Jij dacht dat ik je hilarische getroll in één van de eerste topics al vergeten was?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:20 schreef smegmanus het volgende:
Hmmz kun je ook wat met mijn avatar?
[ afbeelding ]
Die vent op de voorgrond dus
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mag ik er ook 1? Wat het makkelijkst is, iets van Aerosmith, of van mij. Schouderlang rood haar met wimpers.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg lieverd, mag ik er ook 1?
Dit is mijn ouwe icon:http://i27.photobucket.com/albums/c197/Day69/angle.gif
Ik heb maar 1 wens; vleugels!
Heheh! Tof ideequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Je maakt echt hilarisch stoere UI´s man!Je zou een collage moeten maken en als poster ophangen
In dat geval bestel ik er eentje
T-shirtsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heheh! Tof idee
Ik ben op het moment eerst even bezig met t-shirts waar ik de ava's met de hand op zet, maar zo'n poster zou ook wel rocken
Yup, ik heb ze allemaal en dat poster idee ga ik ook zeker even bij mijn vriendin neerleggen, die dat dan misschien voor me kan regelenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
T-shirts![]()
Maar ik neem aan dat je de UI´s allemaal hebt opgeslagen? In dat geval is een collage zoals in de OP makkelijk gemaakt. Zowel op T-shirt als op posters
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heheh! Tof idee
Ik ben op het moment eerst even bezig met t-shirts waar ik de ava's met de hand op zet, maar zo'n poster zou ook wel rocken
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik sluit mij aan in de hele lange rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaarne de rechter op deze foto![]()
Lol, het leek mij in ieder geval een vette outfit voor een Meetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wooooo... dus we kunnen straks ook onze I_N avatar op Tshirt gaan bestellen ????!
Bij deze nomineer ik je voor FOK! baas 2010
Hebbehebbehebbe
Handig hoef jij jezelf alvast niet meer voor te stellenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lol, het leek mij in ieder geval een vette outfit voor een Meet
[ afbeelding ]
Moet je wel een ava hebben om erop te zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wooooo... dus we kunnen straks ook onze I_N avatar op Tshirt gaan bestellen ????!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef cablegunmaster het volgende:
In het thema Pikachu?
Zou dat kunnenEen pikachu en dan op jou Avatar achtige manier
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je wel een ava hebben om erop te zetten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's geregeld zie ik net![]()
Thanks![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Malahide het volgende:
Heel erg leuk dit.
Durf het bijna niet te vragen... eentje met lang rood krullend haar en deze vlag op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Alvast dank
shirts en posters...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, ik heb ze allemaal en dat poster idee ga ik ook zeker even bij mijn vriendin neerleggen, die dat dan misschien voor me kan regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |