Is dat erger dan een RoToToTa?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op de grond half onder m'n bed
[..]
Mét datakabel in de lankrant. Maar ik denk dat ik 'm in m'n Mary Poppins tas doe
quote:
Da's makkelijk.quote:Bijna al m'n exen posten hier op Fok!, dus ik kan ze mooi in de gaten houden.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die Etcie de komende weken moeten missen:
[ afbeelding ]
dat dus.quote:
Ik hoop het ook, maar ik vrees dat die kater niets anders overblijft...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met mn tante (de eigenlijke bazin) aan de telefoon. Ik ben niet zo sentimenteel, al helemaal niet met dieren, maar nu ik haar zo verdrietig hoor moet ik ook huilen
Hoop dat er morgen misschien toch nog een andere oplossing is
Heur haar vind ik altijd zo mooi. Moet ik gelijk aan Tolkien denkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook eerste het groene shirtje voor Etcie aanzag, maar dan was heur haar wel erg lang geworden...
Tenzij de exen weten wat Soempie allemaal denkt en schrijft.quote:
Een wat?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenzij de exen weten wat Soempie allemaal denkt en schrijft.
Ik denk dat niemand zit te wachten op 'ongewenst bezoek'...
Een Ronnie Tober Tover Tas.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heur haar vind ik altijd zo mooi. Moet ik gelijk aan Tolkien denken
Even doorbijten en dat beestje binnenhouden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh en nu probeert ze door het kattenluikje heen te breken. Mijn tante heeft uitdrukkelijk verzocht haar binnen te houden vannacht.
Niks wat ze ook niet zo van me te horen krijgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Ongewenst bezoek' als in: ik weet wat je over mij schrijft...
Het beestje denkt vast: 'Gotta cat outta here...'quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even doorbijten en dat beestje binnenhouden.
zie je wel, zie je wel, ik wist dat ik ze ergens van kendequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITION!
[ afbeelding ]
John Cleese was zijn tijd gewoon ver vooruitquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie je wel, zie je wel, ik wist dat ik ze ergens van kende
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Ronnie Tober Tover Tas.
Een kleine camotas die wij hebben om onze CBRN spullen (CBRN pak, handschoenen, laarzen) in op te bergen. (en ik weet echt niet hoe die naam is ontstaan)
Dank je, maar niet mijn smaak...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil deze trouwens (nogmaals) spammen:
Ik heb goede herinneringen aan Lamour Toujour van Gigi. Hartstikke fout natuurlijk maar ondertussen van hoog nostalische waardequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Wie kent dit nog?
Het eerste hitje van Gigi voordat hij de rampetamp muziek in ging en deze vind ik erg subtiel...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het beestje denkt vast: 'Gotta cat outta here...'
Bij mij ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]In mijn geval is het een tas waar ik altijd verrassend veel zooi in kwijt kan
Trustequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:47 schreef romika het volgende:
Lieve mensen ik ga mijn bed opzoeken.............slaaplekker allemaal voor straks!![]()
En PS houd je taai heh!! Ik zal aan je denken morgen!
Achtergrondmelodietje is bekender van Summerjamquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen aan Lamour Toujour van Gigi. Hartstikke fout natuurlijk maar ondertussen van hoog nostalische waarde
Die nummer ken ik dus niet volgens mij.
-edit- wel lekker trouwens
Dit vind je zeker ook niets?quote:
Summerjam?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Achtergrondmelodietje is bekender van Summerjam
merciquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:47 schreef romika het volgende:
Lieve mensen ik ga mijn bed opzoeken.............slaaplekker allemaal voor straks!![]()
En PS houd je taai heh!! Ik zal aan je denken morgen!
Even de bikkel uithangen PS.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kon het niet meer aanzien. ben boven gaan zitten en vol me nu nog schuldiger...
Ah 1 pot nat dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Summerjam?
Daar is het achtergrondmuziekje van Fiesta van de Sunclub...
Is dan ook van dezelfde producers/groep...
Zeker wel, blues vind ik heerlijk en ik kijk dan ook nu al uit naar ons tripje naar New Orleans en Memphis...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vind je zeker ook niets?
En deze klassieker, het origineel. Vele malen gecoverd:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vind je zeker ook niets?
En deze klassieker, het origineel. Vele malen gecoverd:
En wie heeft het dan van wie gejat geleend hequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar niet die van Gigi Agostino dus....
Cobra is er dan ook niet vies van zichzelf eenzijdig te koppelen aan vrouwelijke SC'ersquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.
Al wordt cobra wel vaker gekoppeld aan vrouwelijke SC'ers
Crocs zijn waarschijnlijk ook hele comfortabele en makkelijke schoenen. Maar toch...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan mooi grijsEn ja het ziet er fucking belachelijk uit
maar ding is wel warm, en die mouwen zijn handig
Er is vast een elegantere manier, maar je kan natuurlijk als je bijvoorbeeld 2 schermen hebt van 1920x1080 pixels, twee foto's aan elkaar plakken (zodat je dus een foto krijgt van 3840x1080).quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan mooi grijsEn ja het ziet er fucking belachelijk uit
maar ding is wel warm, en die mouwen zijn handig
Hee meis, kom op......je doet het beste. Het is nu alleen maar zieliger voor dat arme beestje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kon het niet meer aanzien. ben boven gaan zitten en vol me nu nog schuldiger...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En wie heeft het dan van wie gejat geleend he
MaJo zit toch dichter bij de waarheid.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Cobra is er dan ook niet vies van zichzelf eenzijdig te koppelen aan vrouwelijke SC'ers
Zeker weten?quote:
Sven heeft me er net mee geholpen en het is nu gelukt met DisplayFusion.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
Er is vast een elegantere manier, maar je kan natuurlijk als je bijvoorbeeld 2 schermen hebt van 1920x1080 pixels, twee foto's aan elkaar plakken (zodat je dus een foto krijgt van 3840x1080).
Shit MaJo.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:02 schreef MaJo het volgende:
M:W net gezellig gegeten met vriendin In mijn nieuwe huisje
Alleen mijn vader belde met het bericht dat zijn oom is overledendat was wel even schrikken...
Jeetje PS, heel veel sterkte!
niet de snuggie sutra vergeten hoorquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet de snuggie sutra vergeten hoor
Jij ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:02 schreef MaJo het volgende:
M:W net gezellig gegeten met vriendin In mijn nieuwe huisje
Alleen mijn vader belde met het bericht dat zijn oom is overledendat was wel even schrikken...
net een vraag in de AKQ.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Aalbers het volgende:
Ik gooi er wel een nieuwe tegen aan. Vervelend dat mensen dit topic niet in de gaten houden of ze een nieuwe vraag moeten plaatsen.(Oirschot, 22 mei 1976) is een Nederlands cabaretier, zanger, acteur.
Alex Klaasen groeide op in het Brabantse Oirschot. Hij studeerde aan de Academie voor Kleinkunst in Amsterdam. Hier ontving hij in 1998 de Pisuisse-prijs, een prijs voor de meest veelbelovende eindexamenleerling. Samen met Martine Sandifort vormde hij het duo Alex en Martine. Samen wonnen ze in 2000 de juryprijs bij het Camerettenfestival en in 2001 de Pall Mall Exportprijs.= ?
Ha, psychedelische rock, ook goed te doen.quote:
Alleen jammer dat de whisky niet meer rijpt als ie eenmaal gebotteld is...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de Whisky liefhebbers:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)whisky-ontdooid.html
Ik vrees dat dat meer een hype wordt (if any) om het verhaal dan om de whisky zelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de Whisky liefhebbers:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)whisky-ontdooid.html
Dat weet ik toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker wel, blues vind ik heerlijk en ik kijk dan ook nu al uit naar ons tripje naar New Orleans en Memphis...
Ik ook niet, maar wel grappig nieuwsquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat meer een hype wordt (if any) om het verhaal dan om de whisky zelf.
Ik doe niet mee...
Dus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de whisky niet meer rijpt als ie eenmaal gebotteld is...
quote:
thanksquote:
Oh deze net gemist. Dat is kutquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:02 schreef MaJo het volgende:net gezellig gegeten met vriendin In mijn nieuwe huisje
Dus is het waarschijnlijk geen bijzondere whisky qua smaak, echt niet de moeite waard om te analyseren. Het feit dat ze dat doen is puur een marketingstunt, het heeft niets met het produceren van een lekkere whisky te maken. Als ze nou vaten van 100 jaar oud hadden gevonden, dan was het een andere zaak geweest...quote:
Geen ideequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
net een vraag in de AKQ.....
Wie weet het antwoord?![]()
Klopt, in de Rock 'n Roll Hall Of Fame in Cleveland zijn opnames te horen van dat soort songs door de slaven die op het land werkten, midden 18e eeuw. Daar begint volgens hen de oorsprong van de Rock 'N Roll en daar hoor je ook al een groepje Black Betty zingen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn trouwens best wat liedjes van Leadbelly(oftewel Huddy Ledbetter) gecovered. Maar ook zijn liedjes zijn lang niet altijd origineel. Veel heeft 'ie in de bajes opgepikt en uit folksongs
Weltrusten.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, in de Rock 'n Roll Hall Of Fame in Cleveland zijn opnames te horen van dat soort songs door de slaven die op het land werkten, midden 18e eeuw. Daar begint volgens hen de oorsprong van de Rock 'N Roll en daar hoor je ook al een groepje Black Betty zingen.
Maar die versies staan niet op Youtube...
Ze staan best regelmatig in Nederlandquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, psychedelische rock, ook goed te doen.
Deze kon ik niet...
aangezien het de oom van mijn vader is vaderskantquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh deze net gemist. Dat is kut
Vader/moederkant?
Gecondoleerd.
Ik las "mijn" oomquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
aangezien het de oom van mijn vader is vaderskantlaatst levende broer van zijn vader...
Weltrusten MaJo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een aflevering private practise kijken en dan![]()
Maar ondanks dat ik van muziek houd en veel concerten bezoek, kan ik helaas niet alles beluisteren/bezoeken...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze staan best regelmatig in Nederland
Ja bekend probleemquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ondanks dat ik van muziek houd en veel concerten bezoek, kan ik helaas niet alles beluisteren/bezoeken...
Sleep well...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een aflevering private practise kijken en dan![]()
Dan moet je deze hebbenquote:
Die is zeker mooi!quote:
En waar ik 18e eeuw zei, bedoel ik uiteraard 19e eeuw...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, in de Rock 'n Roll Hall Of Fame in Cleveland zijn opnames te horen van dat soort songs door de slaven die op het land werkten, midden 18e eeuw. Daar begint volgens hen de oorsprong van de Rock 'N Roll en daar hoor je ook al een groepje Black Betty zingen.
Maar die versies staan niet op Youtube...
Dan nog is het erg jammer dat de opnames niet op yotube te vinden zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waar ik 18e eeuw zei, bedoel ik uiteraard 19e eeuw...![]()
Stop de klok, geen jokers...
Trusten en succes morgen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga ook slapen jongens. Morgen wordt op zijn minst een interessante dag.
bedankt voor al het liefs....
Ik heb ze in Cleveland gehoord en dat is echt kraakwerk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan nog is het erg jammer dat de opnames niet op yotube te vinden zijn.
Truste PS. Sterkte morgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga ook slapen jongens. Morgen wordt op zijn minst een interessante dag.
bedankt voor al het liefs....
Waarschijnlijk op wasrollen o.i.d. En dat vergt nogal wat restauratiewerk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze in Cleveland gehoord en dat is echt kraakwerk.
Geen idee hoe ze dat opgenomen hebben (of nagespeeld hebben???)...
Dat is mijn volgende vraag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze in Cleveland gehoord en dat is echt kraakwerk.
Geen idee hoe ze dat opgenomen hebben (of nagespeeld hebben???)...
Als je ooit in Cleveland bent, moet je daar echt langsgaan...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op wasrollen o.i.d. En dat vergt nogal wat restauratiewerk.
Zo zullen er waarschijnlijk nog wel meer zijn...quote:
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ooit in Cleveland bent, moet je daar echt langsgaan...
Hier ben ik er in 2003, tijdens de U2 tentoonstelling:
[ afbeelding ]
Is die tentoonstelling er nog?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Hier nog een foto met mw. MM die erg happy was dat we er waren:
[ afbeelding ]
Nee, die was er maar een paar maanden en dat was de reden dat we er voor de 2e keer naar toe zijn gegaan...quote:
Nee,opbouwenquote:
Ik heb King zelf nog gezien een paar jaar geleden. Dat is niet veel meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Nog 2 van bij BB King in z'n club:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opa's en oma's die 'Ride Sally Ride' spelen...
Die ga ik morgen beluisteren dan, want ik haak nu ook af...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nog even dit. Een band die helaas niet meer bestaat. Maar klinkt lekker:
Tsja, ik heb hem in 1989 met U2 mee mogen maken en dat was toch wel werelds,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb King zelf nog gezien een paar jaar geleden. Dat is niet veel meer
En dat vind ik echt jammer.
Ja kijk, dat zijn nog tijden dat 'ie zelf ook nog wel eens stondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik heb hem in 1989 met U2 mee mogen maken en dat was toch wel werelds,
Maar BB is ook al aardig op leeftijd, dus Lucille heft er niet zo veel trek meer in...
Sleep wellquote:Memory Lane, here I come...
quote:
Wat ben je dan sneu zeg, alsof je aan iemand anders moet bewijzen dat je hem wel echt gelopen hebtquote:Lopers Vierdaagse koelden woede op controleurs
NIJMEGEN - Ondanks de toezegging van de Vierdaagse-organisatie coulant om te gaan met missers bij het scannen van de polsbandjes, is de frustratie bij de wandelaar hoog opgelopen. Controleurs van de wandeltocht werden woensdag het mikpunt en kregen scheldkannonades naar hun hoofd. Sommige heetgebakerde lopers konden zelfs hun handen niet thuishouden en sloegen de controleurs. Reden voor de marsleiding op de derde dag de 'ouderwetse' knipkaart weer uit te delen.
Maar laten we eerlijk zijn: als er GEEN controle is, wat is dan de waarde van het uitlopen? Er zullen dan altijd valsspeler zijn...dat is toch ook lomp?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat ben je dan sneu zeg, alsof je aan iemand anders moet bewijzen dat je hem wel echt gelopen hebt
De Elfstedentocht zit nog een soort wedstrijdelement in. Voor 99% van de mensen geldt toch bij de Elfstedentocht en de vierdaagse dat je hem voor jezelf/voor je plezier loopt en niet voor een lintje of medaille?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn: als er GEEN controle is, wat is dan de waarde van het uitlopen? Er zullen dan altijd valsspeler zijn...dat is toch ook lomp?
De Elfstedentoch is ook zoiets.
Misschien nog wel hetzelfde figuur ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Whiteguy het volgende:
Dan ben je net zo sneu als iemand die een controleur slaat
denk dat je hem wel eens gezien hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Pics?
Ik ga ook pitten.
B.Ertha, gefeliciteerd
Lijkt me niet, toch?quote:
En nu ga ik echtquote:Truste, ik ga ook
En feli B.ertha!
QFTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om de dag goed te beginnen
[ afbeelding ]
B.ertha gefeliciteerd
![]()
En voor de rest
Goedemorgen![]()
![]()
vorig jaar Werchter bij de wasbakkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet, toch?
Moeten we misschien toch die shoot maar eens doen
[..]
En nu ga ik echt
Ooooh wat lekkere muziekquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je deze hebben
deze staat regelmatig aan in mij playlist
Lijkt me wel. Nieuw - onbekend - huis, dus geluiden & omgeving waar je nog aan moet wennen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:07 schreef MaJo het volgende:
Vannacht voor het eerst in mijn eentje in het nieuwe huis geslapen en toch wat onrustig geslapenis dat normaal? Met lief erbij tuk ik als een lammer
Oh jawelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
vorig jaar Werchter bij de wasbakkengeen indruk gemaakt?
![]()
en die shoot doen we wel als ik eerst 10 kilo afval
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Nieuw - onbekend - huis, dus geluiden & omgeving waar je nog aan moet wennen.
B. gefeliciteerd
@Diaan we gaan maandag pas weg hoor
Ik stem voor twee shoots. Een nu en een als je 10kg bent afgevallen. Beoordelen wij wel wat beter is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
vorig jaar Werchter bij de wasbakkengeen indruk gemaakt?
![]()
en die shoot doen we wel als ik eerst 10 kilo afval
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik stem voor twee shoots. Een nu en een als je 10kg bent afgevallen. Beoordelen wij wel wat beter is.
Campzone zelf begint aanstaande donderdagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
oeps, ik dacht dat het vandaag begon...
Kan de Stig misschien over Tom heenrijden? Geheel per ongeluk, 20 keer of zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Tom 'Couchjumper' Cruise en Cameron Diaz zitten in Top Gear as. zondag op BBC2 vanaf 20u
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ik stem voor twee shoots. Een nu en een als je 10kg bent afgevallen. Beoordelen wij wel wat beter is.
Wat, niet om 13:37?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef Etcetera het volgende:
Campzone zelf begint aanstaande donderdagOm 00:01 's nachts
Neequote:
Sowieso, gekke mensenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeHet is toch veel te leuk om te zien hoe mensen midden in de nacht zo gek zijn om hun boeltje op te bouwen
Ik heb 2x Campzone op Biddinghuizen meegemaakt, en ik mis de wachtrij - en de soms daaropvolgende file op de openbare weg - nog steeds. Maar daar werd het te duur, jammer genoeg.
Ocherm, arm oud mensjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog 1 oma, en die gaat nogal achteruit de laatste tijd. ---
Het zal ook wel heel zwaar zijn, maar tante H. zegt soms echt dingen die nergens op slaan. Dat tante D. bij m'n vader in de kont kruipt omdat zij even meeliep op een verjaardag toen m'n ouders weggingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Och etc, dat vind ik nou van die hartverscheurende verhaleneen uur daar liggen
![]()
Je oma kan zich maar beter gauw realiseren dat het geen zwaktebod is om zo'n ketting te dragen... laat ze m anders onder haar kleren doenEn tantes die dan gaan zeuren.... ja weetje, zij wonen blijkbaar wel in de buurt, en dat kan heel zwaar zijn, de zorg voor de oudere generatie. Wij waren de enigen die bij mijn oma in de buurt woonden. Mijn moeder kon dr broer wel schieten af en toe als ie zei dat ie altijd zoveel moest klussen als ie een keer bij zn moeder was....
En waar gaan ze naar toe?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan vandaag volgens mij getuige zijn van de verhuizing van mijn buren met hun 6 kinderen.
Gezellig
Heb je dat gemistquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh scriptie.... gaat dat lukken? Waar gaat ie over??
Ja, net een bevalligquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Eind is inzicht en de huidige laatste loodjes wegen nogal zwaar
Da's niet ruim, neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Een andere wijk, geen idee waar precies.
Maar ik hoop dat ze een groot huis krijgen met een tuin. Ze hebben hier met 8 mensen in een woning met 4 slaapkamers gewoondJongste kind is 1, de oudste is 18/19 ofzo. Pfff.....
Ja! dat had ik duidelijk gemistquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je dat gemistUsabilityonderzoek naar de website van die ene krant voor en door het Noorden
Wil 'm vandaag naar m'n begeleider sturen maar dan moet ik 'm wel even afmaken natuurlijk
Eind is inzicht en de huidige laatste loodjes wegen nogal zwaar
Buren op de hoek hebben 7 kinderen. Ik woon - en zij dus ook - in een rijtjeshuis met 4 slaapkamersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Een andere wijk, geen idee waar precies.
Maar ik hoop dat ze een groot huis krijgen met een tuin. Ze hebben hier met 8 mensen in een woning met 4 slaapkamers gewoondJongste kind is 1, de oudste is 18/19 ofzo. Pfff.....
Thanksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja! dat had ik duidelijk gemist
Vandaag opsturen isen de laatste loodjes zijn altijd hellig, doe je niks aan... Succes nog even!!
En maandag lanvakantie las ik? Goeie planning
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, de buurvrouw loopt als een viswijf te coördineren
Echt, je maakt mensen op hun best mee tijdens verhuizingen
4 slaapkamers... dat wil ik ook. Maar dan moeten we boven een beetje verbouwen. We hebben 3 grote slaapkamers en een grote voorzolder.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Buren op de hoek hebben 7 kinderen. Ik woon - en zij dus ook - in een rijtjeshuis met 4 slaapkamers
Maar een deel is bij hun het huis al uit, dat scheelt.
[..]
ThanksIk moet 'm geheid herschrijven als ik terug ben, maar dat zie ik dan wel weer
Dat komt veel voor in de familielijn?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ik heb kans op tweelingen trouwens
Mijn vader heeft 7 broers en zussen, waaronder 2 twee-eïige tweelingen! (twee-eïg / tweeëiïg? wtf hoe schrijf je dat??)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt veel voor in de familielijn?
Zo iemand was er gisteren ook bij Help, mijn man is een klusser. Die man was echt te erg...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik ben zelf ook vreselijk bij het klussen: ik ben de baas, en zeg hoe het moet gaan. Iedereen anders moet maar luisteren of ophoepelen
Ik lees topics altijd van onder naar boven, dus ik dacht even dat je zwanger was.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ik heb kans op tweelingen trouwens
Jullie hebben al 3 tweelingen rondlopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:42 schreef CaLeX het volgende:
Het kan ook dat twee eicellen door twee zaadcellen rond dezelfde tijd bevrucht zijn. Als deze twee bevruchte eicellen in de baarmoeder uitgroeien tot twee baby’s is er sprake van een twee-eiige tweeling. Deze kinderen lijken vaak niet méér op elkaar dan 'gewone' broers en zussen en kunnen van verschillend geslacht zijn. Bij het ontstaan van twee-eiige tweelingen kan een erfelijke aanleg van de vrouw meespelen die ervoor zorgt dat er meerdere eicellen tegelijkertijd vrijkomen.
Volgens mij heeft mijn vriendin dat ook
Waarme aangetoond is dat de gehanteerde leesvolgorde niet logisch is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lees topics altijd van onder naar boven, dus ik dacht even dat je zwanger was.
Nee, had het over de kans op tweelingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jullie hebben al 3 tweelingen rondlopen
Dat is bij ons thuis ook zo...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Bij ons thuis is het meestal 'Help, mijn man is geen klusser' en als ik die rol toch aanneem veronderstel ik dat de rest wel weet hoe ik het in mijn hoofd heb zitten en hoe ik het dus wil hebben.
Leidt logischerwijs nogal eens tot misverstanden...![]()
A.s. maandag krijgen we een nieuwe shuifpui en ik ga dan toekijken hoe een ander die klus klaart.
Nu nog leren mijn commenaar voor me te houden daarbij...
It wasn't mequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Zo iemand was er gisteren ook bij Help, mijn man is een klusser. Die man was echt te erg...
Welke kleur had ie dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel
Ik was alleen zodanig afgeleid dat ik geen oog voor het labeltje had
Het is niet per se het alleen slapen, als ik bij mijn ouders alleen slaap dan slaap ik ook als een lammerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Al weer lang niet hier geweest! Wat is er aan de hand met de kat van PS?
En MaJo, minder goed slapen in je eentje komt bij ook wel bekend voortriest eigenlijk he....
B.ertha gefeliciteerd met je verjaardag
Ik meen paars/blauw?quote:
quote:Maar ben blij dat het toch wel wat indruk gemaakt heeft
Dat doe ik ook wel eens. Als het een nieuwe topic is waar ik nog niet in gepost heb en het is al een paar pagina's lang.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lees topics altijd van onder naar boven, dus ik dacht even dat je zwanger was.
Wie is er zwangerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stop s.v.p. over dit onderwerp...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke kleur had ie dan?Maar ben blij dat het toch wel wat indruk gemaakt heeft
Kun je het niet handelen?quote:
Ik denk niet dat dat nog mogelijk is.quote:
quote:
Is niet goed zo op de vrijdagmiddag...quote:
Nu even niet, nee...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"You want the truth? You can't handle the truth!"
Alles kanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:23 schreef Bart het volgende:
Ik denk niet dat dat nog mogelijk is.
Nee, jou had ik wel herkend.quote:
volgens mij zijn rood haar en tetten voor jou nooit zo goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Is niet goed zo op de vrijdagmiddag...
Ah joh, dat is ook leuk voor je vrouw als je thuiskomtquote:Nu even niet, nee...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles kan
Koffie kan
Thee kan
Wim Kan
Maar ik kan nog veel meer
IJssel meer
Marker meer
Bijlmer meer
quote:
Ik was even bang dat m'n baard(je) grijs zou zijn, of zwart met rode haartjes. Maar tot nu toe mooi zwartquote:Over kleuren gesproken... onze kapster is met vakantie en ik begin met vreselijk te irriteren aan mn uitgroei en vale haarkleur... dus net zelf maar even haarverf gekocht. Robijnrood... vanavond maar eens erin doen, lelijker dan nu kan bijna niet. Ze hadden geen koperkleur..
Baardje moet eraf...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik was even bang dat m'n baard(je) grijs zou zijn, of zwart met rode haartjes. Maar tot nu toe mooi zwart![]()
Succes vanavond
Jij kan mijn moeder zwanger maken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles kan
Koffie kan
Thee kan
Wim Kan
Maar ik kan nog veel meer
IJssel meer
Marker meer
Bijlmer meer
Ik ben iamredleaderquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:33 schreef Bart het volgende:
Jij kan mijn moeder zwanger maken?
Dat is geen antwoord op mijn vraag!quote:
Het antwoord is: alles kanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:35 schreef Bart het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag!
Het is niet warm met baard, niet warmer dan anders. En ik wil de baard de kans geven een echte baard te worden, en dat vergt een beetje tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom dan pas? Is het niet hartstikke warm met baard?
En als het een echte baard is, gaat ie eraf??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is niet warm met baard, niet warmer dan anders. En ik wil de baard de kans geven een echte baard te worden, en dat vergt een beetje tijd
Moet je nog mee oppassen. Als je nu te bruin wordt en je baard er dadelijk afhaalt...dan heb je nog steeds een baardquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En als het een echte baard is, gaat ie eraf??Wat sneu voor die baard....
quote:
Een mooie witte baard dan...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nog mee oppassen. Als je nu te bruin wordt en je baard er dadelijk afhaalt...dan heb je nog steeds een baard
Oke, regel voor mij dan even het winnende staatslotquote:
Vervelend he? Maarja, beter dan het beestje laten lijden. En vergeet niet: het niet je eigen kat.quote:
En een baard tussen de benen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan niet tegen (beginnende) baarden... als ik mannen met (beginnende) baarden zoen, krijg ik rode vlekken in mn gezicht.
Kan ik een zwart gat laten lachen?quote:
Geen commentaar...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
volgens mij zijn rood haar en tetten voor jou nooit zo goed
Dat duurt nog wat uurtjes...quote:Ah joh, dat is ook leuk voor je vrouw als je thuiskomt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nog mee oppassen. Als je nu te bruin wordt en je baard er dadelijk afhaalt...dan heb je nog steeds een baard
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik een zwart gat laten lachen?
Je kan Gordons zwarte gat wel laten lachen denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan ik een zwart gat laten lachen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef Bart het volgende:
Oke, regel voor mij dan even het winnende staatslot.
U vraagt? Wij plaatsen:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
C4-modus:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
Da's heul niet ergquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen commentaar...
[..]
Dat duurt nog wat uurtjes...
Hoezo? Wat moet je ermee, je had alle voorgaande al.quote:
Gastquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan Gordons zwarte gat wel laten lachen denk ik.
Kijk eens boven je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
C4-modus:
pics?
/C4-modus
edit: lama![]()
Hallo, heb ik spareribs besteld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
U vraagt? Wij plaatsen:
[ afbeelding ]
More moneyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef Bart het volgende:
Hoezo? Wat moet je ermee, je had alle voorgaande al.
Mooie haarkleurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
U vraagt? Wij plaatsen:
[ afbeelding ]
Een vieze.quote:
Time to grow up, I guess.quote:
Deze is te fout om niet in te koppenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zoen niet met baarden tussen de benen..
beetje vlees... check!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
* met MM eens is... beetje vlees mag er wel aan zitten! *
Die fotoserie van MaJo in huidige staat mag dan nu ook wel plaatsvinden, denk ik...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze is te fout om niet in te koppen
Je moet ook niet zoenen...
ik lig hier in een deukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik meen paars/blauw?
-edit of was het nou donker roze? Ik begin te twijfelen
[..]
Je hoort het MaJo. Niet afvallen dus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
pics! pics! pics! pics!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef MaJo het volgende:
ik lig hier in een deuk
Speciaal voor MM het is lichtroze kant met grijs eronder
Ja sorry, de kleuren boeiden met niet zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik lig hier in een deuk
Hou me vast, hou me vast...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dag lieve poesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
postuum:
[ afbeelding ]
en de laatste foto van haar ooit:
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
postuum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe oud was het beestje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
postuum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die fotoserie van MaJo in huidige staat mag dan nu ook wel plaatsvinden, denk ik...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
postuum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze weten het niet precies... Maar niet heel oudquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud was het beestje?
Ziet er nog niet zo groot uit, maar wel wat ouwelijk...
Nee, ik vond je niet overdreven dun anderhalf jaar geleden, maar om nou te zeggen dat je een stevige tante was, dat ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken
Vond je me dun toen je me zag? Zit nu wat meer vlees aan
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lever me dan niet zo'n zak met botten...
20 Troptember?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vond je niet overdreven dun anderhalf jaar geleden, maar om nou te zeggen dat je een stevige tante was, dat ook niet.
Dus als het anderhalf jaar gelden + nu 10 kilo is, hoor ik wel wanneer ik van Nem de belichting mag doen (of koffiezetten, studiovloer vegen, deur open doen, who cares...)...
Och, ik zou haar niet uit bed trappen... hoogstens een zetje gevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Valt me tegen dat je Susan Coffey aanvalt, ik vind haar toch iets speciaals hebben...
geen idee wie dat is. Schijnbaar die dame op de foto?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Valt me tegen dat je Susan Coffey aanvalt, ik vind haar toch iets speciaals hebben...
Yep.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geen idee wie dat is. Schijnbaar die dame op de foto?
Laat maar, voor je het weet kom je met een orang oetan aanzetten...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ik val haar niet aan, maar het is niet helemaal mijn smaak...quote:Valt me tegen dat je Susan Coffey aanvalt, ik vind haar toch iets speciaals hebben...
JFGIquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee wie dat is. Schijnbaar die dame op de foto?
Dus dit vindt je niets?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat maar, voor je het weet kom je met een orang oetan aanzetten...
[..]
Ik val haar niet aan, maar het is niet helemaal mijn smaak...
Dit is toch geen zeuren?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu zal ik r niet meer over zeuren hoor
Die onderste foto is prima, op die bovenste vind ik 'r echt te mager...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus dit vindt je niets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |