quote:Op maandag 26 juli 2010 15:30 schreef Khepera het volgende:
[..]
Hai, ja deze heb ik zelf gemaakt naar het super idee van Ian.
't was niet de bedoeling dat mijn UI op MJ leek, (moest op mij lijken) maar 'k ben wel MJ fan dus vind het ook niet echt erg dat je die vergelijking trekt
Ik heb alleen geen échte Ian numaar misschien wil hij hem nog verbeteren als hij in de toekomst tijd heeft.
Jouw heksje ziet er ook al zo onwijs leuk uit!
net zoals baasjes op hun honden gaan lijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Khepera het volgende:
Geeft niet hoorhaha 'k ben al zo lang fan, 'k zal er wel op zijn gaan lijken
![]()
Echt waar? Wat onwijs aardig!! 't is natuurlijk ook helemaal jouw idee, 'k vind het zo leuk bedacht!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is anders wel dik Ian approved, wat een ontzettend stoere
Die andere MJ heb ik ook niet gemaaktquote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Khepera het volgende:
[..]
Echt waar? Wat onwijs aardig!! 't is natuurlijk ook helemaal jouw idee, 'k vind het zo leuk bedacht!![]()
Mag deze dan misschien ook in de (volgende) OP of dat niet? 'k zag trouwens ook een echte MJ voorbijkomen, die zag er super stoer uit!
Hij is hartstikke leuk @Kheperaquote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Khepera het volgende:
Echt waar? Wat onwijs aardig!! 't is natuurlijk ook helemaal jouw idee, 'k vind het zo leuk bedacht!![]()
Mag deze dan misschien ook in de (volgende) OP of dat niet? 'k zag trouwens ook een echte MJ voorbijkomen, die zag er super stoer uit!
quote:Op zondag 11 juli 2010 04:17 schreef BradleyQ het volgende:
a.u.b. voor mij ook een avatar.
[ afbeelding ]
Daar lijk ik op.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die andere MJ heb ik ook niet gemaaktEr zijn er meer die zelf een ava in de stijl van mijn panda hebben genomen en dat vind ik eigenlijk nog het grootste compliment
Misschien dat die apart in de volgende OP mogen met de namen van de makers erbij?
Dank jullie wel, 't is ook heel erg leuk om te doen, 'k heb nooit inspiratie haha en nu wel dankzij Ian!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is hartstikke leuk @KheperaHeel knap gemaakt hoor ben maar trots op.. Ian vind het ook leuk. En ik ook
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Fluweel het volgende:
Ian
Ik wacht al minstens een week maar ik sta helemaal niet in je wachtlijst![]()
* Fluweelwacht
wachtlijst?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Fluweel het volgende:
Ian
Ik wacht al minstens een week maar ik sta helemaal niet in je wachtlijst![]()
* Fluweelwacht
oke dan hoor ik het dan wel weerquote:Op maandag 26 juli 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben bijna (mehehe) door de laatste wachtlijst heen, dan maak ik weer een nieuwe en doen we weer "gil als je vergeten bent".
volgens mij ben ik vergetenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben bijna (mehehe) door de laatste wachtlijst heen, dan maak ik weer een nieuwe en doen we weer "gil als je vergeten bent".
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef genakt het volgende:
Wil je er ook 1 voor mij maken Ian_Nick ?
Of iedegeval in het lijstje zetten![]()
Ik hoor het wel groetjes genakt
[ afbeelding ]
Ik weet niet echt waar je bent. Ik heb in het vorige topic aangevraagd, hieronder nog mijn post:quote:Op maandag 26 juli 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder gewoon rustig aan doen natuurlijk, je hebt het al druk genoegquote:Op zondag 18 juli 2010 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zou er ook graag eens willen, wat zijn ze leukwel graag een meisje met rood haar ofcourse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |