Ik ben van 18 juli.. ik moet nog eeuwen wachtenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef DuchessX het volgende:
Oeh ik ben binnenkort aan de beurt!Ian is nu bij 14 juli!
Het zal gerust aan mij liggen maar je staat niet in mijn lijst?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef DuchessX het volgende:
Dat ik verder geen enkele waarde aan de volgorde hecht was al duidelijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben van 18 juli.. ik moet nog eeuwen wachten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ie leuk is, gebruik ik hem.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef Joysa het volgende:
Ik wil er ook wel eentje![]()
![]()
Iets wat totaal niet met mijn huidige UI te maken heeft.
Meisje met bruin haar, mag je zelf invullen verder
Jazeker, ik heb in je fobo zitten neuzen voor inspiratie en er dit van gemaakt:quote:
JA! JIJ DAAR! Jou heb ik al een keer voor me neus gehad! Jij wou iets "BG achtigs".quote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef sindell het volgende:
* sindell wacht ook nog steeds......eigenlijk...
Shit, ik weet dit serieus uit mijn hoofd... Van de ruim 200 aanvragenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA! JIJ DAAR! Jou heb ik al een keer voor me neus gehad! Jij wou iets "BG achtigs".
Wat is BG?
ik weet niet.. kan je wachtlijst niet vinden..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ik verder geen enkele waarde aan de volgorde hecht was al duidelijk?
Uiteraard, sterker nog; dat heb ik al 2x gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet.. kan je wachtlijst niet vinden..![]()
Kan ik je niet omkopen om het sneller te doen dan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef DuchessX het volgende:
hij is echt heel vetquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zal gerust aan mij liggen maar je staat niet in mijn lijst?Wanneer heb je je aanvraag gedaan?
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Please..?
Een chagrijnige Duchess of eentje met mijn dochter waar ze heel gemeen kijkt(Zie mijn huidige avatar)
Vast bedankt, ben zó benieuwd wat je voor mij weet te maken
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef BiffTannen het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En hoe regelen we dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, sterker nog; dat heb ik al 2x gedaan
De huidige "wachtlijst" staat op pagina 2 in dit topic voor de mensen die 50 posts per pagina hebben.
Als ik daar zo'n beetje doorheen ben maak ik weer een nieuwe, ik loop geloof ik 2 topics achter
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb in je fobo zitten neuzen voor inspiratie en er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het een beetje wat is
Mooi dat je er blij mee bent!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef StevenPaul het volgende:
[..]die is echt gaaf! Is het eigenlijk de zanger (helemaal rechts) of de drummer (die naast hem staat). Want ze lijken nogal op elkaar.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |