Oh ja! Dan heb je mensen die dat doenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh gekje denkt toch niet dat ik dan ga schoonmaken?
![]()
daar heb ik dan mensen voor hoor!
En mensen die nadenken over de mensen die schoonmaken enzo.
haha maar jij bent vergroeid met je fles bleekquote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja! Dan heb je mensen die dat doen![]()
![]()
(Lijkt me echt niets!)
Ik geloof niet dat ik kleding bezit zonder chloorvlekken.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha maar jij bent vergroeid met je fles bleek
ik geloof dat ik daar wat makkelijker afstand van neem![]()
Mocht het vannacht niet beginnen, dan maar met manlief de hele dag cocoonen morgen. Aangezien je al ontsluiting hebt zal het inleiden vast niet zo lang gaan duren. Nog even een dagje met z'n tweetjes genieten dan maar voordat je leven voor altijd anders zal zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
Ik vind het heel raar, en het zal me niks verbazen als het vannacht ineens spontaan begint ofzo na dat gewroet van de dokter, want het rommelt wel
Het is echt heel, heel, heel erg raar dit
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh gekje denkt toch niet dat ik dan ga schoonmaken?
![]()
daar heb ik dan mensen kinderen voor hoor!
En mensen kinderen die nadenken over de mensen kinderen die schoonmaken enzo.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
Ik vind het heel raar, en het zal me niks verbazen als het vannacht ineens spontaan begint ofzo na dat gewroet van de dokter, want het rommelt wel
En het is volle maanquote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Orea het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
die kinderen moet je de eerste tijd vooral zelf schoonmaken![]()
ja dat ja, bagger vooralquote:
Nou huppa, Martijn aan zijn oren trekken en doen! Zullen we dan vannacht anders gewoon een datumtweeling doen?quote:
Pak facebook, daar staat het ook op en dat is leukerquote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
echt, ik moet ook Twitter!!
maar jeetje joh
roelofje on her way
Graagquote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef Orea het volgende:
[..]
Nou huppa, Martijn aan zijn oren trekken en doen! Zullen we dan vannacht anders gewoon een datumtweeling doen?
heb ik ook niet.. heb t 2 dagen gehad ofzo:')quote:Op maandag 26 juli 2010 17:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pak facebook, daar staat het ook op en dat is leuker
me too!!quote:Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Orea, ze komt er aan!
Ik ben zo benieuwd!![]()
U hebt uw eigen Griek? Wat een luxe!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef Orea het volgende:
Ik hou het zeker in de gaten, en moest ook gelijk bellen als er iets heel erg veranderd![]()
We gaan naar onze Griek!M. wilde eigenlijk morgenavond, maar ergens zo'n gevoel dat we woensdag misschien niet eens gaan halen
dus het zekere maar even voor het onzekere nemen
Dat zal je altijd hebben.....quote:Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef stengeltje het volgende:
Grrrmbl...
Heb ik eindelijk na daaaagen weer zin in eten, en wel in een patatje oorlog en hamburger speciaal, is de dorpssnackbar gewoon dicht! Welke snackbar is nou dicht op maandagavond? (een heleboel waarschijnlijk, maar toch...)
Nu is mijn meneer frietjes aan het bakken
Ik zou er volgens mij nu gewoon een vliegtuig voor pakken.... En dan met kaassouffle... Ik loop zo te zeiken over friet dat mijn vent denkt dat dat hier een gat in de markt is, een rijdende frietboer met kroketjes, patatje oorlog, poutine en kaassouffle's.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:07 schreef stengeltje het volgende:
Heb even getwijfeld of ik door zou rijden naar de stad, maar dat ging me toch nog net een klein ietsiepietsie beetje te ver, maar dan ook maar nèt.![]()
Ja, en echte mayo! Gewoon romig, niet van dat spul dat je op brood smeert...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:12 schreef stengeltje het volgende:
O, en bitterballen!
Dat moet vast een gat in de markt zijn. Exotic Dutch food!
Met de dokter, heb over 2 weken mijn eerste afspraak met vk. Het gaat echt gewoon niet lekker, en ik baal er ontzettend van, want ik heb geen 'pijn' en het is ook niet gerelateerd aan 'dingen wel of niet doen'. Soms ga je je beter voelen als meer slaapt, meer dingen doet, helemaal niets doet etc., maar nu snap ik er gewoon niets van....quote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat rot dat je je nog steeds zo 'donker' voelt, Basboussa. Ik ben het even vergeten, maar had je het er nu met je verloskundige over gehad?
Oei, ik vind het heel heftig klinken. Het lijkt me in ieder geval geen kwaad kunnen als je niet afwacht tot het beter wordt maar er hulp bij zoekt, eerst van je man. Hij moet weten dat dit voor jou dieper gaat dan 'wat gebaal waar je je overheen moet zetten'. Ik weet niet goed hoe de cultuur daar rondom dit soort zaken is; is het iets waar je eventueel nog mee naar je huisarts terug zou kunnen of waar de verloskundige serieus mee omgaat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |