, als je dat denkt dan geeft dat vooral aan wat voor compleet onwetende kutnewbie je bent.
En je taalgebruik mag ook wel wat worden gefatsoeneerd, ik zit niet bij je in de brugklas.
Je hebt geen idee in welk forum je zit te posten hè?quote:
Op die gast zelf na is er volgens mij niemand die dat ontkent hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
maar over het algemeen is het wel zo fatsoenlijk als je dat wel doet als de ander een originele (eigen) avatar heeft, als je dat niet doet ben je gewoon een trieste pauper.
Ik dacht heel even aan OUD en dat ze zwanger was ofzo . Tering wat een ochtendhumeurtje zeg ...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt geen idee in welk forum je zit te posten hè?
En Ian bleef maar happen, met als vonkje de posts in FB daarover, en daarna het topique 'Ian vs. Righteous'.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
Er is dagen niet op gehapt, toen kwam het ter sprake en zei Righteous dat hij hem zou verwijderen als Ian dat wilde, Ian vroeg hem vervolgens zijn avatar te verwijderen en toen deed hij het niet...
Op dat moment begon het gewoon irritant te worden, en daar ging het de trolletjes om.
Hallo, je hebt een account van een paar dagen oud...... je bent simpelweg een kutnewbie, en niet alleen gebaseerd op accountdatum maar vooral op de inhoud van je posts.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:48 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk een leerachterstand niet ?
Ik heb die topics niet geopend, nergens die geile Ian van je beledigd/bedreigd wat dan ook .
En zolang je mij onwetende kutnewbie blijft noemen, en de frustaties over je komende ongesteldheid op mij denkt af te moeten reageren stel ik het erg op prijs als me met rust laat met je labiele geblaat hier
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je je grote mond moet houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Ik dacht heel even aan OUD en dat ze zwanger was ofzo . Tering wat een ochtendhumeurtje zeg ...
Ik had Maanvis nog even in die post moeten quoten...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op die gast zelf na is er volgens mij niemand die dat ontkent hoor.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet op FOK!
Avatars jatten mag op FOK!, mits er geen verwarring komt met crewleden. Ja het is kinderachtig en ja het is laag, maar godsamme je kunt jezelf toch ook wel realiseren dat als je er vol op in hapt dat je dan precies doet wat deze avatarjatters willen. "Laat toch lekker gaan joh" was het advies dat hem in het FB-topique gegeven werd, maar ipv dat besloot ie vol er op in te gaan hakken. Tja dan krijg je dus dit.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je je grote mond moet houden
Nee, dit is OUD niet, ik ben uiteraard wel zwangerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Ik dacht heel even aan OUD en dat ze zwanger was ofzo . Tering wat een ochtendhumeurtje zeg ...
Hij lijkt me meer een kloon dat hier wilt rellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, je hebt een account van een paar dagen oud...... je bent simpelweg een kutnewbie, en niet alleen gebaseerd op accountdatum maar vooral op de inhoud van je posts.
En ja, vast..... die "geile Ian van me"![]()
![]()
Je onwetendheid wordt steeds grappiger....... maar misschien ligt het aan m'n vermeende PMS, oh wacht, voor ik daar weer last van heb duurt waarschijnlijk nog een maand of 8 maar hopelijk langer![]()
Enfin, als er één post is die een complete opsomming van volstrekte onwetendheid is dat is het deze post van jou wel, hij is zo'n totaalbeeld van gebrek aan kennis dat hij daarmee in één klap grappig geworden is
Enne...... welkom op FOK!, waar "kutnewbie" gewoon in het Het Officiële FOK!woordenboek staat
Jep, en alle advies om niet te happen wordt gretig aan de kant gelegd. Is 't al klaar?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:00 schreef Zealousist het volgende:
Hij lijkt me meer een kloon dat hier wilt rellen.
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, en alle advies om niet te happen wordt gretig aan de kant gelegd. Is 't al klaar?
Hapklare brokken zijn het. Compleet met een eigen topic.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, en alle advies om niet te happen wordt gretig aan de kant gelegd. Is 't al klaar?
Owjee ik ben een kutnewbie . So fucking what ? Ontleen je status aan je periode hier op dit forum ? In dat geval mogen we allemaal die ene kerel met dat tongetje aanbidden .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, je hebt een account van een paar dagen oud...... je bent simpelweg een kutnewbie, en niet alleen gebaseerd op accountdatum maar vooral op de inhoud van je posts.
En ja, vast..... die "geile Ian van me"![]()
![]()
Je onwetendheid wordt steeds grappiger....... maar misschien ligt het aan m'n vermeende PMS, oh wacht, voor ik daar weer last van heb duurt waarschijnlijk nog een maand of 8 maar hopelijk langer![]()
Enfin, als er één post is die een complete opsomming van volstrekte onwetendheid is dat is het deze post van jou wel, hij is zo'n totaalbeeld van gebrek aan kennis dat hij daarmee in één klap grappig geworden is
Enne...... welkom op FOK!, waar "kutnewbie" gewoon in het Het Officiële FOK!woordenboek staat
Ze willen het laatste woord hebben waardoor dat advies moeilijk gevolgd kan worden. Is soms lastig hoor, negeren (en nee, ik bedoel het niet sarcastisch).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:08 schreef Cluijt het volgende:
Kan je van mijn UI een IAN_(Baas)_Nick plaatje maken
Lezenquote:
Het was klaar, beste Chowi.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef Chowi het volgende:
Leandra, je hebt jezelf behoorlijk hoog zitten, of niet?
Het was klaar, Gert!quote:
Dat is een heel andere discussie. Ik vind gewoon dat ze wel wat aan haar houding mag doen.quote:
Dan vind jij dat maar lekker, ik geef in eerste instantie op vrij normale wijze uitleg over het feit dat het niet een topic is waar het om gaat, maar om lastig vallen, en vervolgens word ik "kut" genoemd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie. Ik vind gewoon dat ze wel wat aan haar houding mag doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |