Is het nu al zover?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
%@#&^$%
mn schoenen passen niet meer
boehoe.
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Orea het volgende:
Claudia, dat lijkt me ook naar... Lijkt me ook wel wat pittiger omdat je nu al een beeb hebt rondlopen...![]()
Ja kan me voorstellen dat het ook wel wat fijne 'afleiding' geeft!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef pessie het volgende:
Tico, is meneer dan wel klaar met de verbouwing?
Claudia, ik had ook van die steken en volgens mij was het bandenpijn. Kan flink pijn doen in elk geval.
Asksquote:Op maandag 26 juli 2010 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Het helpt ook niet dat er pas een BN'er in het nieuws was omdat zijn vrouw een miskraam had gehad bij 16-18 weken.![]()
Toen ik zwanger was van Ivan had ik rond deze tijd een heel domme actie. Ik ben toen van een dijk gevallen omdat ik met mijn fiets van een trap af reed (don't ask). Daar heb ik me ook even flink zorgen om gemaakt.
Nee, maar ik neem aan dat je hem nog wel regelmatig moet tillen, en ik kan me voorstellen dat dat nogal wat van je lichaam vraagt als er ondertussen ook weer een kleintje in een groeispurt zit.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag ik niet klagen. Ivan is heel makkelijk en maakt de dagen eigenlijk alleen maar leuker.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:01 schreef draculettetje het volgende:
tazz en lenaatje heel erg van harte gefeliciteert met jullie 2de dochter
Orea wat een jeukHopelijk kunnen ze vanmiddag wat voor je betekenen, als de arts niet zo knullig blijkt als diegene die je aan de telefoon had
Flugelgewoon omdat het kan
ook voor claudia en pessie
allemaal sterkte en succes
ow en huup ik heb de kleertjes binnen hoor! wat voor wasmiddel gebruik jij? Kwam door de envelop heen hihi
Ja die silan ruikt echt zo sterk... Ik vind het te veel van het goede.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
echt, dat wasmiddel van mij...
gewoon AH huismerken dan Silan wasverzachter, die bussen met korreltjes, de gele.
(en ik doe altijd maar de helft van de advieshoeveelheid, kun je nagaan
)
Over t vocht, ik heb er op zich niet zoveel last van fysiek, maar t is gewoon weer zo'n, ohjakrijgen we dat weer... hopen dat k het met die schoenen red en anders moet k even zoeken naar wat anders.
koop je een Ipad...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel me
Heb zin om iets te gaan kopen wat veel te duur is, ik absoluut niet nodig heb, maar gewoon leuk is om te hebben... Maar ik kan niets verzinnen.....
Dat heeft Martijn afgelopen vrijdag al gedaan....quote:
Die verschoontafel link in het vorige topic??quote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel me
Heb zin om iets te gaan kopen wat veel te duur is, ik absoluut niet nodig heb, maar gewoon leuk is om te hebben... Maar ik kan niets verzinnen.....
LOL...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:59 schreef flugeltje het volgende:
Hij ging even een volkskrant kopen zei ie...
Geen sigaretten?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:59 schreef flugeltje het volgende:
Hij ging even een volkskrant kopen zei ie...
Ik had het kunnen weten, hij had iets té vaak benadrukt al dat hij het helemaal niet nodig had en dat het eigenlijk onzin was om er eentje te gaan kopen... Ach ja, z'n eigen centen. Hij werkt er hard genoeg voor...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL...
Toch riskant als je bij zo'n boodschap al moet vragen of het wel de papieren versie gaat worden
Lekker belangrijk dan... Zolang je geen droog brood hoeft te eten voor een maand... Lekker doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, hij had iets té vaak benadrukt al dat hij het helemaal niet nodig had en dat het eigenlijk onzin was om er eentje te gaan kopen... Ach ja, z'n eigen centen. Hij werkt er hard genoeg voor...
dabedoelik!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dan... Zolang je geen droog brood hoeft te eten voor een maand... Lekker doen.
Das ook weer waar...... hoewel ik toch heel blij ben dat we zaterdag even los gegaan zijn in de stad en N. daarbij ontdekt heeft dat er voor veel minder dan de prijs van een McGregor shirtje ook hele leuke babykleertjes te koop zijn....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, hij had iets té vaak benadrukt al dat hij het helemaal niet nodig had en dat het eigenlijk onzin was om er eentje te gaan kopen... Ach ja, z'n eigen centen. Hij werkt er hard genoeg voor...
Wij zijn een goede stimulans voor de economie...quote:
Babykleertjes zijn meestal echt wel goed te betalen. Als ik bedenk dat t-shirts van M. minimaal 60 euro per stuk kosten en hij daar gewoon in gaat klussen.... Voor 60 euro heb ik ook een heel leuk burberry pakje voor de kleine...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook weer waar...... hoewel ik toch heel blij ben dat we zaterdag even los gegaan zijn in de stad en N. daarbij ontdekt heeft dat er voor veel minder dan voor de prijs van een McGregor shirtje ook hele leuke babykleertjes te koop zijn....
Ook voor niet-uitverkoop prijzen.
Hoewel we wel een geweldig![]()
![]()
Benneton jasje en Mexx shirtjes in de uitverkoop gescoord hebben, dat dan wel weer
Oh ik zie wel als ik bevallen ben of ik kleding nodig ga hebben... Heb ik een excuus om lekker de deur uit te gaan. Trommel ik mam op, en dan lekker sjokken door de stad.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik geef over het algemeen niet zoveel uit aan kleren. Tenminste per stuk nietIk koop wel graag veul kleren... Durf het nu echter nog niet te gaan kopen omdat ik niet weet hoe m'n postuur zich na de bevalling gaat ontwikkelen. Voor Willem heb ik nu ook echt genoeg voorlopig...
@droomvrouwtje, Willem is er wel hoorHij zit alleen nog in m'n buik
Barbabientje, hoop dat Parijs lekker was. Nu maar effe op de bank dus, de spiertjes wat rust gunnen...
Oh... Maar ik wissel genoeg af.. Jen heeft dus wel dat soort shirtjes... Maar ze heeft net zo goed spul van de hema in dr kast liggen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar ik vind een McGregor shirtje in maat 74 voor dagelijks gebruik echt overdreven, ongeacht of het er wel of niet af kan.... ik hou van leuk en ik hou van kwaliteit, en ik vind het ook echt enorm schattig, maar een baby die dagelijks 2 outfits van ¤ 100,= per stuk aanheeft vind ik niet nodig.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL...
Toch riskant als je bij zo'n boodschap al moet vragen of het wel de papieren versie gaat worden![]()
Je bedoeld dat je geil bent?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat Martijn niet thuis is, anders hadden we het nuttige met het aangename kunnen verenigen
Ik zou die roze jurkjes nog maar niet doen idd pessie, staat zo lullig bij een knul
quote:
Ach neuken tegen de verveling werkt ook...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee ik verveel me... Geil ben ik al even niet meer geweest...
En wie weet doet het dan ook nog iets op het Willem-vlak...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach neuken tegen de verveling werkt ook...
Ja wie weet... Het zou kunnen aangezien je al aardig rommelt... Misschien is het het laatste zetje..quote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wie weet doet het dan ook nog iets op het Willem-vlak...
Heb je geen telefoon? Gewoon bellen en zeggen dat ie thuis moet komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Dan wacht ik vanaf nu dus op de komst van allebei m'n kerels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |