sorry, IAN is van ons, het RLS zooitje is trots op *onze* IANquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien meer iets voor ONZ dit?. Of speelt hij in een soap?
.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef mijsje het volgende:![]()
heeeeeeeel erg bedankt!!!
![]()
(en toverheks bedankt voor het aanmaken van dit bedanktopic nadat ik vroeg om een fan-topic)
aanvragen in het betreffende topic.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:29 schreef Adolecens het volgende:
Ik dacht al, welke hype heb ik nu weer gemist
Dat dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:33 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ian bedankt!
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hijs goeddd!quote:
ik heb er ook twee... Ian_Nick vond de eerste versie zelf zeker niet mooi ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef mijsje het volgende:
ik heb er zelfs 2! degene met het roze jurkje, en die waar mijn figuurtje de trui van Trui aanheeft...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
en dat zeker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ian_Nick is bij deze genomineerd voor de titel van FOK! UI-baas 2010
volgens mij al veel meer, maar had dit even overgenomen van Mera.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
Ja dit plaatje is al een week oud of zo, inclusief een Dolfje te veel.
Of je eigen UI op een T-shirtquote:Op zondag 18 juli 2010 11:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoop dat Mera alles weer ff bij elkaar zet van wat er al gemaakt is door IAN, en ik las iets over een Poster, nou wil er erg graag 1 kopen van IAN.
UI, posters, T-shirts, sleutelhangers, mokken, etcquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |