abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 22:41:32 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84525828
aaaaaaah die foto's!! O+ O+ O+
super Tazz <3 heel aandoenlijk die van je twee meiskes. Mooi poppeke hebben jullie weer gebakken
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 26 juli 2010 @ 22:42:51 #252
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84525888
Wow Orea, wat spannend!!! Nog heeeeel even geduld, hoewel in jouw situatie elk uur wel een eeuwigheid moet lijken met die nare jeuk. Dit weekend heb je gewoon al een baby in je draagdoek(en) bungelen *O*

Basboussa, ik weet heel goed hoe naar het is. Alsof er constant een donderwolkje boven je hoofd hangt terwijl je juist zo blij zou moeten en willen zijn met dat nieuwe leven dat in je groeit. De machteloosheid om de situatie te veranderen is killing. Sterkte. En Jore ook :*
.... met gevoel voor drama....
  maandag 26 juli 2010 @ 22:42:59 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84525895
Tazz, je meiden O+

Mooi gebakken hoor :Y

Basboussa :* Ik hoop dat het donkere afneemt en het allemaal wat beter te dragen wordt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 26 juli 2010 @ 22:43:30 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84525922
zusjes O+
.... met gevoel voor drama....
pi_84526072
Wat lief Tazz O+
pi_84526074
tazz wat een mooie foto's van je meiden O+
nog gefeliciteerd trouwens, want dat had k nog niet gedaan :@
pi_84526082
Lief Tazz O+
  maandag 26 juli 2010 @ 22:49:44 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84526232
Verse baby O+

Orea, spannend joh! Heb je nog lekker gegeten vanavond?

Basboussa en Jore :*

Wilempje! Kom je? :*
pi_84535895
Moguh!!

Hier nog beeb in buik... Heerlijk gegeten, vervolgens het hele huis nog maar een keer gedaan :') lag uiteindelijk lekker in bed toen ik er maar uit ben gegaan, zwaar kokhalzend van maagzuur (oh wat ga ik dat zo NIET missen!!), restless legg en een zéér onrustige speklap... heb zowaar nog een paar uurtjes geslapen op de bank maar het houdt niet over...

Maaaaaar dat geeft Flugel en Pessie nog even de kans om voor te piepen :P dus kom er maar in dames! *hoopvol is*

Basboussa :*
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:05:18 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84535902
En Orea, Roelofje zichzelf vannacht al aangediend?

Vraag heeft zichzelf al achterhaald :P Enne ik piep heul niet voor hè, dat doe jij :6 (en terecht overigens :* )

Pessie misschien nieuws?

Dat volle maan gebeuren is hier in elk geval een fabeltje gebleken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84535944
Ja onhandige woordkeuze van me :D :@

Bloed hoeft niet hè? Wat ik me afvraag, ik blijk al meer dan 1 cm ontsluiting te hebben, maar heb heel geen slijmprop gezien.. Die zou er ook niet meer moeten zitten toch?

Ondanks dat het dus weer gestopt is -O- wel fijn dat je weer prima geslapen hebt :Y echt dat breekt mij zo op en het idee dat ik nog maar 1 nacht hoef door te komen houdt me nu op de been..
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:21:48 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84535980
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 07:13 schreef Orea het volgende:
Ja onhandige woordkeuze van me :D :@

Bloed hoeft niet hè? Wat ik me afvraag, ik blijk al meer dan 1 cm ontsluiting te hebben, maar heb heel geen slijmprop gezien.. Die zou er ook niet meer moeten zitten toch?

Ondanks dat het dus weer gestopt is -O- wel fijn dat je weer prima geslapen hebt :Y echt dat breekt mij zo op en het idee dat ik nog maar 1 nacht hoef door te komen houdt me nu op de been..
whehehe, vond het wel een grappige woordkeus. Ineens ben ik zelf de voorpiepert geworden :+

Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat zit met die slijmprop. Las hier de afgelopen dagen dus wel dat er vrouwen zijn die er nooit eentje zien en kwam op i-net diverse verhalen tegen varierend van vrouwen die 'm weken tevoren al verloren tot net voor/tijdens de bevalling. Bloed wordt echter wel steeds als herkenningspunt genoemd...

Mijn goede slapen heeft me al vaker in m'n leven 'gered'. Wat er ook gebeurd, ik slaap altijd. Soms wel heel erg kort, maar de kwaliteit is altijd prima... Als het voorwerk steeds 's nachts zou plaatsvinden zoude de kaarten inmiddels wel anders liggen gok ik.

Nog maar 1 nachtje meis... O+ *O*
pi_84535992
Dat slapen was ook altijd mijn 'kenmerk' :D
Altijd en overal O+

Alleen sinds ik zwanger ben... maargoed er zal nu onbewust ook wel wat gezonde spanning mee werken :) heb een beetje het gevoel als de dag voor de vakantie, dat je midden in de nacht opgaat om naar het vliegveld te gaan. Vandaag nog tassen checken enzo, heb ik wel alles :? dat idee :D onderwijl krabbend dat wel :')

(de gyn gisteren zei al: nu dus maar gewoon die mentholgel gebruiken hè! Voor die laatste 1,5 dag... dus daar maak ik dankbaar gebruik van)

Maar heel onwerkelijk!!
pi_84535999
Overigens is mijn vriendinnetje, die 2 weken voorliep op mij, gisteren bevallen van een zoon! :D onze kindjes schelen echt niks straks... zo leuk O+
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:29:19 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84536016
O dat is echt heel erg tof, samen opgroeien O+

Dat 'dag voor de vakantie' gevoel omschrijft wel een beetje het gevoel wat ik steeds krijg bij 't voorwerk. Die verwachtingsvolle spanning. (met daar doorheen een zweem van het gevoel alsof 'je iets vergeten bent' :') )

Smeer jezelf maar flink in inderdaad, die ene dag... Verwachten ze trouwens dat de jeuk direct na de bevalling over is of duurt dat nog een paar dagen?
pi_84536043
Ook dat is verschillend, er zijn zelfs vrouwen die het houden zolang ze nog borstvoeding geven :X maar ik ga maar even van het positieve uit ;) en dat is dat het binnen een dag of 2 na bevalling weg is! :)

En ik vind het ook zo'n fijn idee, dat als het morgen niet opschiet en er dus nog een nacht zwanger voor me is, dat er slaapmiddeltjes O+ voorhanden zijn in het ziekenhuis :D :@
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:42:43 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84536087
Ik had geen bloed bij het verliezen van de slijmprop, alleen een slijmerige paarse slak (daar liep wel iets van bloedvaten/draden? doorheen) maar geen 'los' bloed...
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:39:40 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84536729
Tazz wat een droppie hebben jullie weer gekregen O+ Zusjes O+
Orea, bijnnnnnnna, bijna bijnnnnnnnnna, nog maar éven dan heb je je beebje O+ en de 28e is een hele mooie
datum O+
Basboussa dat hele donkere, let je daar op? Het is zoooo niet leuk :*

Volle maan had hier wel degelijk invloed, Tobias kondigde zichzelf aan de dag na volle maan O+ en deze uk vond het nodig me het nodige (voor)werk te bezorgen vanmorgen vroeg.
Kleine 3 uur wee-achtige-activiteiten, zo dat we overwogen om manlief maar thuis te houden maar daar schoot het me toch niet hard genoeg voor op. Die zit dus op zijn werk nu en Tobias luistert naar het hartje van de baby op dit moment O+ O+
Ik ga maar een vluchttasje inpakken zo en de badkamer een beurt geven....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:52:11 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84536948
:o Saffierke! Jij met je gerommel! Wat moet dat ook zenuwslopend zijn zeg! :Y

Tazz, prachtige foto's!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:56:01 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84536989
Tazz wat een prachtige foto's O+

Geen verse ontwikkelingen bij Fluugs, Orea en Pessie? :{
Nah, duurt iig niet lang meer :)

Orea, mooie vergelijking met het de avond voor de vakantie, neem aan dat je paspoort alleen niet mee hoeft ;)

Saffier :o
Spannend... maar ik hoop dat de baby nog even blijft zitten ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84537013
Saffier!! :o Je bent nu 36 weken? Alsnog liever binnenhouden tot 37 weken natuurlijk, maar je bent al een eind op weg :Y spannend!!

Overigens zal ik zo blij zijn als ik hier vanaf ben O+ hoe meer ik ook naar de foto kijk, hoe blijer ik ben met het adequate handelen van het ziekenhuis :@ als ze me hiermee hadden laten lopen had het wel eens echt heel erg vervelend kunnen worden... pfffff
pi_84537155
Tazz, lieve foto's! O+ En wat moet je een hoop regelen! Het lot van de man, he? Houd je taai en geniet van jullie dochter!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84537233
Orea, vind je het vooral fijn dat de bevalling ingeleid wordt, of vind je het ook een beetje jammer dat het misschien niet allemaal spontaan gebeurt?

Ik had ruim 1cm ontsluiting toen ik werd ingeleid en ik heb ook nooit iets van een slijmprop verloren.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:11:51 #274
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84537244
Orea! Wat goed dat ze je zo snel al helpen en niet door laten modderen _O_

:o. *noteert* vanavond langs de postbus :(. anders heb je d'r niks meer aan :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:13:42 #275
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84537277
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
:o Saffierke! Jij met je gerommel! Wat moet dat ook zenuwslopend zijn zeg! :Y

Tazz, prachtige foto's!
Ja zodra ik serieus moet zuchten en puffen krijg ik wel de zenuwen hoor :X Nog éven binnen blijven. Want als het nu doorzet gaan ze het ook niet (meer) tegenhouden in het zh.
Heb altijd geroepen dat áls het te vroeg komt en ik mag kiezen dan graag de 28e maar dat komt dan ineens wel erg dichtbij :X
Maar wat ben ik blij dat we de namen nu hebben!!!!

Orea ik ben nu 35+3, zaterdag 36 weken dus.... Nog éven binnenblijven.

Vanmiddag nog de groei-echo en placenta-locatie, ik ben benieuwd!
Ylana
pi_84537295
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Orea, vind je het vooral fijn dat de bevalling ingeleid wordt, of vind je het ook een beetje jammer dat het misschien niet allemaal spontaan gebeurt?

Ik had ruim 1cm ontsluiting toen ik werd ingeleid en ik heb ook nooit iets van een slijmprop verloren.
Ik ben mega blij dat ik, als het goed is, eind van we week uiterlijk van mijn jeuk af ben ;) maar ik had stiekem wel de hoop dat het vannacht spontaan zou gebeuren (nou is het nog geen morgenochtend, dus er kan nog van alles natuurlijk) gewoon.. om samen thuis het eerste stuk te doen en dan pas richting ziekenhuis te vertrekken..

Maargoed, ze is er niet vanzelf ingekomen, dus dat ze er niet spontaan uitkomt verbaasd me verder ook niets :D

Moet ook wel zeggen, als ik nog geen ontsluiting had gehad, waren ze ook nog niet gaan inleiden. Dus ik heb wel echt heel erg 'mazzel'...

Kim! :D Muppet!! O+
pi_84537342
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:14 schreef Orea het volgende:

Maargoed, ze is er niet vanzelf ingekomen, dus dat ze er niet spontaan uitkomt verbaasd me verder ook niets :D
:D! Je hebt mooie verhalen om straks aan haar te vertellen.

Ik heb het vooral achteraf gemist, dat we die bijzondere momenten van de eerste weeen thuis niet hebben gehad. Mijn vriend heeft daar helemaal geen moeite mee en vindt het vooral onbegrijpelijk wat de lol ervan is om met weeen de auto in te stappen. Hij staat daar wat praktischer in, zeg maar. :+

Hoe is je man eronder?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:17:39 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84537354
Ik hoop zó dat je echt vrijdag op zijn laatst van de jeuk afbent :*
Ylana
pi_84537372
O+ Mahre en Ninthe O+

Saffiertje :o doe jij nog eens even een week of 2 wachten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:20:26 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84537409
:o Orea, het ziet er echt rot uit.
Ik kreeg een soort van uitslag exceem aan het eind (hoewel het ook wel hierop leek trouwens) en dat jeukte ook echt vreselijk. Gelukkig kwam Oscar een dag of 2-3 nadat dat begon. :Y
pi_84537421
Oeh, het wordt nu wel heel spannend hier. Even een aanmoedigingsjompel voor Fluugs en Orea hoor. *O* :*

Saffier, rustig aan jij! :o
pi_84537474
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D! Je hebt mooie verhalen om straks aan haar te vertellen.

Ik heb het vooral achteraf gemist, dat we die bijzondere momenten van de eerste weeen thuis niet hebben gehad. Mijn vriend heeft daar helemaal geen moeite mee en vindt het vooral onbegrijpelijk wat de lol ervan is om met weeen de auto in te stappen. Hij staat daar wat praktischer in, zeg maar. :+

Hoe is je man eronder?
Die is nog in alle vroegte naar zijn werk gegaan om een belangrijke aanbesteding af te maken, maar die mailde net al: ik ben er als een gek mee bezig, voor 1 uur ben ik thuis :D ben er toch niet meer bij met mijn hoofd...
Lekker weekdier is het, die zat alweer met de tranen in zijn ogen toen ik zei: hou van je, weet je he? Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben :D O+

Saffier, inderdaad.... doe nog maar even wachten :*
pi_84537525
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Orea het volgende:
Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben :D O+
aah O+

spannend spannend

Mijn man zegt altijd, als Leah en ik uitslapen en 's morgens met zijn tweetjes naar beneden komen: Ah! Daar zijn mijn twee favoriete vrouwen weer!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:30:36 #284
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84537625
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:14 schreef Orea het volgende:

[..]

:D ;)

Ik vind het zo onwijs spannend. En idd, dat vakantiegevoel :Y
En dan het gevoel in de auto dat je de volgende keer dat je in de auto zit met z'n 3en zult zijn O+

Flugeltje: ik heb ook nooit een slijmprop zien passeren :N (maar misschien ben ik niet het ideale voorbeeld als het op overtijd lopen aankomt ;) ).
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:37:42 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84537753
quote:
Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben :D O+
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:43:57 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84537893
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef lily het volgende:

[..]

aah O+

spannend spannend

Mijn man zegt altijd, als Leah en ik uitslapen en 's morgens met zijn tweetjes naar beneden komen: Ah! Daar zijn mijn twee favoriete vrouwen weer!
herkenbaar, lief is dat ja O+

Orea wat spannend toch!!

Saffiertje O+
Je mini moet nog heeeeel even blijven zitten maar jeetje, ook voor jou, wat spannend enzo O+ ik ben zo benieuwd!! en ik denk dat je een meiske krijgt!

Basboussa :* wat anderen al gezegd hebben, hou het in de gaten hoor, het klinkt niet makkelijk meid.

Claudia en Saffier succes vandaag met de controles en de echo's enzo, even baby gluren O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84538253
quote:

[..]

Die is nog in alle vroegte naar zijn werk gegaan om een belangrijke aanbesteding af te maken, maar die mailde net al: ik ben er als een gek mee bezig, voor 1 uur ben ik thuis :D ben er toch niet meer bij met mijn hoofd...
Lekker weekdier is het, die zat alweer met de tranen in zijn ogen toen ik zei: hou van je, weet je he? Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben :D O+

Saffier, inderdaad.... doe nog maar even wachten :*
O+

en slijmproppen, op donderdag had ik echt een ranzige slijmsliert na het plassen. maar geen bloed ofzo.
en nadat mn vliezen doorgeprikt waren zag ik ook iets roodgrijzigs iets op het maandverband. maar heb t niet goed bestudeerd :P aangezien ik pas later bedacht dat dat die slijmprop wel moest zijn geweest.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:07:05 #288
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84538468
Oh ik had echt een schijtnacht.... Het toilet begint spontaan weer te kreunen als ik de deur opendoe..

Oh en ik ging bijna flauwvallen... Echt gaaf als je op het toilet zit... :N

Ik heb mn halletje gesopt en mn toilet... Ik heb besloten 1 ruimte per dag te doen... Morgen de badkamer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:09:03 #289
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84538525
Zo, was weer even in slaap gevallen en nu is de rugpijn ook weer weg :')

er blijft wel (schoon) slijm komen, dus wie weet is er toch iets in gang

wow Orea die foto, dat ziet er echt klote uit... Gooi er nog maar een tube mentolgel overheen.

Saffier dat begint zo aardig spannend te worden met jou zo. Ik hoop met je mee dat je beeb nog even blijft zitten...

Ai Tico dat is klote inderdaad, nu weer wat beter?

Joehoe Pessie wakker worden *O* updeet....
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:19:00 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84538856
Tico, lekker begin van je zwangerschapsverlof :{
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84539089
Spannend, flugeltje! *O*
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:29:30 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84539196
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Spannend, flugeltje! *O*
Eigenlijk niet zo eerlijk gezegd :@ Ga er helemaal vanuit dat 't nog wel even gaat duren...

Ik hoop alleen dat het slijm iig wijst op een eerste verweking ofzo, dat ik eind van de week eventueel te strippen ben...
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:58:08 #293
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84540170
Niet bijgelezen...

Wel mama geworden!

Nathaniël Tobias is geboren, roepnaam Nathan! *O*

Vannacht om 00.28. Op de uitgerekende datum. :D

Ging erg snel. En thuis! Details volgen nog.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:00:06 #294
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84540231
Wah! :D :o

dat doe je snel ineens! Wat fijn voor je dat je thuis bevallen bent.
Mooie namen *O* O+ Gefeliciteerd pessie en pessiemans met jullie zoon!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84540297
Oh wat goed!! *O*
Gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_84540327
Dat was een vluggertje :D Gefeliciteerd *O* *O*
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:03:06 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84540365
oh hey! En ook op de uitgerekende datum :D

wat knap :D :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84540464
Pessie, gefeliciteerd! Fijn dat het thuis is gelukt! En wat een mooie naam! Ik ben heel benieuwd hoe je terugkijkt op je bevalling, hoe je je kraamweek beleeft en hoe jullie zoon eruit ziet. Maar ga nu maar fijn van elkaar genieten! O+

En je wist nog niet dat het een jongetje was, toch? :o *O*
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:05:55 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84540471
Pessie, gefeliciteerd :* *O*
Wat een prachtige namen O+

En supersnel, en dan ook nog op de uitgerekende datum ^O^
Hoop dat het allemaal een beetje goed verlopen is :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84540490
Wat vlot Pessie! :o
Gefeliciteerd met Nathan!
*O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')