Ok, daar komt ie dan! Kids liggen in bed en ik heb eindelijk even tijd
Ten eerste: De Oneerlijkheid! Waarom is Noelle niet gewoon uitgeschakeld? Wie zegt dat ze erin was gebleven als ze wel had gedanst?! Het is wat anders als de competitie al in volle gang is zoals toen met Pasha en Jessy, maar dit is echt raar. Ze hadden gewoon haar naar huis moeten sturen, met 1 van de jongens.
Ten tweede: Waarom dan wel een nieuwe partner voor Pauline als ie er niet klaar voor was? Waarom zij ook niet dansen met een choreograaf? Nu is het zo'n verdraaide situatie, met die Brandon en terugkomen volgend seizoen etc.. Ben daar wel blij om overigens. Was zonde als dit zijn SYTYCD-verhaal was.. Maar het is gewoon allemaal heel gek..
1 ding moet me van het hart: Ik miste Billy Bell heel erg
Channing & Philip (Jive)Eerste wat ik dacht was, ugh, wat een broek

En het bleef me het hele nummer lang ergeren. Ik vond ze beiden erg plomp dansen, en het vuur wat Philip normaalgesproken heeft, had ie niet. Channing vond ik erg stijf dansen, en ik vond ze samen totaal niet klikken. Nee, dit was het niet voor mij, terwijl ik Philip nog zo'n leuke vent vind. Hopelijk volgende week meer geluk. Oh en die truuk: hilarisch. Wat zou Jason van Australie daar wel niet over hebben gezegd

Het geheel kwam gewoon stuntelig over..
Ashleigh & Jakobb (Jazz)Dit kwam voor mij een beetje over als Jakobb die met zijn moeder danst

ik hoop dat ze een beetje dichterbij elkaar gaan komen, want Ashleigh ziet er heel erg oud en stoffig uit naast de frisse Jakobb. Waar ik trouwens onwijs fan van ben geworden

Wat een techniek! Heerlijk om naar de kijken. Ik kon Ashleigh ook prima hebben maar vond haar niet sexy ofzo. Jakobb

schatje.
Ariane & Peter (Hip hop)Concept was super - uitvoering, not so much. Vond ze totaal niet klikken, en het was bijna de hele tijd slordig en niet synchroon. En wat de judges ook zeiden, ze dansten zo ANDERS. En Adam Shankman met zijn Lil'C imitatie

Ik heb me een rotje gelachen. Meteen ook het hoogtepunt van dit nummer

want ik vond er echt niet veel aan.
Russell & Melanie (Foxtrot)Ten eerste, die domme Noelle?! Nooit van foxtrot gehoord? ik had VOOR ik naar SYTYCD keek al gehoord van de foxtrot. GRMBL.
En dan Russell dansen met Melanie.. Tja het is en blijft een volslanke vrouw en dat zal nooit zo elegant zijn als een slanke den. Maar ik vond het een respectabele performance van Russell. Hij was elegant, en heet me best weer verbaasd. Maar ik merkte toch dat ik steeds naar Melanie keek, dus mss kan ik hem niet goed beoordelen..
Bianca & Victor (contemporary)Met Travis

Ik vond het heel mooi!!!! Een van de beste nummers van de avond. Bianca was heel lief en zacht en passionate en ik heb niets gemerkt van slechte tecniek. Victor was super, maar zijn gezicht staat me tegen. Mss dat ik daar nog overheen kom. Maar de dans was mooi en eerlijk, de connectie tussen de partners was heel duidelijk te zien, en de truuks waren super. Ja, mooi
Karen & Kevin (Chacha)Zwoel en leuk om naar te kijken, maar Kevin begint me te irriteren. Hoe hij over modelleren praatte, was behoorlijk irritant vond ik. En dat haar

stond hem beter in rasta of vlechtjes of wat het ook was.. Karen vond ik hot hot maar toch eigenlijk niet zo verschrikkelijk hot als ik mss had verwacht. Ik weet niet wat het was. Het was erg vermakelijk en erg sexy maar of het de beste chacha ooit was ofzo? denk t niet. Adam Shankman weer met zijn opmerkingen, ik ben toch zo gek op die gast: "My eyes were going like Popey, and for ppl who know me, I'm not usually like that"

Ik vond de laatste lift ook erg slecht trouwens..
Ellenore & Ryan (Contemporay)Super!!!! Zeg dit niet vaak van choreo van Sonya, maar dit was erg speciaal. Moest wel onwijs denken aan Nico en Arassay's zwarte engel-nummer, maar voor de rest leek het er niet op. Ryan was super! Helemaal niet te zien dat ie ballroom is. En Ellenore, wat heeft die een prachtig lichaam en een schitterende lijnen. Ontroerend en prachtig mooi nummer.
Pauline & Brandon (Smooth Waltz)Ik vond dit een ontroerend lief koppel en ik ergerde me eigenlijk nergens aan. Was lief om te zien en ik weet dan wel niets van ballroom, maar ik snap niet helemaal waarom de judges zo verschrikkelijk negatief waren.. Het was schattig gewoon.. Zeker omdat ze maar anderhalve dag hadden samen..
Wil alleen wel even

doen. Wat een koppel was dit geweest met Billy erin..

Droomkoppel ws..
Kathryn & Legacy (Hip hop)Woooow leuk!! Zo is hiphop wel leuk ja

Kathryn valt me, als ze danst, verschrikkelijk mee, sterker nog, ik vond haar beregoed. En Legacy is echt een karakter he.. Die heeft toch iets ondefineerbaars.. Die zie ik nog wel ver komen. Ik heb me heel erg vermaakt tijdens dit nummer. Was echt grappig gemaakt.. en gedanst van beiden. Oh en hij zag er ook wel heel lekker uit, zo dirty
Mollee & Nathan (Disco)Neeeee, niet met Mollee

Blegh. Zo gemaakt als dat mens is. Maar de dans zelf was leuk om te zien. Niet speciaal, maar wel leuk. Nathan kon niet echt schitteren vond ik omdat ie niets speciaals gegeven was (is mijn mening, de choreo deed me niet zoveel. Het was een beetje afgeraffeld omdat het te snel was, maar Nathan vond ik wel een echte showman. En wat heeft die een zwoele kop
Toen de bottom 2, en waaat?? Russell?? Heb geen idee waarom die erin zat. Mss om te bewijzen dat ze geen favorieten hebben? Ik heb nog eens nageluisterd en Peter bijvoorbeeld kreeg veel slechtere reviews dan Russell.. Heel erg vreemd. Voor de rest kon ik er wel mee leven.. En dan de snelle elimination.. Gek hoor hoe dat ging. Heb er een beetje een naar smaakje van in mijn mond, al zijn de 2 die naar huis moesten geen favorieten van mij.. Gelukkig voor Brandon mag ie dus terug komen volgend jaar..
Dan nog even dit:
Cat: gekke bekken trekkerij?! kom op, ik was net een beetje fan aan het worden!
Judges: oh wat heeerlijk dat frisse commentaar ipv de kontlikkerij van CANADA!!!
Stage: begin er een beetje aan te wennen. Maar als het aan mij lag zouden ze zo weer terug gaan naar het oude podium..
Ik ben er doorheen geloof ik! Nu ga ik eerst eens even teruglezen, reageren zal dan wel morgen worden denk ik