Zo werkt het dus niet op FOK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, het gappen van avatars had gelijk gestopt moeten worden, leuk als het een onder ons geintje is, maar dat was het niet, het gaat over een paar kutnewbies die werkelijk willen zeiken.
Je hebt werkelijk een leerachterstand niet ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf eens werkelijk lezen, jij maakt de topics tot aanleiding, de topics zijn niet de feitelijke aanleiding, de aanleiding voor het stoppen met painten zijn het lastig vallen.
Alsof Ian zich zou laten opnaaien door een of twee zeiktopics....... echt, als je dat denkt dan geeft dat vooral aan wat voor compleet onwetende kutnewbie je bent.
En je taalgebruik mag ook wel wat worden gefatsoeneerd, ik zit niet bij je in de brugklas.
Je hebt geen idee in welk forum je zit te posten hè?quote:
Op die gast zelf na is er volgens mij niemand die dat ontkent hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
maar over het algemeen is het wel zo fatsoenlijk als je dat wel doet als de ander een originele (eigen) avatar heeft, als je dat niet doet ben je gewoon een trieste pauper.
Ik dacht heel even aan OUD en dat ze zwanger was ofzo . Tering wat een ochtendhumeurtje zeg ...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt geen idee in welk forum je zit te posten hè?
En Ian bleef maar happen, met als vonkje de posts in FB daarover, en daarna het topique 'Ian vs. Righteous'.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
Er is dagen niet op gehapt, toen kwam het ter sprake en zei Righteous dat hij hem zou verwijderen als Ian dat wilde, Ian vroeg hem vervolgens zijn avatar te verwijderen en toen deed hij het niet...
Op dat moment begon het gewoon irritant te worden, en daar ging het de trolletjes om.
Hallo, je hebt een account van een paar dagen oud...... je bent simpelweg een kutnewbie, en niet alleen gebaseerd op accountdatum maar vooral op de inhoud van je posts.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:48 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk een leerachterstand niet ?
Ik heb die topics niet geopend, nergens die geile Ian van je beledigd/bedreigd wat dan ook .
En zolang je mij onwetende kutnewbie blijft noemen, en de frustaties over je komende ongesteldheid op mij denkt af te moeten reageren stel ik het erg op prijs als me met rust laat met je labiele geblaat hier
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je je grote mond moet houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Ik dacht heel even aan OUD en dat ze zwanger was ofzo . Tering wat een ochtendhumeurtje zeg ...
Ik had Maanvis nog even in die post moeten quoten...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op die gast zelf na is er volgens mij niemand die dat ontkent hoor.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet op FOK!
Avatars jatten mag op FOK!, mits er geen verwarring komt met crewleden. Ja het is kinderachtig en ja het is laag, maar godsamme je kunt jezelf toch ook wel realiseren dat als je er vol op in hapt dat je dan precies doet wat deze avatarjatters willen. "Laat toch lekker gaan joh" was het advies dat hem in het FB-topique gegeven werd, maar ipv dat besloot ie vol er op in te gaan hakken. Tja dan krijg je dus dit.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je je grote mond moet houden
Nee, dit is OUD niet, ik ben uiteraard wel zwangerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
Ik dacht heel even aan OUD en dat ze zwanger was ofzo . Tering wat een ochtendhumeurtje zeg ...
Hij lijkt me meer een kloon dat hier wilt rellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, je hebt een account van een paar dagen oud...... je bent simpelweg een kutnewbie, en niet alleen gebaseerd op accountdatum maar vooral op de inhoud van je posts.
En ja, vast..... die "geile Ian van me"![]()
![]()
Je onwetendheid wordt steeds grappiger....... maar misschien ligt het aan m'n vermeende PMS, oh wacht, voor ik daar weer last van heb duurt waarschijnlijk nog een maand of 8 maar hopelijk langer![]()
Enfin, als er één post is die een complete opsomming van volstrekte onwetendheid is dat is het deze post van jou wel, hij is zo'n totaalbeeld van gebrek aan kennis dat hij daarmee in één klap grappig geworden is
Enne...... welkom op FOK!, waar "kutnewbie" gewoon in het Het Officiële FOK!woordenboek staat
Jep, en alle advies om niet te happen wordt gretig aan de kant gelegd. Is 't al klaar?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:00 schreef Zealousist het volgende:
Hij lijkt me meer een kloon dat hier wilt rellen.
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, en alle advies om niet te happen wordt gretig aan de kant gelegd. Is 't al klaar?
Hapklare brokken zijn het. Compleet met een eigen topic.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, en alle advies om niet te happen wordt gretig aan de kant gelegd. Is 't al klaar?
Owjee ik ben een kutnewbie . So fucking what ? Ontleen je status aan je periode hier op dit forum ? In dat geval mogen we allemaal die ene kerel met dat tongetje aanbidden .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, je hebt een account van een paar dagen oud...... je bent simpelweg een kutnewbie, en niet alleen gebaseerd op accountdatum maar vooral op de inhoud van je posts.
En ja, vast..... die "geile Ian van me"![]()
![]()
Je onwetendheid wordt steeds grappiger....... maar misschien ligt het aan m'n vermeende PMS, oh wacht, voor ik daar weer last van heb duurt waarschijnlijk nog een maand of 8 maar hopelijk langer![]()
Enfin, als er één post is die een complete opsomming van volstrekte onwetendheid is dat is het deze post van jou wel, hij is zo'n totaalbeeld van gebrek aan kennis dat hij daarmee in één klap grappig geworden is
Enne...... welkom op FOK!, waar "kutnewbie" gewoon in het Het Officiële FOK!woordenboek staat
Ze willen het laatste woord hebben waardoor dat advies moeilijk gevolgd kan worden. Is soms lastig hoor, negeren (en nee, ik bedoel het niet sarcastisch).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:08 schreef Cluijt het volgende:
Kan je van mijn UI een IAN_(Baas)_Nick plaatje maken
Lezenquote:
Het was klaar, beste Chowi.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef Chowi het volgende:
Leandra, je hebt jezelf behoorlijk hoog zitten, of niet?
Het was klaar, Gert!quote:
Dat is een heel andere discussie. Ik vind gewoon dat ze wel wat aan haar houding mag doen.quote:
Dan vind jij dat maar lekker, ik geef in eerste instantie op vrij normale wijze uitleg over het feit dat het niet een topic is waar het om gaat, maar om lastig vallen, en vervolgens word ik "kut" genoemd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie. Ik vind gewoon dat ze wel wat aan haar houding mag doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |