Het wordt zelfs steeds beter! Ian lijkt er ook al op te glijenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:01 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Voegt het ook nog wat toe als ik zeg dat ik een twintiger ben? Een emotioneel kwetsbare twintiger? Drijf je nu weg? Is dat geil, een jongere man, die liefdesverdriet heeft? Ik wil best een soort rollenspel doen waarbij jij de moeder bent en me troost met borstvoeding oid. Of wacht nee laat die laatste zin maar weg.
Ram hem!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Houd je bek!
Jouw internet is sneller gast!
Borstvoedingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt zelfs steeds beter! Ian lijkt er ook al op te glijen
Nice. I love it when a plan comes togetherquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt zelfs steeds beter! Ian lijkt er ook al op te glijen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis een harjuku en een parodiuzz in deze nachtbagger.
Iiiiiiiiiiiieuw!!!11!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
wel want mijn muisarm kan niets, ook niet met jou.
Dit is geen nachtbagger, vetje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:05 schreef Xepa het volgende:
Jongens ben ik een nieuwe aanwinst in de nachtbagger?
Kut ja, op die boerderijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat stukje van bij BNN best geil vond, dat filemon direct uit de tiet van zo'n wijf melk dronk. Ja. Dat vond ik wel wat hebben.
iets met een hand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat Liesje het voor je doet, tegenwoordig
Ja, ik kan wel zeggen: ga dan naar bed... Maar dan moet die hand van je wéér in actie komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
iets met een hand.
Ik zou eigenlijk niet eens moeten typen.
ben al de hele nacht online
Dan moet je toch op zoek naar een vrouw die recentelijk gebaard heeft. Daar kan ik je niet meer helpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat stukje van bij BNN best geil vond, dat filemon direct uit de tiet van zo'n vrouw wijf melk dronk. Ja. Dat vond ik wel wat hebben.
Dat hoef je die jongen toch niet zo hard te melden!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je toch op zoek naar een vrouw die recentelijk gebaard heeft. Daar kan ik je niet meer helpen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je toch op zoek naar een vrouw die recentelijk gebaard heeft. Daar kan ik je niet meer helpen.
Hij heeft zelf ook handen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel zeggen: ga dan naar bed... Maar dan moet die hand van je wéér in actie komen
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook handen!
Al denk ik niet dat dat vannacht nog wat wordt.
Tot de bodem... van haar tiet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:09 schreef Xepa het volgende:
ik heb een keer een vrouw haar tieten ingesmeerd met raviolli soep en daarna opgedronken tot de bodem![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
Welke bodem precies?
ze had komvormige tietjes?
nou dan wil ik er ook 1!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet, ze hebben allemaal een ava van zo'n kutuser die ze in paint maakt en daar arrogant over doet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
Welke bodem precies?
ze had komvormige tietjes?
Okquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, dusDoen jullie maar voorts
Ik ga over mijn liefste meisje dromen
Te laat, ik ga slapen met Mera in mijn hoofdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O!!!!!!!!
ian!
maak hem!
Nu!
Hij wil het niet en nu moet ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |