Uitgerekende data zijn zó overratedquote:Op maandag 26 juli 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
Oh verrek, ik zie net dat Pessie ook gewoon op de uitgerekende datum kan bevallen als het nu een beetje serieus rommelt...
Well done zijn ze veel leukerquote:Op maandag 26 juli 2010 09:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgerekende data zijn zó overrated
Shoot, en ik dacht dat je een beetje zat te hinten...quote:Op maandag 26 juli 2010 09:22 schreef freecell het volgende:
Ik weet (helaas) niet meer dan jullie hoor
En ze slaapt regelmatig tot tien uur
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Leandra het volgende:
Fluugs, ik kan het nog zo zingen......."Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en de combinatietang"
Darn, das al gewoon zo'n 38/39 jaar geleden.... en nog steeds een trauma van die ene keer dat ik per se Brinta wilde hebben, mijn moeder dat kocht, ik het al gelijk als avondeten wilde hebben en heel erg vies vond, en toen mocht ik geen Fabeltjeskrant kijken omdat ik m'n bord niet leeg had![]()
![]()
Ahwquote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Leandra het volgende:
Fluugs, ik kan het nog zo zingen......."Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en de combinatietang"
Darn, das al gewoon zo'n 38/39 jaar geleden.... en nog steeds een trauma van die ene keer dat ik per se Brinta wilde hebben, mijn moeder dat kocht, ik het al gelijk als avondeten wilde hebben en heel erg vies vond, en toen mocht ik geen Fabeltjeskrant kijken omdat ik m'n bord niet leeg had![]()
![]()
Joh, dan doe je gewoon exact een week na de uitgerekende datum, dat zijn zulke leuke kinderenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgerekende data zijn zó overrated
eensch!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, dan doe je gewoon exact een week na de uitgerekende datum, dat zijn zulke leuke kinderen
Ik denk dat Pessie er niet blijer van wordt als ik elk kwartier langs kom fietsenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ahw
En o ja freecel, helemaal vergeten dat we een 'spion' ter plaatse hebben bij pessie. Kunnen we jou mooi inzetten voor langsfietsexpedities als het lang duurt voor ze zichzelf meld/sherlock holmes
Geen Nick jr???quote:Op maandag 26 juli 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
Ja lach maar, we hebben het over 1971 hè, toen was er niets anders dan de Fabeltjeskrant, geen Sesamstraat, geen weetikveel voor kleuters, dat was gewoon zonder kinderprogramma naar bed
Wat zij zegt!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eensch!![]()
![]()
Pessie ligt nog gewoon te tukken joh! (hoewel het voor haar wel prettig zou zijn als het begonnen was, wie weet.) Maar even goed bijslapen kan vast ook geen kwaad.
Ik had geantwoord dat ik vast in de war was met helpp... dan had je meteen kunnen langskomen en dan zeggen zien ze het vanzelf wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Ja als iedereen boven mij nou eens bevalt! Misschien wacht Speklap daarop![]()
Ik werd teruggebeld, de behandelend arts van dit moment kent Puppp niet'u bent niet in de war met Helpp?'
Euh nee!
Ja u heeft woensdag een afspraak kunt u niet tot dan wachten?
Euh nee!
Dus nu mag ik om 2 uur even langskomen! Mag ie mooi mijn bulten even bekijken. Heb ook de tip gegeven een de googlen...erg toch eigenlijk!
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had geantwoord dat ik vast in de war was met helpp... dan had je meteen kunnen langskomen en dan zeggen zien ze het vanzelf wel.
Ja zoiets..quote:Op maandag 26 juli 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of zo'n "Ik niet, maar als u daarmee in de war wilt zijn dan neem ik aan dat ik direct kan komen?"
Maar fijn dat je vanmiddag terecht kunt Orea
Yep 3000 mg... Ik heb van die zetpillen van 1000 voor echt heftige pijn.... Wordt sneller opgenomen enzo.. Nog niet hoeven te gebruiken...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Vicky het volgende:
Ik hoop dat het door gaat zetten Pessie!
Van paracetamol mag je maximaal 6x500 mg per dag.
Ditoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep 3000 mg... Ik heb van die zetpillen van 1000 voor echt heftige pijn.... Wordt sneller opgenomen enzo.. Nog niet hoeven te gebruiken...
Ik ben zelf veel meer fan van ibuprofen, maar dat mag niet tijdens de zwanegrschap. Naproxen doet ook goed tegen hoofdpijn. Dat is eigenlijk het enige waarvoor ik pijnstillers gebruik... Zware zware hoofdpijn... Echt van die hoofdpijn dat je ook niet in slaap kan komen...
Ik wilde je echt wel als voorbeeld nemenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef flugeltje het volgende:
Ah kijk, pessie gaat ook voorpiepen zo te zien
is t geen groeipijn van je baarmoeder?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga ook even klagen.![]()
Het spuiten doet de laatste dagen weer pijn. Ik heb er gewoon een beurs gevoel in mijn zij door momenteel. (Ik heb de vorige keer trouwens geinformeerd of ik bloedverdunners mag slikken en ik zou dat in het 2e trimester eventueel mogen doen. Ik zit dus te twijfelen of ik door blijf spuiten. Ik kijk er elke dag zo tegenop. Het is naar om jezelf te spuiten in de wetenschap dat het pijn gaat en blijft doen.) En ik voel me ontzettend futloos. Ik was pas nog zo blij dat ik veel energie had, maar ik kan me nu nergens toe zetten en ben heel duizelig. Ik denk dat ze maar even naar wat bloedwaardes moeten kijken. Tot slot: ik heb regelmatig behoorlijke buikpijn en dat vind ik maar eng. Ik probeer mezelf voor te houden dat het bandenpijn is, maar ik weet het niet.
Naproxen geeft bij mij maagklachten, Brufen bruis (600) doet dat niet, dus die gebruik ik ipv de (in mijn situatie) in principe standaard voorgeschreven Naproxen, ik vermoed dat het in de coating zit, die bij de Brufen bruis (uiteraard) ontbreekt.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep 3000 mg... Ik heb van die zetpillen van 1000 voor echt heftige pijn.... Wordt sneller opgenomen enzo.. Nog niet hoeven te gebruiken...
Ik ben zelf veel meer fan van ibuprofen, maar dat mag niet tijdens de zwanegrschap. Naproxen doet ook goed tegen hoofdpijn. Dat is eigenlijk het enige waarvoor ik pijnstillers gebruik... Zware zware hoofdpijn... Echt van die hoofdpijn dat je ook niet in slaap kan komen...
Het zijn echt steken, maar ik kan me van de vorige keer niet meer herinneren of dat normaal is. Ik heb morgen weer een controle. Als alles er goed uitziet zal dat me wel geruststellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is t geen groeipijn van je baarmoeder?
En vervelend zeg dat spuitenmaar je zit nu toch in het tweede trimester al? Dus dan zou je in principe al over mogen gaan op slikken? Wanneer moest je nou voor echo/gyncontrole, was dat vandaag? Succes
Futloos, ik ken het. Als ik iets niet gemist heb van vorige zwangerschap... mn ijzer is dit keer 8.7 (vorige zw.schap was het 6.2) maar ik voel me even goed belabberd. T is vervelend maar meer dan rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen kun je ook niet
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zijn echt steken, maar ik kan me van de vorige keer niet meer herinneren of dat normaal is. Ik heb morgen weer een controle. Als alles er goed uitziet zal dat me wel geruststellen.
Ik denk dat alle waardes ook gewoon in orde zullen zijn. Vermoedelijk zit de kleine in een groeispurt, daar ga ik altijd even behoorlijk onder gebukt (wezenloos gevoel, futloos, duizelig, pijn in bekken, bandenpijn). 't Is vast net zo'n parasietje als Ivan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |