MaJo zit toch dichter bij de waarheid.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Cobra is er dan ook niet vies van zichzelf eenzijdig te koppelen aan vrouwelijke SC'ers
Zeker weten?quote:
Sven heeft me er net mee geholpen en het is nu gelukt met DisplayFusion.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
Er is vast een elegantere manier, maar je kan natuurlijk als je bijvoorbeeld 2 schermen hebt van 1920x1080 pixels, twee foto's aan elkaar plakken (zodat je dus een foto krijgt van 3840x1080).
Shit MaJo.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:02 schreef MaJo het volgende:
M:W net gezellig gegeten met vriendin In mijn nieuwe huisje
Alleen mijn vader belde met het bericht dat zijn oom is overledendat was wel even schrikken...
Jeetje PS, heel veel sterkte!
niet de snuggie sutra vergeten hoorquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet de snuggie sutra vergeten hoor
Jij ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:02 schreef MaJo het volgende:
M:W net gezellig gegeten met vriendin In mijn nieuwe huisje
Alleen mijn vader belde met het bericht dat zijn oom is overledendat was wel even schrikken...
net een vraag in de AKQ.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Aalbers het volgende:
Ik gooi er wel een nieuwe tegen aan. Vervelend dat mensen dit topic niet in de gaten houden of ze een nieuwe vraag moeten plaatsen.(Oirschot, 22 mei 1976) is een Nederlands cabaretier, zanger, acteur.
Alex Klaasen groeide op in het Brabantse Oirschot. Hij studeerde aan de Academie voor Kleinkunst in Amsterdam. Hier ontving hij in 1998 de Pisuisse-prijs, een prijs voor de meest veelbelovende eindexamenleerling. Samen met Martine Sandifort vormde hij het duo Alex en Martine. Samen wonnen ze in 2000 de juryprijs bij het Camerettenfestival en in 2001 de Pall Mall Exportprijs.= ?
Ha, psychedelische rock, ook goed te doen.quote:
Alleen jammer dat de whisky niet meer rijpt als ie eenmaal gebotteld is...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de Whisky liefhebbers:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)whisky-ontdooid.html
Ik vrees dat dat meer een hype wordt (if any) om het verhaal dan om de whisky zelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de Whisky liefhebbers:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)whisky-ontdooid.html
Dat weet ik toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker wel, blues vind ik heerlijk en ik kijk dan ook nu al uit naar ons tripje naar New Orleans en Memphis...
Ik ook niet, maar wel grappig nieuwsquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat meer een hype wordt (if any) om het verhaal dan om de whisky zelf.
Ik doe niet mee...
Dus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de whisky niet meer rijpt als ie eenmaal gebotteld is...
quote:
thanksquote:
Oh deze net gemist. Dat is kutquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:02 schreef MaJo het volgende:net gezellig gegeten met vriendin In mijn nieuwe huisje
Dus is het waarschijnlijk geen bijzondere whisky qua smaak, echt niet de moeite waard om te analyseren. Het feit dat ze dat doen is puur een marketingstunt, het heeft niets met het produceren van een lekkere whisky te maken. Als ze nou vaten van 100 jaar oud hadden gevonden, dan was het een andere zaak geweest...quote:
Geen ideequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
net een vraag in de AKQ.....
Wie weet het antwoord?![]()
Klopt, in de Rock 'n Roll Hall Of Fame in Cleveland zijn opnames te horen van dat soort songs door de slaven die op het land werkten, midden 18e eeuw. Daar begint volgens hen de oorsprong van de Rock 'N Roll en daar hoor je ook al een groepje Black Betty zingen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn trouwens best wat liedjes van Leadbelly(oftewel Huddy Ledbetter) gecovered. Maar ook zijn liedjes zijn lang niet altijd origineel. Veel heeft 'ie in de bajes opgepikt en uit folksongs
Weltrusten.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, in de Rock 'n Roll Hall Of Fame in Cleveland zijn opnames te horen van dat soort songs door de slaven die op het land werkten, midden 18e eeuw. Daar begint volgens hen de oorsprong van de Rock 'N Roll en daar hoor je ook al een groepje Black Betty zingen.
Maar die versies staan niet op Youtube...
Ze staan best regelmatig in Nederlandquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, psychedelische rock, ook goed te doen.
Deze kon ik niet...
aangezien het de oom van mijn vader is vaderskantquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh deze net gemist. Dat is kut
Vader/moederkant?
Gecondoleerd.
Ik las "mijn" oomquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
aangezien het de oom van mijn vader is vaderskantlaatst levende broer van zijn vader...
Weltrusten MaJo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een aflevering private practise kijken en dan![]()
Maar ondanks dat ik van muziek houd en veel concerten bezoek, kan ik helaas niet alles beluisteren/bezoeken...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze staan best regelmatig in Nederland
Ja bekend probleemquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ondanks dat ik van muziek houd en veel concerten bezoek, kan ik helaas niet alles beluisteren/bezoeken...
Sleep well...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een aflevering private practise kijken en dan![]()
Dan moet je deze hebbenquote:
Die is zeker mooi!quote:
En waar ik 18e eeuw zei, bedoel ik uiteraard 19e eeuw...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, in de Rock 'n Roll Hall Of Fame in Cleveland zijn opnames te horen van dat soort songs door de slaven die op het land werkten, midden 18e eeuw. Daar begint volgens hen de oorsprong van de Rock 'N Roll en daar hoor je ook al een groepje Black Betty zingen.
Maar die versies staan niet op Youtube...
Dan nog is het erg jammer dat de opnames niet op yotube te vinden zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waar ik 18e eeuw zei, bedoel ik uiteraard 19e eeuw...![]()
Stop de klok, geen jokers...
Trusten en succes morgen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga ook slapen jongens. Morgen wordt op zijn minst een interessante dag.
bedankt voor al het liefs....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |