gilquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een samenvatting van de aanvraagjes die nog in het vorige topique staan...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mocht je nou meelezen, in het vorige topic een aanvraagje gedaan hebben, nog geen icon gekregen hebben en hier niet meer tussen staan: geef even een gil
-piep- er zijn 15 wachtenden voor uquote:
gilquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een samenvatting van de aanvraagjes die nog in het vorige topique staan...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mocht je nou meelezen, in het vorige topic een aanvraagje gedaan hebben, nog geen icon gekregen hebben en hier niet meer tussen staan: geef even een gil
nou nou niet boosquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het is wel paint maar geen pixel paint
Jij moet gewoon even teruglezen, zoals ik al had gezegd, wat je had geweten, als je had teruggelezen.quote:
geeft niks hoor,het is ook stormlllop.quote:
Sorry, deze moest echt even tussendoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Oh, dat lijkt me ook wel leuk.![]()
Kun je iets met de foto's uit mijn FoBo?
(met mijn hoofd dus)
Of anders iets met de grim reaper ofzo?
Baasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, deze moest echt even tussendoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tssss, en ik maar denken dat je voor je allerliefstefavorietste buuf een uitzondering zou makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buuf!? Wtf!? Ik zit nog in het vorige topiquequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tssss, en ik maar denken dat je voor je allerliefstefavorietste buuf een uitzondering zou maken![]()
Hij is wel cool geworden, dat dan wel weer
Go aheadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef Jumparound het volgende:
mag je eigen creaties ook showen? ben voor het eerst in mn leven creatief geweest
Ja dat dacht ik al... maar echt:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Buuf!? Wtf!? Ik zit nog in het vorige topique
Zelfs Peter6k heeft zich gemeld.... gewoon echte oude RLS-usersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ian, mag ik in de wachtrij prrrrrrrrrretty please?!
hij is nu wat humeurigerquote:
Sssst, niet tegen Ian_Nick vertellenquote:
Ik heb er nog een variant op gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
noh!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Buuf!? Wtf!? Ik zit nog in het vorige topique
Vetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb er nog een variant op gemaakt.![]()
Ik heb de ketting er nog even bijgetekend en mezelf een bandshirt aangetrokken, kleuren iets aangepast.
[ afbeelding ]
schnitzeldepietsel je weettochquote:
Nou, daar word ik niet vrolijk van. [/heleflauwegrap]quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens zit ik niet dom voor me uit te kijken, ik ben Rob Geus aan het painten
Dan zou je juist wel dom moeten kijken en dan de blik die je in de spiegel ziet moeten kopieren naar paint, ben je gelijk klaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens zit ik niet dom voor me uit te kijken, ik ben Rob Geus aan het painten
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en zelfs de grote Rob Geus mag in de wachtrij, want ik ga nu eerst maar 's even regelen dat ik lekker naar mijn meisje toe kan, morgen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en zelfs de grote Rob Geus mag in de wachtrij, want ik ga nu eerst maar 's even regelen dat ik lekker naar mijn meisje toe kan, morgen.
[ afbeelding ]
Zeg lieverd, mag ik er ook 1?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Beroepsmatige TVP.
Het was moeilijk maar ik heb hem gevondenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef svann het volgende:
[..]
Lever dan even die gele kop aan.
Je kunt ook teveel service verwachten, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |