Nee dat komt nogquote:Op maandag 26 juli 2010 15:00 schreef Leandra het volgende:
Dat is ondanks alles dan toch weer een "meevaller" Stengeltje, dat het waarschijnlijk geen zwangerschaps-misselijkheid was.
Dat is stilte voor de storm he?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:04 schreef pessie het volgende:
Orea fijn dat ze je serieus nemen (Net als Claudia vraag ik me af of je nu wel een arts hebt die weet wat PUPPP is in plaats van dat je em eerst het internet op kunt sturen).
Tessie, dat klinkt nogal bekend. Het kan zijn dat iedere keer dat je blaas vol is je baby een stukje omhoog gaat en wanneer je blaas weer geleegd wordt er een zenuwtje tussen hoofd en zwaartekracht inzit. Geeft flinke steekjes.
Stengeltje ik heb het idee dat er iets rondgaat, hoor meer mensen over zo'n seizoensgriepje.
Hier is alles rustig. Nou ja, geen herhaling van gisteren betekent misschien vannacht een volledige nachtrust. Zou ook erg prettig zijn. Alhoewel, die volle maan vannacht he...
Je gaat gewoon voor de uitgerekende datum.quote:
Wat wel jammer is, is dat je dan je volledige kraamtijd heen en weer ziekenhuis pendelt... Nog een week wachten dus!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
Als ik nou gewoon morgen beval heb ik wel maximale tijd met de kleine voordat ik weer moet werken...
Zal ik ook maar ff een tarzan halen?
Welnee joh... Kindjes die bij 36 weken worden geboren kunnen vaak gewoon mee naar huis hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat wel jammer is, is dat je dan je volledige kraamtijd heen en weer ziekenhuis pendelt... Nog een week wachten dus!
Stengeltje, das makkelijk! 's Ochtends weeën en 's avonds baby. Mijn droombevalling. Ach, aangezien dit voorwerk is kan het nu ook morgenochtend 6 uur weeën en om 12 uur baby zijnof niet natuurlijk.
Het frustrerendste vind ik dat ik niet weet wat "echt" en wat "niet echt" is omdat ik et nog niet eerder heb meegemaakt. Ik vond vannacht erg echt, maar bleek niet echt te zijn, frustrerend dus. Ach ja, heb wel mooi verweekt en ontsluiting gecreëerd en das ook veel waard!
Oh ja, wat betreft dit laatste stukje, heb vorige week dat 60 baby's verhaal gekeken van dat meisje van 20 en zolang ik er zelf nog iets aan kan doen weiger ik me zo te gedragen. Dus ik ga niet tegen de muren omhoog. Verder komt de baby niet sneller als ik dat wel zou doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:12 schreef stengeltje het volgende:
Het lijkt me wel irritant/frustrerend al dat voorwerk en dan geen resultaat. Op zich wel fijn dat er nu dan 1 of 2 cm ontsluiting is, maar dat kost dan relatief veel moeite, toch?
Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik kreeg de vorige keer gewoon zonder enig voorwerk op de uitgerekende datum weeën en 's avonds was m'n zoontje er, dus dat was vrij simpel.
Wat ik eigenlijk dus probeer te zeggen is dat ik het knap vind dat jullie er redelijk relaxed onder lijken te zijn, terwijl ik allang tegen de muren had gezeten...
WAT HEBBEN WE GEMIST?quote:
Ik heb het 60 baby's verhaal niet gezien, dus ik weet niet precies wat voor gedrag dat meisje vertoonde.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh ja, wat betreft dit laatste stukje, heb vorige week dat 60 baby's verhaal gekeken van dat meisje van 20 en zolang ik er zelf nog iets aan kan doen weiger ik me zo te gedragen. Dus ik ga niet tegen de muren omhoog. Verder komt de baby niet sneller als ik dat wel zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |