quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef BunnyCookii het volgende:
Tvp, omdat ik graag lurk in dit topic.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:35 schreef Labberkakker het volgende:
Kun je voormij eentje maken van deze mevrouw?![]()
Alvast bedankt
Er moeten nog mensen van 10/11/12/13/14 juli een UI krijgen..quote:
het was ook niet bedoeld om te pushen, maar omdat het wellicht wegvalt in het oude topicquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Er moeten nog mensen van 10/11/12/13/14 juli een UI krijgen..
een moment geduld dus
Even teruglezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik sta naast Pietje wie die ander is weet ik niet ..Op de poster.
Dat kan best een leuke worden met dat koppie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef Ilske het volgende:
Gaat hard hier zeg!
* eigen evil Ilse afwacht *
michael jacksonquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:42 schreef Khepera het volgende:
Wat een leuk idee!! 'k heb er zelf ook een in elkaar geflanst, misschien zie jij nog dingen die beter anders kunnen?
[ afbeelding ]
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:51 schreef maartena het volgende:
Geen probleem Ian, neem de tijd.... die adelaar van mij komt vanzelf wel een keertje. Je bent geen commerciele instelling met een deadline....
Succes met uitzoeken nieuwe monitor, koop een mooie grote 24"
Hartstikke bedankt voor je gulle bijdragequote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Succes met het kopen van een nieuw monitor
Ik denk, die kan ik zo wel doen, maar het was toch nog behelpen, wat een rotmonitor zeg, ditquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
* Dubbeldrank wil ook wel zo'n chagrijnig icoontje! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk, die kan ik zo wel doen, maar het was toch nog behelpen, wat een rotmonitor zeg, dit
[ afbeelding ]
Dat is wel mooi. Ian, kan ik een foto pm'en waar je hem op kunt baseren?quote:
Uiteraard, maar Dubbeldrank ging voor omdat zijn ava simpel wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is wel mooi. Ian, kan ik een foto pm'en waar je hem op kunt baseren?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Dubbeldrank ging voor omdat zijn ava simpel was
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk, die kan ik zo wel doen, maar het was toch nog behelpen, wat een rotmonitor zeg, dit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |