Schrijf mijn naam 's correct, onwetende newbie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:49 schreef Xepa het volgende:
Door ian.nick moeten we weer opnieuw beginnen met de VERDOMME test.
en weer 0%
MUISARMEN ZIJN IRRITANT!quote:
Ik druk mijn borsten wel tegen Lies aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef gnilrednoz het volgende:
gaat iemand me nog een knuffel geven btw? wel goed je borsten tegen me aandrukken
Uit je moeder!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef sp3c het volgende:
zulke lelijke avatars ... waar komen die eigenlijk vandaan?
van mij? ik mis dingen geloof ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei net ergens dat ik van je hield, sukkel!
ja voor de nakende kikker van moots!
Emmeloord!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef sp3c het volgende:
zulke lelijke avatars ... waar komen die eigenlijk vandaan?
sorry he, ik ben emotioneel erg kwetsbaar op het moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik druk mijn borsten wel tegen Lies aan
volgens mij kan dat niet meer en het is echt iets recentelijksquote:
Ja ik heb een kutquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meer dan de helft hier is vrouwelijk.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij kan dat niet meer en het is echt iets recentelijks
Dat is dan wel weer heel erg geil enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:58 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
sorry he, ik ben emotioneel erg kwetsbaar op het moment.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel erg geil enzo.
Je hebt wel guitige tetjes, nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:59 schreef mootie het volgende:
Oh ja, nou weet ik het weer, het was nakend zonder handjes.
Ja is dat zo? Voegt het ook nog wat toe als ik zeg dat ik een twintiger ben? Een emotioneel kwetsbare twintiger? Drijf je nu weg? Is dat geil, een jongere man, die liefdesverdriet heeft? Ik wil best een soort rollenspel doen waarbij jij de moeder bent en me troost met borstvoeding oid. Of wacht nee laat die laatste zin maar weg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel erg geil enzo.
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf neuken met een vriend, voor een DP!
lelijke boze zelfportretten!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:01 schreef Xepa het volgende:
waarom heeft iedereen een zelfportert van zichzelf met paint gemaakt als avater?
Ik heb een prachtige avater, al zeg ik het zelf.
Omdat kuddedierenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:01 schreef Xepa het volgende:
waarom heeft iedereen een zelfportert van zichzelf met paint gemaakt als avater?
Ik heb een prachtige avater, al zeg ik het zelf.
Dat hebben ze niet, ze hebben allemaal een ava van zo'n kutuser die ze in paint maakt en daar arrogant over doet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:01 schreef Xepa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |