Enige tijd later reageerde Mr. Executive Producer Nigel Lythgoe hieropquote:RT @adammshankman ...you can't give much new critiques, 'cuz you're always last in line! It's not fair. We call it the Shankman-effect. (via @CeeJayEff) lol. If you want me talking first, wage a campaign with my boss @dizzyfeet! I just work there!
We werden cuckooquote:I'm not sure why @adamshankman needs a campaign? He just needed to mention it. I'm delighted not to speak first.
En wat gebeurde er na de eerste dans:quote:Well people, You're twitter campaign worked!!! I walked in and the boss said "Adams first. I can't deal with all the tweets' " it was scary!
quote:Cat: "...Just to switch things up...I'm going to Adam first!"
Adam kijkt onschuldig en zegt "...Me?"
Waarop Cat zegt "...Don't look so shocked, I know you've been campaigning!"
Adam "whatever gave you that idea?"
Waarom heb je dat stomme rotding niet mee genomen danquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:29 schreef Malahide het volgende:
[..]
Neeeeee, ik heb mijn SYTYCD-schriftje niet bij me, dan mis ik al die potentieel leuke kwinkslagen en gebbetjes die ik tijdens het kijken neerkrabbel voor later.
En al lijkt het misschien niet zo, ik doe écht wel iets op het werk. Zoals lunchpauze houden nu.
Yep. Dat heb je als kletskous Saer zich er weer mee gaat bemoeienquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:30 schreef Malahide het volgende:
'k Wil ook best alvast een nieuw topic klaarzetten.
Damn, this topic went faaaaaasssssttt.
Dus ja.. Ik denk dat America het nu wel door heeft toch?quote:Jose is the Least likely to get Injured next because he doesn't really dance much!!! So You Think You Can Sit?
Ik hou werk en privé graag strikt gescheidenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:36 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Waarom heb je dat stomme rotding niet mee genomen dan![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:37 schreef Saeramir het volgende:
Mmm, interesting polls op SYTYCDism. Heb eens gevote, en ik denk dat we, als je daar een beetje op af mag gaan, morgen wel af zijn van Jose.
Best dancer of the night: 332 votes, 1% daarvan zijn voor Jose.
Who should go home tomorrow? 362 votes, 72% daarvan zijn voor Jose.
Favorite dancer? (dit verbaast me wel) 347 votes, 1% daarvan zijn voor Jose.
En dan de leukste:
Who will be injured next? (stomme vraag natuurlijk). Iemand in de commentaren zei:
[..]
Dus ja.. Ik denk dat America het nu wel door heeft toch?
REPOST. Anders raakt deze belangrijke info nog kwijt
Je zit er niet ver naastquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie Malahide echt zo knabbelend op een potlood met een schriftje op schoot woest aantekeningen maken tijdens de dansen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Saeramir het volgende:
Ik vind dit wel echt HUGE ja. Wij, of eigenlijk Cee, heeft er eigenhandig voor een verandering gezorgd in een major televisie programma in de US. Echt totaal zonder inbreng van iemand anders. Dat vind ik wel echt een big deal hoor. Ik vind het nog steeds heerlijk elke keer als ik erover nadenk
Volgens mij heeft Adam helemaal niet door dat Cee uit Nederland komt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Ze hadden d'r moeten vernoemen. Of iets van "Some girl from Holland".
Nu lijkt het alsof Adam aan het campagnevoeren was ... maar ach, WIJ weten beter
Jahquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Adam helemaal niet door dat Cee uit Nederland komt.
Als we het nu Twitteren kan 'ie vanavond in de result show nog even zijn dutch fans bedanken.
Jaaa echt hilarischquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:17 schreef Saeramir het volgende:
Ok, hier komt ie dan
ok de performances dan.
ONZE CAMPAIGN!!!!!
All the credit to CeeWe did it!!!!!!!!!!!! "Whatever gave u that idea"
Ik kan het wel blijven kijken en kijken! Heerlijk
![]()
![]()
Mee eens. Het was wel vermakelijk, maar het was niet echt een enorme topper. Goede middenmoot, niet slecht, absoluut niet.quote:Lauren & Twitch - Hiphop
Twitch is toch zo lief heEcht bijna vaderlijk zo in de rehearsals
Het optreden zelf.. Was leuk en entertaining maar toch niet het beste werk dat Nappytabs ooit hebben geproduceerd natuurlijk. Ik vond de chemistry er niet zo heel erg aanwezig eigenlijkHet was ok. Niet het beste van de avond. Het einde was wel grandioos
![]()
Hoewel ik het eigenlijk met je eens ben over het (gebrek aan) dansen, moet ik toch zeggen dat ik het in zijn minimalistische wél erg mooi vond. Ik zat echt best gefascineerd te kijken. Natuurlijk, het draaide meer om Allison dan Jose, maar ik vond het wel erg mooi eigenlijkquote:Jose & Allison - Contemporary
Ok. Dit was toch geen dans. Dit was gewoon een slim gerol van de ene kant van de rand van het podium naar de andere, met zo weinig dansstappen dat er niets over te zeggen viel. En de weinige dansstappen DIE er waren, waren voor Allison
Way to hide Jose's verschrikkelijk slechte techniek, door het gewoon niet in te choreograferen. En maak het lekker personal, zodat de voters weer voor zijn lieve gezichtje gaan voten.
Ik heb het gehad hoor met Jose. Als er niet elke weer een blessure was geweest, was ie er waarschijnlijk 2 weken geleden al uit geweest. Allison's crush ook
Welke girlfriend bedoelt ze dan, de hare of de zijne?
![]()
Is me niet echt bijgebleven. Ja Roberts gescheurde t-shirtquote:Robert & Lauren - Jazz
Tja. Het was niet sexy genoeg voor mij. Het was niet zwoel. Ik kon de connectie totaal niet vinden. Technisch gezien was het allemaal prima. Ik vraag me af of het ligt aan het feit dat ik Robert gewoon niet mag, en dan ook nog in combinatie met Lauren + choreo van Tyce.. Of dat jullie er hetzelfde van vinden. Wacht met smart op jullie commentaren.
Omg, ik zat juist elke keer bijna te janken bij die ouders die emotioneel werden en zeiden dat ze trots warenquote:Begin van de reeks solo's met saaaaaaie voorstukjes van de oudersDOORSPOELTIJD
![]()
Ja was leuk, alleen is Kent wel typisch zo'n showmannetje. Ik heb nog steeds het idee dat ie het allemaal alleen voor het publiek doet enzo, en dat staat me ondertussen een beetje tegen. Dans was tof.quote:Solo AdeC
Beste solo van de avond. Als soloist is ie toch wel behoorlijk briljant. Zijn probleem zit hem normaal gesproken echt in zijn uitstraling met een partner naar het publiek toe.
Kent & Kathryn - Jazz
Heerlijk om naar te kijken. Erg vrolijk, en niet zo heel erg die typische Sonya stijl. Paste erg goed bij Kent. Ik heb er met plezier naar gekeken. En Kent's gezicht stond me niet tegen hoor. Ik snap wel wat Mia bedoelt, maar hier was dat niet het geval vind ik.
De dans van de avond (ochtend hier). Fijn om AdeChike ook eens zonder popi-jopigedrag te zien en 'm ook eens emotioneel te zien. Op een of andere manier maakt dat mensen meer mens ofzo, ipv een personage (net als dat Kent bij zijn meltdown in Las Vegas ook opeens veel mooier en toffer was dan later). Erg indrukwekkend.quote:Solo Robert
![]()
Solo Lauren
Meh. Heb nog steeds geen klik met dit meisje.
AdeC & Comfort - Hiphop
Wow.. Ik heb geen woorden.. Zo emotioneel.. Het beste wat ik Comfort ooit heb zien dansen. En AdeC komt eindelijk eindelijk tevoorschijn. Eindelijk had ie een personality. Ongelofelijk. Zo mooi en zo pijnlijk. En Adam die zegt: And SO my life..Wow. Super.
Vond er weinig aan. Lauren was niet indrukwekkend, Robert was wel goed denk ik, maar de dans zelf deed me zo goed als niks.quote:Solo Jose
![]()
Solo Kent
Prima, niets speciaals.
Lauren & Robert - Samba
"It's really sad when he does it better than me"![]()
Maar de samba zelf.. Ew! WE NEED MARY! Dit was toch gewoon slecht? Robert viel nog wel mee, maar waar was het heupwerk van Lauren?? Mia tipte het onderwerp heel even voorzichtig aan maar ik vond het te overduidelijk. Ik zag bijna 0,0 heup en billen van Lauren. Wat het totaal niet sexy maakte. Robert, goed gedaan. Lauren, erg gematst met de commentaren.Oh ja, en bijna alle lifts waren verschrikkelijk.
Wat was dit voor iets slechtsquote:Jose & AdeC - Paso DobleDit was een FLOP! Ze zagen er beiden uit als dwergjes, niet als mathadors! Met die broeken die tot hun oksels waren opgetrokken
Weinig fire, weinig passie. Slecht werk met de cape. Nee. Nee. Jose, alsjeblieft, ga naar huis en neem danslessen. Ik geloof wel in je hoor
maar het is nu genoeg geweest. Als hij niet in de bottom zit morgen, ben ik gewoon boos. AdeC mag op basis van zijn eerste super hiphop, van mij nog wel een weekje door.
Oh ja, Legacy de assistent van Dmitri??![]()
![]()
Wat een FAIL zegquote:Kent & Twitch - Stepping
"I get to dance with Billy frikking Bell" " Shut up"![]()
I wish Billy would have been there. Had erg graag gezien hoe hij had gedaan.
Al vond ik de dans echt 10 x nietsjeetje mina. Wat saai en hoezeer kwamen de geluiden niet door! Ik vond dat Kent en Twitch er het beste van maakten dat ze konden. Hun attitude klopte. Maar de dans zelf.. rommelig. Heb hem nog eens terug gekeken en nee, niets. Ik meen me een stepping dans te herinneren uit Aus denk ik, en die was veel beter.
Ik vind niet dat we overdreven doen. En als het wel zo is... I'll be damned if I care!quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef Malahide het volgende:
Toch hè... is dit nu echt HUGE of reageren we een beetje overdreven? Soms denk ik dat.
Ik ben er al weer overheen hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we overdreven doen. En als het wel zo is... I'll be damned if I care!
Haha. Ja dat begrijpen alleen wij super nerds natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef Esje-lief het volgende:
Maar die heeft zoiets van.. UHMMM JA Zal wel!!
Tumbleweed!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Wat een freaky rol over de grond van lauren!
Verder.... Ach. Mja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zo doorgaat kan ik vanmiddag zeker wéér een topic openen en zo'n knallend originele OP gaan verzinnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:30 schreef Saeramir het volgende:
5 mins![]()
Ok jullie moeten mijn stomme posts wel helemaal zat zijn nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Saeramir op 23-07-2010 08:23:41 ]
I rest my case.quote:Cat: "...Just to switch things up...I'm going to Adam first!"
Adam kijkt onschuldig en zegt "...Me?"
Waarop Cat zegt "...Don't look so shocked, I know you've been campaigning!"
Adam "whatever gave you that idea?"
Dus AdéChikéquote:dizzyfeet Well done to the smart ones out there who realized America chose it's top 3 for the finale weeks ago. That is unless a miracle occurs?
't Mot wel heel gek lopen wil Kent niet winnen. Of zou die gekke Lauren een eindsprint inzetten?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Saeramir het volgende:![]()
Ik snap ook niet dat AdeC populairder is dan Billy en Robert. Robert is dan wel niet mijn smaak, maar duidelijk wel heel veel andere mensen's smaak. En Billy heeft toch iets, wat niet helemaal te beschrijven valt. Maar wat heeft AdeC dan? 1 goede dans het hele seizoen, en verder geen uitstraling, niets?
Volgens die poll die ik gisteren al aanhaalde, en daar zijn toch meer dan 1100 stemmen op uitgebracht, is de populariteit zo verdeeld:
van populairst tot minst populair:
Kent: 34%
Lauren 28%
Robert 17%
Billy 14%
AdeC 5%
Jose 2%
Dus ik snap het niet hoor.
WAT ZIEN MENSEN IN ADEC! WIE STEMT ER NOU VOOR ADEC?!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk nu. Toffe openingsdans. En wat heeft Cat een vreselijke jurk aan.
Dat was ook vreselijk jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
ik vond Cat er juist supermooi uitzien i.t.t. gisteren in dat rooie geval flubbergeval
Ik wil niet dat Kent wint.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
't Mot wel heel gek lopen wil Kent niet winnen. Of zou die gekke Lauren een eindsprint inzetten?
Stiekem hè... hoop ik het. Dat dit Seizoen Van De Mannen gewoon door die koprollende mafkees wordt gewonnen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Kent wint.
Cee! twitter Adam ff!
quote:RT @adammshankman I hope those two hours I spent voting on Wednesday end up counting for something. hint..hint... (via @laligagal) of course! America voted the top dancers in!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
Adam tweette vanavond (nee, hij tweet mij niet, soms moeten we elkaar los laten), als antwoord op de vraag van iemand die bang is dat alle stemmen van deze week voor niks zijn geweest:
[..]
Ja heeee zo kan ik 't ook verzinnen Shankers.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de anderen volgend seizoen als allstar terugkomen.
Geld terug! Sue them!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
Adam tweette vanavond (nee, hij tweet mij niet, soms moeten we elkaar los laten), als antwoord op de vraag van iemand die bang is dat alle stemmen van deze week voor niks zijn geweest:
[..]
Ja heeee zo kan ik 't ook verzinnen Shankers.
Ja! Toen zat ik zo vanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:45 schreef Knipoogje het volgende:
Die solodans van die negert met de handboeien om tijdens de results show vond ik trouwens erg sterk; hoe hij overeind kwam een paar keer vanuit spagaat was toch wel erg straf hoor.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik normaal ook maar dit vond ik wel tof. Optredens van zangers spoel ik door.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Whut?! Is Robert pas 20???!!!!!?!?!?!!!?!?!
Waarom zien mensen in de USA er vaak zoveel ouder uit?!
Dat zou je toch ècht niet zeggen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
[spuit elf reactie]:
hij is jonger dan Billy Bell
quote:
Same here.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet in de volgende OP.
So You Think You Can Hink.
Ik spoel de artiesten ook altijd door. (Nu heb ik een beeld voor me waarin ik Enrique Iglesias door m'n toiletpot probeer te proppen). Omdat ik het geduld van een fluitketel heb kijk ik de results show altijd vrijdagochtend voordat ik naar m'n werk ga. En om tijd te winnen spoel ik vaak ook de dans-gasten door, met de gedachte om 's avonds wel naar die optredens te kijken. Wat ik vervolgens nooit doe.
Deze moet TOTALLY in de nieuwe OP. Echt een klassieker.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:30 schreef Malahide het volgende:
Opdat wij nooit vergeten![]()
Just to switch things up, I'm coming to Adam first!
[ afbeelding ]
Me?
[ afbeelding ]
Don't look so shocked, I know you've been campaigning!
[ afbeelding ]
Whatever gave you that idea?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Go Dutchies
![]()
![]()
Ik vond het juist erg lief en sierlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk nu. Toffe openingsdans. En wat heeft Cat een vreselijke jurk aan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Ofwel: We willen jose er nog een week inhebben want die trekt kijkers. En Robert vinden we te goed. En Billy ook. Eigenlijk wilden we Lauren er uit of Ade, maar ja die zaten niet in de bottom.
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet in de volgende OP.
So You Think You Can Hink.
Ik spoel de artiesten ook altijd door. (Nu heb ik een beeld voor me waarin ik Enrique Iglesias door m'n toiletpot probeer te proppen). Omdat ik het geduld van een fluitketel heb kijk ik de results show altijd vrijdagochtend voordat ik naar m'n werk ga. En om tijd te winnen spoel ik vaak ook de dans-gasten door, met de gedachte om 's avonds wel naar die optredens te kijken. Wat ik vervolgens nooit doe.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:47 schreef Saeramir het volgende:
Hm. Niet alleen ik ben van slag blijkbaarKijkt er nog iemand donderdag?
Sjongejonge stelletje mutsen, zit eens niet zo te miepen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga wel gewoon kijken. Maar het is elk seizoen dat ik volg zo dat ik het tegen het eind minder boeiend ga vinden ofzo. En als ze dan ook nog eens dit soort stunts gaan pullen....!
quote:
quote:
Rollebol heeft er nog niet uitgelegen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik kijk ook wel hoor. Moet toch weten wie er deze week geblesseerd is.
quote:"Billy was cleared to dance by a doctor only three hours before the live show aired and by then it was way too late to be in the show. Also, he wasn't asked to do a solo to save his life tonight."
Jose krijgt gewoon weer een hiphop hoor, als laatste optreden, dus die blijft er netjes in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:29 schreef Saeramir het volgende:
Jose had er gewoon uitgemoeten, ik snap de judges nog steeds totaal niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Malahide op 29-07-2010 08:35:20 ]You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Laat je de vrouwen weer al het werk doen? Heb je goed geregeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben bezig met kijken, weet niet of ik tijd heb om er uitgebreid over te schrijven meteen daarna, maar dat komt anders later nog wel als ik kan reageren op anderen.
Boeien, hoeven we er in ieder geval niet om te kijven i.t.t. zo'n beetje verder allesquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Saeramir het volgende:
* Saeramir rent weg voordat Malahide het Lauren-jurkje commentaar leest
Hopelijk goed nieuws dusquote:Troy Froderman She is much better. She was working triple overtime on her dances. Exhausted and dehydrated. Not sure about concussion but she hit her head last week. She is ready to burn up the floor tonight. Thanks for your prayers, we covet them.
Die cougar-/slettenrol waarin Anya gedrukt wordt bevalt me sowieso helemaal niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ze me alleen in het begin opviel met dat overhemdje, daarna heb ik schijnbaar vooral naar Kent gekeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:43 schreef Saeramir het volgende:
OK. Misschien een beetje te fel in sommige stukjes, maar dat mag wel eens nu mijn favoriet de beste avond van alle contestants had.![]()
Kent & Anya - Cha cha.
Ik vond Anya veel en veel te hoerig en daardoor afleidend. Anya is super als ze subtiel sexy is. Dit, meh. Kent was veel sexier dan zijn eerste cha cha, maar nog steeds erg Kent. Toch zie ik hem graag dansen. Vond dit best goed, maar echt ballroom.. nee dat vond ik niet. Zat hij weer in de leeuwenkooi met Anya? Nee. Maar dat zegt deze keer meer over Anya dan over Kent, vind ik. Een van de minste weken van Anya tot nu toe vind ik.
Valt wel mee. Ligt er een beetje aan hoe je het interpreteertquote:Robert & Kathryn - Contemporary
Krijgt Robert een hoop jazz en contemporary of lijkt dat nou maar zo![]()
Nee hoor, deels eensquote:Ok, ik zal wel neergeschoten worden. Maar ik zag het niet. Ik voelde het niet. Het was lege dans voor mij.
TONIquote:En ik irriteerde me mateloos aan die hese stem van Tony. Dat gehijg! Jeetje mens, hou je een beetje in
Ik had net in mijn schriftje geschreven 'AdéChiké danst de ballen uit zijn broek, maar... etc.'. Begint Adam ook over ballen en zo. Weird. En mijn potentieel leuke opmerking wegquote:Hoogtepunt: Adam met zijn ballen uit de broek op live tvEn door blijven ratelen over dat AdeC groeit en is als een sterke stijve spier oh mijn god. Ik kwam niet meer bij. Had echt zoiets van jongen, houd gewoon je mond, dit komt niet meer goed
![]()
Ja, what was that all about? Terwijl ze er de laatste tijd zo mooi uitzagquote:Dat eerste moment waarop Comfort eruit kwam, jeetje, ze zag eruit als een doodzieke zwerver! Foei make up, foei kleedkamer, foei choreo!
Meidje toch, gaat hetquote:Wat een bullcrap, Nigel wist niet dat Jose niet mee deed in de afgelopen group routines??? Hij heeft 2 keer niet mee gedaan. 2 keer, zogenaamd geblesseerd. Waarschijnlijk omdat ie niet wilde dat ie een sore thumb was tussen al die prachtige dansers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan krijgt Billy die CRAP dat hij misschien wel niet echt geblesseerd was.. Zo oneerlijk!
Moet zeggen dat me dat niet echt was opgevallen.quote:Lauren zag er ook slecht uit na dit nummer. Ze kon de act nog wel inzetten, maar ik zag al voordat het announced werd, dat het niet helemaal goed was met Lauren. American Idol![]()
Vond je het goed?quote:Billy & Ade - Contemporary
* lang verhaal met veel wow's *
Volgens mij was dit zijn enige dans met dance stepsquote:Kent & Jose - Broadway
Ok, om eerlijk te zijn is dit wel het beste dat Jose heeft gedanst qua danssteps. Maar ik vond het over algemeen niet zo heel erg goed. Beetje laag tempo, slecht geacteerd (vooral die slecht uitgevoerde butslap van Jose) Ook was het enige echt technische gedeelte slecht (die draai van Kent die ook een paar keer in het voorliedje voorkwam, hij deed volgens mij een double terwijl ie in het flimpje een triple doet. Vind ik dan wel minder, en de judges zeggen er ook niets over. Ok, Jose exit please?
Heel verstandige vrouw.quote:Billy & Robert - Bollywood
Tony die zit te kwijlen op Robert, wow wat verrassend![]()
Er zijn twee genres waarbij ik dat kan hebben: disco en Bollywood. En in beide danste 'ie af en toe wat verwijfd, of beter gezegd iets te enthousiast. Maar het is Robert, dus dan mag hetquote:Het enige commentaar dat ik heb op Robert is dat hij op sommige momenten ECHT wijverig danste. De kleding hielp hem ook niet mee. Vond het echt een beetje awkward soms. Maar dat waren maar kleine momenten. Voor de rest, 1 van de beste bollywood die ik ooit op SYTYCD gezien heb.
Laten we gvd hopen van niet. Laten we gewoon tot morgenochtend een mantra hummen:quote:En toen.. Lauren naar de medicwat een verrassing he. Ik zie het nog gebeuren dat zij morgen naar huis wordt gestuurd omdat ze gewoon niet gezond meer is.
Dat zou mooi zijn voor Billy, maar zou één heel goede dans dat kunnen veroorzaken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Hopelijk goed nieuws dus
Iets anders, 1 of andere site die predictions doet aan de hand van hoeveel keer er via skype gebeld is, voorspelt dat Billy Bell iedereen totaal het nakijken geeft. Als die cijfers kloppen, heeft Billy echt een heel groot aantal stemmen meer dan de nummer 2. Laten we het hopen, want als hij in de bottom 3 komt, zeker als AdeC/Jose er niet inzitten, vertrouw ik die stomme judges niet.
quote:dizzyfeet
I am happy to say Lauren will be in the studio later today. She won't be in the opening number and won't dance unless she's in the bottom 3.
quote:Sorry I can't tell you what the problem was with Lauren until I speak with her and her Doctor later today. I just don't know at this point.
Jij houdt gewoon van raar zingende vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik nou de enige die de versie van Belinda Carlisle's Heaven is a place on earth wel mooi vond?
Ik vond het godallemachtig mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik nou de enige die de versie van Belinda Carlisle's Heaven is a place on earth wel mooi vond?
We worden gewoon beledigd.quote:[Cat]:I'm never starting with you again! Ever!
[Adam]I told them it was a bad idea
[CAT]"Ladies and gentlemen, welcome to the show. Het is ongelooflijk maar waar: helaas hebben we weer een geblesseerde te betreuren. En dit keer is het Robert. Nee, geen knie, geen rib, geen enkel, geen uitdroging. Dit keer hebben we te maken met een penisbreuk."quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik wil me wel tegen Rollebol's pilaar aan werpen.![]()
Dude, did I just say that?
Does een linkje of zo, want ik heb geloof ik iets gemist of ik begrijp het gewoon niet, kan ookquote:Anyhoo, de Billy/Adé (wiens image van hemzelf met z'n iPhone ik nog steeds niet uit mijn brein kan wissen) dans was geweldig, prachtig.
Inderdaad, Mark en Pashaquote:Ja, Pasha misschien maar dat geheel terzijde. Dat zou alleen maar als reden hebben om Pasha weer eens te zien. Godsiedorie die jongen neemt een kwart jaar vrij om lekker aan 't program mee te mogen doen en nu zit ie al sinds mensenheugenis in de dance-dug-out. Evenals menig ander All Star. Ik mag hopen dat Mark zich snel weer bij GaGa voegt, kan ik hem toch nog eens in 't echie zien in november.![]()
Rolleke, ik ben verliefd op zijn schoonheid, het bewegen van zijn lichaam en de diepte van zijn chocoladeogen wanneer hij een tikje emotioneel is na een dansquote:Verdere dans die me nog bij is gebleven is de contemporary van Kathryn/Rollebol. Ten eerste omdat Rollebol.
Ik mag hier niet om lachen omdat ie van MIJ is, maar ---->quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Malahide het volgende:
[..]
[CAT]"Ladies and gentlemen, welcome to the show. Het is ongelooflijk maar waar: helaas hebben we weer een geblesseerde te betreuren. En dit keer is het Robert. Nee, geen knie, geen rib, geen enkel, geen uitdroging. Dit keer hebben we te maken met een penisbreuk."
Wil je hem nog wel hebben nu hij damaged goods isquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hier niet om lachen omdat ie van MIJ is, maar ---->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Malahide op 30-07-2010 06:24:05 ]You cheated on me with choreography.
[ Bericht 16% gewijzigd door Saeramir op 30-07-2010 06:22:42 ]
quote:dizzyfeet RT @megkt16:what's with the androgynous comment, homophobia is ignorance. [describing one's dance style as androgynous is not homophobic.]
quote:dizzyfeet RT @JLaBouff:Androgyny is an adjective that doesn't have anything to do with sexual orientation in this context. Thank you & refers to style
quote:dizzyfeet Don't blame 'saving' Billy for no-one voting for him. Please remember, for some unearthly reason Billy has been bottom three for 5 weeks.
quote:dizzyfeet RT @beverly__hills: how can you say @dizzyfeet is a homophobe when he's good friends with Shankman an openly gay man? [OMG is Adam GAY?]
Deze is overigens interessant:quote:dizzyfeet RT @djbtv:Weird how many don't understand "androgynous". Guess u have to dig classic David Bowie [Bowie's style is absolutely spot on.]
Er vanuit gaande dat Kent nog steeds nummer één is, who the hell is dan nummer twee? Rollebol die al tig keer in de bottom three heeft gestaan? Heeft die zo'n inhaalslag gemaakt? Of AdéFuckingChikéquote:dizzyfeet The vote was 68% up this week. The difference between first place and second place was 1.17% there's no guaranteed winner. The game's afoot
Androgyn is niet vrouwelijk en zeker niet verwijfd, maar heeft kenmerken van zowel mannelijk als vrouwelijk. Eigenlijk ben ik het er niet eens mee eens, van dat androgyne bij Billy. Hij danst (vaak) als een jongetje met een techniek die niet bij zijn leeftijd lijkt te passen. Da's niet mannelijk misschien, maar daardoor nog niet vrouwelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat Billy NIET danst als een vrouw. Tenminste: zijn solo's. Die zijn wel echt androgyn te noemen. En the USA don;t like them people. Australie daarentegen: RHYS!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:42 schreef Saeramir het volgende:Ik heb de helft gefast-forward dus ik heb dat allemaal amper meegekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je voor de gein nog eens kijken naar het gastoptreden van deze week (Christian TV)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de helft gefast-forward dus ik heb dat allemaal amper meegekregen.
Een androgyne man is zeker wel "verwijfd", maar verwijfd klikt meteen zo negatief. Androgyn is zowel mannelijk als vrouwelijk tegelijk,. En DUS ben je dan als man wel verwijfd(er) dan een niet-androgyne manquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Androgyn is niet vrouwelijk en zeker niet verwijfd, maar heeft kenmerken van zowel mannelijk als vrouwelijk. Eigenlijk ben ik het er niet eens mee eens, van dat androgyne bij Billy. Hij danst (vaak) als een jongetje met een techniek die niet bij zijn leeftijd lijkt te passen. Da's niet mannelijk misschien, maar daardoor nog niet vrouwelijk.
* lecture over *
Dat was slecht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Moet je voor de gein nog eens kijken naar het gastoptreden van deze week (Christian TV).
No thanksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was slecht.
Kun je nog beter dit luisteren:
Mia en Adam zouden toch nog iets samen gaan doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef Esje-lief het volgende:
Lauren G met Adechike![]()
Kathyn met Kent![]()
Dom met Robert![]()
Mark met Lauren F![]()
wie vergeet ik nou?
De hamvraag is natuurlijk of 't ook wat was, die filmquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Sow.... Step up 3D was echt spot de SYTYCD-er
* Ivan Koumaev
* Katee Shean
* Joshua Allen
* Stephen "Twitch" Boss
* Jonathan "Legacy" Perez
* Musa Cooper
* Ashlee Nino
* Tony Bellissimo
* Cedric Gardner
En ik zag choreograaf Dave Scott nog
Vergeet de dizzyfeet foundation en Step Up 3D niet. En VOL zijn je twee uur! Hoppaaaa!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:43 schreef Malahide het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze een show van twee uur (nou ja, twee in televisietijd) vol gaan krijgen met vier dansers. Hoop gewauwel over National Dance Day, waarschijnlijk.
Shotje van haar geboortehuis, interview met haar ouders en die ene leraar die haar alle inspiratie heeft gegeven, en natuurlijk een dankwoordje van Cee aan Ang3l, Saer, Erik, Mally en al die anderen van Fok! die haar gebracht hebben waar ze nu is... Dat wordt mooie televisie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ze een half uur ode aan Cee doen. Eerlijk gezegd.
quote:dizzyfeet I can't believe Adam Shankman proposed to me on 'live' television tonight. I'm disgusted........ he's much to old for me!!! Ha, ha.
about 4 hours ago
Zou Nigel door hebben gehad dat het over hem ging?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef Malahide het volgende:Toen Nigel aan Travis vroeg of het op een eigen ervaring was gebaseerd en Travis trok de smoel van een geslagen puppy, had ik wel even een-momentje hoor.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
Pasha Kovalekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Oe, ik laat uit naam van mij naar je zwaaien. 'k Heb een mannetje of 10 (mainly gaysians) ergens op een brug staanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien is ik met mijn wiebelende dansbips sta te shaken op de boot van Out TV dit weekend zal ik 't pas... maandag of zo kunnen kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weinig te zeggen over de result show, veel fluff.
Toen ze zeiden dat ze de Alex/Twitch-dans in de mix gaan gooien, dacht ik even 'RUSSELL!!!", maar die is nog niet bepaald een dance legend te noemen. Iemand suggesties? Wie is een icoon in de hiphop-wereld? Dan Karaty? Oeh, zou dit niks voor Wade Robson zijn
? Of Lil' C? Of... what about Napoleon zelf? OMG, of Tyce
?
You cheated on me with choreography.
Saer, gewoon mee blijven doen hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 05:39 schreef Saeramir het volgende:
Neerlaad van rlslog gaat prima. Hopelijk blijft mijn internet stabiel voor de komende anderhalf uur.
Ik heb er niet zo heel veel zin in meer. Maar hopelijk verrast deze show me.
Zal wel een langbenig blond Nederlands mokkel aan de haak hebben geslagen, geile tuinkabouter dat 'ie is...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Waar IS Dan Karaty eigenlijk?
Niet dat ik hem mis hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Saeramir het volgende:
Schoonloeder en hubbie gaan over een uurtje samen weg, en de kids gaan over 2 uurtjes naar bed, dus dan is het SYTYCD tijd
Nu ik erover nadenk vind ik dit eigenlijk een barslecht idee. Die dans moet van Alex blijven. Als het niet de grote doorbraak van Alex was geweest, dan was deze dans nooit zo memorabel geweest. Backstabbersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:40 schreef Malahide het volgende:
Toen ze zeiden dat ze de Alex/Twitch-dans in de mix gaan gooien, dacht ik even 'RUSSELL!!!", maar die is nog niet bepaald een dance legend te noemen. Iemand suggesties? Wie is een icoon in de hiphop-wereld? Dan Karaty? Oeh, zou dit niks voor Wade Robson zijn
? Of Lil' C? Of... what about Napoleon zelf? OMG, of Tyce
?
* Ceegaat AT5 instellen op haar dvr voor morgenmiddagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien is ik met mijn wiebelende dansbips sta te shaken op de boot van Out TV dit weekend zal ik 't pas... maandag of zo kunnen kijken![]()
Die vindt 't veel te leuk hier, hij zit in de jury van Holland's Got Talent nu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Waar IS Dan Karaty eigenlijk?
Niet dat ik hem mis hoor.
Goed idee. Ik wil die tushy van Ang3l weleens op mijn tv zien shakenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
* Ceegaat AT5 instellen op haar dvr voor morgenmiddag
Oh God, als ze 'em maar niet naast die verschrompelde pruim van een Paaij zettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die vindt 't veel te leuk hier, hij zit in de jury van Holland's Got Talent nu.
Gotsiepikkie 't wordt nog een reserve-hollander die sexy choreognoom.
Je hebt echt nog geeneen aflevering van Holland's Got Talent gezien he Mal?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Goed idee. Ik wil die tushy van Ang3l weleens op mijn tv zien shaken.
[..]
Oh God, als ze 'em maar niet naast die verschrompelde pruim van een Paaij zetten.
.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt echt nog geeneen aflevering van Holland's Got Talent gezien he Mal?Ze kan er niet vanaf blijven.
Je moet niks, Mal.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:54 schreef Malahide het volgende:
[..]
Moet ik daar naar gaan kijken, naar HGT? Ik heb heel snel last van plaatsvervangende schaamte en ik kan heel slecht tegen mensen die denken dat ze kunnen zingen.
Oeh, het komt me bekend voor maar ik zou het niet weten. Ik zou het MUZ subforum eens proberen, daar is een speciaal topic voor dat soort vragen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee hoe dit nummer heet. Ik hoorde het ook in een intro stukje
http://www.zie.nl/video/o(...)-talent/m1dzfw0frwek
je hoort het muziekje op de achtergrond
Komt uit de film Requiem For A Dream (met dank aan een collega).quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee hoe dit nummer heet. Ik hoorde het ook in een intro stukje
http://www.zie.nl/video/o(...)-talent/m1dzfw0frwek
je hoort het muziekje op de achtergrond
Dat valt echt heel erg mee hoor Saer. Jij hebt meestal een echte favoriet waar je veel 'emotioneel in investeertquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:12 schreef Saeramir het volgende:
Mijn favoriet om te winnen is toch Kent. Dit bewijst nog maar eens wat een verschil van smaak ik altijd heb in vergelijking met jullie: ik heb nog steeds niets met Robert en Lauren. Mijn favoriete volgorde zou zjn: Kent, Robert, Lauren. Maar aan de andere kant maakt het me niet zoveel uit. Heb wel zin in de laatste 2 shows, die meestal wel aardig spectacular zijn, en natuurlijk Billy/Ade nog een keer kijken. Verder heb ik eigenlijk alweer aardig zin in Canada, dit seizoen was vorige week al over voor mij
Groepsnummer, was er een groepsnummerquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef Saeramir het volgende:
oh en nog even dit: bah, wat een slecht groepsnummer van de resultshow??????? en geen dansers van dit seizoen erin? slechtste groepsdans ooit?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:35 schreef Malahide het volgende:
[..]Bonusplaatje: Billy, Chiké, José en Alex zijn gaan bowlen. Sommige mensen kunnen het maar beter bij dansen houden.
[ afbeelding ]]
Nog geen spoilers over de 'dance legend' die Alex's plaats gaat innemen in de hiphop met Twitch. Al vond ik de suggesties Katie Holmes of Edward Villella wel grappigquote:Tune in Thursday, Aug. 12 (8:00-10:00 PM ET live/PT tape-delayed) which will showcase the judges’ favorite routines from the season, as well as performances by indie rock duo Black Gold; dance sensations Quest Crew; Charlie Bruce, the winner of the U.K. version of “So You Think You Can Dance” (:r ); and tap-dancing siblings the Manzari Brothers.
Geinig dat Alex met zijn poot in het gips en een kruk onder zijn oksel tóch het dubbele gooit van Belletjequote:
Als we dan onze ogen dichtknijpen lijkt het net of Alex er staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Saeramir het volgende:
Ben het totaal met je eens.. Maar ik denk, dat Napoleon dit wel heel goed kan doen. Dus idd dan maar hemzelf.
Ik ook, maar het zal wel weer tegenvallen. Doen finales eigenlijk altijd. Vooral ook omdat het weer over twee uur uitgerekt wordtquote:Ben benieuwd, heb er wel weer zin in
Gaan we schelden, sloepsletquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
O HOEREN!Ik heb de uitslag nog niet gekeken!
Wat doe ik in dit topic?!
Ja, het is uit die film. Componist is Clint Mansell.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Komt uit de film Requiem For A Dream (met dank aan een collega).
Ik kende haar al een beetje maar ik ben nu helemaal verkikkerd op haarquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
• Janelle MoneaoEerste keer optreden afgekeken, briljant
Ik stiekem ook. Hij is zo constant goed geweest en heeft aan zijn 'vervelende' karakter gewerkt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Top 3:![]()
![]()
Ik hoop op Robert. Ik vrees Kent (al was dat in het begin mijn nr 1). Lauren gun ik t ook wel. maar liever Robert!
Ik ook. had de cd al. maar dit was echt brilfokkingjant!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik kende haar al een beetje maar ik ben nu helemaal verkikkerd op haar.
Potaaatoequote:'t Is overigens Monáe.
Ja ik vond eerst robert irritant en kent niet, nu is 't andersomquote:[..]
Ik stiekem ook. Hij is zo constant goed geweest en heeft aan zijn 'vervelende' karakter gewerkt.
Daarbij is hij ook nog eens godsgruwelijk lekker al ben ik niet verliefd op hem. Vind hem erg prettig om van een afstandje te bekijken
. Ik ben 50% voor Robert, 45% procent voor LoFro en 5% voor Kent omdat 'ie toch wel wint.
Ja, met Pasha en Anya, Danny, Sabra, Dominic, Neil, Hok, Lacey, Kameron, Jaimie, Sarah, Jesusquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Oh wacht Pasha's seizoen was m'n fave. Dat was 3, toch?
quote:Nigel Lythgoe may undo some of SYTYCD’s changes/So You Think You Can Dance»
So You Think You Can Dance’s seventh, Mary Murphy-less season concludes tonight, and after getting a makeover that led to fewer viewers every week, its executive producer has essentially admitted the changes haven’t worked and will be undone when the show returns next summer.
“I will look to next season whether we start with 20 dancers again, bring it down to ten and then introduce the All Stars, and get rid of two [dancers per week]. I want to get it right for the audience, but at the same time, I don’t want to let down dance, and this season the dance situation has really been tremendous,” Nigel told Entertainment Weekly. (Nigel also tried to blunt expectations that Kent Boyd would automatically win, saying he “hasn’t won [the vote] every week. … It’s all too close to call.”)
Tomtiedomtiedom...quote:You limey fuck, rewatch season 3. Put Mary back behind the judges table. Get Mia’s ass back in the training room. Get rid off Tyce. Thanks.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Malahide het volgende:
Mooi stukkie Ceetje.
Alsteblief:
[..]
Tomtiedomtiedom...
Het zou best kunnen.. zonder dat limey fuckquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Malahide het volgende:
Mooi stukkie Ceetje.
Alsteblief:
[..]
Tomtiedomtiedom...
Ja heuh, 't most 140 karakters zijn van Ceequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
Het zou best kunnen.. zonder dat limey fuck
quote:
Ik vind het experiment niet helemaal mislukt, want het heeft best mooie momenten opgeleverd. Maar het moet bij een eenmalig experiment blijven, is mijn gevoel. En de journeys van de vaste koppeltjes meebeleven, dat is ook wat ik het meeste gemist heb. Wie zijn de Allison & Ivan, Sabra & Dominic, Chelsie & Mark, Courtney & Gev, Katee & Joshua, Melissa & Ade, Ashleigh & Jakob van dit jaar? Ehh.. niemand.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:29 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja en ook even dit:![]()
![]()
![]()
weer back to basic. Of tenminste, voor een groot deel. Het zou best kunnen werken hoor, met de top 10 all stars invoeren. Maar iig vanaf het begin weer die journey van koppels samen.. heerlijk. Ik vond dit idee, al was het leuk om sommige all stars weer te zien, niet echt geslaagd. Het is gewoon niet SYTYCD.
Nigel op Twitterquote:Thursday Finale:
- Alex Wong will be dancing on Thursday for a quick second.
- Rumor has it Ellen DeGeneres will be replacing Alex Wong in his hip hop piece with Twitch.
Alex op Twitterquote:I'm pissed that people are spoiling tomorrow's surprise guest. Oh well she was incredible. Alex Wong's face was one of complete shock. Ha!
Ellen DeGeneres op Twitterquote:SYTYCD finale tonight! Be sure to tune in! Maybe I'll do somethingHaha
quote:#SYTYCD finale tonight. Broke my heart when Alex had to drop out. Tonight, I do something and I hope it makes him smile.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:52 schreef Cee het volgende:Echt hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
?
You cheated on me with choreography.
Mee eensch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Die gatorade-shower was bril-fokking-jant
Ze is echt 1 van mijn favoriete danseressen of all seasons.
En ik moet zeggen dat door Robert en Lauren season 7 erg hoog in mijn lijst komt te staan.
Die krumpert die gisteravond de uitvinder van de krump van het podium afkrumptequote:
Alsof ik niet wist dat je niet serieus was.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Alsof ik niet wist dat je niet serieus was.
Mijn antwoord was dan ook humoristisch bedoeld... tja.
Ohquote:
Toen ze Lauren zo begonnen te pushen had ik wel even een momentje van 'zou het dan toch...?' maar ik vond het toch wel een zeer prettige verrassing.quote:En aan het eind NIET Kent de winnaarhad ik echt nooit meer verwacht. Maar ben wel blij voor Lauren hoor. She grew on me a little bit.
Hij en zijn vriend krijgen een tweelingquote:Barney Stinson in het publiek![]()
Dat is wel vaker zo bij dit soort programma. De derde plaats wordt uitgebreid uitgezwaaid, maar de nummer twee komt er bekaaid vanaf. Ze hadden toch op zijn minst even een momentje voor hem kunnen nemen. Al hadden ze alleen 'bedankt Kent' gezegd en die struik bloemen in zijn handen geduwd. Ik vond overigens die uitgebreide knuffel die Kent van Robert kreeg (inclusief spinning!) dan wel weer supercutequote:Grootste blooper ooit: geen enkele erkenning voor Kent op de 2e plaats??zat vol met plaatsvervangende schaamte op dat moment en arme Kent.. beetje zielig.
Ik gooi 'em er nog maar eens in:quote:Nou, op naar Canada zal ik maar zeggenHet was weer leuk om het allemaal met jullie te volgen!
![]()
Gezelli.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Die is pas net terug van vakantie en die komt vanmiddag bij mij op bezoek voor een filmmarathonnetje. Ik zal hem straf geven. En de groeten doen.
Persoonlijk heb ik van deze coupe nog steeds nachtmerries.quote:
Kun je nagaan dat ik de mindere goden nog weggelaten hebquote:
Ja! Self-proclaimed computernerd en dan heeft ie geen twitter-account? Mijn pavlov (om maar eens in russische termen door te gaan) reactie daarop is "Ik zal hem tweeten met die vraag" maar toen realiseerde ik me al snel de stupiditeit van die reactie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef Malahide het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik de mindere goden nog weggelaten heb...
Waarom heeft Pasha Kovalekker () geen Twitter en onthoudt hij ons geile Twitpics
?
Het was de hele dag droog en net hoorde ik een herrie buiten, bleek het zo ineens vanuit het niks te PLENZEN.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:55 schreef Malahide het volgende:
Zou 'ie al in Londen zijn?
So close but so far away...
Yup, hier ook. Net snel op een gunstig moment naar huis gesjeesd (thanks Buienradarquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was de hele dag droog en net hoorde ik een herrie buiten, bleek het zo ineens vanuit het niks te PLENZEN.
Dus ja, the eagle has landed, denk ik. Alles is nat.
Dat is echt 1 van mijn favoriete of ALL timequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:51 schreef Malahide het volgende:
Mia Michaels heeft een Emmy gewonnen voor Addiction![]()
!
Ik denk dat het serieus mijn favoriet of all time is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van mijn favoriete of ALL time
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:48 schreef Malahide het volgende:
I know you're gonna love me for it...
Ja leuk, vast leukere judges dan canadaquote:Guest performance on SYTYCD Ukraine (zullen we die gaan kijken jongens?)
!
Oké, klinkt goed. In ieder geval een Top 20. En All Stars, stiekem ook wel leuk al hoop ik wel dat ze een andere batch invliegen, want weer de hele tijd Lauren en Twitch, dat hoeft niet per se. Pasha daarentegen mag best nog een seizoentje meedraaienquote:dizzyfeet Nigel Lythgoe
I'm not sure where the rumour came from that #SYTYCD is ending. It's a LIE. Back next year with both a Top 20 and the #AllStars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |