Ja, geheel des FOK!s dan wel natuurlijk, gewoon een SMSje: Neuken?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen telefoon? Gewoon bellen en zeggen dat ie thuis moet komen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, geheel des FOK!s dan wel natuurlijk, gewoon een SMSje: Neuken?
Koop je een maatje groter.... Rekt het de boel ook alvast op.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:50 schreef flugeltje het volgende:
Misschien kan ik een Tarzan gaan kopen
Is ook te duur, onnodig en verdrijft de verveling....
Okay jij wint, daar ging m'n sinaasappelsapquote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Koop je een maatje groter.... Rekt het de boel ook alvast op.
Tico wint dit type gesprekken altijd. Was blij dat ik m'n melk al op had.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay jij wint, daar ging m'n sinaasappelsap
Dat sowiesoquote:
Mwah, dat gaat eigenlijk prima. Ik moet er wel rekening mee houden dat ik goed door m'n knieen zak als ik hem op wil tillen. Maarja, dat is eigenlijk altijd goed om te doen. Ik heb de vorige keer weinig bekken/rugklachten gehad, alleen bij vlagen, en ik heb tot het einde toe nog alles kunnen doen wat ik wilde. Wat dat betreft hoop ik dat dat nu ook weer zo gaat. En als het eens niet gaat blijft m'n vriend thuis of passen opa en oma een dagje extra op. (Die zitten daar praktisch om te smeken.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat je hem nog wel regelmatig moet tillen, en ik kan me voorstellen dat dat nogal wat van je lichaam vraagt als er ondertussen ook weer een kleintje in een groeispurt zit.
Ik ben ook zuinig wat dat betreft. Het voelt stom om een truitje van meer dan 20 euro te kopen als ik bij de Hema voor onder de 10 euro ook iets leuks kan vinden. Maar als hij wat ouder is en bijvoorbeeld per se sneakers van Adidas wil dan vind ik dat weer prima.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik denk dat ik wat dat betreft te zuinig ben, daarbij weet ik ook dat er niet nog een kind komt wat het ook kan dragen...
Ja dat dus!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook zuinig wat dat betreft. Het voelt stom om een truitje van meer dan 20 euro te kopen als ik bij de Hema voor onder de 10 euro ook iets leuks kan vinden. Maar als hij wat ouder is en bijvoorbeeld per se sneakers van Adidas wil dan vind ik dat weer prima.
Ik hoef geen groot huis een boot en weet ik veel wat.. Ik hou wel van vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik veel geld had dan kocht ik liever een groot huis, een vakantiehuisje in Italie, een boot, een scooter... Nou ja, ik kan nog wel het en en ander bedenken. Eigenlijk koop ik bijna alles liever dan dure kleertjes voor mijn kind.
Dat, en ik heb nu de H&M nog niet gechecked, maar toen zoonlief klein was waren de kleren daar leuk en goed (en op 60 graden te wassenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook zuinig wat dat betreft. Het voelt stom om een truitje van meer dan 20 euro te kopen als ik bij de Hema voor onder de 10 euro ook iets leuks kan vinden. Maar als hij wat ouder is en bijvoorbeeld per se sneakers van Adidas wil dan vind ik dat weer prima.
*aai...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:17 schreef tessie het volgende:
BwuhIk heb geloof ik een beetje een rotdag, of rotweek onderhand. Vanmorgen weer urine naar de ha gebracht, maar geen blaasontsteking. Dus blijkbaar ligt Anna gewoon steeds op mijn blaas te springen ofzo en moet ik daarom zo vaak naar de wc en komen daar ook die steken van ofzo. En ik ben echt doodmoe de hele tijd, behalve snachts want dan kan ik niet slapen. En mijn bekken gaat ook ineens weer meer zeer doen.
![]()
/einde klaagpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |