Leuk! Lijkt best goed. Bedankt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand met verstand van gifjes online die er even een Aerosmith logo doorheen kan gooien?
Love it! Thxquote:
Please..?quote:
duch, hij is nog met de aanmeldingen van een week geleden bezigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Please..?
Een chagrijnige Duchess of eentje met mijn dochter waar ze heel gemeen kijkt(Zie mijn huidige avatar)
Vast bedankt, ben zó benieuwd wat je voor mij weet te maken
Ik ben ongeduldig, jeweettogquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
duch, hij is nog met de aanmeldingen van een week geleden bezig
quote:
hey IAN, had je graag willen helpen maar je kent me, weet niet hoe het moetquote:Op zondag 18 juli 2010 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
HaiVoor iedereen die me requests per PM stuurt: Zet alsjeblieft ook een reminder in dit topic, ik maak wachtlijsten van aanvragen uit de topics en zo probeer ik te onthouden wie er nog moet, pm's vergeet ik
Ook zou ik willen vragen of er iemand is die misschien zin heeft een beetje te helpen met animatie gifjes, ava's zien er heul mooi uit als je de paint versie met het origineel kan mixen maar ik heb helaas op het moment niet de mogelijkheid om er gifjes van te maken?
Dat waren de huishoudelijke mededelingen, ik moet nu een ei bakken voor mijn vriendin
Als niemand anders zich meldt dan wil ik me wel verdiepen in het maken van animated gifs voor je.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
HaiVoor iedereen die me requests per PM stuurt: Zet alsjeblieft ook een reminder in dit topic, ik maak wachtlijsten van aanvragen uit de topics en zo probeer ik te onthouden wie er nog moet, pm's vergeet ik
Ook zou ik willen vragen of er iemand is die misschien zin heeft een beetje te helpen met animatie gifjes, ava's zien er heul mooi uit als je de paint versie met het origineel kan mixen maar ik heb helaas op het moment niet de mogelijkheid om er gifjes van te maken?
Dat waren de huishoudelijke mededelingen, ik moet nu een ei bakken voor mijn vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |