abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 17:27:43 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84511783
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef Orea het volgende:

[..]

Nou huppa, Martijn aan zijn oren trekken en doen! Zullen we dan vannacht anders gewoon een datumtweeling doen? :D
Graag :Y

Maar ik vreesch dat het hier niets gaat worden qua bevallen hoor... En de restaurants zijn hier nu praktisch allemaal dicht zo na de kermis. Hoop wel dat de bezorggriek open is.

Ik denk dat Willem gewoon nu al op z'n vader lijkt en de uitgerekende datum vergeten is ofzo :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84511963
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Pak facebook, daar staat het ook op en dat is leuker :+
heb ik ook niet.. heb t 2 dagen gehad ofzo:')
had geen zin om alles in te vullen en dan vond k t onzin om te hebben.
ik doe alleen aan hyves en zij niet meer :(

;)

en ik wil ook grieks of iets anders lekkers eten...
pi_84512060
Orea :o Wow, dat is gewoon al bijna! Maar fijn dat ze zo door pakken :Y

De rest ben ik vergeten sorry :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 26 juli 2010 @ 18:29:56 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84513882
Orea, ze komt er aan! :Y
Ik ben zo benieuwd! :Y O+
pi_84514351
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Orea, ze komt er aan! :Y
Ik ben zo benieuwd! :Y O+
me too!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84514737
Orea wat spannend!!! Ik ben zo benieuwd naar Speklapje.
*poef* nu is het weg
  Jubileum moderator maandag 26 juli 2010 @ 19:17:13 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84515866
Wat spannend Orea *O*

Tazz en Lenaatje van harte gefeliciteerd *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 26 juli 2010 @ 19:46:01 #233
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84517123
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef Orea het volgende:
Ik hou het zeker in de gaten, en moest ook gelijk bellen als er iets heel erg veranderd :)

We gaan naar onze Griek! :9 M. wilde eigenlijk morgenavond, maar ergens zo'n gevoel dat we woensdag misschien niet eens gaan halen :o dus het zekere maar even voor het onzekere nemen ;)
U hebt uw eigen Griek? Wat een luxe!

Wat ontzettend spannend allemaal, en hopen dat het allemaal nog een beetje te houden is tot woensdag..

En Tazz en Lenaatje nog gefeliciteerd!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84517402
Grrrmbl...

Heb ik eindelijk na daaaagen weer zin in eten, en wel in een patatje oorlog en hamburger speciaal, is de dorpssnackbar gewoon dicht! Welke snackbar is nou dicht op maandagavond? (een heleboel waarschijnlijk, maar toch...)

Nu is mijn meneer frietjes aan het bakken O+
pi_84517493
Spannend Orea! Fijn dat ze het zo serieus nemen en gewoon actie ondernemen :*
  maandag 26 juli 2010 @ 20:00:10 #236
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84517650
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef stengeltje het volgende:
Grrrmbl...

Heb ik eindelijk na daaaagen weer zin in eten, en wel in een patatje oorlog en hamburger speciaal, is de dorpssnackbar gewoon dicht! Welke snackbar is nou dicht op maandagavond? (een heleboel waarschijnlijk, maar toch...)

Nu is mijn meneer frietjes aan het bakken O+
Dat zal je altijd hebben..... ;) Goed dat je een vent/frituur combinatie hebt, maar patatje oorlog.... mmmmmjammie!

Kind slaapt, ik moet wat dingen doen, maar zou het liefst gaan slapen zelf of zitten mokken op de bank. Ben tegenwoordig een mok-expert. Damn, waar is mijn ik?

Heb zelfs geen zin om zonnetjes te versturen, is dat niet heel triest? Geen zin in vrolijkheid ofzo...
pi_84517906
Ja, was erg beledigd dat de snackbarmeneer op maandagavond kennelijk vrij wil. Inmiddels ben ik wel zo ver dat ik me zo kan voorstellen dat het runnen van een snackbar vast zo inspannend is dat een avond vrij per week misschien wel fijn is. Maar waarom dan nou juist de maandag????

Heb even getwijfeld of ik door zou rijden naar de stad, maar dat ging me toch nog net een klein ietsiepietsie beetje te ver, maar dan ook maar nèt. :X

Basboussa, bij deze even een opbeurende schop onder je kont!

Al ken ik het gevoel heel erg... Zit nu ook lekker onder mn dekbedje op de bank, terwijl ik ook nog genoeg nuttige dingen kan bedenken die moeten gebeuren. En mn humeur is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Stomme hormonen! :@
  maandag 26 juli 2010 @ 20:09:46 #238
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84517997
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:07 schreef stengeltje het volgende:

Heb even getwijfeld of ik door zou rijden naar de stad, maar dat ging me toch nog net een klein ietsiepietsie beetje te ver, maar dan ook maar nèt. :X

Ik zou er volgens mij nu gewoon een vliegtuig voor pakken.... En dan met kaassouffle... Ik loop zo te zeiken over friet dat mijn vent denkt dat dat hier een gat in de markt is, een rijdende frietboer met kroketjes, patatje oorlog, poutine en kaassouffle's.

Ik steun hem hierin natuurlijk, wat mij betreft begint hij morgen..... c_/
pi_84518109
O, en bitterballen!

Dat moet vast een gat in de markt zijn. Exotic Dutch food!
  maandag 26 juli 2010 @ 20:16:53 #240
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84518308
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:12 schreef stengeltje het volgende:
O, en bitterballen!

Dat moet vast een gat in de markt zijn. Exotic Dutch food!
Ja, en echte mayo! Gewoon romig, niet van dat spul dat je op brood smeert... ):O
pi_84518441
Het is trouwens wel irritant dat ik nu ook zin heb in een kaassouffle, terwijl ik die nu net niet heb gekocht :{

Is de mayo daar dan zo vreselijk? Heb het eigenlijk nooit geprobeerd aan de andere kant van de oceaan...
pi_84518526
:* voor Orea!!
Iig is het Woensdag zover maar misschien na het heerlijke Griekse eten begint het wel spontaan ;)
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 26 juli 2010 @ 20:22:01 #243
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84518575
Orea wat gaaf *O* Nog maar hééééllll even en je hebt je Roelofje in je armen en hopelijk heeeel wat minder jeuk!
Veel plezier vanavond en morgen zo samen :* En wie weet wat er vannacht gebeurd O-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84519257
Wat rot dat je je nog steeds zo 'donker' voelt, Basboussa. Ik ben het even vergeten, maar had je het er nu met je verloskundige over gehad?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 26 juli 2010 @ 20:42:05 #245
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84519646
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat rot dat je je nog steeds zo 'donker' voelt, Basboussa. Ik ben het even vergeten, maar had je het er nu met je verloskundige over gehad?
Met de dokter, heb over 2 weken mijn eerste afspraak met vk. Het gaat echt gewoon niet lekker, en ik baal er ontzettend van, want ik heb geen 'pijn' en het is ook niet gerelateerd aan 'dingen wel of niet doen'. Soms ga je je beter voelen als meer slaapt, meer dingen doet, helemaal niets doet etc., maar nu snap ik er gewoon niets van....

Dokter zei dat ik maar veel naar buiten moest gaan en dingen doen met andere mensen, en nu werk ik wel, maar echt contact moet nog komen denk ik. En de man is heel erg met zichzelf bezig nu, zijn hardlopen, afvallen, werk ed. Hij kan gewoon weinig met mijn 'gezeur', denkt soms zelfs dat het een excuus is van mij om dingen niet te doen ofzo. Terwijl ik wel zo graag WIL, maar het lukt me allemaal gewoon niet zo hard... Hij is zo rationeel, daar moet dan een directe oorzaak voor zijn ofzo. Neemt mee uit eten, dat soort dingen, maar dat helpt gewoon niets! (En dat begrijpt hij dan vervolgens niet)

En werk lijdt er ook echt onder, terwijl ik het zo leuk vind!

Baal er echt van!
  maandag 26 juli 2010 @ 20:51:53 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84520138
Basboussa, als het echt niet gaat, zo 'donker', dat is niet goed he? Lees anders het depressief door de hormonen topic eens door. Ik hoop dat je het niet herkent, maar dan weet je dat je niet de enige bent die het zo kan voelen. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84520429
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Basboussa het volgende:

Baal er echt van!
Oei, ik vind het heel heftig klinken. Het lijkt me in ieder geval geen kwaad kunnen als je niet afwacht tot het beter wordt maar er hulp bij zoekt, eerst van je man. Hij moet weten dat dit voor jou dieper gaat dan 'wat gebaal waar je je overheen moet zetten'. Ik weet niet goed hoe de cultuur daar rondom dit soort zaken is; is het iets waar je eventueel nog mee naar je huisarts terug zou kunnen of waar de verloskundige serieus mee omgaat?

Heb je wel eens het topic 'Depressief door hormonen' gelezen hier? Ik wil je niks aanpraten, maar misschien kun je daar tips krijgen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84520552
Basboussa, ik herken het heel erg, dat donkere gevoel. Ik heb het er nog niet over gehad hier maar ik ervaar ongeveer hetzelfde als wat jij schrijft. Naar is het, vooral omdat je er zo weinig aan kan doen. Gelukkig leeft mijn lief heel erg mee en neemt hij mij zoveel mogelijk uit handen, maar dat maakt me nog geen zonneschijntje helaas. Ik hoop voor je dat het binnenkort een beetje opklaart in je hoofd :*

Orea, wat spannend dat Speklapje zich binnenkort gaat aandienen! Ik ben heel benieuwd naar haar dikke lippen en haar bilpartij. Zonder dollen: ze is vast prachtig O+
pi_84520880
Tazz en Lenaatje gefeliciteerd! *O*

Orea, wat spannend allemaal. Straks heb je je meisje in je armen! O+

En hopelijk Flugeltje en Pessie ook snel! O+

Basboussa, een knuffel voor jou. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 26 juli 2010 @ 22:36:54 #250
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_84525610
Ik lees het later wel terug, ben doodop, spam hier een paar foto's en ga pitten...

Een van de eerste foto's...

kleine en grote zus.

deze foto's zijn met telefoon gemaakt, met gewone camera die volgen
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')