Oh ja! Dan heb je mensen die dat doenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh gekje denkt toch niet dat ik dan ga schoonmaken?
![]()
daar heb ik dan mensen voor hoor!
En mensen die nadenken over de mensen die schoonmaken enzo.
haha maar jij bent vergroeid met je fles bleekquote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja! Dan heb je mensen die dat doen![]()
![]()
(Lijkt me echt niets!)
Ik geloof niet dat ik kleding bezit zonder chloorvlekken.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha maar jij bent vergroeid met je fles bleek
ik geloof dat ik daar wat makkelijker afstand van neem![]()
Mocht het vannacht niet beginnen, dan maar met manlief de hele dag cocoonen morgen. Aangezien je al ontsluiting hebt zal het inleiden vast niet zo lang gaan duren. Nog even een dagje met z'n tweetjes genieten dan maar voordat je leven voor altijd anders zal zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
Ik vind het heel raar, en het zal me niks verbazen als het vannacht ineens spontaan begint ofzo na dat gewroet van de dokter, want het rommelt wel
Het is echt heel, heel, heel erg raar dit
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh gekje denkt toch niet dat ik dan ga schoonmaken?
![]()
daar heb ik dan mensen kinderen voor hoor!
En mensen kinderen die nadenken over de mensen kinderen die schoonmaken enzo.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
Ik vind het heel raar, en het zal me niks verbazen als het vannacht ineens spontaan begint ofzo na dat gewroet van de dokter, want het rommelt wel
En het is volle maanquote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
die kinderen moet je de eerste tijd vooral zelf schoonmaken![]()
ja dat ja, bagger vooralquote:
Nou huppa, Martijn aan zijn oren trekken en doen! Zullen we dan vannacht anders gewoon een datumtweeling doen?quote:
Pak facebook, daar staat het ook op en dat is leukerquote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
echt, ik moet ook Twitter!!
maar jeetje joh
roelofje on her way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |