volgens mij zijn rood haar en tetten voor jou nooit zo goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Is niet goed zo op de vrijdagmiddag...
Ah joh, dat is ook leuk voor je vrouw als je thuiskomtquote:Nu even niet, nee...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles kan
Koffie kan
Thee kan
Wim Kan
Maar ik kan nog veel meer
IJssel meer
Marker meer
Bijlmer meer
quote:
Ik was even bang dat m'n baard(je) grijs zou zijn, of zwart met rode haartjes. Maar tot nu toe mooi zwartquote:Over kleuren gesproken... onze kapster is met vakantie en ik begin met vreselijk te irriteren aan mn uitgroei en vale haarkleur... dus net zelf maar even haarverf gekocht. Robijnrood... vanavond maar eens erin doen, lelijker dan nu kan bijna niet. Ze hadden geen koperkleur..
Baardje moet eraf...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik was even bang dat m'n baard(je) grijs zou zijn, of zwart met rode haartjes. Maar tot nu toe mooi zwart![]()
Succes vanavond
Jij kan mijn moeder zwanger maken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles kan
Koffie kan
Thee kan
Wim Kan
Maar ik kan nog veel meer
IJssel meer
Marker meer
Bijlmer meer
Ik ben iamredleaderquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:33 schreef Bart het volgende:
Jij kan mijn moeder zwanger maken?
Dat is geen antwoord op mijn vraag!quote:
Het antwoord is: alles kanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:35 schreef Bart het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag!
Het is niet warm met baard, niet warmer dan anders. En ik wil de baard de kans geven een echte baard te worden, en dat vergt een beetje tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom dan pas? Is het niet hartstikke warm met baard?
En als het een echte baard is, gaat ie eraf??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is niet warm met baard, niet warmer dan anders. En ik wil de baard de kans geven een echte baard te worden, en dat vergt een beetje tijd
Moet je nog mee oppassen. Als je nu te bruin wordt en je baard er dadelijk afhaalt...dan heb je nog steeds een baardquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En als het een echte baard is, gaat ie eraf??Wat sneu voor die baard....
quote:
Een mooie witte baard dan...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nog mee oppassen. Als je nu te bruin wordt en je baard er dadelijk afhaalt...dan heb je nog steeds een baard
Oke, regel voor mij dan even het winnende staatslotquote:
Vervelend he? Maarja, beter dan het beestje laten lijden. En vergeet niet: het niet je eigen kat.quote:
En een baard tussen de benen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan niet tegen (beginnende) baarden... als ik mannen met (beginnende) baarden zoen, krijg ik rode vlekken in mn gezicht.
Kan ik een zwart gat laten lachen?quote:
Geen commentaar...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
volgens mij zijn rood haar en tetten voor jou nooit zo goed
Dat duurt nog wat uurtjes...quote:Ah joh, dat is ook leuk voor je vrouw als je thuiskomt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nog mee oppassen. Als je nu te bruin wordt en je baard er dadelijk afhaalt...dan heb je nog steeds een baard
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik een zwart gat laten lachen?
Je kan Gordons zwarte gat wel laten lachen denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan ik een zwart gat laten lachen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef Bart het volgende:
Oke, regel voor mij dan even het winnende staatslot.
U vraagt? Wij plaatsen:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
C4-modus:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
Da's heul niet ergquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen commentaar...
[..]
Dat duurt nog wat uurtjes...
Hoezo? Wat moet je ermee, je had alle voorgaande al.quote:
Gastquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan Gordons zwarte gat wel laten lachen denk ik.
Kijk eens boven je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
C4-modus:
pics?
/C4-modus
edit: lama![]()
Hallo, heb ik spareribs besteld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
U vraagt? Wij plaatsen:
[ afbeelding ]
More moneyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef Bart het volgende:
Hoezo? Wat moet je ermee, je had alle voorgaande al.
Mooie haarkleurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
U vraagt? Wij plaatsen:
[ afbeelding ]
Een vieze.quote:
Time to grow up, I guess.quote:
Deze is te fout om niet in te koppenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zoen niet met baarden tussen de benen..
beetje vlees... check!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
* met MM eens is... beetje vlees mag er wel aan zitten! *
Die fotoserie van MaJo in huidige staat mag dan nu ook wel plaatsvinden, denk ik...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze is te fout om niet in te koppen
Je moet ook niet zoenen...
ik lig hier in een deukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik meen paars/blauw?
-edit of was het nou donker roze? Ik begin te twijfelen
[..]
Je hoort het MaJo. Niet afvallen dus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
pics! pics! pics! pics!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef MaJo het volgende:
ik lig hier in een deuk
Speciaal voor MM het is lichtroze kant met grijs eronder
Ja sorry, de kleuren boeiden met niet zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik lig hier in een deuk
Hou me vast, hou me vast...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dag lieve poesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
postuum:
[ afbeelding ]
en de laatste foto van haar ooit:
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
postuum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe oud was het beestje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
postuum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die fotoserie van MaJo in huidige staat mag dan nu ook wel plaatsvinden, denk ik...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
postuum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze weten het niet precies... Maar niet heel oudquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud was het beestje?
Ziet er nog niet zo groot uit, maar wel wat ouwelijk...
Nee, ik vond je niet overdreven dun anderhalf jaar geleden, maar om nou te zeggen dat je een stevige tante was, dat ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken
Vond je me dun toen je me zag? Zit nu wat meer vlees aan
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lever me dan niet zo'n zak met botten...
20 Troptember?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vond je niet overdreven dun anderhalf jaar geleden, maar om nou te zeggen dat je een stevige tante was, dat ook niet.
Dus als het anderhalf jaar gelden + nu 10 kilo is, hoor ik wel wanneer ik van Nem de belichting mag doen (of koffiezetten, studiovloer vegen, deur open doen, who cares...)...
Och, ik zou haar niet uit bed trappen... hoogstens een zetje gevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Valt me tegen dat je Susan Coffey aanvalt, ik vind haar toch iets speciaals hebben...
geen idee wie dat is. Schijnbaar die dame op de foto?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Valt me tegen dat je Susan Coffey aanvalt, ik vind haar toch iets speciaals hebben...
Yep.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geen idee wie dat is. Schijnbaar die dame op de foto?
Laat maar, voor je het weet kom je met een orang oetan aanzetten...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ik val haar niet aan, maar het is niet helemaal mijn smaak...quote:Valt me tegen dat je Susan Coffey aanvalt, ik vind haar toch iets speciaals hebben...
JFGIquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee wie dat is. Schijnbaar die dame op de foto?
Dus dit vindt je niets?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat maar, voor je het weet kom je met een orang oetan aanzetten...
[..]
Ik val haar niet aan, maar het is niet helemaal mijn smaak...
Dit is toch geen zeuren?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu zal ik r niet meer over zeuren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |