Nope, daar kan ik zeker wat meequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:28 schreef maartena het volgende:
Kan Ian_Nick iets met die avatar van mij, of wordt dat te moeilijk?
Hij is heel gaafquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:21 schreef VASND het volgende:
ben nogsteeds super blij met die van mij, hij is bruut!
Ja, ik zag het zelf ook. Ik dacht dat ik ze wel allemaal in het archief had gezet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:19 schreef mijsje het volgende:
[..]
Hij is heel gaaf![]()
[zeurmodus]
maar is het niet leuk om alle boze ava's die Ian gemaakt heeft erin te verwerken? het zijn er wel veel, dat moet ik je nageven! ik mis er toch een paar...
[/zeurmodus]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:03 schreef Htje het volgende:
[..]
Ja, ik zag het zelf ook. Ik dacht dat ik ze wel allemaal in het archief had gezet.
Het is even zoeken naar de juiste combinatie van instellingen, waarbij de kleuren goed blijven,
de tekeningen duidelijk blijven en het formaat mooi is. Ik vermoed dat het programma ze er nu uit gegooid heeft en dat ze er wel allemaal in kunnen, maar ik vond het wel even mooi geweest.
Als jij nou alvast uitzoekt hoeveel er missenkijk ik er het weekend nog een keer naar.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:30 schreef GlenSpey het volgende:
En nu is het afgelopen met Ian_Nick avatars.
Vraag hier je enige echte GlenSpey avatar aan #1
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hier vannacht over gedroomd
Dat Ian mijn avatar had gemaakt en dat ie erg mooi was en dat ik helemaal blij was en zo
En toen kwam er een hond die steeds bij mij bleef hangen en toen was ik op straat met de hond en een paar vrienden waardoor ik opeens naar mijn bijbaantje van 7 jaar geleden moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaan mijn dromen meestal ook dan word je wakker en denk je leuke/rare droom en als je hem dan nagaat slaat hij gewoon totaal nergens op omdat je om de 5 minuten op een andere plek bent
Ontopic: * Fluweel wacht rustig af
Nee, mijn minilaptop is stuk.quote:
Geweldig ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zou ik er wel 1 van willen
oh-oh, jij hebt toch zo'n roze acer geval? Die heb ik ook (in het blauwquote:
geduld, hij doet het gratisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |