Ooooh wat lekkere muziekquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je deze hebben
deze staat regelmatig aan in mij playlist
Lijkt me wel. Nieuw - onbekend - huis, dus geluiden & omgeving waar je nog aan moet wennen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:07 schreef MaJo het volgende:
Vannacht voor het eerst in mijn eentje in het nieuwe huis geslapen en toch wat onrustig geslapenis dat normaal? Met lief erbij tuk ik als een lammer
Oh jawelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
vorig jaar Werchter bij de wasbakkengeen indruk gemaakt?
![]()
en die shoot doen we wel als ik eerst 10 kilo afval
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Nieuw - onbekend - huis, dus geluiden & omgeving waar je nog aan moet wennen.
B. gefeliciteerd
@Diaan we gaan maandag pas weg hoor
Ik stem voor twee shoots. Een nu en een als je 10kg bent afgevallen. Beoordelen wij wel wat beter is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
vorig jaar Werchter bij de wasbakkengeen indruk gemaakt?
![]()
en die shoot doen we wel als ik eerst 10 kilo afval
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik stem voor twee shoots. Een nu en een als je 10kg bent afgevallen. Beoordelen wij wel wat beter is.
Campzone zelf begint aanstaande donderdagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
oeps, ik dacht dat het vandaag begon...
Kan de Stig misschien over Tom heenrijden? Geheel per ongeluk, 20 keer of zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Tom 'Couchjumper' Cruise en Cameron Diaz zitten in Top Gear as. zondag op BBC2 vanaf 20u
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ik stem voor twee shoots. Een nu en een als je 10kg bent afgevallen. Beoordelen wij wel wat beter is.
Wat, niet om 13:37?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef Etcetera het volgende:
Campzone zelf begint aanstaande donderdagOm 00:01 's nachts
Neequote:
Sowieso, gekke mensenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeHet is toch veel te leuk om te zien hoe mensen midden in de nacht zo gek zijn om hun boeltje op te bouwen
Ik heb 2x Campzone op Biddinghuizen meegemaakt, en ik mis de wachtrij - en de soms daaropvolgende file op de openbare weg - nog steeds. Maar daar werd het te duur, jammer genoeg.
Ocherm, arm oud mensjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog 1 oma, en die gaat nogal achteruit de laatste tijd. ---
Het zal ook wel heel zwaar zijn, maar tante H. zegt soms echt dingen die nergens op slaan. Dat tante D. bij m'n vader in de kont kruipt omdat zij even meeliep op een verjaardag toen m'n ouders weggingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Och etc, dat vind ik nou van die hartverscheurende verhaleneen uur daar liggen
![]()
Je oma kan zich maar beter gauw realiseren dat het geen zwaktebod is om zo'n ketting te dragen... laat ze m anders onder haar kleren doenEn tantes die dan gaan zeuren.... ja weetje, zij wonen blijkbaar wel in de buurt, en dat kan heel zwaar zijn, de zorg voor de oudere generatie. Wij waren de enigen die bij mijn oma in de buurt woonden. Mijn moeder kon dr broer wel schieten af en toe als ie zei dat ie altijd zoveel moest klussen als ie een keer bij zn moeder was....
En waar gaan ze naar toe?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan vandaag volgens mij getuige zijn van de verhuizing van mijn buren met hun 6 kinderen.
Gezellig
Heb je dat gemistquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh scriptie.... gaat dat lukken? Waar gaat ie over??
Ja, net een bevalligquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Eind is inzicht en de huidige laatste loodjes wegen nogal zwaar
Da's niet ruim, neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Een andere wijk, geen idee waar precies.
Maar ik hoop dat ze een groot huis krijgen met een tuin. Ze hebben hier met 8 mensen in een woning met 4 slaapkamers gewoondJongste kind is 1, de oudste is 18/19 ofzo. Pfff.....
Ja! dat had ik duidelijk gemistquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je dat gemistUsabilityonderzoek naar de website van die ene krant voor en door het Noorden
Wil 'm vandaag naar m'n begeleider sturen maar dan moet ik 'm wel even afmaken natuurlijk
Eind is inzicht en de huidige laatste loodjes wegen nogal zwaar
Buren op de hoek hebben 7 kinderen. Ik woon - en zij dus ook - in een rijtjeshuis met 4 slaapkamersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Een andere wijk, geen idee waar precies.
Maar ik hoop dat ze een groot huis krijgen met een tuin. Ze hebben hier met 8 mensen in een woning met 4 slaapkamers gewoondJongste kind is 1, de oudste is 18/19 ofzo. Pfff.....
Thanksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja! dat had ik duidelijk gemist
Vandaag opsturen isen de laatste loodjes zijn altijd hellig, doe je niks aan... Succes nog even!!
En maandag lanvakantie las ik? Goeie planning
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, de buurvrouw loopt als een viswijf te coördineren
Echt, je maakt mensen op hun best mee tijdens verhuizingen
4 slaapkamers... dat wil ik ook. Maar dan moeten we boven een beetje verbouwen. We hebben 3 grote slaapkamers en een grote voorzolder.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Buren op de hoek hebben 7 kinderen. Ik woon - en zij dus ook - in een rijtjeshuis met 4 slaapkamers
Maar een deel is bij hun het huis al uit, dat scheelt.
[..]
ThanksIk moet 'm geheid herschrijven als ik terug ben, maar dat zie ik dan wel weer
Dat komt veel voor in de familielijn?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ik heb kans op tweelingen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |