Ik heb ze in Cleveland gehoord en dat is echt kraakwerk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan nog is het erg jammer dat de opnames niet op yotube te vinden zijn.
Truste PS. Sterkte morgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga ook slapen jongens. Morgen wordt op zijn minst een interessante dag.
bedankt voor al het liefs....
Waarschijnlijk op wasrollen o.i.d. En dat vergt nogal wat restauratiewerk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze in Cleveland gehoord en dat is echt kraakwerk.
Geen idee hoe ze dat opgenomen hebben (of nagespeeld hebben???)...
Dat is mijn volgende vraag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze in Cleveland gehoord en dat is echt kraakwerk.
Geen idee hoe ze dat opgenomen hebben (of nagespeeld hebben???)...
Als je ooit in Cleveland bent, moet je daar echt langsgaan...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op wasrollen o.i.d. En dat vergt nogal wat restauratiewerk.
Zo zullen er waarschijnlijk nog wel meer zijn...quote:
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ooit in Cleveland bent, moet je daar echt langsgaan...
Hier ben ik er in 2003, tijdens de U2 tentoonstelling:
[ afbeelding ]
Is die tentoonstelling er nog?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Hier nog een foto met mw. MM die erg happy was dat we er waren:
[ afbeelding ]
Nee, die was er maar een paar maanden en dat was de reden dat we er voor de 2e keer naar toe zijn gegaan...quote:
Nee,opbouwenquote:
Ik heb King zelf nog gezien een paar jaar geleden. Dat is niet veel meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Nog 2 van bij BB King in z'n club:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opa's en oma's die 'Ride Sally Ride' spelen...
Die ga ik morgen beluisteren dan, want ik haak nu ook af...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nog even dit. Een band die helaas niet meer bestaat. Maar klinkt lekker:
Tsja, ik heb hem in 1989 met U2 mee mogen maken en dat was toch wel werelds,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb King zelf nog gezien een paar jaar geleden. Dat is niet veel meer
En dat vind ik echt jammer.
Ja kijk, dat zijn nog tijden dat 'ie zelf ook nog wel eens stondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik heb hem in 1989 met U2 mee mogen maken en dat was toch wel werelds,
Maar BB is ook al aardig op leeftijd, dus Lucille heft er niet zo veel trek meer in...
Sleep wellquote:Memory Lane, here I come...
quote:
Wat ben je dan sneu zeg, alsof je aan iemand anders moet bewijzen dat je hem wel echt gelopen hebtquote:Lopers Vierdaagse koelden woede op controleurs
NIJMEGEN - Ondanks de toezegging van de Vierdaagse-organisatie coulant om te gaan met missers bij het scannen van de polsbandjes, is de frustratie bij de wandelaar hoog opgelopen. Controleurs van de wandeltocht werden woensdag het mikpunt en kregen scheldkannonades naar hun hoofd. Sommige heetgebakerde lopers konden zelfs hun handen niet thuishouden en sloegen de controleurs. Reden voor de marsleiding op de derde dag de 'ouderwetse' knipkaart weer uit te delen.
Maar laten we eerlijk zijn: als er GEEN controle is, wat is dan de waarde van het uitlopen? Er zullen dan altijd valsspeler zijn...dat is toch ook lomp?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat ben je dan sneu zeg, alsof je aan iemand anders moet bewijzen dat je hem wel echt gelopen hebt
De Elfstedentocht zit nog een soort wedstrijdelement in. Voor 99% van de mensen geldt toch bij de Elfstedentocht en de vierdaagse dat je hem voor jezelf/voor je plezier loopt en niet voor een lintje of medaille?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn: als er GEEN controle is, wat is dan de waarde van het uitlopen? Er zullen dan altijd valsspeler zijn...dat is toch ook lomp?
De Elfstedentoch is ook zoiets.
Misschien nog wel hetzelfde figuur ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Whiteguy het volgende:
Dan ben je net zo sneu als iemand die een controleur slaat
denk dat je hem wel eens gezien hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Pics?
Ik ga ook pitten.
B.Ertha, gefeliciteerd
Lijkt me niet, toch?quote:
En nu ga ik echtquote:Truste, ik ga ook
En feli B.ertha!
QFTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om de dag goed te beginnen
[ afbeelding ]
B.ertha gefeliciteerd
![]()
En voor de rest
Goedemorgen![]()
![]()
vorig jaar Werchter bij de wasbakkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet, toch?
Moeten we misschien toch die shoot maar eens doen
[..]
En nu ga ik echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |