het is Jay and Silent Bob..quote:
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 26 juli 2010 19:18 schreef Maanvis het volgende:
je mag die vna mij ook nieuwe stijl maken Ian
jaquote:
Ik doe alleen chagrijnige ava'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze had ik al voor je, hij is net zo groot en op dezelfde hoogte als je origineel zodat, mocht je daar zin in hebben, je de gezichtsuitdrukking tussen de huidige kan planten in een gifjequote:
Die is geniaalquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe alleen chagrijnige ava's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe alleen chagrijnige ava's
jij hebt nu een lachende, dacht dat je was overgestapt naar lachendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Nog niet, die wachtlijst waar ik mee bezig ben is van een topic of twee terug, als ik die doorheb maak ik weer een nieuwe waar jij in komtquote:
Ik moet toch iets als paupers mijn shizzle stelen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij hebt nu een lachende, dacht dat je was overgestapt naar lachende
Top! Ik ben geduldig.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog niet, die wachtlijst waar ik mee bezig ben is van een topic of twee terug, als ik die doorheb maak ik weer een nieuwe waar jij in komt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:48 schreef Iuc het volgende:
Deze avatars zijn wel heel erg gaaf
Zou er iets te maken zijn in de vorm van een booskijkende vrachtwagen? Lijkt me lachen namelijk!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Beach het volgende:
Nou, doe mij ook maar aub.
edit: net als hieronder zie fobo maar; aangezien van mn huidige ava weinig te maken is
Dank je Dankje Dankje!!!!! Is helemaal leuk!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |