Is het nu al zover?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
%@#&^$%
mn schoenen passen niet meer
boehoe.
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Orea het volgende:
Claudia, dat lijkt me ook naar... Lijkt me ook wel wat pittiger omdat je nu al een beeb hebt rondlopen...![]()
Ja kan me voorstellen dat het ook wel wat fijne 'afleiding' geeft!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef pessie het volgende:
Tico, is meneer dan wel klaar met de verbouwing?
Claudia, ik had ook van die steken en volgens mij was het bandenpijn. Kan flink pijn doen in elk geval.
Asksquote:Op maandag 26 juli 2010 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Het helpt ook niet dat er pas een BN'er in het nieuws was omdat zijn vrouw een miskraam had gehad bij 16-18 weken.![]()
Toen ik zwanger was van Ivan had ik rond deze tijd een heel domme actie. Ik ben toen van een dijk gevallen omdat ik met mijn fiets van een trap af reed (don't ask). Daar heb ik me ook even flink zorgen om gemaakt.
Nee, maar ik neem aan dat je hem nog wel regelmatig moet tillen, en ik kan me voorstellen dat dat nogal wat van je lichaam vraagt als er ondertussen ook weer een kleintje in een groeispurt zit.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:01 schreef draculettetje het volgende:
tazz en lenaatje heel erg van harte gefeliciteert met jullie 2de dochter
Orea wat een jeukHopelijk kunnen ze vanmiddag wat voor je betekenen, als de arts niet zo knullig blijkt als diegene die je aan de telefoon had
Flugelgewoon omdat het kan
ook voor claudia en pessie
allemaal sterkte en succes
ow en huup ik heb de kleertjes binnen hoor! wat voor wasmiddel gebruik jij? Kwam door de envelop heen hihi
Ja die silan ruikt echt zo sterk... Ik vind het te veel van het goede.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
echt, dat wasmiddel van mij...
gewoon AH huismerken dan Silan wasverzachter, die bussen met korreltjes, de gele.
(en ik doe altijd maar de helft van de advieshoeveelheid, kun je nagaan
)
Over t vocht, ik heb er op zich niet zoveel last van fysiek, maar t is gewoon weer zo'n, ohjakrijgen we dat weer... hopen dat k het met die schoenen red en anders moet k even zoeken naar wat anders.
koop je een Ipad...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel me
Heb zin om iets te gaan kopen wat veel te duur is, ik absoluut niet nodig heb, maar gewoon leuk is om te hebben... Maar ik kan niets verzinnen.....
Dat heeft Martijn afgelopen vrijdag al gedaan....quote:
Die verschoontafel link in het vorige topic??quote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel me
Heb zin om iets te gaan kopen wat veel te duur is, ik absoluut niet nodig heb, maar gewoon leuk is om te hebben... Maar ik kan niets verzinnen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |