Is dat erger dan een RoToToTa?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op de grond half onder m'n bed
[..]
Mét datakabel in de lankrant. Maar ik denk dat ik 'm in m'n Mary Poppins tas doe
quote:
Da's makkelijk.quote:Bijna al m'n exen posten hier op Fok!, dus ik kan ze mooi in de gaten houden.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die Etcie de komende weken moeten missen:
[ afbeelding ]
dat dus.quote:
Ik hoop het ook, maar ik vrees dat die kater niets anders overblijft...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met mn tante (de eigenlijke bazin) aan de telefoon. Ik ben niet zo sentimenteel, al helemaal niet met dieren, maar nu ik haar zo verdrietig hoor moet ik ook huilen
Hoop dat er morgen misschien toch nog een andere oplossing is
Heur haar vind ik altijd zo mooi. Moet ik gelijk aan Tolkien denkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook eerste het groene shirtje voor Etcie aanzag, maar dan was heur haar wel erg lang geworden...
Tenzij de exen weten wat Soempie allemaal denkt en schrijft.quote:
Een wat?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenzij de exen weten wat Soempie allemaal denkt en schrijft.
Ik denk dat niemand zit te wachten op 'ongewenst bezoek'...
Een Ronnie Tober Tover Tas.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heur haar vind ik altijd zo mooi. Moet ik gelijk aan Tolkien denken
Even doorbijten en dat beestje binnenhouden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh en nu probeert ze door het kattenluikje heen te breken. Mijn tante heeft uitdrukkelijk verzocht haar binnen te houden vannacht.
Niks wat ze ook niet zo van me te horen krijgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Ongewenst bezoek' als in: ik weet wat je over mij schrijft...
Het beestje denkt vast: 'Gotta cat outta here...'quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even doorbijten en dat beestje binnenhouden.
zie je wel, zie je wel, ik wist dat ik ze ergens van kendequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITION!
[ afbeelding ]
John Cleese was zijn tijd gewoon ver vooruitquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie je wel, zie je wel, ik wist dat ik ze ergens van kende
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Ronnie Tober Tover Tas.
Een kleine camotas die wij hebben om onze CBRN spullen (CBRN pak, handschoenen, laarzen) in op te bergen. (en ik weet echt niet hoe die naam is ontstaan)
Dank je, maar niet mijn smaak...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil deze trouwens (nogmaals) spammen:
Ik heb goede herinneringen aan Lamour Toujour van Gigi. Hartstikke fout natuurlijk maar ondertussen van hoog nostalische waardequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Wie kent dit nog?
Het eerste hitje van Gigi voordat hij de rampetamp muziek in ging en deze vind ik erg subtiel...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het beestje denkt vast: 'Gotta cat outta here...'
Bij mij ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]In mijn geval is het een tas waar ik altijd verrassend veel zooi in kwijt kan
Trustequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:47 schreef romika het volgende:
Lieve mensen ik ga mijn bed opzoeken.............slaaplekker allemaal voor straks!![]()
En PS houd je taai heh!! Ik zal aan je denken morgen!
Achtergrondmelodietje is bekender van Summerjamquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen aan Lamour Toujour van Gigi. Hartstikke fout natuurlijk maar ondertussen van hoog nostalische waarde
Die nummer ken ik dus niet volgens mij.
-edit- wel lekker trouwens
Dit vind je zeker ook niets?quote:
Summerjam?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Achtergrondmelodietje is bekender van Summerjam
merciquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:47 schreef romika het volgende:
Lieve mensen ik ga mijn bed opzoeken.............slaaplekker allemaal voor straks!![]()
En PS houd je taai heh!! Ik zal aan je denken morgen!
Even de bikkel uithangen PS.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kon het niet meer aanzien. ben boven gaan zitten en vol me nu nog schuldiger...
Ah 1 pot nat dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Summerjam?
Daar is het achtergrondmuziekje van Fiesta van de Sunclub...
Is dan ook van dezelfde producers/groep...
Zeker wel, blues vind ik heerlijk en ik kijk dan ook nu al uit naar ons tripje naar New Orleans en Memphis...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vind je zeker ook niets?
En deze klassieker, het origineel. Vele malen gecoverd:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vind je zeker ook niets?
En deze klassieker, het origineel. Vele malen gecoverd:
En wie heeft het dan van wie gejat geleend hequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar niet die van Gigi Agostino dus....
Cobra is er dan ook niet vies van zichzelf eenzijdig te koppelen aan vrouwelijke SC'ersquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.
Al wordt cobra wel vaker gekoppeld aan vrouwelijke SC'ers
Crocs zijn waarschijnlijk ook hele comfortabele en makkelijke schoenen. Maar toch...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan mooi grijsEn ja het ziet er fucking belachelijk uit
maar ding is wel warm, en die mouwen zijn handig
Er is vast een elegantere manier, maar je kan natuurlijk als je bijvoorbeeld 2 schermen hebt van 1920x1080 pixels, twee foto's aan elkaar plakken (zodat je dus een foto krijgt van 3840x1080).quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan mooi grijsEn ja het ziet er fucking belachelijk uit
maar ding is wel warm, en die mouwen zijn handig
Hee meis, kom op......je doet het beste. Het is nu alleen maar zieliger voor dat arme beestje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kon het niet meer aanzien. ben boven gaan zitten en vol me nu nog schuldiger...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En wie heeft het dan van wie gejat geleend he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |