sorry, IAN is van ons, het RLS zooitje is trots op *onze* IANquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien meer iets voor ONZ dit?. Of speelt hij in een soap?
.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef mijsje het volgende:![]()
heeeeeeeel erg bedankt!!!
![]()
(en toverheks bedankt voor het aanmaken van dit bedanktopic nadat ik vroeg om een fan-topic)
aanvragen in het betreffende topic.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:29 schreef Adolecens het volgende:
Ik dacht al, welke hype heb ik nu weer gemist
Dat dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:33 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ian bedankt!
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hijs goeddd!quote:
ik heb er ook twee... Ian_Nick vond de eerste versie zelf zeker niet mooi ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef mijsje het volgende:
ik heb er zelfs 2! degene met het roze jurkje, en die waar mijn figuurtje de trui van Trui aanheeft...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
en dat zeker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ian_Nick is bij deze genomineerd voor de titel van FOK! UI-baas 2010
volgens mij al veel meer, maar had dit even overgenomen van Mera.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
Ja dit plaatje is al een week oud of zo, inclusief een Dolfje te veel.
Of je eigen UI op een T-shirtquote:Op zondag 18 juli 2010 11:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoop dat Mera alles weer ff bij elkaar zet van wat er al gemaakt is door IAN, en ik las iets over een Poster, nou wil er erg graag 1 kopen van IAN.
UI, posters, T-shirts, sleutelhangers, mokken, etcquote:
dat moet je in het andere IAN topic aanvragen D-K.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil eigenlijk een aureooltje om het kupske van mijn ava!
En die weerbarstige haartjes en gebalde knuistjes.quote:
Staat de AEX er slecht voor?quote:
zomgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die weerbarstige haartjes en gebalde knuistjes.
Hehequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Grazie, sono molto contento, c'è veramente meravigliosa![]()
Datdus.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ian_Nick is bij deze genomineerd voor de titel van FOK! UI-baas 2010![]()
Thanks kerel
hij is topquote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Ian hartstikke bedankt voor de snelle service
Wat een leuke UI Netsplitterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
Ian bedankt, Ian bedankt, Ian Ian Ian bedankt.
Dat is er (even) niet.... ik weet ook niet of het nog terugkomt en of Ian nog bereid is weer te beginnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Swomp het volgende:
Ja leuk maar ik kan het nieuwe aanvraag topic niet vinden![]()
Die is gesloten, er komen volgens mij geen nieuwen meer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Swomp het volgende:
Ja leuk maar ik kan het nieuwe aanvraag topic niet vinden![]()
Ik vind dat hij het niet meer moet doen.. Je weet dat mensen daar toch weer gaan trollen, ze doen het erom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is er (even) niet.... ik weet ook niet of het nog terugkomt en of Ian nog bereid is weer te beginnen.
dit dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:37 schreef rickyszz het volgende:
Sjonge, wat kinderachtig zeg dat die Trolls/Kloons het weer moeten verspesten![]()
Iig bedankt voor al je moeite!
Ja ik ben er ook blij mee..jammer dat er mensen zijn die het moeten verpesten..Sneu voor Ian.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:26 schreef mijsje het volgende:
stom gedoe met die stomme mensen...Ik ben er wèl blij mee hoor Ian!
Ja zag het in de andere topicquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef BunnyCookii het volgende:
Eerst een Schnitzel, nu een Drama-panda
Whihi.
Die is ook gaafquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:03 schreef frensje het volgende:
dank je Ian (super dat je er mee doorgaat)
vind hem ook gaaf, helemaal blij meequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Die is ook gaafHelemaal met die details
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:21 schreef frensje het volgende:
[..]
vind hem ook gaaf, helemaal blij mee
zelfs de kleuren kloppen, meestal zie je zwart-witte shih-tzu's, maar de mijne is bruin-wit
goed gegokt van Ian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
Mijn kleuren zijn ook goed. Ook het verloop er een beetje in. Niet zoals dick bruna nijntje en boris beer inkleurt. Achtergrond ook lekker onheilspellendquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:21 schreef frensje het volgende:
[..]
vind hem ook gaaf, helemaal blij mee
zelfs de kleuren kloppen, meestal zie je zwart-witte shih-tzu's, maar de mijne is bruin-wit
goed gegokt van Ian
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |