Oi, dat betekent dat ze PUPPP heeft denk ik. En dat haar leverwaarde's dus niet al te geweldig zijn. Ze leiden echt niet zomaar in, dan moet er echt wel iets zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef Ticootje het volgende:
Van Twitter: Ze wordt woensdag ingeleid...
Aan de foto's te zien had ze niet alleen last van haar kleine teen nee..quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Oi, dat betekent dat ze PUPPP heeft denk ik. En dat haar leverwaarde's dus niet al te geweldig zijn. Ze leiden echt niet zomaar in, dan moet er echt wel iets zijn.
Heb jij m al binnen van het uwv? Ik heb alleen een brief dat ik vanaf 27 juli een aanvraag heb gedaan voor de uitkering en dat ik 2 weken na die datum zou horen of ik er recht op hebquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef maffemuts het volgende:
Ticoooooooooooooooooo nog 58 mintuen
Oreagoed, en slecht nieuws dus ?
Alle andere dames knufhugetc ..
k ga ff liggen. .. nog 3 dagen werken
(wel al mn UWV brief binnen over de dagloon en wat ze gaan uitkeren volgende maand, kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben )
Mijn schoonmoeder (net 81 geworden) is ook wel van het zorgen maken als we weer een afspraak voor een echo hebben, maar nog niet zo erg dat ze zelf al aan de telefoon hangt voor wij gebeld hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef pessie het volgende:
[..]
WAT HEBBEN WE GEMIST?
En fluugs, Oprah gaat over iPad.
Leandra, we hebben vantevoren besloten dat we zouden bellen als het goed door zou zetten. Ben ik ook wel blij om, anders had ik mn moeder nu de hele dag om me heen gehad en die is zenuwachtiger dan wijzelf zijn (de hele familie is trouwens zenuwachtiger dan wij zelf zijn, manlief's oma springt met dr 79 jaar op uit d'r stoel iedere keer dat de telefoon gaat). Wil alleen ook niet dat ze er pas is als iedereen al langs de wieg is gelopen.
Is het misschien hoog omdat het incl. vakantiegeld is?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef maffemuts het volgende:
Ticoooooooooooooooooo nog 57 minuten
Oreagoed, en slecht nieuws dus ?
Alle andere dames knufhugetc ..
k ga ff liggen. .. nog 3 dagen werken
(wel al mn UWV brief binnen over de dagloon en wat ze gaan uitkeren volgende maand, kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben )
Nee toch? volgens mij berekent uwv gewoon kaal dagloon.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het misschien hoog omdat het incl. vakantiegeld is?
I know, maar volgens mij had ze het vorige week nog besproken met de gyn, en die had er niets mee gedaan. Of is het zo veranderlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien had ze niet alleen last van haar kleine teen nee..
Ik ben net zo, maar hey, als die baby niet komt dan komt 'ie niet. Kun je niks aan doen en heb je je maar bij neer te leggen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef stengeltje het volgende:
Ik ben dol op deadlines en kan er echt op kicken als ik projecten op de gewenste datum binnen budget en met de gewenste kwaliteit kan afronden, dus ben erg gewend om erg naar bepaalde data toe te werken. Ik had van de vk en gyn al te horen gekregen dat ik waarschijnlijk een paar weken overtijd zou gaan (zeer dikke placenta en megaveel vruchtwater), dus had me daar al bij neergelegd. Het zou denk ik niet zozeer het overtijd gaan zijn waar ik gek van zou zorden, maar het steeds valse starts maken. En waarschijnlijk iedere keer de teleurstelling dat het toch niet doorzet.
Dat betekent nog 2 dagenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Flugel, Pessie en Orea kunnen gewoon voor een datum drieling gaan.
Ik citeer uit de brief :quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee toch? volgens mij berekent uwv gewoon kaal dagloon.
Dat moet echt raar zijn!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef Orea het volgende:
Zo en thuis dit tikt wat makkelijker
Alles zag er verder goed uit, eerste bloedwaardes ook. Alleen de bloedwaarde waar het om gaat, die is pas na een week binnen. Mede omdat ik al ontsluiting heb, ik me daar met de minuut meer aan het open krabben was zei hij: zullen we gaan inleiden? Ik vergeef het mezelf niet als je waardes toch niet goed zijn en dat achteraf blijkt.. Je baby is groot genoeg, je baarmoeder staat al een stuk open (als ie potdicht had gezeten hadden ze wel nog gewacht...)
Ik had alleen gedacht dat het ergens volgende week zou zijn, en toen zei hij: wat dacht je van 38-1? Woensdag mogen we ons dus melden om 7 uur bij de verloskamers! Primen hoeft niet, want de boel staat al open.....
![]()
Ja, dat verwacht je niet als je dacht dat je voor een receptje voor een zalfje gingquote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef Orea het volgende:
Alles zag er verder goed uit, eerste bloedwaardes ook. Alleen de bloedwaarde waar het om gaat, die is pas na een week binnen. Mede omdat ik al ontsluiting heb, ik me daar met de minuut meer aan het open krabben was zei hij: zullen we gaan inleiden? Ik vergeef het mezelf niet als je waardes toch niet goed zijn en dat achteraf blijkt.. Je baby is groot genoeg, je baarmoeder staat al een stuk open (als ie potdicht had gezeten hadden ze wel nog gewacht...)
Ik had alleen gedacht dat het ergens volgende week zou zijn, en toen zei hij: wat dacht je van 38-1? Woensdag mogen we ons dus melden om 7 uur bij de verloskamers! Primen hoeft niet, want de boel staat al open.....
![]()
Orea dat de bloedwaarde's die wel binnen zijn goed zijn is waarschijnlijk al wel een geruststelling. Vind je het een fijn idee speklapje wrs woensdagavond in je armen te hebben? Of is het een beetje raar?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef Orea het volgende:
![]()
Een huisquote:Op maandag 26 juli 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik veel geld had dan kocht ik liever een groot huis, een vakantiehuisje in Italie, een boot, een scooter... Nou ja, ik kan nog wel het en en ander bedenken. Eigenlijk koop ik bijna alles liever dan dure kleertjes voor mijn kind.
Je moet het allemaal maar schoonhouden.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Een huis![]()
met tuin![]()
voor al mn 20 kinderen een eigen kamertje![]()
nee joh gekquote:Op maandag 26 juli 2010 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet het allemaal maar schoonhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |