abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:00:44 #1
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74199311
Hier verder.

De oude topics:

So You Think You Can Dance USA #1: Sick Pop 'n' Lock Dancer
So You Think You Can Dance USA # 2: Hot Tamales!
So You Think You Can Dance USA # 3: Klaar voor season 6!

En de cast van dit zesde seizoen van So You Think You Can Dance USA

inclusief Hij-die-ons-ontvallen-is, de betreurde Billy Bell :

De rest van de players:

Nathan: niet te versmaden bambi die wij een echte vrouw gegund hadden

Kathryn die niet moet janken maar dansen

Channing die wij een zusje van Hadewych Minis vinden

Ellenor die tegen de bronstige torso van Ryan mag aanschuren

Mollee: schaap dat wij nu al tot de Brandon Bryant van dit seizoen gebombardeerd hebben

Russell die verdorie een Holy Trinity in z'n uppie is

Kevin die een beetje een mooiboy is en van wie we nog ondeugende foto's verwachten

Bianca die praat met Amerika en een echte man gaat maken van Victor

Phillip over wie we nog 'on the fence' zijn

Peter: Sopranos-tapper

Victor: weet nog niet dat hij gaat trouwen met Ang3l

Jakob die de 'battle of the contemporary-hertjes' gewoon gaat winnen

Noelle: Hi y'all. I busted my knee!

Karen: de eerste Hot Tamale van het seizoen

Ashleigh: the girl we love to hate or hate to love

en Ashleigh's wettige echtgenoot Ryan: latingod bij gebrek aan geile Russen dit jaar

Legacy: Mr. Sexy Cheekbones die wij al vanaf de audities adoreren

Pauline: lieve dansweduwe van Billy

En dan hadden we nog Ariana die al na één aflevering terugmocht naar de boerderij

en Brandon die inviel voor Billy, meteen eruitgetrapt werd maar volgend seizoen misschien terug mag komen.

GAME ON
You cheated on me with choreography.
pi_74199866
haaiiii!!
Be brave. Be kind.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:31:55 #3
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_74200615
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Esje-lief het volgende:
haaiiii!!
Ik doe (voornamelijk: ik lees) ook weer mee!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_74201721
Ok, daar komt ie dan! Kids liggen in bed en ik heb eindelijk even tijd

Ten eerste: De Oneerlijkheid! Waarom is Noelle niet gewoon uitgeschakeld? Wie zegt dat ze erin was gebleven als ze wel had gedanst?! Het is wat anders als de competitie al in volle gang is zoals toen met Pasha en Jessy, maar dit is echt raar. Ze hadden gewoon haar naar huis moeten sturen, met 1 van de jongens.
Ten tweede: Waarom dan wel een nieuwe partner voor Pauline als ie er niet klaar voor was? Waarom zij ook niet dansen met een choreograaf? Nu is het zo'n verdraaide situatie, met die Brandon en terugkomen volgend seizoen etc.. Ben daar wel blij om overigens. Was zonde als dit zijn SYTYCD-verhaal was.. Maar het is gewoon allemaal heel gek..

1 ding moet me van het hart: Ik miste Billy Bell heel erg

Channing & Philip (Jive)
Eerste wat ik dacht was, ugh, wat een broek En het bleef me het hele nummer lang ergeren. Ik vond ze beiden erg plomp dansen, en het vuur wat Philip normaalgesproken heeft, had ie niet. Channing vond ik erg stijf dansen, en ik vond ze samen totaal niet klikken. Nee, dit was het niet voor mij, terwijl ik Philip nog zo'n leuke vent vind. Hopelijk volgende week meer geluk. Oh en die truuk: hilarisch. Wat zou Jason van Australie daar wel niet over hebben gezegd Het geheel kwam gewoon stuntelig over..

Ashleigh & Jakobb (Jazz)
Dit kwam voor mij een beetje over als Jakobb die met zijn moeder danst ik hoop dat ze een beetje dichterbij elkaar gaan komen, want Ashleigh ziet er heel erg oud en stoffig uit naast de frisse Jakobb. Waar ik trouwens onwijs fan van ben geworden Wat een techniek! Heerlijk om naar de kijken. Ik kon Ashleigh ook prima hebben maar vond haar niet sexy ofzo. Jakobb schatje.

Ariane & Peter (Hip hop)
Concept was super - uitvoering, not so much. Vond ze totaal niet klikken, en het was bijna de hele tijd slordig en niet synchroon. En wat de judges ook zeiden, ze dansten zo ANDERS. En Adam Shankman met zijn Lil'C imitatie Ik heb me een rotje gelachen. Meteen ook het hoogtepunt van dit nummer want ik vond er echt niet veel aan.

Russell & Melanie (Foxtrot)
Ten eerste, die domme Noelle?! Nooit van foxtrot gehoord? ik had VOOR ik naar SYTYCD keek al gehoord van de foxtrot. GRMBL.
En dan Russell dansen met Melanie.. Tja het is en blijft een volslanke vrouw en dat zal nooit zo elegant zijn als een slanke den. Maar ik vond het een respectabele performance van Russell. Hij was elegant, en heet me best weer verbaasd. Maar ik merkte toch dat ik steeds naar Melanie keek, dus mss kan ik hem niet goed beoordelen..

Bianca & Victor (contemporary)
Met Travis Ik vond het heel mooi!!!! Een van de beste nummers van de avond. Bianca was heel lief en zacht en passionate en ik heb niets gemerkt van slechte tecniek. Victor was super, maar zijn gezicht staat me tegen. Mss dat ik daar nog overheen kom. Maar de dans was mooi en eerlijk, de connectie tussen de partners was heel duidelijk te zien, en de truuks waren super. Ja, mooi

Karen & Kevin (Chacha)
Zwoel en leuk om naar te kijken, maar Kevin begint me te irriteren. Hoe hij over modelleren praatte, was behoorlijk irritant vond ik. En dat haar stond hem beter in rasta of vlechtjes of wat het ook was.. Karen vond ik hot hot maar toch eigenlijk niet zo verschrikkelijk hot als ik mss had verwacht. Ik weet niet wat het was. Het was erg vermakelijk en erg sexy maar of het de beste chacha ooit was ofzo? denk t niet. Adam Shankman weer met zijn opmerkingen, ik ben toch zo gek op die gast: "My eyes were going like Popey, and for ppl who know me, I'm not usually like that" Ik vond de laatste lift ook erg slecht trouwens..

Ellenore & Ryan (Contemporay)
Super!!!! Zeg dit niet vaak van choreo van Sonya, maar dit was erg speciaal. Moest wel onwijs denken aan Nico en Arassay's zwarte engel-nummer, maar voor de rest leek het er niet op. Ryan was super! Helemaal niet te zien dat ie ballroom is. En Ellenore, wat heeft die een prachtig lichaam en een schitterende lijnen. Ontroerend en prachtig mooi nummer.

Pauline & Brandon (Smooth Waltz)
Ik vond dit een ontroerend lief koppel en ik ergerde me eigenlijk nergens aan. Was lief om te zien en ik weet dan wel niets van ballroom, maar ik snap niet helemaal waarom de judges zo verschrikkelijk negatief waren.. Het was schattig gewoon.. Zeker omdat ze maar anderhalve dag hadden samen..
Wil alleen wel even doen. Wat een koppel was dit geweest met Billy erin.. Droomkoppel ws..

Kathryn & Legacy (Hip hop)
Woooow leuk!! Zo is hiphop wel leuk ja Kathryn valt me, als ze danst, verschrikkelijk mee, sterker nog, ik vond haar beregoed. En Legacy is echt een karakter he.. Die heeft toch iets ondefineerbaars.. Die zie ik nog wel ver komen. Ik heb me heel erg vermaakt tijdens dit nummer. Was echt grappig gemaakt.. en gedanst van beiden. Oh en hij zag er ook wel heel lekker uit, zo dirty

Mollee & Nathan (Disco)
Neeeee, niet met Mollee Blegh. Zo gemaakt als dat mens is. Maar de dans zelf was leuk om te zien. Niet speciaal, maar wel leuk. Nathan kon niet echt schitteren vond ik omdat ie niets speciaals gegeven was (is mijn mening, de choreo deed me niet zoveel. Het was een beetje afgeraffeld omdat het te snel was, maar Nathan vond ik wel een echte showman. En wat heeft die een zwoele kop

Toen de bottom 2, en waaat?? Russell?? Heb geen idee waarom die erin zat. Mss om te bewijzen dat ze geen favorieten hebben? Ik heb nog eens nageluisterd en Peter bijvoorbeeld kreeg veel slechtere reviews dan Russell.. Heel erg vreemd. Voor de rest kon ik er wel mee leven.. En dan de snelle elimination.. Gek hoor hoe dat ging. Heb er een beetje een naar smaakje van in mijn mond, al zijn de 2 die naar huis moesten geen favorieten van mij.. Gelukkig voor Brandon mag ie dus terug komen volgend jaar..

Dan nog even dit:
Cat: gekke bekken trekkerij?! kom op, ik was net een beetje fan aan het worden!
Judges: oh wat heeerlijk dat frisse commentaar ipv de kontlikkerij van CANADA!!!
Stage: begin er een beetje aan te wennen. Maar als het aan mij lag zouden ze zo weer terug gaan naar het oude podium..

Ik ben er doorheen geloof ik! Nu ga ik eerst eens even teruglezen, reageren zal dan wel morgen worden denk ik
pi_74202642
OMG mensen, ik heb zeker 5 keer echt hardop gelachen door jullie commentaren, onbetaalbaar Ik pik er morgen wel een paar dingen uit om op te reageren! Heerlijk dit hoor, ben zoooo blij dat het weer begonnen is! En Cee en Ang, ik verwacht nu elke week een verslag van jullie hoor! Veel te leuk om niet neer te zetten!

Nu naar bed (het is hier een uurtje later)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:48:29 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74206714
Arrogante kop trekt mijn schatje op die foto zeg
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:49:03 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74206749
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Saeramir het volgende:
En Cee en Ang, ik verwacht nu elke week een verslag van jullie hoor! Veel te leuk om niet neer te zetten!

Nu naar bed (het is hier een uurtje later)
ja saar, als laatste en dan ook nog eisen stellen zeker
Maar ik ga mijn best doen
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 29 oktober 2009 @ 23:09:01 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_74207569
Travis
Victor
Pasha
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:15:43 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74207866
Ik ga liever naar het VVV kantoor dan
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:18:24 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74208000
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Malahide het volgende:

Bianca die praat met Amerika en een echte man gaat maken van Victor
quote:
Victor: weet nog niet dat hij gaat trouwen met Ang3l

Als Bianca maar wel ff oppast
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:51:09 #11
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74356942
Ok, het is alweer de vooravond van een nieuwe aflevering En het is hier stil geweest! Zo heb je 20 posts in 1 dag, zo is het een week stil

Ik heb ook nog steeds nergens op gereageerd, dus dat ga ik maar snel ff doen voordat we weer mogen kwijlen over de leuke dansers van dit seizoen
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef Malahide het volgende:
In het kort: de judges waarin in vorm, Cat trok erg veel rare bekken maar blijft de perfecte presentatrice voor dit programma
Ik ergerde me behoorlijk aan Cat's gekke bekken.. En net terwijl ik haar een beetje te pruimen begon te vinden..
quote:
Pechvogel nummer twee, maar Noëlle blijft een -typje. Toch vind ik het raar dat ze een week mag uitzitten, heeft wat oneerlijks.
totaal mee eens. Rare regel.
quote:
Nou nou, Ellenore, niet zo cocky meisje! Dat kan je stemmen gaan kosten.
Dat dacht ik nou ook meteen
quote:
Och, hoe mooi had de combi Pauline en Billy kunnen zijn? Zucht…
quote:
Jezusmina, geef die jongen 10 jaar erbij en hij is helemaal niet meer te versmaden
.

Nu al niet te versmaden
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:57:16 #12
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357111
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben slecht in namen dus moest steeds terugspoelen en zoeken.....[quote]

Ik ook hoor! Ik doe wel alsof ik iedereen al precies bij naam ken, maar als ik niet oppas noem ik Philip nog steeds George

[quote] "O shit, o fuck, hier komt ie dan en HOEPLA!".

Heb echt hard zitten lachen hier, en toen ik het terugkeek nog meer.
quote:
Tutting
Heet dat Tutting? wat onwijs grappig, komt natuurlijk van Tut(anchamon). Tja ben half Egyptische dus dat vind ik wel leuk om te weten
quote:
Geen ontvangst in hillbilly-town?
quote:
Dat achterover buigen van haar terwijl hij haar voeten vasthield en de dingen daarna. Goddamn. Dat loopstuk van hem waarbij zij rolde..... En Victor............ ohh.... smelt......... en niet alleen vanwege zijn uiterlijk. Zijn bewegingen, zijn rol die hij blééf spelen, zijn houding, zijn gezicht ..... Ohh. Ohh
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:01:32 #13
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357219
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:48 schreef Malahide het volgende:
En Legacy of zoiets. Hij heeft wel een beetje een raar stemmetje, maar mooie mannen kunnen vaak ook maar beter hun mond houden .
Hij heeft idd een raar stemmetje, het was me nog niet echt opgevallen tot ik dit las
quote:
En het Brandon-verhaal is wel apart. Had hier ook niet de choreograaf in kunnen vallen (Jason Gilkison is misschien een beetje aan de grote en uitgedijde kant voor die kleine Pauline ).
LOL. Ik had dat wel willen zien
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:08:34 #14
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357426
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Goed. En dan kom ik er weer aan met compleet overbodige commentaren want als je in principe de bovenste reacties op de show van gisteren samen zou voegen en er een Cee-saus overheen gooit dan heb je mijn inzending. Dit kan ik doen en dan lui achterover liggen en wachten tot ik weer een of een of een smiley kan plaatsen maar dat is ook zo passief.
Ik heb me ontzettend geamuseerd tijdens het lezen van je verslagje, dus please, het woord overbodig wil ik niet meer horen
quote:
de verrassende b-boy achtige moves van Peter, die door de jury niet werden opgemerkt.
Ja! Ik zag het ook
quote:
Godskolere ik word echt dement.
quote:
maar ik zie hem ook graag groeien in het seizoen en daarmee bedoel ik helemaal niks vunzigs.
quote:
Legacy & high-pitched cry-baby (ik ben niet goed in namen). Nou deed ie me helemaal aan Ron Link/Tarzan denken met z'n oer-loopje en z'n gevlooi! Leuke choreo en outfits en verrassende pairing maar het werkte, soms niet zo 'tight' (yes ai ken tolk dens-jargon) als dat ik zou wensen maar zeker een van de beste van de avond. Ben onderhand wel benieuwd naar een sexy ballroom met Legacy.
Ik ook benieuwd!
quote:
Kevin & Karen. Net zoiets als Jack & Karen maar dan anders. Ieuwww Kevin, ik verwacht van hem binnen een week een of andere sleazy foto die uit de diepste druipgrotten van het internet vandaan is geplukt door een cyberSherlock. Een ander soort 'modellen'foto. Ik krijg creepy vibes van hem en heb totaal geen hiphop-idee bij 'm.
Prove me wrong, Kevin. Prove me wrong.
Hier precies hetzelfde gevoel. Vind hem ook steeds meer een engerd worden met dat lachje van hem
quote:
De bottom 4.
ARE YOU SHITTING ME.
Ik fast-forwardde even langs de korte recaps van de dansen en schakelde weer in toen Nigel de eerste personen naar voren riep en ik dacht dat hij kort iets ging zeggen over ze maar toen bleek bij het boe-geroep bij het roepen van Russell's naam dat het al om de bottom 4 call-out ging! Crazy bastards!
Ik geloof dus echt niet dat de jury Russell in de bottom 4 heeft gegooid omdat ze hem de minste van de avond vonden. Ze wilden hem gewoon nog een keer op tv laten krumpen zodat men kon zien hoe totaal anders zijn stijl is van wat we nu meestal van hem zullen zien. Die kop van hem na z'n (briljante) solo! Ik werd gewoon bang! Maar dan staat ie een minuut later weer zo lief daar, wat kan ie opgaan in z'n dans zeg. Ik ben fan.
Ik denk ook zoiets hoor.. Ik kan ook niet geloven dat het is omdat ie de slechtste van de avond was na Brandon..
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:12:17 #15
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357539
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:36 schreef Malahide het volgende:

Ik weet niet of ik dit jaar wel doorkom zonder geile Rus . Zat net nog de laatste afleveringen van Dancing With The Stars te kijken en daar was Dmitry toch ook weer awfully lekker bezig zeg .
Ik heb net alle afleveringen van DwtS downgeload speciaal omdat Dmitry ermee doet nu nog de tijd vinden om te kijken
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:13:36 #16
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357573
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef Malahide het volgende:
Billy Bell schijnt de Ziekte van Pfeiffer te hebben .
Beterschap knul en voortaan niet meer zoenen tussen de coulissen.
Ja, dit is nu precies de reden waarom ze in het nieuwsbericht niet wilden zeggen wat ie had
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:15:31 #17
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357644
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:03 schreef Malahide het volgende:

[..]

The Holy Trinity (sapperdef(l)ap )

[ afbeelding ]

sorry Max
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Malahide het volgende:
Saeramir van Dmitry.
Als jullie dat maar weten! Ang, blijf eraf
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:18:31 #18
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357724
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
Saeramir, verdorie, het wordt tijd dat je die kinderen gaat leren hoe de magnetron werkt en hoe ze een bonte was moeten draaien.
LOL ze zijn 2 en een half en 1 jaar oud, maar ik zal mijn best eens doen
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:49:21 #19
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74358568
Filiz, waar ben jij gebleven eigenlijk?!
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:52:45 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74358686
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Saeramir het volgende:

Heet dat Tutting? wat onwijs grappig, komt natuurlijk van Tut(anchamon). Tja ben half Egyptische dus dat vind ik wel leuk om te weten

Daar komt het idd vandaan ja.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:56:18 #21
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74371054
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:12 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Ik heb net alle afleveringen van DwtS downgeload speciaal omdat Dmitry ermee doet nu nog de tijd vinden om te kijken
Oe gezelli Saer, kunnen we daar ook over beppen.
Ik ben fan van Donny Osmond (bloody hell )

Gut, morgen al weer een nieuwe aflevering... het gaat snel zo'n week!
  ESF Reporter woensdag 4 november 2009 @ 07:38:49 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_74374100
Het is gisteren toch wel op tv geweest he? Ik kan episode 12 nergens vinden. Als ie er maar wel is als ik vanavond weer thuiskom.
  woensdag 4 november 2009 @ 07:59:59 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74374241
Ik vind er 1, maar die site ligt er ff uit........
L'Amour menaçant:
  woensdag 4 november 2009 @ 08:35:52 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74374594
Binnen Hopelijk vanaaf kijken
L'Amour menaçant:
  woensdag 4 november 2009 @ 09:33:49 #25
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74375671
Die ik binnen had gehaald zat een dikke trojan in, dus pas op .
Even verder zoeken maar weer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')