abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:00:44 #1
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74199311
Hier verder.

De oude topics:

So You Think You Can Dance USA #1: Sick Pop 'n' Lock Dancer
So You Think You Can Dance USA # 2: Hot Tamales!
So You Think You Can Dance USA # 3: Klaar voor season 6!

En de cast van dit zesde seizoen van So You Think You Can Dance USA

inclusief Hij-die-ons-ontvallen-is, de betreurde Billy Bell :

De rest van de players:

Nathan: niet te versmaden bambi die wij een echte vrouw gegund hadden

Kathryn die niet moet janken maar dansen

Channing die wij een zusje van Hadewych Minis vinden

Ellenor die tegen de bronstige torso van Ryan mag aanschuren

Mollee: schaap dat wij nu al tot de Brandon Bryant van dit seizoen gebombardeerd hebben

Russell die verdorie een Holy Trinity in z'n uppie is

Kevin die een beetje een mooiboy is en van wie we nog ondeugende foto's verwachten

Bianca die praat met Amerika en een echte man gaat maken van Victor

Phillip over wie we nog 'on the fence' zijn

Peter: Sopranos-tapper

Victor: weet nog niet dat hij gaat trouwen met Ang3l

Jakob die de 'battle of the contemporary-hertjes' gewoon gaat winnen

Noelle: Hi y'all. I busted my knee!

Karen: de eerste Hot Tamale van het seizoen

Ashleigh: the girl we love to hate or hate to love

en Ashleigh's wettige echtgenoot Ryan: latingod bij gebrek aan geile Russen dit jaar

Legacy: Mr. Sexy Cheekbones die wij al vanaf de audities adoreren

Pauline: lieve dansweduwe van Billy

En dan hadden we nog Ariana die al na één aflevering terugmocht naar de boerderij

en Brandon die inviel voor Billy, meteen eruitgetrapt werd maar volgend seizoen misschien terug mag komen.

GAME ON
You cheated on me with choreography.
pi_74199866
haaiiii!!
Be brave. Be kind.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:31:55 #3
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_74200615
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Esje-lief het volgende:
haaiiii!!
Ik doe (voornamelijk: ik lees) ook weer mee!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_74201721
Ok, daar komt ie dan! Kids liggen in bed en ik heb eindelijk even tijd

Ten eerste: De Oneerlijkheid! Waarom is Noelle niet gewoon uitgeschakeld? Wie zegt dat ze erin was gebleven als ze wel had gedanst?! Het is wat anders als de competitie al in volle gang is zoals toen met Pasha en Jessy, maar dit is echt raar. Ze hadden gewoon haar naar huis moeten sturen, met 1 van de jongens.
Ten tweede: Waarom dan wel een nieuwe partner voor Pauline als ie er niet klaar voor was? Waarom zij ook niet dansen met een choreograaf? Nu is het zo'n verdraaide situatie, met die Brandon en terugkomen volgend seizoen etc.. Ben daar wel blij om overigens. Was zonde als dit zijn SYTYCD-verhaal was.. Maar het is gewoon allemaal heel gek..

1 ding moet me van het hart: Ik miste Billy Bell heel erg

Channing & Philip (Jive)
Eerste wat ik dacht was, ugh, wat een broek En het bleef me het hele nummer lang ergeren. Ik vond ze beiden erg plomp dansen, en het vuur wat Philip normaalgesproken heeft, had ie niet. Channing vond ik erg stijf dansen, en ik vond ze samen totaal niet klikken. Nee, dit was het niet voor mij, terwijl ik Philip nog zo'n leuke vent vind. Hopelijk volgende week meer geluk. Oh en die truuk: hilarisch. Wat zou Jason van Australie daar wel niet over hebben gezegd Het geheel kwam gewoon stuntelig over..

Ashleigh & Jakobb (Jazz)
Dit kwam voor mij een beetje over als Jakobb die met zijn moeder danst ik hoop dat ze een beetje dichterbij elkaar gaan komen, want Ashleigh ziet er heel erg oud en stoffig uit naast de frisse Jakobb. Waar ik trouwens onwijs fan van ben geworden Wat een techniek! Heerlijk om naar de kijken. Ik kon Ashleigh ook prima hebben maar vond haar niet sexy ofzo. Jakobb schatje.

Ariane & Peter (Hip hop)
Concept was super - uitvoering, not so much. Vond ze totaal niet klikken, en het was bijna de hele tijd slordig en niet synchroon. En wat de judges ook zeiden, ze dansten zo ANDERS. En Adam Shankman met zijn Lil'C imitatie Ik heb me een rotje gelachen. Meteen ook het hoogtepunt van dit nummer want ik vond er echt niet veel aan.

Russell & Melanie (Foxtrot)
Ten eerste, die domme Noelle?! Nooit van foxtrot gehoord? ik had VOOR ik naar SYTYCD keek al gehoord van de foxtrot. GRMBL.
En dan Russell dansen met Melanie.. Tja het is en blijft een volslanke vrouw en dat zal nooit zo elegant zijn als een slanke den. Maar ik vond het een respectabele performance van Russell. Hij was elegant, en heet me best weer verbaasd. Maar ik merkte toch dat ik steeds naar Melanie keek, dus mss kan ik hem niet goed beoordelen..

Bianca & Victor (contemporary)
Met Travis Ik vond het heel mooi!!!! Een van de beste nummers van de avond. Bianca was heel lief en zacht en passionate en ik heb niets gemerkt van slechte tecniek. Victor was super, maar zijn gezicht staat me tegen. Mss dat ik daar nog overheen kom. Maar de dans was mooi en eerlijk, de connectie tussen de partners was heel duidelijk te zien, en de truuks waren super. Ja, mooi

Karen & Kevin (Chacha)
Zwoel en leuk om naar te kijken, maar Kevin begint me te irriteren. Hoe hij over modelleren praatte, was behoorlijk irritant vond ik. En dat haar stond hem beter in rasta of vlechtjes of wat het ook was.. Karen vond ik hot hot maar toch eigenlijk niet zo verschrikkelijk hot als ik mss had verwacht. Ik weet niet wat het was. Het was erg vermakelijk en erg sexy maar of het de beste chacha ooit was ofzo? denk t niet. Adam Shankman weer met zijn opmerkingen, ik ben toch zo gek op die gast: "My eyes were going like Popey, and for ppl who know me, I'm not usually like that" Ik vond de laatste lift ook erg slecht trouwens..

Ellenore & Ryan (Contemporay)
Super!!!! Zeg dit niet vaak van choreo van Sonya, maar dit was erg speciaal. Moest wel onwijs denken aan Nico en Arassay's zwarte engel-nummer, maar voor de rest leek het er niet op. Ryan was super! Helemaal niet te zien dat ie ballroom is. En Ellenore, wat heeft die een prachtig lichaam en een schitterende lijnen. Ontroerend en prachtig mooi nummer.

Pauline & Brandon (Smooth Waltz)
Ik vond dit een ontroerend lief koppel en ik ergerde me eigenlijk nergens aan. Was lief om te zien en ik weet dan wel niets van ballroom, maar ik snap niet helemaal waarom de judges zo verschrikkelijk negatief waren.. Het was schattig gewoon.. Zeker omdat ze maar anderhalve dag hadden samen..
Wil alleen wel even doen. Wat een koppel was dit geweest met Billy erin.. Droomkoppel ws..

Kathryn & Legacy (Hip hop)
Woooow leuk!! Zo is hiphop wel leuk ja Kathryn valt me, als ze danst, verschrikkelijk mee, sterker nog, ik vond haar beregoed. En Legacy is echt een karakter he.. Die heeft toch iets ondefineerbaars.. Die zie ik nog wel ver komen. Ik heb me heel erg vermaakt tijdens dit nummer. Was echt grappig gemaakt.. en gedanst van beiden. Oh en hij zag er ook wel heel lekker uit, zo dirty

Mollee & Nathan (Disco)
Neeeee, niet met Mollee Blegh. Zo gemaakt als dat mens is. Maar de dans zelf was leuk om te zien. Niet speciaal, maar wel leuk. Nathan kon niet echt schitteren vond ik omdat ie niets speciaals gegeven was (is mijn mening, de choreo deed me niet zoveel. Het was een beetje afgeraffeld omdat het te snel was, maar Nathan vond ik wel een echte showman. En wat heeft die een zwoele kop

Toen de bottom 2, en waaat?? Russell?? Heb geen idee waarom die erin zat. Mss om te bewijzen dat ze geen favorieten hebben? Ik heb nog eens nageluisterd en Peter bijvoorbeeld kreeg veel slechtere reviews dan Russell.. Heel erg vreemd. Voor de rest kon ik er wel mee leven.. En dan de snelle elimination.. Gek hoor hoe dat ging. Heb er een beetje een naar smaakje van in mijn mond, al zijn de 2 die naar huis moesten geen favorieten van mij.. Gelukkig voor Brandon mag ie dus terug komen volgend jaar..

Dan nog even dit:
Cat: gekke bekken trekkerij?! kom op, ik was net een beetje fan aan het worden!
Judges: oh wat heeerlijk dat frisse commentaar ipv de kontlikkerij van CANADA!!!
Stage: begin er een beetje aan te wennen. Maar als het aan mij lag zouden ze zo weer terug gaan naar het oude podium..

Ik ben er doorheen geloof ik! Nu ga ik eerst eens even teruglezen, reageren zal dan wel morgen worden denk ik
pi_74202642
OMG mensen, ik heb zeker 5 keer echt hardop gelachen door jullie commentaren, onbetaalbaar Ik pik er morgen wel een paar dingen uit om op te reageren! Heerlijk dit hoor, ben zoooo blij dat het weer begonnen is! En Cee en Ang, ik verwacht nu elke week een verslag van jullie hoor! Veel te leuk om niet neer te zetten!

Nu naar bed (het is hier een uurtje later)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:48:29 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74206714
Arrogante kop trekt mijn schatje op die foto zeg
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:49:03 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74206749
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Saeramir het volgende:
En Cee en Ang, ik verwacht nu elke week een verslag van jullie hoor! Veel te leuk om niet neer te zetten!

Nu naar bed (het is hier een uurtje later)
ja saar, als laatste en dan ook nog eisen stellen zeker
Maar ik ga mijn best doen
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 29 oktober 2009 @ 23:09:01 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_74207569
Travis
Victor
Pasha
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:15:43 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74207866
Ik ga liever naar het VVV kantoor dan
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:18:24 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74208000
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Malahide het volgende:

Bianca die praat met Amerika en een echte man gaat maken van Victor
quote:
Victor: weet nog niet dat hij gaat trouwen met Ang3l

Als Bianca maar wel ff oppast
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:51:09 #11
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74356942
Ok, het is alweer de vooravond van een nieuwe aflevering En het is hier stil geweest! Zo heb je 20 posts in 1 dag, zo is het een week stil

Ik heb ook nog steeds nergens op gereageerd, dus dat ga ik maar snel ff doen voordat we weer mogen kwijlen over de leuke dansers van dit seizoen
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef Malahide het volgende:
In het kort: de judges waarin in vorm, Cat trok erg veel rare bekken maar blijft de perfecte presentatrice voor dit programma
Ik ergerde me behoorlijk aan Cat's gekke bekken.. En net terwijl ik haar een beetje te pruimen begon te vinden..
quote:
Pechvogel nummer twee, maar Noëlle blijft een -typje. Toch vind ik het raar dat ze een week mag uitzitten, heeft wat oneerlijks.
totaal mee eens. Rare regel.
quote:
Nou nou, Ellenore, niet zo cocky meisje! Dat kan je stemmen gaan kosten.
Dat dacht ik nou ook meteen
quote:
Och, hoe mooi had de combi Pauline en Billy kunnen zijn? Zucht…
quote:
Jezusmina, geef die jongen 10 jaar erbij en hij is helemaal niet meer te versmaden
.

Nu al niet te versmaden
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:57:16 #12
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357111
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben slecht in namen dus moest steeds terugspoelen en zoeken.....[quote]

Ik ook hoor! Ik doe wel alsof ik iedereen al precies bij naam ken, maar als ik niet oppas noem ik Philip nog steeds George

[quote] "O shit, o fuck, hier komt ie dan en HOEPLA!".

Heb echt hard zitten lachen hier, en toen ik het terugkeek nog meer.
quote:
Tutting
Heet dat Tutting? wat onwijs grappig, komt natuurlijk van Tut(anchamon). Tja ben half Egyptische dus dat vind ik wel leuk om te weten
quote:
Geen ontvangst in hillbilly-town?
quote:
Dat achterover buigen van haar terwijl hij haar voeten vasthield en de dingen daarna. Goddamn. Dat loopstuk van hem waarbij zij rolde..... En Victor............ ohh.... smelt......... en niet alleen vanwege zijn uiterlijk. Zijn bewegingen, zijn rol die hij blééf spelen, zijn houding, zijn gezicht ..... Ohh. Ohh
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:01:32 #13
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357219
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:48 schreef Malahide het volgende:
En Legacy of zoiets. Hij heeft wel een beetje een raar stemmetje, maar mooie mannen kunnen vaak ook maar beter hun mond houden .
Hij heeft idd een raar stemmetje, het was me nog niet echt opgevallen tot ik dit las
quote:
En het Brandon-verhaal is wel apart. Had hier ook niet de choreograaf in kunnen vallen (Jason Gilkison is misschien een beetje aan de grote en uitgedijde kant voor die kleine Pauline ).
LOL. Ik had dat wel willen zien
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:08:34 #14
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357426
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Goed. En dan kom ik er weer aan met compleet overbodige commentaren want als je in principe de bovenste reacties op de show van gisteren samen zou voegen en er een Cee-saus overheen gooit dan heb je mijn inzending. Dit kan ik doen en dan lui achterover liggen en wachten tot ik weer een of een of een smiley kan plaatsen maar dat is ook zo passief.
Ik heb me ontzettend geamuseerd tijdens het lezen van je verslagje, dus please, het woord overbodig wil ik niet meer horen
quote:
de verrassende b-boy achtige moves van Peter, die door de jury niet werden opgemerkt.
Ja! Ik zag het ook
quote:
Godskolere ik word echt dement.
quote:
maar ik zie hem ook graag groeien in het seizoen en daarmee bedoel ik helemaal niks vunzigs.
quote:
Legacy & high-pitched cry-baby (ik ben niet goed in namen). Nou deed ie me helemaal aan Ron Link/Tarzan denken met z'n oer-loopje en z'n gevlooi! Leuke choreo en outfits en verrassende pairing maar het werkte, soms niet zo 'tight' (yes ai ken tolk dens-jargon) als dat ik zou wensen maar zeker een van de beste van de avond. Ben onderhand wel benieuwd naar een sexy ballroom met Legacy.
Ik ook benieuwd!
quote:
Kevin & Karen. Net zoiets als Jack & Karen maar dan anders. Ieuwww Kevin, ik verwacht van hem binnen een week een of andere sleazy foto die uit de diepste druipgrotten van het internet vandaan is geplukt door een cyberSherlock. Een ander soort 'modellen'foto. Ik krijg creepy vibes van hem en heb totaal geen hiphop-idee bij 'm.
Prove me wrong, Kevin. Prove me wrong.
Hier precies hetzelfde gevoel. Vind hem ook steeds meer een engerd worden met dat lachje van hem
quote:
De bottom 4.
ARE YOU SHITTING ME.
Ik fast-forwardde even langs de korte recaps van de dansen en schakelde weer in toen Nigel de eerste personen naar voren riep en ik dacht dat hij kort iets ging zeggen over ze maar toen bleek bij het boe-geroep bij het roepen van Russell's naam dat het al om de bottom 4 call-out ging! Crazy bastards!
Ik geloof dus echt niet dat de jury Russell in de bottom 4 heeft gegooid omdat ze hem de minste van de avond vonden. Ze wilden hem gewoon nog een keer op tv laten krumpen zodat men kon zien hoe totaal anders zijn stijl is van wat we nu meestal van hem zullen zien. Die kop van hem na z'n (briljante) solo! Ik werd gewoon bang! Maar dan staat ie een minuut later weer zo lief daar, wat kan ie opgaan in z'n dans zeg. Ik ben fan.
Ik denk ook zoiets hoor.. Ik kan ook niet geloven dat het is omdat ie de slechtste van de avond was na Brandon..
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:12:17 #15
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357539
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:36 schreef Malahide het volgende:

Ik weet niet of ik dit jaar wel doorkom zonder geile Rus . Zat net nog de laatste afleveringen van Dancing With The Stars te kijken en daar was Dmitry toch ook weer awfully lekker bezig zeg .
Ik heb net alle afleveringen van DwtS downgeload speciaal omdat Dmitry ermee doet nu nog de tijd vinden om te kijken
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:13:36 #16
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357573
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef Malahide het volgende:
Billy Bell schijnt de Ziekte van Pfeiffer te hebben .
Beterschap knul en voortaan niet meer zoenen tussen de coulissen.
Ja, dit is nu precies de reden waarom ze in het nieuwsbericht niet wilden zeggen wat ie had
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:15:31 #17
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357644
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:03 schreef Malahide het volgende:

[..]

The Holy Trinity (sapperdef(l)ap )

[ afbeelding ]

sorry Max
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Malahide het volgende:
Saeramir van Dmitry.
Als jullie dat maar weten! Ang, blijf eraf
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:18:31 #18
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74357724
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
Saeramir, verdorie, het wordt tijd dat je die kinderen gaat leren hoe de magnetron werkt en hoe ze een bonte was moeten draaien.
LOL ze zijn 2 en een half en 1 jaar oud, maar ik zal mijn best eens doen
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:49:21 #19
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74358568
Filiz, waar ben jij gebleven eigenlijk?!
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:52:45 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74358686
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Saeramir het volgende:

Heet dat Tutting? wat onwijs grappig, komt natuurlijk van Tut(anchamon). Tja ben half Egyptische dus dat vind ik wel leuk om te weten

Daar komt het idd vandaan ja.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:56:18 #21
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74371054
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:12 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Ik heb net alle afleveringen van DwtS downgeload speciaal omdat Dmitry ermee doet nu nog de tijd vinden om te kijken
Oe gezelli Saer, kunnen we daar ook over beppen.
Ik ben fan van Donny Osmond (bloody hell )

Gut, morgen al weer een nieuwe aflevering... het gaat snel zo'n week!
  ESF Reporter woensdag 4 november 2009 @ 07:38:49 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_74374100
Het is gisteren toch wel op tv geweest he? Ik kan episode 12 nergens vinden. Als ie er maar wel is als ik vanavond weer thuiskom.
  woensdag 4 november 2009 @ 07:59:59 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74374241
Ik vind er 1, maar die site ligt er ff uit........
L'Amour menaçant:
  woensdag 4 november 2009 @ 08:35:52 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74374594
Binnen Hopelijk vanaaf kijken
L'Amour menaçant:
  woensdag 4 november 2009 @ 09:33:49 #25
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74375671
Die ik binnen had gehaald zat een dikke trojan in, dus pas op .
Even verder zoeken maar weer...
  woensdag 4 november 2009 @ 09:37:49 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74375769
Ow

Waar had je'm vandaan?
L'Amour menaçant:
  woensdag 4 november 2009 @ 10:24:14 #27
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74376927
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Ow

Waar had je'm vandaan?
Torrentreactor, notabene één van mijn favoriete sites.
Ben nu dezelfde torrent van een andere site aan het downloaden. Benieuwd of die hetzelfde probleem heeft.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:40:50 #28
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74377470
Yup, zelfde probleem .
Dan vanavond maar kijken of er een andere te vinden is (links welkom ).
  woensdag 4 november 2009 @ 15:50:02 #29
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74387958
SPOILER ALERT *** SPOILER ALERT *** SPOILER ALERT

Nou, nou, wat een show weer. Het niveau vond ik over het algemeen vrij hoog met een paar uitschieters naarboven en een paar behoorlijk naar beneden, maar dat ik nu helemaal stuiterend van enthousiasme zat te kijken… nee. En toen kwam het toch best wel dramatische einde en werd het toch nog een tranendal (niet bij mij overigens). Oy .

Cat Deeley: schei uit met die beroerte-gezichten en dat off camera-gehinnik of ik ga je een stuk minder leuk vinden .
Judges: weer goed op dreef. Prima commentaren waarin ik me heel vaak kon vinden op een paar dingen na waar ik nog op terugkom. Paula Abdul-gedoe wordt flauw. Ik zit zelf helemaal niet op dat emowijf te wachten, laat haar maar lekker wegblijven . Twee drama queens in de jury lijkt me meer dan genoeg (en dat zijn tenminste leuke drama queens).
Decor: jaaaaa, toch wel mooi hoor, die sfeerbeelden op de achterwand.

Noelle & Russell – hiphop – Jason Sims
In twee woorden: crazy chaos. Op zich stoorde ik me niet aan het props-gehalte van de choreografie. De snelheid was nogal absurd (arme Noelle). Noelle werd compleet weggedanst door Russell. Zeer rommelig, vooral die cartwheel jump (zo heet dat geloof ik) zag er niet uit. Russell: de ‘hard hitting’-gedeelten waren geweldig, maar ook hij kon het allemaal niet zo goed bijhouden geloof ik. Dus ook geen wow voor hem. Gevalletje van nieuwe choreograaf die net iets te veel indruk wil maken (vriendje van Adam Shankman?)? Ik had deze twee iets beters gegund .

Ashley & Jakob – Viennese waltz – Tony & Melanie
Zal ik het doen ? Ja: ik heb besloten dat ik Ashley leuk vind. Zo verras je jezelf nog eens. Zij danste wel prachtig hoor. Wat een performance en de techniek zat ook wel goed. Jakob: als non-ballroomdanser was hij technisch niet slecht, maar net zoals mijn aanstaande Adam Shankman hoef ik die split jetée (correct me if I’m wrong) niet drie keer in iedere dans te zien . Ik vond Jakob’s bewegingen vaak net iets te ‘skippy’ en staccato, niet vloeiend genoeg voor de wals. Maar toch goed gedaan en die jongeman is een eersteklas performer. Hij ziet eruit als Bambi maar is op het podium een echte vent (als het moet). De bruiloft-setting… beetje klef.

Bianca & Victor – Broadway – Tyce Diorio
Wat een afschuwelijke choreografie . Eén van de raarste, irritantste en meest ongestructureerde choreografieën die ik ooit in SYTYCD heb gezien. Tyce kan soms zoiets walgelijks uitbraken, getver. Sneu voor Victor en Bianca dat ze dit kregen, want hun talenten kregen toch helemaal geen kans met zulke shite. Anyway… Victor sloeg zich er net iets beter doorheen als Bianca. O ja #1: Bianca, STFU biatch! O ja #2: sorry Adam, ik vind het niet de taak van 20-jarige dansers om 3000 bejaarde musicals te kennen zodat ze een stijl van vijftig jaar geleden kunnen imiteren. In deze setting, in deze show, is het de taak van de choreograaf om dat goed over te brengen op zijn studenten .

Mollee & Nathan – Bollywood – Nakul Dev Mahajan
Damn, die Nathan! Goedemiddag! Geef die jongen een enkeltje Bombay en die zien we nooit meer terug. Oh honey, you’re shy ? (getver, ik voel me viezig, ik ben net zo pervy als Nigel, maar toch ). Wat ik zo leuk vond aan deze choreografie was dat ‘ie behoorlijk anders was dan de twee eerdere van Nakul met Joshua & Katee en Caitlin & Jason. Veel meer verhaal, veel meer drama, veel meer afwisseling van hard en zacht en hele andere vormen dan alleen maar gehop en ingewikkeld armgedoe. En Mollee… hoewel de choreo voor 75% om hem draaide, heeft ze toch wel indruk op me gemaakt. Het is een irritante pubermuts in real life, maar op het podium kan ze toch wel wat. Dit is toch wel een perfect gematcht koppel, al kan ik goed zonder dat puberale gedoe in de introfilmpjes leven.

Channing & Phillip – samba – Tony & Melanie
Twee maal latin op rij, en dan ook nog de twee moeilijkste (jive en samba), dat is wel pech hebben. Ik was niet erg onder de indruk van Phillip. Zij voetenwerk was slecht, hij was erg stijf en zijn partnering met Channing is verre van overtuigend. Channing (met haar levensgevaarlijke jurkje, en wat een geil kleurtje hè Nigel? Pas op je hart hè?) deed sommige dingen heel goed (de bounce, het heupenwerk en ook wel de performance was wel redelijk). Maar deze choreo met belachelijk veel lifts (terwijl er in de samba niet eens lifts horen, maar goed) zakte tragisch in elkaar door het gezwoeg op de tricks, net zoals vorige week. Jammer.

Karen & Kevin – hiphop – Tabitha & Napoleon
Oké, ik ben eruit. Kevin is een gladjanus . Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van deze dans vond. Karen stond erg lekker haar ding te doen in haar pitspoezen-outfit en voor een latindame vond ik haar toch behoorlijk strak staan te hiphoppen (op haar slappe armen na af en toe). Kevin… zijn eigen stijl, hij deed het niet slecht maar wow? Nee. Qua performance vond ik dit lekker, maar toch deed het me niet veel. Vond het weer te gimmicky, zoals veel NappyTabs-choreos. Ik wilde dit heel graag geweldig vinden, maar helaas… het was goed, maar... er ontbrak iets aan, al weet ik niet wat. O ja #3: keep working on Shankers, Karen. De-gay him for us girls !

Kathryn & Legacy – contemporary – Stacey Tookey
Misschien gaan we Mia wel helemaal niet zo erg missen mensen… ik vond dit erg mooi, kippenvelwerk, maar… Addiction anyone . Het concept (angst) vond ik niet voortdurend even sterk naar voren komen, maar dit was toch wel supergoed. Erg mooi met enkele briljante momenten (Legacy die om Kathryn’s middel sprong, het einde). Wat een heerlijke vent is die Legacy toch , zo mooi dat hij zich helemaal laat meeslepen door de ‘emotionele’ choreografieën, da’s toch schitterend om te zien? Kathryn… wow. Wat een geweldig koppel is dit. Ik ben zo benieuwd hoe zij zich beiden verder gaan ontwikkelen.

Pauline & Peter – stijl? – Wade Robson
Van Gogh’s Starry Night? Weggekalkte personages die wraak komen nemen. O dear, Wade’s in the house… . Dit was weer zo’n Wade-hersenspinsel waar ik weinig mee kon. Volgens mij zit er echt een steek los aan die gast. De ene keer leidt dat tot iets briljant, maar net zo vaak krijgen we er dit soort prut door te zien. Het concept kwam voor mij helemaal niet tot leven, ik kon me er überhaupt niets bij voorstellen. Danstechnisch gezien was dit volgens mij erg simpel, maar wat Peter en Pauline moesten doen, deden ze op zich niet slecht. Ik vond het bijna oneerlijk om dit met de andere technische ingewikkelde choreos te vergelijken. Het was meer performen, bewegen, dan echt dansen. Enige pluspuntje (al sloeg de muziek in deze context ook als een tang op een varken): Little Green Bag ! George Baker Selection !

Ellenore & Ryan – argentine tango – Miriam & Leonardo
Ellenore . Ryan: jaaaa, ik ben om. Wat een godheid. Eerst over de choreo: net zoals hun choreo van vorig jaar vond ik ook deze AT van Miriam & Leonardo niet zo super. Het kwam zo traag op gang. Zo’n AT in een show als deze moet gewoon knallen. Maar goed, toen het eenmaal op gang kwam was het lekkerrrrrr. Vooral die ganchos-serie (dat gehaak met die benen) was erg goed. Ryan was fantastisch, erg prettig om naar te kijken om meerdere redenen. Ik irriteer me best vaak aan Ellenore, maar als danseres is ze toch wel aardig goed hoor. En echt props voor haar dat ze zo geconcentreerd door bleef gaan met haar hak in haar jurk gehaakt .

De bottom four:

Ik kon me er wel in vinden, al had ik er ook niet van opgekeken als Peter en/of Pauline erbij hadden gestaan. Bianca’s solo: vreselijk . Noelle’s solo: standaard contemporary-meisjes solo. Phillip: authentiek getap, vermakelijk. Victor: jaaaa, niet wow, maar toch jaaa!

En toen kwam het drama…

GIRL WAS PISSED OFF (sorry)! Nou, doei Bianca, leuk voor je dat je na zoveel pogingen de Top 20 hebt gehaald, en je eerste dans was best goed, maar veel meer heb je gewoon niet in je mars lieverd.

Phillip… o dear, een dode pa . Dat is wel heel zielig en mede daardoor zat het Nigel natuurlijk niet echt lekker. Wel een terechte eliminatie overigens, want come on, Phillip erin laten ten koste van Victor, dat was echt een blamage geweest.

Dat één of twee van de tappers snel zouden sneuvelen had ik wel voorzien, maar eerlijk zeggen: wie had gedacht dat Peter als laatste van de drie zou overblijven? Ik niet! Of hij het potentieel heeft van Everett van SYTYCD Canada betwijfel ik ten zeerste en ik zie hem de Top 10 niet halen, dus misschien moet Nigel zich toch maar eens achter de oren krabben over het feit dat hij drie tappers de Top 20 in heeft gepusht (want het is voor mij zo klaar als een klontje dat dat volledig van hem afkomt).

Volgende week dus Channing en Victor als nieuwe combi… zou misschien wel iets kunnen worden. Wat denk jij Ang3l?

Nog één dingetje: ik begrijp dat Billy Bell volgend jaar weer vanaf Vegas mee mag doen. maar wat gebeurt er nu met Brandon? Ik begreep het niet helemaal

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 04-11-2009 19:17:05 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 21:10:59 #30
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74400094
Interview met Mia Michaels uit TVGuide over haar vertrek bij SYTYCD en haar toekomstplannen:
quote:
Mia Michaels: I'm Going to Be the Next Tyra Banks, Heidi Klum

by JOYCE ENG/TV GUIDE

You'll still get to see a lot of Mia Michaels, even though she's no longer on So You Think You Can Dance. The Emmy-winning choreographer, who shocked fans by announcing her exit last month on Twitter, has three shows, a book deal and a clothing line in the works. "It would've been very easy to stay," Michaels tells TVGuide.com. "But I had all these other opportunities to take my art to the next level. I just constantly want to keep challenging myself and keep putting my work out there." With so much going on, does she even have time to watch the Fox hit? See what she says, whether she'll return and why she thinks she'll be the next media mogul.

TVGuide.com: Have you been watching So You Think You Can Dance?
Mia Michaels: I have. I DVR it. It's interesting [to be a fan]. It feels strange because it's been part of my life for five years, but it feels cool. I love the dancers this year. I was sad when Ariana got cut the first week. I didn't get that at all! [Laughs] I would've fought Nigel on that panel for sure because she was awesome. Noelle and Billy being out — those are two powerhouse dancers. I'm just like, "Oh, no!" But it's been wonderful. It took me a minute to make the decision, but it's so right.

TVGuide.com: When did you decide?
Michaels: We do auditions a lot earlier on and during that time, I was still involved and working on Season 5. Before I got into the studio and put my creative stamp on Season 6, I thought it was the right time to leave, so I just finished the auditions and choosing the top 20. I felt it was the right time before I got attached to the kids and they got attached to me. ... The Twitter [post] made everyone catch on. I did not realize the power of Twitter! [Laughs] It's scary! I just tweeted that nonchalantly and then the next day, I wake up and I'm like, "What the hell happened?!" It's insane, but now I know what to use as definite promotional tools!

TVGuide.com: When you first started the show, did you always plan to leave?
Michaels: It's funny because when they first came to me, I was like, "Oh, a reality show?" I wasn't so sure because it's all about integrity for me. On a lot of reality shows, a lot of people act and are not honest about who they are. What makes good TV? That's the one thing I've learned from being on the show. I thought I'd take it one day at a time and next thing you know, five years and an Emmy later, I'm like, "Wow! OK. That was a journey." It comes to a point where, as an artist, you have to make changes in order for you to grow and challenge yourself. My whole thing is, if you're not growing, then you're stagnant and you die. Was it a hard decision? It was probably one of the hardest, but it was right for my future.

TVGuide.com: Nigel said you're welcome back any time. Any plans this season?
Michaels: We haven't really talked about that yet. We have a great relationship and if it's meant to be, it'll be. But right now, I'm focusing on my brand, exploring my new shows and a few other things. It is family and if it's meant to be, I'll be back, even as a guest.

TVGuide.com: You left to work on the international editions of the show and you hurt your back choreographing the finale for the Canadian version. How are you feeling?
Michaels: I hurt my back in September doing Janet Jackson's Michael Jackson tribute. I herniated a disc then. I healed from it and I get to Canada and start creating on the finale. I wasn't in any pain at all and the next thing you know, I'm in the hospital with a second disc. Right now, I have three disc issues. I'm probably going to be doing surgery, but nowadays, it's the laser, so it'll be in and out. I just hate this whole not being able to dance and move. It's like being in jail.

TVGuide.com: Can you tell us more about your choreography show?
Michaels: It's going to be unbelievable! [Laughs] I'm going to be the next Tyra, Heidi Klum ... I'm also going to be doing shows and stuff where America can see my work. I'm going to be hands-on, creating. You'll really get a sense of who I am now as opposed to the little bits you see on So You Think. There are three separate shows that are right now being talked about. Another is a stage show that will be touring that will be documented as a "making of" reality show. I'm excited. It's time.

TVGuide.com: The fan reaction has been overwhelming. Some people think the quality of the show will go down without you. What do you have to say to that?
Michaels: I feel very honored. When you just do your work and you read these things, it's like, "Whoa!" I try not to feel guilty for leaving! [Laughs] I get mail also: "How could you do this to us?" I'm like, "Dude, really?" It's an honor. I feel very, very blessed to be able to affect the public with my art through my own life. My work is like a visual journal. It's very cool. I honestly didn't know the power and all the fans that I truly have, which is truly awesome. But it's also important to stay humble. I try not to buy into it.
  ESF Reporter woensdag 4 november 2009 @ 21:19:23 #31
87554 Cee
Welluk?
pi_74400481
JONGENS IK HEB NOTITIES BIJGEHOUDEN.
Wat een werk is dat zeg. Maarreh, goed van mij he?

Ik schrijf hier even m'n bevindingen op en dan kijk ik wat de rest ervan vindt.

So you think you can dance, Top 18

De dansers komen op, dit keer doen ze het 'Kijk mij nou shimmy-shaken weet je m'n naam nog?'-gedeelte op een andere manier. Ze staan niet als een schoolklasje om elkaar heen elkaars beurt af te wachten maar de een duwt de ander uit de spotlight vandaan om zijn of haar dansje te doen. Extra competitie elementje. Lekker vals.

Noelle is weer terug van weggeweest! Bij iedere stap die ze zet denk ik 'meid, val niet, denk aan je poot'.
Ik besef me op dit moment ook dat Kathryn me erg doet denken aan Katie Melua. Nu zou dat een compliment zijn ware het niet dat ik Katie Melua net zo goed kan verdragen als een liter yoghurt.
Ik ben lichtelijk lactose-intolerant.

Toch wel jammer dat het waarschijnlijk toch het baseball en niet een Briljant Nieuw Concept is dat ervoor zorgt dat het publiek 0,0% participatie heeft de eerste twee weken. De Top 20 presentatie vond ik prima maar ergens heb ik nu een beetje het ANTM-gevoel. Je ziet al die arme loeders hun best doen, de een iets meer dan de ander, en hun lot is overgelaten aan een stel hobo's achter een desk en zelf mag ik niet meebepalen.
Niet dat ik wel had mogen meebepalen als je wél mag stemmen want daarvoor zit ik nog altijd aan de verkeerde kant van de oceaan maar je weet wat ik bedoel.

Dat hele Paula Ab-stoel getover vind ik trouwens ontzettend gescript en flauw en totaal niet spannend. Mensen die American Idol volgen weten dat haar kritieken net zo hard zullen zijn als een en dus weinig toevoegen. Maar, wanneer dronken = Paula dus ik heb er geen moeite mee als ze er komt te zitten in, ik gok, 2 of 3 weken.

Tof dat Billy Bell terug mag komen! Alleen de top 100 vind ik veels te magertjes, minstens top 40 plaats voor die gozer. Brandon zal volgens mij Vegas amper halen.

Ik voorzie dat ik straks per ongeluk de hele mik in een keer per ongeluk delete voordat ik op 'invoeren' klik dus ik post dit alvast even en ga daarna over naar de dansen. Phew...
  woensdag 4 november 2009 @ 21:41:42 #32
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74401523
Cee, ik kennie wachten .

Hee, je icon is in Sinterklaassfeer. Hoera!
  ESF Reporter woensdag 4 november 2009 @ 21:42:49 #33
87554 Cee
Welluk?
pi_74401563
So you think you can dance, Top 18 performances & results

...Te beginnen met Russell & Noelle / Hip-hop ('tennis match') / choreo: Jamal Sims. Echt handig die notities. Russell en Noelle dansen een snelle hiphop gekleed in tennis outfits en het lijkt een beetje rommelig en te snel voor hun, de radslag-zonder-handen van Noelle komt niet uit de verf en als ik Serena Williams was zou ik naar Jamal toelopen en zeggen dat ie de choreo kan stuffen waar de zon niet schijnt. Nah, het was een leuke choreo, leuk idee maar het lag niet aan de dans maar helaas aan het koppel dat het niet tot z'n recht kon laten brengen.
New balls please.

Ashleigh & Jakob / Vietnamese ( ) Waltz / choreo: Tony Meredith & Melanie Lababyebab eh. Sally Salsa. Sorry, is makkelijker
Wisten jullie al dat Ashleigh getrouwd is? NEE? Zullen we het nog een keer vermelden? Zullen we er nog wat referenties bijgooien? Zullen we nog meer zout in de wonden strooien van Ryan-minnend volk, dat deze camera-mugging hatchetface ho....ho, ho, wachten even Cee. Nu ga je te ver. Want kijk eens naar die wals. Ja, kijk eens naar je arm nu. Zie je dat? Dat heet kippevel. En dat krijg je als je wordt ontroerd, als iets je prikkelt, als je onder de indruk bent van wat zich momenteel voor je ogen of in je gehoorgang afspeelt. En daar moeten credits gegeven worden aan wie het verdient. En dat doe ik bij dezen ook, aan het koppel Ashleighface/Jakob. Want het zag er prachtig uit. Mooie choreo, muziek, leuke screensaver op de achtergrond.
En Adam geeft de choreografen er nog even van langs omdat ie het te lifty vond.
En mevrouw Mary Murphy heeft twijfels over de kiss. Girl, check your gaydar.
Bianca & Victor (jezus, een eyecandy overdose zo de eerste drie dansen zeg, wat doe je me aan?) / Broadway / choreo: Tyce diOrio.
Beetje een rare choreo. Wapper hail hail praise jesus woot woot. Ik wilde eerst gaan zeggen 'wow ik was even vergeten dat Bianca een tapper is' maar daar kwam ik al snel van terug toen ik merkte dat ze d'r voeten zo zwaar in de grond zette en heel weinig lichtvoetig bleek. Zeg maar het tegenovergestelde van Jakob.
Ik snapte de hele kritiek van Adam niet zo maar volgens mij was ik het er wel mee eens.

Het is tijd voor Bollywood en wie anders mag de Most Talked About dance ieder seizoen doen dan het Koppel dat de Jury ons zo graag door de strot wil duwen jawel mensen het zijn Mollee & Nathan / Bollywood, dus / choreo: Nakul Dev Mahajan.
Leuke choreo, flitsend, snel en met een plots einde dat toch geen einde was en toen dacht ik 'yes er komt meer!' en toen was er alleen nog een langzame zwaardbeweging en dat was het. Maar verder prima uitgevoerd, gaaf ook met die special effects-geluiden in de muziek die dan weer in de dans terugkwamen. Zoals Mary zei WAHHHHHH YES I DOOOOO.

Channing & Philip / Samba / choreo: Tony Meredith & Melanie (ik probeer het weer, Lapatin)
Dit was een hot tamale MESS, niet normaal zeg. Het zag er werkelijk waar niet uit, dat zag ik zelfs. Alsof het vrouwenvoetbalelftal in de kleedkamer na een zwaarbevochten 0-0 nog even over een pas gedweilde vloer wat basispasjes aan het oefenen was voor tijdens het feest in de kantine vanavond om het seizoen mee af te sluiten.
Zo slecht.
En arme arme Philip, die er echt van langs kreeg terwijl Channing redelijk heel bleef gelaten in de kritieken. Ik vond haar zo soepel als een houten plank en zo sierlijk als een hangbuikzwijn. Maar nee alles wat mis ging was Philip's schuld. Ik was er toen nog niet zo boos over maar nu na afloop toch eigenlijk wel een beetje meer medelijden met 't joch.

Karen & Kreepy Kevin / Hip hop / choreo: Nappytabs. Wat een vervelende, overgeproduceerde choreo vond ik dit zeg. Het was net 'Pimp my ride'. Maak van een gammelbak iets stoers door er honderdduizend onnodige gadgets aan toe te voegen die alleen maar afleiden van het feit dat de bak nog steeds niet fatsoenlijk kan schakelen van z'n 2 naar z'n 3. Nee, ik had er geen band mee.
Let even op de auto-referenties hierboven he.
Beetje teveel praise voor Karen trouwens, hoe goed ze een degelijk vehikel (jaja daar is er weer een) ook dansten. Ik vind haar niet slecht maar om nou "Aooooga!" te doen net als Adam, nou nee. Is ze nu echt zo briljant, flexibel, stunning etc. of ben ik niet de enige die het niet ziet?
  ESF Reporter woensdag 4 november 2009 @ 22:02:20 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_74402485
...continued...

Kathryn & Legacy / Contemporary / choreo: Stacey Tookey. Stookey. Stakey. HET LEEK NET ANIMATIE. Wauw, met stop-motion en Kathryn die vooruit danste maar het leek alsof Legacy achteruit werd gespoeld en ja ja, tuurlijk werd hij een beetje gespaard door al die b-boy achtige moves die er hendig in zijn verwerkt maar god oh god wat was het mooi.
Ik wil ook dat Legacy zo om m'n middel heen springt.

Peter & Paulin / Jazz / choreo: Wade & Amanda Robson. Dat wordt briljant gek of gewoon gek. Nou, beginnend bij het verhaal. Starry night van Van Gogh maar dan een eerdere versie waarin mensen zaten maar de mensen zaten niet in de uiteindelijke versie dus die gingen nu wraak nemen op Van Gogh.
okayyyyy...
Dan nog dit: George mother-effin' Baker. GEORGE. BAKER. Laat het even goed tot u doordringen, Little Green Bag. Van George Baker. Waar op gedanst wordt. Alsof dat niet genoeg is, laat de So You Think You Can Screensaver op de achtergrond ook nog even levensgroot (nee wacht, groter dan levensgroot want de Starry night is niet zo groot) het schilderij zien. En omdat het toch bijna de elfde van de elfde is knallen we die cypersboom ook nog even in kartonnen versie het podium op.
Wat, niet bevredigend?
Nou dan hangen we toch nog twee manen aan het plafond te bungelen zodat mensen zich tijdens het optreden meer bezighouden met die ronde objecten die boven de dansers te zien zijn dan dat we naar het uiteindelijke dansen kijken?
Zo, en dan nu het dansen.
NEE, WACHT! DE STYLISTEN SCHREEUWEN OM AANDACHT!
Oké, we hebben nog wat foute pakjes over van Hole in the Wall die perfect als levend canvas kunnen dienen, kan er iemand leuk klodderen met verf? Ja hoor Tante Til, kloddertje hieeerrrr kloddertje daarrrr en klaar is kees.
En hupsakee, dansen maar.
Oh wacht, shit, we hebben nog een choreo nodig hiervoor Wade. Hmm. Zullen we even snel iets bedenken? Hoeft allemaal niet te spectaculair want het decor is al OMG WTF genoeg, daar trappen de mensen wel in.
Nou mooi niet dus.
Too much concept, too little dancing. Cee is not amused.

Ryaninski & Ellenore / Tango / choreo: tangoman. Weet ik veel. Ben het vergeten op te schrijven. . Ik noem Ryan voortaan Ryaninski, of liever gezegd 'Vladimir', nog russischer. Ik heb gewoon een geile Rus nodig in dit program. Omdat de stem van Legacy zo geil is als de nieuwe rok van m'n opoe, bombardeer ik Ryan tot surrogaatrus.
En dan maar lekker geil tango'en met die hap.
Ik was niet erg onder de indruk totdat de jury me erop attendeerde dat haar jurk zich aan haar hak had vastgeklempt. Omdat ik graag naar potential trainwrecks kijk, ben ik het meteen terug gaan kijken en inderdaad (nee, ze zouden eens ongelijk hebben), wel knap hoor! Misschien wordt het wel een nieuwe modetrend. Net zoals ik in den beginne het een belachelijk idee vond, je spijkerbroek in je laars maar nu doet heel Nederland het. Ik ben nog niet gezwicht hoor, ik sta er nog niet helemaal achter. Je mag alles in je laars doen, panty, legging, maillot, een wortel voor het paard van Sinterklaas, maar een spijkerbroek? Het staat leuk maar het is een raar principe. Toch, dat jurk-aan-hak idee zou daarom ook wel eens kunnen aanslaan.

Bottom 4: Bianca, Victor, Philip, Noelle, ik kan ermee leven. Ware het niet dat Channing er niet tussen zat. Wat een bullcrap.
Geeneen solo vond ik interessant genoeg en ik besef me nu des te meer dat tappen niet 'mijn ding' is dus echt rouwen om het verlies van 2 tappers (Bianca en Philip) doe ik niet, zoals Nigel dat wel doet. En nu merk ik meteen mijn verkeerde woordkeuze op want klabafff zo ineens zegt Philip dat z'n vader net is gestorven en dat hij het zo mooi vond dat de helft van de dansers op de begrafenis was en toen zag ik iedereen janken en zelfs Cat had de grootste moeite om haar tranen te bedwingen en toen dacht ik 'fuck you, fuck you judges', want alhoewel Philip echt niet te vroeg uit de show is, ze hadden hem echt wel een beetje kunnen sparen na die verschikkelijke samba die hij waarschijnlijk door tranen en emotie heen heeft moeten oefenen, halfhartig met een dubbel gevoel, en dan krijgt HIJ op z'n sodemieter van de jury dat hij Channing dit en Channing dat en Channing oh Channing blauw staat je zo goed en oh oh die hipshakes nou nou maar wat jammer dat Philip je als een zak aardappelen optilde.

En dat, mijn vrienden, was mijn laatste overgebleven gevoel aan episode 12.
Now bring on the real stuff.
  woensdag 4 november 2009 @ 23:32:17 #35
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74406030
Gut, wat ben ik blij dat ik jou dat tipje van een aantekeningenboekje heb gegeven .

You rock girl.
  donderdag 5 november 2009 @ 09:47:52 #36
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74410828
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik besef me op dit moment ook dat Kathryn me erg doet denken aan Katie Melua. Nu zou dat een compliment zijn ware het niet dat ik Katie Melua net zo goed kan verdragen als een liter yoghurt. Ik ben lichtelijk lactose-intolerant.
Thanks for ruining Kathryn for me . GatverdeKatiefuckingMelua. Ik kan alle muziek verdragen met uitzondering van reggae en Katie Melua .
quote:
Dat hele Paula Ab-stoel getover vind ik trouwens ontzettend gescript en flauw en totaal niet spannend. Mensen die American Idol volgen weten dat haar kritieken net zo hard zullen zijn als een en dus weinig toevoegen. Maar, wanneer dronken = Paula dus ik heb er geen moeite mee als ze er komt te zitten in, ik gok, 2 of 3 weken.
Ik kan Paula Abdul niet lijen omdat ze mijn trommelvliezen ernstig beschadigd heeft met haar 'gezang' - ze zingt als pinguïn met keelontsteking - en nu anderen mag beoordelen op hun zangcapaciteiten .
quote:
Tof dat Billy Bell terug mag komen! Alleen de top 100 vind ik veels te magertjes, minstens top 40 plaats voor die gozer. Brandon zal volgens mij Vegas amper halen.
Misschien doen ze wel een Ryan Kasprzakje met hem. Lekker veel airtime geven en dan genadeloos 'cutten' onder het mom van 'eigenlijk ben je helemaal niet zo goed'. Krijgt Nigel weer een hoop Tweetjes van huilende jonge meisjes

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 05-11-2009 15:45:46 ]
  donderdag 5 november 2009 @ 10:09:18 #37
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74411321
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
Ashleigh & Jakob / Vietnamese ( ) Waltz / choreo: Tony Meredith & Melanie Lababyebab eh. Sally Salsa. Sorry, is makkelijker
Wisten jullie al dat Ashleigh getrouwd is? NEE? Zullen we het nog een keer vermelden? Zullen we er nog wat referenties bijgooien? Zullen we nog meer zout in de wonden strooien van Ryan-minnend volk, dat deze camera-mugging hatchetface ho....ho, ho, wachten even Cee. Nu ga je te ver. Want kijk eens naar die wals. Ja, kijk eens naar je arm nu. Zie je dat? Dat heet kippevel. En dat krijg je als je wordt ontroerd, als iets je prikkelt, als je onder de indruk bent van wat zich momenteel voor je ogen of in je gehoorgang afspeelt. En daar moeten credits gegeven worden aan wie het verdient. En dat doe ik bij dezen ook, aan het koppel Ashleighface/Jakob. Want het zag er prachtig uit. Mooie choreo, muziek, leuke screensaver op de achtergrond.

Leuk is Ashleigh hè ? Is ze écht getrouwd? Met dat mannetje waarmee ze danste? O. Wow. Nou gefeli dan maar .
quote:
Bianca & Victor (jezus, een eyecandy overdose zo de eerste drie dansen zeg, wat doe je me aan?)
Het is gewoon niet gezond hoeveel lekkere kerels/jongetjes er dit jaar rondhuppelen. Met uitzondering van de twee tappers en poedelhoofd Kevin zijn ze stuk voor stuk en om diverse redenen . Hertjes en studs. Hertjes en studs mensen. Vooral hertjes en één stud .
quote:
Het is tijd voor Bollywood en wie anders mag de Most Talked About dance ieder seizoen doen dan het Koppel dat de Jury ons zo graag door de strot wil duwen jawel mensen het zijn Mollee & Nathan / Bollywood, dus / choreo: Nakul Dev Mahajan.
Ja hè, ligt er niet een beetje dik bovenop hoor. Twee potentiële showstoppers in de eerste twee shows. Want Nathan moet de 'heart throb' van het seizoen worden (is het jullie al opgevallen dat Nathan nooit genoemd wordt in de 'battle of the contemporary boys'? Schijnbaar ging die eerst tussen Billy en Jakob, en nu tussen Jakob en Victor. En ik maar denken dat Nathan God's gift to dance was nadat hij vorig seizoen auditeerde maar te jong was). Nee, dat is echt toeval. The Magic Hat, you know, waar de kandidaten volledig random een dans uit trekken . Sure.
quote:
En arme arme Philip, die er echt van langs kreeg terwijl Channing redelijk heel bleef gelaten in de kritieken. Ik vond haar zo soepel als een houten plank en zo sierlijk als een hangbuikzwijn. Maar nee alles wat mis ging was Philip's schuld. Ik was er toen nog niet zo boos over maar nu na afloop toch eigenlijk wel een beetje meer medelijden met 't joch.
Boos niet, want ik vond hem echt een stuk slechter dan Channing, maar ik heb ook wel een beetje een nare nasmaak nu. Maar toch... ik kan niemand bedenken van de jongens die er in zijn plaats uit had gemoeten. Victor sowieso niet, hooguit Peter..?
quote:
Karen & Kreepy Kevin / Hip hop / choreo: Nappytabs
Beetje teveel praise voor Karen trouwens, hoe goed ze een degelijk vehikel (jaja daar is er weer een) ook dansten. Ik vind haar niet slecht maar om nou "Aooooga!" te doen net als Adam, nou nee. Is ze nu echt zo briljant, flexibel, stunning etc. of ben ik niet de enige die het niet ziet?
Het lijkt erop alsof onze aandacht meer getrokken wordt door glijerigegladjanus Kevin (omdat we dat zo'n fout baasje vinden), terwijl de judges helemaal gefocust zijn op Karen. Misschien komt zij live on stage beter over dan op de televisie? Want hoewel ik het wel een beetje in haar zie, vind ik haar niet zo knallen als bv Janette vorig seizoen.
  donderdag 5 november 2009 @ 10:25:40 #38
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74411743
quote:
Ik wil ook dat Legacy zo om m'n middel heen springt.
Ikke ook. Mag hij zich vasthouden aan mijn love handles.
quote:
Dan nog dit: George mother-effin' Baker. GEORGE. BAKER. Laat het even goed tot u doordringen, Little Green Bag. Van George Baker. Waar op gedanst wordt.
Don't fuck with George Baker, girl. Seriously. Figuurlijk én letterlijk .
Maar Cee, dit is ook onderdeel van het BRILJANTISISME van Wade Robson. Nederlandsche muziek van een internationale Nederlandsche ster bij een Nederlandsch schilderij van een internationale Nederlandsche schilderster. Die sterren schildert. Daar heeft Wade (samen aan de keukentafel met zijn Amanda) uren over gebrainstormt!
quote:
Zo, en dan nu het dansen. NEE, WACHT! DE STYLISTEN SCHREEUWEN OM AANDACHT!
Oké, we hebben nog wat foute pakjes over van Hole in the Wall die perfect als levend canvas kunnen dienen, kan er iemand leuk klodderen met verf? Ja hoor Tante Til, kloddertje hieeerrrr kloddertje daarrrr en klaar is kees.
Oe, weet je wat mij irriteerde? De RODE klodders op de outfitjes terwijl er helemaal geen ROOD in Starry Starry Night voorkomt. Echt een misser hoor .
quote:
Ik noem Ryan voortaan Ryaninski, of liever gezegd 'Vladimir', nog russischer. Ik heb gewoon een geile Rus nodig in dit program. Omdat de stem van Legacy zo geil is als de nieuwe rok van m'n opoe, bombardeer ik Ryan tot surrogaatrus.
Soms verlang ik terug naar de Koude Oorlog. Dan zou Ryaniski onder de codenaam Vladimir een fantastische dubbelspion geweest zijn. Groot, sterk, handsome, charming, internationale looks. Speaks several languages and the language of love. Thuis een adorerende vrouw, maar in elk stadje een ander schatje. Een hete latina uit Venezuela. Een sultry black princess. For Your Eyes Only. The Spy Who Loved Me. James Bond. Hete tangos die de sneeuw op het Rode Plein doen smelten .
pi_74419634
Ik heb het gezien hoor mensen... Kom vanaaf met een verslagje.
pi_74425608
ok, ik snap het even niet.
Billy Bell mag nu instromen bij de laatste 100 (toch?) en brandon mag gelijk bij de laatste 20 volgens jaar aanschuiven?
Maar brandon was toch eigenlijk de vervanger van Billy? Dus dan zou het toch eigenlijk andersom moeten zijn? of iig allebei bij de laatste 20 Of zeg ik nu iets heel raars?
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 5 november 2009 @ 18:43:58 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74428668
Schattepetatten.. ik ag NU kijken!

Nou ja, ik keek al, maar ik moest zo hard lachen om mijn hardop "OHHHH!!!' bij de voorstelronde toen Victor in beeldk wam dat ik dat ff moest delen

O ja, en dat tap-geluid want dan aanschiet als de tappers zich voordstellen is irritant. En het blijft klinken alsof ze een ander nr tappen dan dat wat opstaat.

En nu: ooon with the shooooow!
L'Amour menaçant:
  donderdag 5 november 2009 @ 18:47:27 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74428752
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef dollce het volgende:
ok, ik snap het even niet.
Billy Bell mag nu instromen bij de laatste 100 (toch?) en brandon mag gelijk bij de laatste 20 volgens jaar aanschuiven?
Maar brandon was toch eigenlijk de vervanger van Billy? Dus dan zou het toch eigenlijk andersom moeten zijn? of iig allebei bij de laatste 20 Of zeg ik nu iets heel raars?
Nee Brandon niet bij de laatste 20. D eregel is dat als je eenmaal in de show hebt gezeten (de liveshow) dat je dan nooit meer mee mag doen aan een volgend seizoen. Brandon zat er 1 aflevering in als vervanger en moest meteen weer weg. Hij zou eigenlijk dus daardoor niet meer mee mogen doen aan SYTYCD. Zou nogal lullig zijn. Dus nu mag ie volgende keer toch gewoon audities doen.
L'Amour menaçant:
pi_74431032
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee Brandon niet bij de laatste 20. D eregel is dat als je eenmaal in de show hebt gezeten (de liveshow) dat je dan nooit meer mee mag doen aan een volgend seizoen. Brandon zat er 1 aflevering in als vervanger en moest meteen weer weg. Hij zou eigenlijk dus daardoor niet meer mee mogen doen aan SYTYCD. Zou nogal lullig zijn. Dus nu mag ie volgende keer toch gewoon audities doen.
ooh okee, dan snap ik het wel
dat klinkt ook wat logischer
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 5 november 2009 @ 20:13:24 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74431760
Pfff, Vic, baby.... kom op!
Beter doen de volgende keer!
Technisch goed, nu je performance nog.

En vaker in je ondergoed dansen
L'Amour menaçant:
pi_74596492
VERDOMME! alles getypt en toen kwam lieve dochter en drukte op een knop en alles weg!!1

Nou ja, het belangrijkste wat ik getypt had was wel over de blosjes van Nathan Hij is officieel van mij nu!
  woensdag 11 november 2009 @ 14:06:47 #46
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74603993
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef Saeramir het volgende:
VERDOMME! alles getypt en toen kwam lieve dochter en drukte op een knop en alles weg!!1

Nou ja, het belangrijkste wat ik getypt had was wel over de blosjes van Nathan Hij is officieel van mij nu!
Ja lekker Saer, twee weken op rij onder een verslagje uit proberen te komen hè? Zo zijn we niet getrouwd in dit topic heur .

'k Heb het gezien and I'll be back...
  woensdag 11 november 2009 @ 14:45:36 #47
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74605089
Ow! Is de nieuwe aflevering er al dan?!
Ik heb de downkoopkijkdinges nog niet aangezet!
Vanochtend stond ie er nog niet bij.
L'Amour menaçant:
  woensdag 11 november 2009 @ 16:38:03 #48
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74608474
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Ow! Is de nieuwe aflevering er al dan?!
Ik heb de downkoopkijkdinges nog niet aangezet!
Vanochtend stond ie er nog niet bij.
Klopt, hij stond er pas in de loop van de ochtend op.
  woensdag 11 november 2009 @ 16:51:50 #49
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74608947
Ehhh, wat zal ik zeggen… het was niet de meest overweldigende aflevering van het seizoen hè?

Goddamn! Zolang Russell nog in het programma zit is kijken echt niet goed voor mij. Hallelujah wat een man ! Die knaap roept verboden lusten bij me op! Nou ja, misschien niet per se verboden, maar sodeju, die contemporary-hertjes mogen de voeten van deze GOD nog niet kussen hoor. Hoewel… I luv de contemporary-hertjes ook, maar meer als een (nichten)moeder zeg maar .

Is mijn liefde voor Russell nog steeds groeiende, de eerste barstjes in mijn denkbeeldige huwelijk met Shankers beginnen te ontstaan . Grow some balls, dude, durf ook eens negatief te zijn. Niet alles sugarcoaten, please. Nigel en Mary… telkens als ik iets geniaals in mijn schriftje krabbelde – ja, ik heb een schriftje – babbelden zij mij na. Ja zeg, probeer ik gevat te zijn hier op Fok!, gaan zij met de eer strijken… Oh, en Mary meid, gefeliciteerd met je tweede geile samba met Dmitry. Wel nog even de sambarolls wegtrainen, want aan één SallySalsa hebben we genoeg [edit: ik zie nu dat het Salsa Spectra was... nou ja, ook leuk].

Cat… begint steeds meer op tante Sidonia te lijken, zeker in zo’n vormeloze pvc-zak als jurk. En schei uit met die gezichten meid, echt. Ik trek dat niet nog een aflevering, dan is onze liefde over .

South Park: The Movie! Blame Canada! Close the borders! The Canadians are coming! Ofwel: gaan we nu opeens alle choreografen van SYTYCDC naar de VS halen? Ik voorzie nog een glorieuze terugkeer van Blake McGrath (zijn nemesis Dan K. zit toch in NL)! Ik heb de meesten niet zo hoog zitten, dus ik hou mijn hart vast. Als ze in ieder geval die Melissa Williams met haar jazzballetgehuppelkut maar thuislaten.

Anyhulagirl, de dansen…

Karen & Kevin - hustle – Maria Torres
Kevin heeft weer vlechtjes, de poedelstaart beviel schijnbaar toch niet zo goed . Maar wat ziet hij zichzelf toch graag hè, 't ijdele baasje. De hustle dus… dat is toch eigenlijk niet meer dan een disco met minder liftgestunt en een ballroomsausje? Een kolfje naar Karen’s hand dus en op haar heb ik dan ook weinig aan te merken. Dat is dan ook meteen haar probleem. Ze doet alles goed maar heeft (nog) geen meerwaarde waardoor ze er tussen de anderen meiden uitspringt. Kevin bleef redelijk bij, had een paar sterke momenten en vond ik vooral goed in het partneren, de lifts zagen er soepel uit. Die (bijna) val na afloop was wel hilarisch. Conclusie: het was leuk, het was vermakelijk, maar het was niet wow.

Ashleigh & Jakob – jazz – Mandy Moore
Jaaaaa, dit was toch hartstikke goed gedaan? Dit is toch wel één van mijn favoriete koppels hoor. Ik vind Ashleigh echt een verschijning op het podium, zo anders dan al die contemporary-grietjes, die vooralsnog onderling uitwisselbaar zijn voor mij. Ze is een kameleon (ja hè Mary, vond ik ook al). En Jakob… het zou me niks verbazen als die over een aantal weken het kroontje van zijn bestest girlfriend mag overnemen. De choreo: leuk, originele trics en Frankie Goes To Hollywood . Maar ik had dan weer zo’n compleet irrationele irritatie: die lelijke opa-stok… er zijn tegenwoordig toch veel hippere modelletjes op de markt? Ondanks die vreselijke faux pas één van de beste dansen van de avond.

Pauline & Peter – quickstep – JT & Tomas
Hartstikke leuk dat we de kandidaten wat beter leren kennen. We weten nu dat Peter een doodgoeie knul is die in zijn vrije tijd danst met mongooltjes. En Pauline… die eet als een bootwerker. Gosh. Dat steekt nogal schraal af hè . Maar... de quickstep of 'the dance of death'. Of zo. De choreo vond ik fris en het verhaaltje schattig: Pauline als hulagirl en Peter als soldaat. En ik moet zeggen dat ik dit zeker niet de slechtste quickstep uit de SYTYCD-geschiedenis vond. Het grootste deel van de quickstep-hupjes viel me erg mee, alleen ‘in hold’ was het zwaar prut. Peter stal voor mij de show en hij leek profijt te hebben van zijn tapkunsten. Pauline leek moeite te hebben met haar (erg hoge!) hakken (Mary en ik, two peas in a pot) en met achteruit dansen. Maar de performance van allebei redde veel. Toch vraag ik me sterk af of ze veel kijkersstemmen gaan krijgen… zij zijn wellicht het meest kleurloze koppel?

Kathryn & Legacy – Broadway – Andy Blankenbuehler
Hartstikke leuk dat we de kandidaten wat beter leren kennen. We weten nu dat Kathryn een doodgoeie meid is die op missie is geweest en arme kindjes heeft geholpen. En Legacy… die trapt graag tegen een bal. Gosh 2.0 . Andy Blankenbuehler, Tony Winning Choreographer. Nou, geef dat beeldje maar gauw terug dan. I was seriously underwhelmed . Saaie choreografie waar vooral Kathryn niets mee kon. Wat me erg stoorde was dat zij helemaal niks te doen kreeg en alle eyecatchers voor Legacy waren. Die mocht springen, rollen, kruipen en de leuke meneer uithangen – and he does it so well – en zij mocht… met haar kont draaien. Vond het gewoon sneu voor haar dat zij alle stront over zich heen kreeg van de jury en Legacy weer een kilo veren in zijn reet gestufft kreeg. Eerlijk is eerlijk, wat Legacy moest doen – en dat was niet zoveel – deed hij goed, maar Kathryn is gewoon genaaid. Zo. En voor de duidelijkheid: Legacy is nog steeds .

Channing & Victor – contemporary – Stacey Tookey
Victor was vroeger een Goth? En Channing doet tractorraces? Ik geloof dat ik het allemaal niet zo goed meer trek . Oké. Dit was mooi, dit was prachtig gedanst, dit had alles wat twee contemporary-dansers zich konden wensen, dit was een prima choreografie. En het deed me niks. Helemaal noppes. Ik waardeer het, ik kijk er graag naar, maar ik kreeg geen kriebels, voelde geen emotie. Volledig eens met Mary en Nigel… gebrek aan connectie tussen de twee. Daarbij vind ik Channing te kil overkomen, maar dat is een probleem dat ik heb met blondines met strakblauwe ogen. Jammer , ik had op meer vuurwerk gehoopt van deze pairing. Maar ik denk niet dat ze hoeven te vrezen, ze hebben genoeg gedaan om door te gaan. (O, en Stace meid, bedenk eens iets anders dan die man-vrouw-gevechten. Ik ben ze langzamerhand zo zat van je . Thanks hon’.)

Ellenor & Ryan – hiphop – Lil ‘C
’t Was niet echt ‘buc’ hè ? Shankman kan er nog zoveel omheenlullen en Ryan de hemel inprijzen, dit was gewoon niet goed. Ryan danste veel te ‘latin’, vooral zijn armen en benen waren veel te sierlijk in plaats van strak en hard hitting. Zijn vloerwerk was gewoon lomp en verre van vloeiend. Ellenor stond ook als een – overigens beeldschone – zak aardappelen te hoppen. Vond dit overigens sowieso geen leuke choreo, want kom op Lil’ C, hoeveel bankovervallers/inbrekers-choreos hebben we inmiddels al gehad bij SYTYCD? Blèèèh . Teleurstellend. Ben heel benieuwd in hoeverre zij het publiek meekrijgen.

Mollee & Nathan – salsa – Gustavo Vargas
Backfire! Kijk, ik geloof niet in de Hoge Hoed, dat weten jullie hè ? Dus ik denk dat ze Mollee & Nathan na twee publieksfavorieten (disco en Bollywood) er stiekem nog een derde wilde geven (salsa). En oh boy, ging dat effe fout. Het is lang geleden dat ik zo’n kernramp op het SYTYCD-podium heb gezien, waar ook ter wereld . Mollee bakte er helemaal niks van: stijf als een plank, hobbelend op haar hakken en zo sexy als een rol bierviltjes. Nathan: jungske toch. Prachtige verschijning weer – alsof ‘ie was weggelopen uit West Side Story – maar zijn dansen was een drama. Hoewel ik hem iets beter vond dan Mollee. Geen chemistry en connectie, geen passie, qua synchroniteit een complete chaos en de lifts zagen er vreselijk ongemakkelijk uit. Maar wedden dat deze twee gewoon doorgaan naar de volgende ronde?

Noelle & Russell – jazz – Sean Cheesman
De Kaasman? Mmm, ben niet zo’n fan. Wel van kaas, maar niet van Sean. Snappie? Maar… dit was niet slecht. Russell, Russell, Russell. What can I say? Noelle wie? Ze werd vol-le-dig van het podium geblazen door deze heerlijke vent (beetje flauw, ze deed het best goed). Ik kan uren naar die jongen blijven kijken. Heb verder ook niks nuttigs over de dans te zeggen.

Wordt spannend wie eruit gaan. Geen zin in gokjes dit seizoen.

Veel kijkplezier lieve mensen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 12-11-2009 17:02:02 ]
pi_74609027
Nou zo zie je maar dat ik écht slaaptekort heb: wat ik net schreef was dus van vórige week nog ik had niet eens door dat er al een nieuwe aflevering was. Hij staat nu aan en dan meteen kijken hopelijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')