quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de anderen volgend seizoen als allstar terugkomen.
Geld terug! Sue them!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
Adam tweette vanavond (nee, hij tweet mij niet, soms moeten we elkaar los laten), als antwoord op de vraag van iemand die bang is dat alle stemmen van deze week voor niks zijn geweest:
[..]
Ja heeee zo kan ik 't ook verzinnen Shankers.
Ja! Toen zat ik zo vanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:45 schreef Knipoogje het volgende:
Die solodans van die negert met de handboeien om tijdens de results show vond ik trouwens erg sterk; hoe hij overeind kwam een paar keer vanuit spagaat was toch wel erg straf hoor.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik normaal ook maar dit vond ik wel tof. Optredens van zangers spoel ik door.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Whut?! Is Robert pas 20???!!!!!?!?!?!!!?!?!
Waarom zien mensen in de USA er vaak zoveel ouder uit?!
Dat zou je toch ècht niet zeggen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
[spuit elf reactie]:
hij is jonger dan Billy Bell
quote:
Same here.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet in de volgende OP.
So You Think You Can Hink.
Ik spoel de artiesten ook altijd door. (Nu heb ik een beeld voor me waarin ik Enrique Iglesias door m'n toiletpot probeer te proppen). Omdat ik het geduld van een fluitketel heb kijk ik de results show altijd vrijdagochtend voordat ik naar m'n werk ga. En om tijd te winnen spoel ik vaak ook de dans-gasten door, met de gedachte om 's avonds wel naar die optredens te kijken. Wat ik vervolgens nooit doe.
Deze moet TOTALLY in de nieuwe OP. Echt een klassieker.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:30 schreef Malahide het volgende:
Opdat wij nooit vergeten![]()
Just to switch things up, I'm coming to Adam first!
[ afbeelding ]
Me?
[ afbeelding ]
Don't look so shocked, I know you've been campaigning!
[ afbeelding ]
Whatever gave you that idea?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Go Dutchies
![]()
![]()
Ik vond het juist erg lief en sierlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk nu. Toffe openingsdans. En wat heeft Cat een vreselijke jurk aan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Ofwel: We willen jose er nog een week inhebben want die trekt kijkers. En Robert vinden we te goed. En Billy ook. Eigenlijk wilden we Lauren er uit of Ade, maar ja die zaten niet in de bottom.
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet in de volgende OP.
So You Think You Can Hink.
Ik spoel de artiesten ook altijd door. (Nu heb ik een beeld voor me waarin ik Enrique Iglesias door m'n toiletpot probeer te proppen). Omdat ik het geduld van een fluitketel heb kijk ik de results show altijd vrijdagochtend voordat ik naar m'n werk ga. En om tijd te winnen spoel ik vaak ook de dans-gasten door, met de gedachte om 's avonds wel naar die optredens te kijken. Wat ik vervolgens nooit doe.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:47 schreef Saeramir het volgende:
Hm. Niet alleen ik ben van slag blijkbaarKijkt er nog iemand donderdag?
Sjongejonge stelletje mutsen, zit eens niet zo te miepen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga wel gewoon kijken. Maar het is elk seizoen dat ik volg zo dat ik het tegen het eind minder boeiend ga vinden ofzo. En als ze dan ook nog eens dit soort stunts gaan pullen....!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |