Uitgerekende data zijn zó overratedquote:Op maandag 26 juli 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
Oh verrek, ik zie net dat Pessie ook gewoon op de uitgerekende datum kan bevallen als het nu een beetje serieus rommelt...
Well done zijn ze veel leukerquote:Op maandag 26 juli 2010 09:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgerekende data zijn zó overrated
Shoot, en ik dacht dat je een beetje zat te hinten...quote:Op maandag 26 juli 2010 09:22 schreef freecell het volgende:
Ik weet (helaas) niet meer dan jullie hoor
En ze slaapt regelmatig tot tien uur
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Leandra het volgende:
Fluugs, ik kan het nog zo zingen......."Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en de combinatietang"
Darn, das al gewoon zo'n 38/39 jaar geleden.... en nog steeds een trauma van die ene keer dat ik per se Brinta wilde hebben, mijn moeder dat kocht, ik het al gelijk als avondeten wilde hebben en heel erg vies vond, en toen mocht ik geen Fabeltjeskrant kijken omdat ik m'n bord niet leeg had![]()
![]()
Ahwquote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Leandra het volgende:
Fluugs, ik kan het nog zo zingen......."Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en de combinatietang"
Darn, das al gewoon zo'n 38/39 jaar geleden.... en nog steeds een trauma van die ene keer dat ik per se Brinta wilde hebben, mijn moeder dat kocht, ik het al gelijk als avondeten wilde hebben en heel erg vies vond, en toen mocht ik geen Fabeltjeskrant kijken omdat ik m'n bord niet leeg had![]()
![]()
Joh, dan doe je gewoon exact een week na de uitgerekende datum, dat zijn zulke leuke kinderenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgerekende data zijn zó overrated
eensch!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, dan doe je gewoon exact een week na de uitgerekende datum, dat zijn zulke leuke kinderen
Ik denk dat Pessie er niet blijer van wordt als ik elk kwartier langs kom fietsenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ahw
En o ja freecel, helemaal vergeten dat we een 'spion' ter plaatse hebben bij pessie. Kunnen we jou mooi inzetten voor langsfietsexpedities als het lang duurt voor ze zichzelf meld/sherlock holmes
Geen Nick jr???quote:Op maandag 26 juli 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
Ja lach maar, we hebben het over 1971 hè, toen was er niets anders dan de Fabeltjeskrant, geen Sesamstraat, geen weetikveel voor kleuters, dat was gewoon zonder kinderprogramma naar bed
Wat zij zegt!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eensch!![]()
![]()
Pessie ligt nog gewoon te tukken joh! (hoewel het voor haar wel prettig zou zijn als het begonnen was, wie weet.) Maar even goed bijslapen kan vast ook geen kwaad.
Ik had geantwoord dat ik vast in de war was met helpp... dan had je meteen kunnen langskomen en dan zeggen zien ze het vanzelf wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Ja als iedereen boven mij nou eens bevalt! Misschien wacht Speklap daarop![]()
Ik werd teruggebeld, de behandelend arts van dit moment kent Puppp niet'u bent niet in de war met Helpp?'
Euh nee!
Ja u heeft woensdag een afspraak kunt u niet tot dan wachten?
Euh nee!
Dus nu mag ik om 2 uur even langskomen! Mag ie mooi mijn bulten even bekijken. Heb ook de tip gegeven een de googlen...erg toch eigenlijk!
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had geantwoord dat ik vast in de war was met helpp... dan had je meteen kunnen langskomen en dan zeggen zien ze het vanzelf wel.
Ja zoiets..quote:Op maandag 26 juli 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of zo'n "Ik niet, maar als u daarmee in de war wilt zijn dan neem ik aan dat ik direct kan komen?"
Maar fijn dat je vanmiddag terecht kunt Orea
Yep 3000 mg... Ik heb van die zetpillen van 1000 voor echt heftige pijn.... Wordt sneller opgenomen enzo.. Nog niet hoeven te gebruiken...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Vicky het volgende:
Ik hoop dat het door gaat zetten Pessie!
Van paracetamol mag je maximaal 6x500 mg per dag.
Ditoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep 3000 mg... Ik heb van die zetpillen van 1000 voor echt heftige pijn.... Wordt sneller opgenomen enzo.. Nog niet hoeven te gebruiken...
Ik ben zelf veel meer fan van ibuprofen, maar dat mag niet tijdens de zwanegrschap. Naproxen doet ook goed tegen hoofdpijn. Dat is eigenlijk het enige waarvoor ik pijnstillers gebruik... Zware zware hoofdpijn... Echt van die hoofdpijn dat je ook niet in slaap kan komen...
Ik wilde je echt wel als voorbeeld nemenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef flugeltje het volgende:
Ah kijk, pessie gaat ook voorpiepen zo te zien
is t geen groeipijn van je baarmoeder?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga ook even klagen.![]()
Het spuiten doet de laatste dagen weer pijn. Ik heb er gewoon een beurs gevoel in mijn zij door momenteel. (Ik heb de vorige keer trouwens geinformeerd of ik bloedverdunners mag slikken en ik zou dat in het 2e trimester eventueel mogen doen. Ik zit dus te twijfelen of ik door blijf spuiten. Ik kijk er elke dag zo tegenop. Het is naar om jezelf te spuiten in de wetenschap dat het pijn gaat en blijft doen.) En ik voel me ontzettend futloos. Ik was pas nog zo blij dat ik veel energie had, maar ik kan me nu nergens toe zetten en ben heel duizelig. Ik denk dat ze maar even naar wat bloedwaardes moeten kijken. Tot slot: ik heb regelmatig behoorlijke buikpijn en dat vind ik maar eng. Ik probeer mezelf voor te houden dat het bandenpijn is, maar ik weet het niet.
Naproxen geeft bij mij maagklachten, Brufen bruis (600) doet dat niet, dus die gebruik ik ipv de (in mijn situatie) in principe standaard voorgeschreven Naproxen, ik vermoed dat het in de coating zit, die bij de Brufen bruis (uiteraard) ontbreekt.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep 3000 mg... Ik heb van die zetpillen van 1000 voor echt heftige pijn.... Wordt sneller opgenomen enzo.. Nog niet hoeven te gebruiken...
Ik ben zelf veel meer fan van ibuprofen, maar dat mag niet tijdens de zwanegrschap. Naproxen doet ook goed tegen hoofdpijn. Dat is eigenlijk het enige waarvoor ik pijnstillers gebruik... Zware zware hoofdpijn... Echt van die hoofdpijn dat je ook niet in slaap kan komen...
Het zijn echt steken, maar ik kan me van de vorige keer niet meer herinneren of dat normaal is. Ik heb morgen weer een controle. Als alles er goed uitziet zal dat me wel geruststellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is t geen groeipijn van je baarmoeder?
En vervelend zeg dat spuitenmaar je zit nu toch in het tweede trimester al? Dus dan zou je in principe al over mogen gaan op slikken? Wanneer moest je nou voor echo/gyncontrole, was dat vandaag? Succes
Futloos, ik ken het. Als ik iets niet gemist heb van vorige zwangerschap... mn ijzer is dit keer 8.7 (vorige zw.schap was het 6.2) maar ik voel me even goed belabberd. T is vervelend maar meer dan rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen kun je ook niet
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zijn echt steken, maar ik kan me van de vorige keer niet meer herinneren of dat normaal is. Ik heb morgen weer een controle. Als alles er goed uitziet zal dat me wel geruststellen.
Ik denk dat alle waardes ook gewoon in orde zullen zijn. Vermoedelijk zit de kleine in een groeispurt, daar ga ik altijd even behoorlijk onder gebukt (wezenloos gevoel, futloos, duizelig, pijn in bekken, bandenpijn). 't Is vast net zo'n parasietje als Ivan.
Is het nu al zover?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
%@#&^$%
mn schoenen passen niet meer
boehoe.
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Orea het volgende:
Claudia, dat lijkt me ook naar... Lijkt me ook wel wat pittiger omdat je nu al een beeb hebt rondlopen...![]()
Ja kan me voorstellen dat het ook wel wat fijne 'afleiding' geeft!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef pessie het volgende:
Tico, is meneer dan wel klaar met de verbouwing?
Claudia, ik had ook van die steken en volgens mij was het bandenpijn. Kan flink pijn doen in elk geval.
Asksquote:Op maandag 26 juli 2010 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Het helpt ook niet dat er pas een BN'er in het nieuws was omdat zijn vrouw een miskraam had gehad bij 16-18 weken.![]()
Toen ik zwanger was van Ivan had ik rond deze tijd een heel domme actie. Ik ben toen van een dijk gevallen omdat ik met mijn fiets van een trap af reed (don't ask). Daar heb ik me ook even flink zorgen om gemaakt.
Nee, maar ik neem aan dat je hem nog wel regelmatig moet tillen, en ik kan me voorstellen dat dat nogal wat van je lichaam vraagt als er ondertussen ook weer een kleintje in een groeispurt zit.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:01 schreef draculettetje het volgende:
tazz en lenaatje heel erg van harte gefeliciteert met jullie 2de dochter
Orea wat een jeukHopelijk kunnen ze vanmiddag wat voor je betekenen, als de arts niet zo knullig blijkt als diegene die je aan de telefoon had
Flugelgewoon omdat het kan
ook voor claudia en pessie
allemaal sterkte en succes
ow en huup ik heb de kleertjes binnen hoor! wat voor wasmiddel gebruik jij? Kwam door de envelop heen hihi
Ja die silan ruikt echt zo sterk... Ik vind het te veel van het goede.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
echt, dat wasmiddel van mij...
gewoon AH huismerken dan Silan wasverzachter, die bussen met korreltjes, de gele.
(en ik doe altijd maar de helft van de advieshoeveelheid, kun je nagaan
)
Over t vocht, ik heb er op zich niet zoveel last van fysiek, maar t is gewoon weer zo'n, ohjakrijgen we dat weer... hopen dat k het met die schoenen red en anders moet k even zoeken naar wat anders.
koop je een Ipad...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel me
Heb zin om iets te gaan kopen wat veel te duur is, ik absoluut niet nodig heb, maar gewoon leuk is om te hebben... Maar ik kan niets verzinnen.....
Dat heeft Martijn afgelopen vrijdag al gedaan....quote:
Die verschoontafel link in het vorige topic??quote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel me
Heb zin om iets te gaan kopen wat veel te duur is, ik absoluut niet nodig heb, maar gewoon leuk is om te hebben... Maar ik kan niets verzinnen.....
LOL...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:59 schreef flugeltje het volgende:
Hij ging even een volkskrant kopen zei ie...
Geen sigaretten?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:59 schreef flugeltje het volgende:
Hij ging even een volkskrant kopen zei ie...
Ik had het kunnen weten, hij had iets té vaak benadrukt al dat hij het helemaal niet nodig had en dat het eigenlijk onzin was om er eentje te gaan kopen... Ach ja, z'n eigen centen. Hij werkt er hard genoeg voor...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL...
Toch riskant als je bij zo'n boodschap al moet vragen of het wel de papieren versie gaat worden
Lekker belangrijk dan... Zolang je geen droog brood hoeft te eten voor een maand... Lekker doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, hij had iets té vaak benadrukt al dat hij het helemaal niet nodig had en dat het eigenlijk onzin was om er eentje te gaan kopen... Ach ja, z'n eigen centen. Hij werkt er hard genoeg voor...
dabedoelik!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dan... Zolang je geen droog brood hoeft te eten voor een maand... Lekker doen.
Das ook weer waar...... hoewel ik toch heel blij ben dat we zaterdag even los gegaan zijn in de stad en N. daarbij ontdekt heeft dat er voor veel minder dan de prijs van een McGregor shirtje ook hele leuke babykleertjes te koop zijn....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, hij had iets té vaak benadrukt al dat hij het helemaal niet nodig had en dat het eigenlijk onzin was om er eentje te gaan kopen... Ach ja, z'n eigen centen. Hij werkt er hard genoeg voor...
Wij zijn een goede stimulans voor de economie...quote:
Babykleertjes zijn meestal echt wel goed te betalen. Als ik bedenk dat t-shirts van M. minimaal 60 euro per stuk kosten en hij daar gewoon in gaat klussen.... Voor 60 euro heb ik ook een heel leuk burberry pakje voor de kleine...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook weer waar...... hoewel ik toch heel blij ben dat we zaterdag even los gegaan zijn in de stad en N. daarbij ontdekt heeft dat er voor veel minder dan voor de prijs van een McGregor shirtje ook hele leuke babykleertjes te koop zijn....
Ook voor niet-uitverkoop prijzen.
Hoewel we wel een geweldig![]()
![]()
Benneton jasje en Mexx shirtjes in de uitverkoop gescoord hebben, dat dan wel weer
Oh ik zie wel als ik bevallen ben of ik kleding nodig ga hebben... Heb ik een excuus om lekker de deur uit te gaan. Trommel ik mam op, en dan lekker sjokken door de stad.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik geef over het algemeen niet zoveel uit aan kleren. Tenminste per stuk nietIk koop wel graag veul kleren... Durf het nu echter nog niet te gaan kopen omdat ik niet weet hoe m'n postuur zich na de bevalling gaat ontwikkelen. Voor Willem heb ik nu ook echt genoeg voorlopig...
@droomvrouwtje, Willem is er wel hoorHij zit alleen nog in m'n buik
Barbabientje, hoop dat Parijs lekker was. Nu maar effe op de bank dus, de spiertjes wat rust gunnen...
Oh... Maar ik wissel genoeg af.. Jen heeft dus wel dat soort shirtjes... Maar ze heeft net zo goed spul van de hema in dr kast liggen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar ik vind een McGregor shirtje in maat 74 voor dagelijks gebruik echt overdreven, ongeacht of het er wel of niet af kan.... ik hou van leuk en ik hou van kwaliteit, en ik vind het ook echt enorm schattig, maar een baby die dagelijks 2 outfits van ¤ 100,= per stuk aanheeft vind ik niet nodig.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL...
Toch riskant als je bij zo'n boodschap al moet vragen of het wel de papieren versie gaat worden![]()
Je bedoeld dat je geil bent?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat Martijn niet thuis is, anders hadden we het nuttige met het aangename kunnen verenigen
Ik zou die roze jurkjes nog maar niet doen idd pessie, staat zo lullig bij een knul
quote:
Ach neuken tegen de verveling werkt ook...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee ik verveel me... Geil ben ik al even niet meer geweest...
En wie weet doet het dan ook nog iets op het Willem-vlak...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach neuken tegen de verveling werkt ook...
Ja wie weet... Het zou kunnen aangezien je al aardig rommelt... Misschien is het het laatste zetje..quote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wie weet doet het dan ook nog iets op het Willem-vlak...
Heb je geen telefoon? Gewoon bellen en zeggen dat ie thuis moet komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Dan wacht ik vanaf nu dus op de komst van allebei m'n kerels
Ja, geheel des FOK!s dan wel natuurlijk, gewoon een SMSje: Neuken?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen telefoon? Gewoon bellen en zeggen dat ie thuis moet komen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, geheel des FOK!s dan wel natuurlijk, gewoon een SMSje: Neuken?
Koop je een maatje groter.... Rekt het de boel ook alvast op.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:50 schreef flugeltje het volgende:
Misschien kan ik een Tarzan gaan kopen
Is ook te duur, onnodig en verdrijft de verveling....
Okay jij wint, daar ging m'n sinaasappelsapquote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Koop je een maatje groter.... Rekt het de boel ook alvast op.
Tico wint dit type gesprekken altijd. Was blij dat ik m'n melk al op had.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay jij wint, daar ging m'n sinaasappelsap
Dat sowiesoquote:
Mwah, dat gaat eigenlijk prima. Ik moet er wel rekening mee houden dat ik goed door m'n knieen zak als ik hem op wil tillen. Maarja, dat is eigenlijk altijd goed om te doen. Ik heb de vorige keer weinig bekken/rugklachten gehad, alleen bij vlagen, en ik heb tot het einde toe nog alles kunnen doen wat ik wilde. Wat dat betreft hoop ik dat dat nu ook weer zo gaat. En als het eens niet gaat blijft m'n vriend thuis of passen opa en oma een dagje extra op. (Die zitten daar praktisch om te smeken.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat je hem nog wel regelmatig moet tillen, en ik kan me voorstellen dat dat nogal wat van je lichaam vraagt als er ondertussen ook weer een kleintje in een groeispurt zit.
Ik ben ook zuinig wat dat betreft. Het voelt stom om een truitje van meer dan 20 euro te kopen als ik bij de Hema voor onder de 10 euro ook iets leuks kan vinden. Maar als hij wat ouder is en bijvoorbeeld per se sneakers van Adidas wil dan vind ik dat weer prima.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik denk dat ik wat dat betreft te zuinig ben, daarbij weet ik ook dat er niet nog een kind komt wat het ook kan dragen...
Ja dat dus!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook zuinig wat dat betreft. Het voelt stom om een truitje van meer dan 20 euro te kopen als ik bij de Hema voor onder de 10 euro ook iets leuks kan vinden. Maar als hij wat ouder is en bijvoorbeeld per se sneakers van Adidas wil dan vind ik dat weer prima.
Ik hoef geen groot huis een boot en weet ik veel wat.. Ik hou wel van vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik veel geld had dan kocht ik liever een groot huis, een vakantiehuisje in Italie, een boot, een scooter... Nou ja, ik kan nog wel het en en ander bedenken. Eigenlijk koop ik bijna alles liever dan dure kleertjes voor mijn kind.
Dat, en ik heb nu de H&M nog niet gechecked, maar toen zoonlief klein was waren de kleren daar leuk en goed (en op 60 graden te wassenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook zuinig wat dat betreft. Het voelt stom om een truitje van meer dan 20 euro te kopen als ik bij de Hema voor onder de 10 euro ook iets leuks kan vinden. Maar als hij wat ouder is en bijvoorbeeld per se sneakers van Adidas wil dan vind ik dat weer prima.
*aai...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:17 schreef tessie het volgende:
BwuhIk heb geloof ik een beetje een rotdag, of rotweek onderhand. Vanmorgen weer urine naar de ha gebracht, maar geen blaasontsteking. Dus blijkbaar ligt Anna gewoon steeds op mijn blaas te springen ofzo en moet ik daarom zo vaak naar de wc en komen daar ook die steken van ofzo. En ik ben echt doodmoe de hele tijd, behalve snachts want dan kan ik niet slapen. En mijn bekken gaat ook ineens weer meer zeer doen.
![]()
/einde klaagpost
Oh maar h&M is ook wel favo bij Jen, omdat hello kitty. Maar feit is dat als ik de kleding een maandje heb dat ik de kleuren al niet meer mooi vind, dan zit er al vervaging in. Nou maakt me dat voor die prijs ook niet uit... Maar dat is wel het verschil met dure kleding, dat blijft, over het algemeen, langer mooi.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en ik heb nu de H&M nog niet gechecked, maar toen zoonlief klein was waren de kleren daar leuk en goed (en op 60 graden te wassen), dat wordt dus weer even uitzoeken waar de prijs/kwalteitverhouding het beste is en ook aansluit op wat ik leuk vind.
Sportschoenen heb ik nooit zo moeilijk over gedaan, maar om nou een paar Nike Airs te kopen van ¤ 200,= voor een kind wat een half jaar later alweer een grotere maat heeft vind ik ook niet nodig, met gewone schoenen vind ik zo'n prijs weer veel minder een probeem
Overigens ben ik met zoonlief al een paar jaar voornamelijk op Bataviastad aangewezen qua sportschoenen, meneer heeft maat 49/50 als het om sportschoenen gaat en die zijn zeg maar "lastig" te krijgen.... behalve in Bataviastad dus, daar hebben we over het algemeen bij de diverse winkels keuze uit een paar modellen, en dan nog voor een spotprijsje ook
Taartendieetquote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef Saffier het volgende:
Balen Tessie![]()
Ik heb mijn stinkende best gedaan om aan te komen deze zwangerschap zodat er straks misschien wat blijft plakken. Bij Tobias ben ik in totaal 9 kilo aangekomen die er in 5 weken tijd allemaal weer af waren en na 3 maanden was het helemaal niets over van mij. Nu heb ik er 14-16 kilo bijgevreten en hoop écht dat daar wat van blijft hangen.
Mijlpaal; 35 weken 2 dagen, nog 33 dagen te gaan
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:17 schreef tessie het volgende:
BwuhIk heb geloof ik een beetje een rotdag, of rotweek onderhand. Vanmorgen weer urine naar de ha gebracht, maar geen blaasontsteking. Dus blijkbaar ligt Anna gewoon steeds op mijn blaas te springen ofzo en moet ik daarom zo vaak naar de wc en komen daar ook die steken van ofzo. En ik ben echt doodmoe de hele tijd, behalve snachts want dan kan ik niet slapen. En mijn bekken gaat ook ineens weer meer zeer doen.
![]()
/einde klaagpost
quote:
Ah.... dan is er dus toch eea veranderd, de kleding bij H&M was destijds niet heel erg duur, maar ook niet spotgoedkoop, en van snel vervagende kleuren staat me eigenlijk ook niets bij.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar h&M is ook wel favo bij Jen, omdat hello kitty. Maar feit is dat als ik de kleding een maandje heb dat ik de kleuren al niet meer mooi vind, dan zit er al vervaging in. Nou maakt me dat voor die prijs ook niet uit... Maar dat is wel het verschil met dure kleding, dat blijft, over het algemeen, langer mooi.
Nog tot 17.00 uur.quote:
En ik was op 40, gewoon met ariel... Dus geen smek wasmiddel.. Nou ja.. Ze doet toch maar 1 seizoen met kleding, dan gaat het of de doos in of de prullenbak in.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... dan is er dus toch eea veranderd, de kleding bij H&M was destijds niet heel erg duur, maar ook niet spotgoedkoop, en van snel vervagende kleuren staat me eigenlijk ook niets bij.
Zelfs de zoons van mijn zusje hebben het na B. allebei nog gedragen.
Ja, maar ik ben een oud wijf en heb nog andere ideeën over wat er op welke temperatuur gewassen moet wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ik was op 40, gewoon met ariel... Dus geen smek wasmiddel.. Nou ja.. Ze doet toch maar 1 seizoen met kleding, dan gaat het of de doos in of de prullenbak in.
Wat raar!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
fijn dat je serieus genomen wordt orea! en speklap, met 38weken geboren worden is leuken juli is ook een mooie maand om geboren te worden!
dat laatste geld ook voor willem en pessies baby!!
tico alweer 36weken, gaat ook hard! ben ook benieuwd maar jouw meisje hoor!!
en wat betreft kleding, t duurste dat floris heeft is denk ik van name it en villa happ. ben ook een gier wat kleding betreft. hij heeft heel veel hema
Ja dat zit bij elkaar in die knijptubes.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een oud wijf en heb nog andere ideeën over wat er op welke temperatuur gewassen moet worden
Wel met Ariel trouwens.... en met Lenor wasverzachter
Nee, ik gebruik tablets, vind ik handiger afmeten, want m'n Miele geeft bij iedere was een doseeradviesquote:Op maandag 26 juli 2010 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat zit bij elkaar in die knijptubes.
Wauw! een machine die meedenktquote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik tablets, vind ik handiger afmeten, want m'n Miele geeft bij iedere was een doseeradvies
Nee, dat nog niet, hoewel ik de verlichtingskleuren van de display 's nachts wel heel gezellig vind als ik naar de WC moetquote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wauw! een machine die meedenkt.
Kun je ook je mp3 speler erop aansluiten?
Net op de Miele website gekeken, er zijn idd modellen met doseeradvies.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
de mijne heeft dat niet
die is 2jaar oud. lijkt me wel handig trouwens. ik gooi er altijd maar wat in
Nee dat komt nogquote:Op maandag 26 juli 2010 15:00 schreef Leandra het volgende:
Dat is ondanks alles dan toch weer een "meevaller" Stengeltje, dat het waarschijnlijk geen zwangerschaps-misselijkheid was.
Dat is stilte voor de storm he?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:04 schreef pessie het volgende:
Orea fijn dat ze je serieus nemen (Net als Claudia vraag ik me af of je nu wel een arts hebt die weet wat PUPPP is in plaats van dat je em eerst het internet op kunt sturen).
Tessie, dat klinkt nogal bekend. Het kan zijn dat iedere keer dat je blaas vol is je baby een stukje omhoog gaat en wanneer je blaas weer geleegd wordt er een zenuwtje tussen hoofd en zwaartekracht inzit. Geeft flinke steekjes.
Stengeltje ik heb het idee dat er iets rondgaat, hoor meer mensen over zo'n seizoensgriepje.
Hier is alles rustig. Nou ja, geen herhaling van gisteren betekent misschien vannacht een volledige nachtrust. Zou ook erg prettig zijn. Alhoewel, die volle maan vannacht he...
Je gaat gewoon voor de uitgerekende datum.quote:
Wat wel jammer is, is dat je dan je volledige kraamtijd heen en weer ziekenhuis pendelt... Nog een week wachten dus!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
Als ik nou gewoon morgen beval heb ik wel maximale tijd met de kleine voordat ik weer moet werken...
Zal ik ook maar ff een tarzan halen?
Welnee joh... Kindjes die bij 36 weken worden geboren kunnen vaak gewoon mee naar huis hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat wel jammer is, is dat je dan je volledige kraamtijd heen en weer ziekenhuis pendelt... Nog een week wachten dus!
Stengeltje, das makkelijk! 's Ochtends weeën en 's avonds baby. Mijn droombevalling. Ach, aangezien dit voorwerk is kan het nu ook morgenochtend 6 uur weeën en om 12 uur baby zijnof niet natuurlijk.
Het frustrerendste vind ik dat ik niet weet wat "echt" en wat "niet echt" is omdat ik et nog niet eerder heb meegemaakt. Ik vond vannacht erg echt, maar bleek niet echt te zijn, frustrerend dus. Ach ja, heb wel mooi verweekt en ontsluiting gecreëerd en das ook veel waard!
Oh ja, wat betreft dit laatste stukje, heb vorige week dat 60 baby's verhaal gekeken van dat meisje van 20 en zolang ik er zelf nog iets aan kan doen weiger ik me zo te gedragen. Dus ik ga niet tegen de muren omhoog. Verder komt de baby niet sneller als ik dat wel zou doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:12 schreef stengeltje het volgende:
Het lijkt me wel irritant/frustrerend al dat voorwerk en dan geen resultaat. Op zich wel fijn dat er nu dan 1 of 2 cm ontsluiting is, maar dat kost dan relatief veel moeite, toch?
Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik kreeg de vorige keer gewoon zonder enig voorwerk op de uitgerekende datum weeën en 's avonds was m'n zoontje er, dus dat was vrij simpel.
Wat ik eigenlijk dus probeer te zeggen is dat ik het knap vind dat jullie er redelijk relaxed onder lijken te zijn, terwijl ik allang tegen de muren had gezeten...
WAT HEBBEN WE GEMIST?quote:
Ik heb het 60 baby's verhaal niet gezien, dus ik weet niet precies wat voor gedrag dat meisje vertoonde.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh ja, wat betreft dit laatste stukje, heb vorige week dat 60 baby's verhaal gekeken van dat meisje van 20 en zolang ik er zelf nog iets aan kan doen weiger ik me zo te gedragen. Dus ik ga niet tegen de muren omhoog. Verder komt de baby niet sneller als ik dat wel zou doen.
Oi, dat betekent dat ze PUPPP heeft denk ik. En dat haar leverwaarde's dus niet al te geweldig zijn. Ze leiden echt niet zomaar in, dan moet er echt wel iets zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef Ticootje het volgende:
Van Twitter: Ze wordt woensdag ingeleid...
Aan de foto's te zien had ze niet alleen last van haar kleine teen nee..quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Oi, dat betekent dat ze PUPPP heeft denk ik. En dat haar leverwaarde's dus niet al te geweldig zijn. Ze leiden echt niet zomaar in, dan moet er echt wel iets zijn.
Heb jij m al binnen van het uwv? Ik heb alleen een brief dat ik vanaf 27 juli een aanvraag heb gedaan voor de uitkering en dat ik 2 weken na die datum zou horen of ik er recht op hebquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef maffemuts het volgende:
Ticoooooooooooooooooo nog 58 mintuen
Oreagoed, en slecht nieuws dus ?
Alle andere dames knufhugetc ..
k ga ff liggen. .. nog 3 dagen werken
(wel al mn UWV brief binnen over de dagloon en wat ze gaan uitkeren volgende maand, kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben )
Mijn schoonmoeder (net 81 geworden) is ook wel van het zorgen maken als we weer een afspraak voor een echo hebben, maar nog niet zo erg dat ze zelf al aan de telefoon hangt voor wij gebeld hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef pessie het volgende:
[..]
WAT HEBBEN WE GEMIST?
En fluugs, Oprah gaat over iPad.
Leandra, we hebben vantevoren besloten dat we zouden bellen als het goed door zou zetten. Ben ik ook wel blij om, anders had ik mn moeder nu de hele dag om me heen gehad en die is zenuwachtiger dan wijzelf zijn (de hele familie is trouwens zenuwachtiger dan wij zelf zijn, manlief's oma springt met dr 79 jaar op uit d'r stoel iedere keer dat de telefoon gaat). Wil alleen ook niet dat ze er pas is als iedereen al langs de wieg is gelopen.
Is het misschien hoog omdat het incl. vakantiegeld is?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef maffemuts het volgende:
Ticoooooooooooooooooo nog 57 minuten
Oreagoed, en slecht nieuws dus ?
Alle andere dames knufhugetc ..
k ga ff liggen. .. nog 3 dagen werken
(wel al mn UWV brief binnen over de dagloon en wat ze gaan uitkeren volgende maand, kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben )
Nee toch? volgens mij berekent uwv gewoon kaal dagloon.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het misschien hoog omdat het incl. vakantiegeld is?
I know, maar volgens mij had ze het vorige week nog besproken met de gyn, en die had er niets mee gedaan. Of is het zo veranderlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien had ze niet alleen last van haar kleine teen nee..
Ik ben net zo, maar hey, als die baby niet komt dan komt 'ie niet. Kun je niks aan doen en heb je je maar bij neer te leggen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef stengeltje het volgende:
Ik ben dol op deadlines en kan er echt op kicken als ik projecten op de gewenste datum binnen budget en met de gewenste kwaliteit kan afronden, dus ben erg gewend om erg naar bepaalde data toe te werken. Ik had van de vk en gyn al te horen gekregen dat ik waarschijnlijk een paar weken overtijd zou gaan (zeer dikke placenta en megaveel vruchtwater), dus had me daar al bij neergelegd. Het zou denk ik niet zozeer het overtijd gaan zijn waar ik gek van zou zorden, maar het steeds valse starts maken. En waarschijnlijk iedere keer de teleurstelling dat het toch niet doorzet.
Dat betekent nog 2 dagenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Flugel, Pessie en Orea kunnen gewoon voor een datum drieling gaan.
Ik citeer uit de brief :quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee toch? volgens mij berekent uwv gewoon kaal dagloon.
Dat moet echt raar zijn!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef Orea het volgende:
Zo en thuis dit tikt wat makkelijker
Alles zag er verder goed uit, eerste bloedwaardes ook. Alleen de bloedwaarde waar het om gaat, die is pas na een week binnen. Mede omdat ik al ontsluiting heb, ik me daar met de minuut meer aan het open krabben was zei hij: zullen we gaan inleiden? Ik vergeef het mezelf niet als je waardes toch niet goed zijn en dat achteraf blijkt.. Je baby is groot genoeg, je baarmoeder staat al een stuk open (als ie potdicht had gezeten hadden ze wel nog gewacht...)
Ik had alleen gedacht dat het ergens volgende week zou zijn, en toen zei hij: wat dacht je van 38-1? Woensdag mogen we ons dus melden om 7 uur bij de verloskamers! Primen hoeft niet, want de boel staat al open.....
![]()
Ja, dat verwacht je niet als je dacht dat je voor een receptje voor een zalfje gingquote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef Orea het volgende:
Alles zag er verder goed uit, eerste bloedwaardes ook. Alleen de bloedwaarde waar het om gaat, die is pas na een week binnen. Mede omdat ik al ontsluiting heb, ik me daar met de minuut meer aan het open krabben was zei hij: zullen we gaan inleiden? Ik vergeef het mezelf niet als je waardes toch niet goed zijn en dat achteraf blijkt.. Je baby is groot genoeg, je baarmoeder staat al een stuk open (als ie potdicht had gezeten hadden ze wel nog gewacht...)
Ik had alleen gedacht dat het ergens volgende week zou zijn, en toen zei hij: wat dacht je van 38-1? Woensdag mogen we ons dus melden om 7 uur bij de verloskamers! Primen hoeft niet, want de boel staat al open.....
![]()
Orea dat de bloedwaarde's die wel binnen zijn goed zijn is waarschijnlijk al wel een geruststelling. Vind je het een fijn idee speklapje wrs woensdagavond in je armen te hebben? Of is het een beetje raar?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef Orea het volgende:
![]()
Een huisquote:Op maandag 26 juli 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik veel geld had dan kocht ik liever een groot huis, een vakantiehuisje in Italie, een boot, een scooter... Nou ja, ik kan nog wel het en en ander bedenken. Eigenlijk koop ik bijna alles liever dan dure kleertjes voor mijn kind.
Je moet het allemaal maar schoonhouden.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Een huis![]()
met tuin![]()
voor al mn 20 kinderen een eigen kamertje![]()
nee joh gekquote:Op maandag 26 juli 2010 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet het allemaal maar schoonhouden.
Oh ja! Dan heb je mensen die dat doenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh gekje denkt toch niet dat ik dan ga schoonmaken?
![]()
daar heb ik dan mensen voor hoor!
En mensen die nadenken over de mensen die schoonmaken enzo.
haha maar jij bent vergroeid met je fles bleekquote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja! Dan heb je mensen die dat doen![]()
![]()
(Lijkt me echt niets!)
Ik geloof niet dat ik kleding bezit zonder chloorvlekken.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha maar jij bent vergroeid met je fles bleek
ik geloof dat ik daar wat makkelijker afstand van neem![]()
Mocht het vannacht niet beginnen, dan maar met manlief de hele dag cocoonen morgen. Aangezien je al ontsluiting hebt zal het inleiden vast niet zo lang gaan duren. Nog even een dagje met z'n tweetjes genieten dan maar voordat je leven voor altijd anders zal zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
Ik vind het heel raar, en het zal me niks verbazen als het vannacht ineens spontaan begint ofzo na dat gewroet van de dokter, want het rommelt wel
Het is echt heel, heel, heel erg raar dit
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh gekje denkt toch niet dat ik dan ga schoonmaken?
![]()
daar heb ik dan mensen kinderen voor hoor!
En mensen kinderen die nadenken over de mensen kinderen die schoonmaken enzo.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
Ik vind het heel raar, en het zal me niks verbazen als het vannacht ineens spontaan begint ofzo na dat gewroet van de dokter, want het rommelt wel
En het is volle maanquote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
die kinderen moet je de eerste tijd vooral zelf schoonmaken![]()
ja dat ja, bagger vooralquote:
Nou huppa, Martijn aan zijn oren trekken en doen! Zullen we dan vannacht anders gewoon een datumtweeling doen?quote:
Pak facebook, daar staat het ook op en dat is leukerquote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
echt, ik moet ook Twitter!!
maar jeetje joh
roelofje on her way
Graagquote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef Orea het volgende:
[..]
Nou huppa, Martijn aan zijn oren trekken en doen! Zullen we dan vannacht anders gewoon een datumtweeling doen?
heb ik ook niet.. heb t 2 dagen gehad ofzo:')quote:Op maandag 26 juli 2010 17:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pak facebook, daar staat het ook op en dat is leuker
me too!!quote:Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Orea, ze komt er aan!
Ik ben zo benieuwd!![]()
U hebt uw eigen Griek? Wat een luxe!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef Orea het volgende:
Ik hou het zeker in de gaten, en moest ook gelijk bellen als er iets heel erg veranderd![]()
We gaan naar onze Griek!M. wilde eigenlijk morgenavond, maar ergens zo'n gevoel dat we woensdag misschien niet eens gaan halen
dus het zekere maar even voor het onzekere nemen
Dat zal je altijd hebben.....quote:Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef stengeltje het volgende:
Grrrmbl...
Heb ik eindelijk na daaaagen weer zin in eten, en wel in een patatje oorlog en hamburger speciaal, is de dorpssnackbar gewoon dicht! Welke snackbar is nou dicht op maandagavond? (een heleboel waarschijnlijk, maar toch...)
Nu is mijn meneer frietjes aan het bakken
Ik zou er volgens mij nu gewoon een vliegtuig voor pakken.... En dan met kaassouffle... Ik loop zo te zeiken over friet dat mijn vent denkt dat dat hier een gat in de markt is, een rijdende frietboer met kroketjes, patatje oorlog, poutine en kaassouffle's.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:07 schreef stengeltje het volgende:
Heb even getwijfeld of ik door zou rijden naar de stad, maar dat ging me toch nog net een klein ietsiepietsie beetje te ver, maar dan ook maar nèt.![]()
Ja, en echte mayo! Gewoon romig, niet van dat spul dat je op brood smeert...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:12 schreef stengeltje het volgende:
O, en bitterballen!
Dat moet vast een gat in de markt zijn. Exotic Dutch food!
Met de dokter, heb over 2 weken mijn eerste afspraak met vk. Het gaat echt gewoon niet lekker, en ik baal er ontzettend van, want ik heb geen 'pijn' en het is ook niet gerelateerd aan 'dingen wel of niet doen'. Soms ga je je beter voelen als meer slaapt, meer dingen doet, helemaal niets doet etc., maar nu snap ik er gewoon niets van....quote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat rot dat je je nog steeds zo 'donker' voelt, Basboussa. Ik ben het even vergeten, maar had je het er nu met je verloskundige over gehad?
Oei, ik vind het heel heftig klinken. Het lijkt me in ieder geval geen kwaad kunnen als je niet afwacht tot het beter wordt maar er hulp bij zoekt, eerst van je man. Hij moet weten dat dit voor jou dieper gaat dan 'wat gebaal waar je je overheen moet zetten'. Ik weet niet goed hoe de cultuur daar rondom dit soort zaken is; is het iets waar je eventueel nog mee naar je huisarts terug zou kunnen of waar de verloskundige serieus mee omgaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
whehehe, vond het wel een grappige woordkeus. Ineens ben ik zelf de voorpiepert gewordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:13 schreef Orea het volgende:
Ja onhandige woordkeuze van me![]()
![]()
Bloed hoeft niet hè? Wat ik me afvraag, ik blijk al meer dan 1 cm ontsluiting te hebben, maar heb heel geen slijmprop gezien.. Die zou er ook niet meer moeten zitten toch?
Ondanks dat het dus weer gestopt iswel fijn dat je weer prima geslapen hebt
echt dat breekt mij zo op en het idee dat ik nog maar 1 nacht hoef door te komen houdt me nu op de been..
Ja zodra ik serieus moet zuchten en puffen krijg ik wel de zenuwen hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Saffierke! Jij met je gerommel! Wat moet dat ook zenuwslopend zijn zeg!
Tazz, prachtige foto's!
Ik ben mega blij dat ik, als het goed is, eind van we week uiterlijk van mijn jeuk af benquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Orea, vind je het vooral fijn dat de bevalling ingeleid wordt, of vind je het ook een beetje jammer dat het misschien niet allemaal spontaan gebeurt?
Ik had ruim 1cm ontsluiting toen ik werd ingeleid en ik heb ook nooit iets van een slijmprop verloren.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:14 schreef Orea het volgende:
Maargoed, ze is er niet vanzelf ingekomen, dus dat ze er niet spontaan uitkomt verbaasd me verder ook niets![]()
Die is nog in alle vroegte naar zijn werk gegaan om een belangrijke aanbesteding af te maken, maar die mailde net al: ik ben er als een gek mee bezig, voor 1 uur ben ik thuisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]! Je hebt mooie verhalen om straks aan haar te vertellen.
Ik heb het vooral achteraf gemist, dat we die bijzondere momenten van de eerste weeen thuis niet hebben gehad. Mijn vriend heeft daar helemaal geen moeite mee en vindt het vooral onbegrijpelijk wat de lol ervan is om met weeen de auto in te stappen. Hij staat daar wat praktischer in, zeg maar.![]()
Hoe is je man eronder?
aahquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Orea het volgende:
Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:14 schreef Orea het volgende:
[..]
Maargoed, ze is er niet vanzelf ingekomen, dus dat ze er niet spontaan uitkomt verbaasd me verder ook niets![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Orea het volgende:
Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben![]()
herkenbaar, lief is dat jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef lily het volgende:
[..]
aah![]()
spannend spannend
Mijn man zegt altijd, als Leah en ik uitslapen en 's morgens met zijn tweetjes naar beneden komen: Ah! Daar zijn mijn twee favoriete vrouwen weer!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Orea het volgende:
[..]
Die is nog in alle vroegte naar zijn werk gegaan om een belangrijke aanbesteding af te maken, maar die mailde net al: ik ben er als een gek mee bezig, voor 1 uur ben ik thuisben er toch niet meer bij met mijn hoofd...
Lekker weekdier is het, die zat alweer met de tranen in zijn ogen toen ik zei: hou van je, weet je he? Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben![]()
Saffier, inderdaad.... doe nog maar even wachten
Eigenlijk niet zo eerlijk gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |