SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
whehehe, vond het wel een grappige woordkeus. Ineens ben ik zelf de voorpiepert gewordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:13 schreef Orea het volgende:
Ja onhandige woordkeuze van me![]()
![]()
Bloed hoeft niet hè? Wat ik me afvraag, ik blijk al meer dan 1 cm ontsluiting te hebben, maar heb heel geen slijmprop gezien.. Die zou er ook niet meer moeten zitten toch?
Ondanks dat het dus weer gestopt iswel fijn dat je weer prima geslapen hebt
echt dat breekt mij zo op en het idee dat ik nog maar 1 nacht hoef door te komen houdt me nu op de been..
Ja zodra ik serieus moet zuchten en puffen krijg ik wel de zenuwen hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Saffierke! Jij met je gerommel! Wat moet dat ook zenuwslopend zijn zeg!
Tazz, prachtige foto's!
Ik ben mega blij dat ik, als het goed is, eind van we week uiterlijk van mijn jeuk af benquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Orea, vind je het vooral fijn dat de bevalling ingeleid wordt, of vind je het ook een beetje jammer dat het misschien niet allemaal spontaan gebeurt?
Ik had ruim 1cm ontsluiting toen ik werd ingeleid en ik heb ook nooit iets van een slijmprop verloren.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:14 schreef Orea het volgende:
Maargoed, ze is er niet vanzelf ingekomen, dus dat ze er niet spontaan uitkomt verbaasd me verder ook niets![]()
Die is nog in alle vroegte naar zijn werk gegaan om een belangrijke aanbesteding af te maken, maar die mailde net al: ik ben er als een gek mee bezig, voor 1 uur ben ik thuisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]! Je hebt mooie verhalen om straks aan haar te vertellen.
Ik heb het vooral achteraf gemist, dat we die bijzondere momenten van de eerste weeen thuis niet hebben gehad. Mijn vriend heeft daar helemaal geen moeite mee en vindt het vooral onbegrijpelijk wat de lol ervan is om met weeen de auto in te stappen. Hij staat daar wat praktischer in, zeg maar.![]()
Hoe is je man eronder?
aahquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Orea het volgende:
Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:14 schreef Orea het volgende:
[..]
Maargoed, ze is er niet vanzelf ingekomen, dus dat ze er niet spontaan uitkomt verbaasd me verder ook niets![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Orea het volgende:
Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben![]()
herkenbaar, lief is dat jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef lily het volgende:
[..]
aah![]()
spannend spannend
Mijn man zegt altijd, als Leah en ik uitslapen en 's morgens met zijn tweetjes naar beneden komen: Ah! Daar zijn mijn twee favoriete vrouwen weer!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Orea het volgende:
[..]
Die is nog in alle vroegte naar zijn werk gegaan om een belangrijke aanbesteding af te maken, maar die mailde net al: ik ben er als een gek mee bezig, voor 1 uur ben ik thuisben er toch niet meer bij met mijn hoofd...
Lekker weekdier is het, die zat alweer met de tranen in zijn ogen toen ik zei: hou van je, weet je he? Ik zeg het nu nog maar even voordat ik morgen de nr. 2 vrouw in je leven ben![]()
Saffier, inderdaad.... doe nog maar even wachten
Eigenlijk niet zo eerlijk gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |