Dit topic iddquote:
Kom! Meer haatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit topic idd![]()
Staan er honderd mensen op de aanvragenlijst en die gozer maar painten.. Als ie dr nou geld voor zou krijgen
Slecht hè?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, het ziet er niet uit.Het is niet eens een leuke Paint, zoals die van Ensaf bijvoorbeeld.
Ik heb er geen last van. Lijkt me nogal saai omdat voor iedereen te moeten doen?quote:
Het ziet er wel goed uit, maar idd die van Ensaf is beterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, het ziet er niet uit.Het is niet eens een leuke Paint, zoals die van Ensaf bijvoorbeeld.
Nee hoor, was heel leuk. Je hebt 60X60 ruimte en je moet voor VEEL verschillende mensen een unieke ava bouwen, het is een uitdagingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Lijkt me nogal saai omdat voor iedereen te moeten doen?
Oh! dat is een teken dat de rage op zn einde isquote:
KUT! Hij was één van de eersten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Oh! dat is een teken dat de rage op zn einde is
Dan ga je NIET naar mijn topique en vraag je GEEN icon aan. Probleem opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zie toch liever een stijlvolle foto zoals ik die gebruik als usericon.
Ik val jou ook niet aan, maar degenen die ook zo'n usericon nemen. Het is smakeloos, weinig creatief en het is niet verrassend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je NIET naar mijn topique en vraag je GEEN icon aan. Probleem opgelost, slotje.
Precies. Neem mijn usericon. Heb jij ooit geweten dat een flesje met PCP zoveel op een ordinair biertje zou lijken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik val jou ook niet aan, maar degenen die ook zo'n usericon nemen. Het is smakeloos, weinig creatief en het is niet verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |