abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2010 @ 07:52:10 #51
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84386496
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 07:30 schreef Saeramir het volgende:
5 mins

Ok jullie moeten mijn stomme posts wel helemaal zat zijn nu
Als je zo doorgaat kan ik vanmiddag zeker wéér een topic openen en zo'n knallend originele OP gaan verzinnen .
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:02:44 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84386605
*aanzet*

Vanaaf kijken
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:08:41 #53
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84386672
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 32% gewijzigd door Saeramir op 23-07-2010 08:23:41 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:35:58 #54
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84386997
Mally, waar blijft je verslag??
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:36:41 #55
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84387011
Mensen, ik knal de results er ook meteen in hoor!

SO YOU THINK YOU CAN DANCE - TOP 6 PERFORM

Deze week:
quote:
Cat: "...Just to switch things up...I'm going to Adam first!"
Adam kijkt onschuldig en zegt "...Me?"
Waarop Cat zegt "...Don't look so shocked, I know you've been campaigning!"
Adam "whatever gave you that idea?"
I rest my case.

Dat was dan direct ook het enige (ONVERGETELIJKE!!!) hoogtepunt van een verder matige show. Een aantal choreografen die de plank mis sloegen, geen Billy , overdreven praise bij zowat alle dansen en Cat in een walgelijk lelijke jurk. That sums it up.

Lauren & Twitch – hip hop - NappyTabs
There it is again, de koprol verkeerd, oftewel The Tumbleweed! OMG, wat hou ik van Lauren. Ik zou haar in een doosje willen doen en bewaren, heel goed bewaren… Dit was een hele degelijke, zelfs goede hip hop. Heel strak en sterk gedanst door Lauren, die een verrassend leuk setje vormt met Twitch. Hoewel ik wel het idee had dat Twitch zich een beetje inhield, was zij de ster op het podium. Niceeeee…
O ja 1: wassup met die kleurlenzen van Twitch ?
O ja 2: wat zat Kenny Ortega nou te lullen, hij zit toch altijd in Canada met zijn neus vooraan? En wat is Kenny Ortega nou voor een naam voor een volwassen vent? En nee, ik denk niet aan de Snorkels want die zijn van na mijn tijd. Niet dat ik er niet naar keek .

Jose & Allison – contemporary – Sonya Tayeh
Ik vond dit oprecht een schitterende performance en een erg mooie, originele choreografie. Allison, oh Allison. Wow. Hoe heb ik zo langs jou heen kunnen kijken in seizoen 2? En Jose… zo veel beter en geloofwaardiger qua performance dan bij de vreselijke Broadway. Maar… dit is natuurlijke complete bullshit , want dit vereiste nauwelijks tot geen contemporary skills, zodat Jose voor de zoveelste keer ontzettend goed weg kwam. Weer een choreo die 100% voor hem in elkaar gedraaid is en dat kán gewoon niet meer. Jose is een heerlijk ventje maar dit begint erg unfair te worden voor de andere kandidaten. Time to go sweetie.

Robert & Lauren G. – jazz – Tyce Diorio
Nou nou, je zult de double whammy van Lauren G en Tyce maar krijgen … Dit was jazzzz. Jazzzz with a capital J. Pure Jazz. Het zal wel, mijn ding is het niet echt. Toch… alles was eigenlijk wel kloppend aan deze dans: de techniek, de kinky outfitjes , de performance van RolleBol. Dan is het toch raar dat de som der delen compleet niet interessant was? Het enige dat ik ervan kan zeggen is dat Robert het goed gedaan heeft en wat mij betreft nog steeds een finalekandidaat is.
O ja 1: dat gekwijl over hoe sexy en goed Lauren is… please. Overrated muts .
O ja 2: Robert: denying the gay again .

solo AdéChiké: this is what he does best. I ♥ his mum.

Kent & Kathryn – jazz – Sonya Tayeh
Accepting who you are… dat zou bloody tijd worden ja ! Toffe muziek, high energy, maar wat een gooi- en smijtwerk toch weer. Nog meer blessures, anyone? Goed, niet bijzonder, genoeg voor Kent om door te gaan naar de volgende ronde. Al zou in een harnas op een sokkel staan al genoeg zijn voor Kent om door te gaan naar de volgende ronde. Meine Güte, dat gekrijs voor hem uit het publiek ! Ik denk dat we de trofee nu al wel naar Wapakoneta kunnen FedExen.

solo Robert: happy birthday, 20 al weer, tjongejonge, mooie tijd was dat. Hoewel zijn solo’s langzamerhand één grote brei worden in mijn hoofd, blijf ik gefascineerd naar hem kijken. Vooral dóórgaan gorgeous .

solo Lauren: I love Miss Lauren too . En als je ouders Troy en Becky heten, dan heb je sowieso mijn stem. Prima doorsnee contemporarymeisjessolo.

AdéChiké & Comfort – hip hip – NappyTabs
Dit was dan dé dans van de avond en dat is eigenlijk wel een beetje dramatisch, want zo enorm supergeweldig was dit toch niet? Fijn voor AdéChiké dat hij er emotioneel zo in zat, maar op mij bracht hij dat niet zo over. De kern van zijn probleem, hij is een in zichzelf gekeerde danser. Maar goed, ik wil niet te negatief miepen want all in all was dit erg sterk, mooie storyline en Comfort was beter en mooier dan ooit. Jeminee, ik begin haar geloof ik nog leuk te vinden ! Ik heb geboeid zitten kijken en zag dat het mooi en goed was… maar zeker geen hallelujah.

solo Jose: oooh, hij heeft de lach van zijn mami. Wat een lieve vrouw. Zijn solo was wat meer tongue-in-cheek en dat lijkt me een goede keuze.

solo Kent: kan me er niks meer van herinneren alleen dat hij de perfecte kruising is tussen zijn vader en moeder .

Robert & Lauren – samba – Dmitry Chaplin
Er viel me zo’n prachtig Engels woord in toen ik dit zat te kijken: lackluster (Oxford English Dictionary: lacking in vitaly, force, or conviction). Kom op zeg, zaten die judges met hun ogen dicht te kijken of zo ? Dit was niét goed. De lifts waren zwaar, het heupwerk was zwak en bij Robert bijna volledig afwezig, behalve bij die sambawalks achteruit, maar dan kan je niet anders dan met je heupen schudden. Het was niet sexy, niet cheeky, en – Mia, please ! – Robert leek in de verste verte niet op een latindanser (al was 'ie niet te versmaden in z'n witte hempie ). Wil ook hier niet té negatief zijn, want een trainwreck was het nou ook weer niet, maar ik ben het zelden zó oneens geweest met Nigel en zijn handlangers.
O ja 1: Dmitry’s three-day-beard. Yum yum pig's bum.
O ja 2: BobsFro!!! Whut? De fro van Bob Ross?

AdéChiké & Jose – paso doble – Dmitry Chaplin
Ai… dit had zo mooi kunnen worden. Het mislukken van deze dans lag wat mij betreft niet eens zozeer in het dansen van de boys, maar meer in de choreo. Die miste elke vorm van subtiliteit, van ´light and shade´. Het was één testosteronbom en wedstrijdje wie het verst kon pissen. Het was een b-boy paso, en ja, daar gaan we weer, daar kwam Jose voor de drieduuzendste keer weer goed weg . Dmitry hoeven ze wat mij betreft voorlopig even niet terug te vragen. Louis van Amstel en/of Jason Gilkison, kom er maar in!
O ja 1: Saer, dat zijn stierenvechtersbroeken, dat hoooooort zo!!!
O ja 2: East Coast Overdose & Legacy!!!

Kent & Twitch-a-Billy – stepping – Chuck Maldonado
Ik kan niet ontkennen dat Kent het gewoon goed deed, maar dit zei me verdomd weinig. Twitch is een held, maar het was zo veel leuker geweest om die twee white ass boys dit samen te zien doen. Ik werd er niet warm of koud van en heb er verder ook niet echt iets aan toe te voegen.
O ja 1: Kent, shut the fly trap. Jonge jonge, net een openstaande garagedeur .

Results:

Hi Kelly Abbey from Australia

Robert: I had a good time with her booty

Wie o wie o wie stemt er toch op die hardnekkige theevlek AdéChiké?

Enrique Iglesias

Damn, is dit de Lauren Gottlieb Show ?

Hoe cute waren die zes hertjes samen in hun kringetje dansend? Maar waar zijn toch de echte venten dit seizoen?

De uitslag: mmm. Toch wel een nette oplossing denk ik. Zo wordt er niemand echt benadeeld. Het is natuurlijk wel onzin om aan te voeren dat Billy dan een week op zijn krent heeft kunnen zitten. Ja, hallo, hij zit niet voor niets op zijn tushy. Maar goed, vind het wel prima, alleen die Jose hè, daar gaat ‘ie weer… Volgende week dan maar bye bye Jose en bye bye Chiké? En dan Billy eruit in de halve finale (* Malahide rent weg).

Edit: sorry voor de overdosis aan smileys, ben nog een beetje hyper van gisteren. Wat een dag .

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 23-07-2010 08:46:15 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:37:18 #56
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84387026
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 08:35 schreef Saeramir het volgende:
Mally, waar blijft je verslag??
Your wish is my command ^^^^.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:03:53 #57
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84390548
Tweet van Nigel:
quote:
dizzyfeet Well done to the smart ones out there who realized America chose it's top 3 for the finale weeks ago. That is unless a miracle occurs?
Dus AdéChiké , Lauren en Kent is een uitgemaakte zaak?

Tja, op basis van wie er voortdurend in de bottom belanden zou je het wel zo kunnen concluderen.

AdéChiké = onbegrijpelijk . Of zou hij stemmen krijgen bij 'gebrek aan beter'? Is men écht zo uitgekeken op Billy? Is Robert écht zo impopulair?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:22:18 #58
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84391178

Ik snap ook niet dat AdeC populairder is dan Billy en Robert. Robert is dan wel niet mijn smaak, maar duidelijk wel heel veel andere mensen's smaak. En Billy heeft toch iets, wat niet helemaal te beschrijven valt. Maar wat heeft AdeC dan? 1 goede dans het hele seizoen, en verder geen uitstraling, niets?

Volgens die poll die ik gisteren al aanhaalde, en daar zijn toch meer dan 1100 stemmen op uitgebracht, is de populariteit zo verdeeld:

van populairst tot minst populair:

Kent: 34%
Lauren 28%
Robert 17%
Billy 14%
AdeC 5%
Jose 2%

Dus ik snap het niet hoor.

WAT ZIEN MENSEN IN ADEC! WIE STEMT ER NOU VOOR ADEC?!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:58:49 #59
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84392545
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Saeramir het volgende:

Ik snap ook niet dat AdeC populairder is dan Billy en Robert. Robert is dan wel niet mijn smaak, maar duidelijk wel heel veel andere mensen's smaak. En Billy heeft toch iets, wat niet helemaal te beschrijven valt. Maar wat heeft AdeC dan? 1 goede dans het hele seizoen, en verder geen uitstraling, niets?

Volgens die poll die ik gisteren al aanhaalde, en daar zijn toch meer dan 1100 stemmen op uitgebracht, is de populariteit zo verdeeld:

van populairst tot minst populair:

Kent: 34%
Lauren 28%
Robert 17%
Billy 14%
AdeC 5%
Jose 2%

Dus ik snap het niet hoor.

WAT ZIEN MENSEN IN ADEC! WIE STEMT ER NOU VOOR ADEC?!
't Mot wel heel gek lopen wil Kent niet winnen. Of zou die gekke Lauren een eindsprint inzetten?
Stiekem hè... hoop ik het. Dat dit Seizoen Van De Mannen gewoon door die koprollende mafkees wordt gewonnen .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:12:12 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84393037
Ik kijk nu. Toffe openingsdans. En wat heeft Cat een vreselijke jurk aan .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:15:12 #61
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84393139
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk nu. Toffe openingsdans. En wat heeft Cat een vreselijke jurk aan .
ik vond Cat er juist supermooi uitzien i.t.t. gisteren in dat rooie geval flubbergeval
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:16:51 #62
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84393198
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Malahide het volgende:

[..]

ik vond Cat er juist supermooi uitzien i.t.t. gisteren in dat rooie geval flubbergeval
Dat was ook vreselijk ja . Maar ik moest hier denken aan een soort te grote trouwjurk ofzo.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:13:25 #63
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84397533
Voor zo lang 'ie op YouTube staat:

OUR GOLDEN MOMENT (2:15)

Wel flutkwaliteit maar beter dan niks.

[ Bericht 11% gewijzigd door Malahide op 23-07-2010 14:20:13 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:45:16 #64
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84401303
.
" Whatever gave you that idea?"
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:25:28 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84407250
Gezien.

Wat een bullshit zeg, die uitslag. Da's gewoon kijkcijfermanipulatie. En totaal oneerlijk tegenover voorgaande dansers. "Ik kan niet kiezen, dus we doen er nu niemand uit en volgende week 2".

Ofwel: We willen jose er nog een week inhebben want die trekt kijkers. En Robert vinden we te goed. En Billy ook. Eigenlijk wilden we Lauren er uit of Ade, maar ja die zaten niet in de bottom.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:27:42 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84407321
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Malahide het volgende:

[..]

't Mot wel heel gek lopen wil Kent niet winnen. Of zou die gekke Lauren een eindsprint inzetten?
Stiekem hè... hoop ik het. Dat dit Seizoen Van De Mannen gewoon door die koprollende mafkees wordt gewonnen .
Ik wil niet dat Kent wint.
Cee! twitter Adam ff!
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 23 juli 2010 @ 23:31:59 #67
87554 Cee
Welluk?
pi_84420105
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wil niet dat Kent wint.
Cee! twitter Adam ff!

:D Ik durf veel (op het twitter gebied :') ) maar hier brand ik m'n handen niet aan. :P Heb je de recente tweets van ome Nigel gelezen? Hooooooooo boyyyy. Die heeft er links en rechts van langs gekregen van boze SYTYCD fans die het niet eens zijn met de uitslag van deze week (oftewel: de non-uitslag). Hij is zich kranig aan het verweren, heerlijk, vals. _O-
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:33:24 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84420172
ja ik vond het ook echt bull hoor.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 23 juli 2010 @ 23:39:03 #69
87554 Cee
Welluk?
pi_84420368
Was 't ook. Puur zelfbehoud van het programma was het, ze zijn veel te bang dat er meer mensen uitvallen met blessures, dus dan willen ze liever een zo groot mogelijk aantal achter de hand houden voor de komende week. Dat het dan ten koste moet gaan van het concept van het programma zal ze aan de reetjes (of hertjes) roesten.

Wat een boefjes. :D
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:46:58 #70
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84420714
Nigel is goed bezig op Twitter :D.

't Is écht een curse, die blessures. Nu ligt mijn linkerknie in puin. Ik dans dan wel niet, maar heb wel zonet eerder de Vierdaagsefeesten moeten verlaten, want ik kon niet meer staan. Nu lig ik zielig in bed met als achtergrondmuziek de gezellige geluiden ooit de stad :'(

Verdomme Nigel, door dat kutprogramma van je heb ik te veel achter de computer gezeten en last gekregen van mijn theaterknie (het bestaat, écht. Google it. Ik heb het :')).

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 24-07-2010 00:04:14 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:53:12 #71
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84420965
Het is ook gewoon oplichting voor het stemmende publiek. Die hebben voor niks geld uitgegeven (neem aan dat het stemmen niet gratuit is).
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter vrijdag 23 juli 2010 @ 23:57:22 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_84421134
Adam tweette vanavond (nee, hij tweet mij niet, soms moeten we elkaar los laten), als antwoord op de vraag van iemand die bang is dat alle stemmen van deze week voor niks zijn geweest:
quote:
RT @adammshankman I hope those two hours I spent voting on Wednesday end up counting for something. hint..hint... (via @laligagal) of course! America voted the top dancers in!

Ja heeee zo kan ik 't ook verzinnen Shankers. :')
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:58:24 #73
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84421177
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
Adam tweette vanavond (nee, hij tweet mij niet, soms moeten we elkaar los laten), als antwoord op de vraag van iemand die bang is dat alle stemmen van deze week voor niks zijn geweest:
[..]

:')! Ik kan er gewoon niks op reageren, omdat het zo krom is :").
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:03:35 #74
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84421411
Ach, welke malle kunstgrepen ze ook verzinnen, Kent gaat toch winnen :Z.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:04:14 #75
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84421436
Kunnen de anderen volgend seizoen als allstar terugkomen :7.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter zaterdag 24 juli 2010 @ 00:24:28 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_84422276
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de anderen volgend seizoen als allstar terugkomen :7.

2 afleveringen lang he, daarna wordt het de Allison Holker & Lauren Gottlieb Show. :7
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:31:14 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84422568
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]

Geld terug! Sue them!
L'Amour menaçant:
pi_84423142
Die solodans van die negert met de handboeien om tijdens de results show vond ik trouwens erg sterk; hoe hij overeind kwam een paar keer vanuit spagaat was toch wel erg straf hoor.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:53:21 #79
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84423390
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:45 schreef Knipoogje het volgende:
Die solodans van die negert met de handboeien om tijdens de results show vond ik trouwens erg sterk; hoe hij overeind kwam een paar keer vanuit spagaat was toch wel erg straf hoor.
Ja! Toen zat ik zo van :o! NO HE DIDN'T! En toen deed ie het nog een paar keer :D.

Dat zouden de deelnemers echt niet kunnen. Heel ander niveau dans.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:34:16 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84429429
Ik spoel die dingen altijd door :o
L'Amour menaçant:
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:37:29 #81
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84429483
Ik normaal ook maar dit vond ik wel tof. Optredens van zangers spoel ik door.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:43:31 #82
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84432513
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik normaal ook maar dit vond ik wel tof. Optredens van zangers spoel ik door.

Zo herken je de echte fans :D.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:05:24 #83
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84436500
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Whut?! Is Robert pas 20???!!!!!?!?!?!!!?!?!
Waarom zien mensen in de USA er vaak zoveel ouder uit?!

[spuit elf reactie]:

hij is jonger dan Billy Bell oO<
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:30:05 #84
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84437054
Opdat wij nooit vergeten :+

Just to switch things up, I'm coming to Adam first!

Me?

Don't look so shocked, I know you've been campaigning!

Whatever gave you that idea?

w/ w/ w/ Go Dutchies w/ w/ w/
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:53:19 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84439649
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:05 schreef Malahide het volgende:

[..]

[spuit elf reactie]:

hij is jonger dan Billy Bell oO<
Dat zou je toch ècht niet zeggen!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:59:14 #86
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84439899
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat zou je toch ècht niet zeggen!

Qua uiterlijk :9 niet, qua puberaal gedrag wel.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:10:43 #87
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84440333
Qua gehinnik dan weer niet.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:14:30 #88
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84440491
So You Think You Can Hinnik

:')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:15:04 #89
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84440508
Nou ja, met al die blessures is het wel een beetje So You Think You Can Hink.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter zaterdag 24 juli 2010 @ 17:25:16 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_84440898
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:30 schreef Malahide het volgende:

Die moet in de volgende OP. O+
So You Think You Can Hink. :D

Ik spoel de artiesten ook altijd door. (Nu heb ik een beeld voor me waarin ik Enrique Iglesias door m'n toiletpot probeer te proppen). Omdat ik het geduld van een fluitketel heb kijk ik de results show altijd vrijdagochtend voordat ik naar m'n werk ga. En om tijd te winnen spoel ik vaak ook de dans-gasten door, met de gedachte om 's avonds wel naar die optredens te kijken. Wat ik vervolgens nooit doe.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:38:29 #91
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84447303
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik spoel de artiesten ook altijd door. (Nu heb ik een beeld voor me waarin ik Enrique Iglesias door m'n toiletpot probeer te proppen). Omdat ik het geduld van een fluitketel heb kijk ik de results show altijd vrijdagochtend voordat ik naar m'n werk ga. En om tijd te winnen spoel ik vaak ook de dans-gasten door, met de gedachte om 's avonds wel naar die optredens te kijken. Wat ik vervolgens nooit doe.
Same here.

Daardoor miste ik Pasha & Anya toen die een paar maanden geleden de Floor stonden te Burnen in de resultshow van SYTYCD Aus.

Onvergeeflijk :(.

Oh Lord, Nigel is zichzelf langzaam naar een tweede hartaanval aan het Twitteren _O- .
  maandag 26 juli 2010 @ 08:00:54 #92
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84493720
En zoals altijd als ze gaan rommelen met het concept, haak ik een beetje af }:| precies hetzelfde als toen ze 6 in de finale hadden. Als ik aan SYTYCD denk, voel ik me zo: -O- Totaal geen zin om hier te schrijven ook. Maar goed.

Hopelijk is de komende show zo spetterend, dat ik er weer helemaal inzit.
  maandag 26 juli 2010 @ 08:01:24 #93
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84493725
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:30 schreef Malahide het volgende:

Just to switch things up, I'm coming to Adam first!

[ afbeelding ]

Me?

[ afbeelding ]

Don't look so shocked, I know you've been campaigning!

[ afbeelding ]

Whatever gave you that idea?

[ afbeelding ]

w/ w/ w/ Go Dutchies w/ w/ w/
Deze moet TOTALLY in de nieuwe OP. Echt een klassieker.
  maandag 26 juli 2010 @ 08:02:07 #94
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84493732
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk nu. Toffe openingsdans. En wat heeft Cat een vreselijke jurk aan :{.
Ik vond het juist erg lief en sierlijk.
  maandag 26 juli 2010 @ 08:03:14 #95
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84493739
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Ofwel: We willen jose er nog een week inhebben want die trekt kijkers. En Robert vinden we te goed. En Billy ook. Eigenlijk wilden we Lauren er uit of Ade, maar ja die zaten niet in de bottom.
_O- _O- _O-
  maandag 26 juli 2010 @ 08:05:09 #96
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84493764
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef Cee het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier _O-
  maandag 26 juli 2010 @ 17:47:34 #97
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84512521
Hm. Niet alleen ik ben van slag blijkbaar _O- Kijkt er nog iemand donderdag? :+
  maandag 26 juli 2010 @ 17:49:22 #98
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84512584
Ik ga wel gewoon kijken. Maar het is elk seizoen dat ik volg zo dat ik het tegen het eind minder boeiend ga vinden ofzo. En als ze dan ook nog eens dit soort stunts gaan pullen....!
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 26 juli 2010 @ 17:56:16 #99
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84512820
Overigens is de OP geüpdatet
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 26 juli 2010 @ 20:08:52 #100
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84517968
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:47 schreef Saeramir het volgende:
Hm. Niet alleen ik ben van slag blijkbaar _O- Kijkt er nog iemand donderdag? :+
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga wel gewoon kijken. Maar het is elk seizoen dat ik volg zo dat ik het tegen het eind minder boeiend ga vinden ofzo. En als ze dan ook nog eens dit soort stunts gaan pullen....!
Sjongejonge stelletje mutsen, zit eens niet zo te miepen.
Nog geen week geleden was het hier nog jubel jubel holladijee :(.

Ik heb dat overigens ook wel hoor, dat de aandacht verslapt naar het einde van het seizoen toe, omdat je de dansers dan al zo vaak gezien hebt en het allemaal een beetje in herhaling valt.

Maar jullie zijn verdomme fans, schouders eronder en niet nuilen :( . En da's Nijmeegs voor zeuren :+ .

quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is de OP geüpdatet
_O_ _O- ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')