abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:38:21 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74123505
'T gaat goed dit jaar zeg.... NL/BE, Canada had een paar blessures, USA begint goed.....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:38:26 #252
87554 Cee
Welluk?
pi_74123512
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet Billy Elliot!!
Ik wil ook steeds Billy Elliot zeggen! Ook grappig dat de acteur die Billy speelt in de film, Jamie Bell heet.

Ik baal hier echt van. Ik heb dat in al die seizoenen nooit gehad, maar bij iedere beweging van BB werd ik vrolijk en verdrietig tegelijk, zo mooi. Zo zonde.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:39:42 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74123579
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik wil ook steeds Billy Elliot zeggen! Ook grappig dat de acteur die Billy speelt in de film, Jamie Bell heet.
Ik vind hem er gewoon wel wat van weg hebben qua type Plus dat ie Billy heet helpt ook mee. EN idd... Bell ja.... *LOL* Kan geen toeval zijn!
quote:
Ik baal hier echt van. Ik heb dat in al die seizoenen nooit gehad, maar bij iedere beweging van BB werd ik vrolijk en verdrietig tegelijk, zo mooi. Zo zonde.
Ja, 't huppelhertje is weg.... nu heb je d;r nog maar 1! Kun je wel je aandacht op hem vestigen
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:40:12 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_74123599
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef Malahide het volgende:

[..]

Van mij wel.

Zie ik hier een trend in het 'op wie vallen wij'-gebeuren?

Saeramir: schattige pubers maar krijgt het ter compensatie ook warm van hete latinboys
Ang3l: strakke contemporary-boys met aparte kapsels
Malahide: exotische man-jongens die haar zoon hadden kunnen zijn en (Russische) ballroomboys

Ik voeg me bij Club Malahide.
Legacy doet me ook wat. Fffiieeeeuwwww.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:41:32 #255
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74123681
he?! ik snap er niets van.. Zou haar niet missen trouwens..

En I'm crying inside.. Vind het zo jammer

Ang: wat kon ook in de NL/BE editie?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:42:34 #256
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74123730
Wat een slagveld zeg. In Nederland gaat het ook al zo lekker .
Wel raar zeg, jarenlang nauwelijks blessures en nu de één na de ander.
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:43:20 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74123777
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Saeramir het volgende:

Ang: wat kon ook in de NL/BE editie?
Een routine leren in 1 dag.
Saartje had ook maar 24u toen ze Marleen moest vervangen.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:43:29 #258
87554 Cee
Welluk?
pi_74123788
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:42 schreef Malahide het volgende:
Wat een slachtveld zeg. In Nederland gaat het ook al zo lekker .
Wel raar zeg, jarenlang nauwelijks blessures en nu de één na de ander.
Daar doen ze het tenminste live voor de camera. Waar is de sensatie, USA? Ik wil closure.
  ESF Reporter dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:44:16 #259
87554 Cee
Welluk?
pi_74123821
De show van gisteren is trouwens de 18e opgenomen. Dus er zit een dikke week tussen wat we vandaag zagen en wat vanavond wordt uitgezonden.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:49:34 #260
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74124087
oooh Saartje. Er is een Saartje bij NL/BE, nu snap ik het. Ik word zelf Saartje genoemd dus ik was heel erg in de war LOL
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:53:02 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74124272
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Saeramir het volgende:
oooh Saartje. Er is een Saartje bij NL/BE, nu snap ik het. Ik word zelf Saartje genoemd dus ik was heel erg in de war LOL
L'Amour menaçant:
pi_74125174
nee, niet billy!

nu ga ik maar voor Peter de tapper, of legacy, of nathan

Maar brandon die billy vervangt is die beetje aziatische jongen toch? Weet eigenlijk heel niet wat ik van hem vind, hij me niet echt opgevallen tijdens vegasweek
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:11:52 #263
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74125197
Noem die Saartje dan ook gewoon Liplaaf, da's duidelijker voor iedereen
(behalve voor Saeramir want die heeft nu écht geen idee maar waar we het over hebben...)
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:18:18 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74125479
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef dollce het volgende:
nee, niet billy!

nu ga ik maar voor Peter de tapper, of legacy, of nathan

Maar brandon die billy vervangt is die beetje aziatische jongen toch? Weet eigenlijk heel niet wat ik van hem vind, hij me niet echt opgevallen tijdens vegasweek
Ik zegt dat peter de Tapper er als eerste uit;igt eerlijk gezegd.
Da's toch de blanke tapper he?
L'Amour menaçant:
pi_74126035
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zegt dat peter de Tapper er als eerste uit;igt eerlijk gezegd.
Da's toch de blanke tapper he?
denk ook niet dat ie het lang gaat volhouden, maar hijs wel schattig,
en ja dat is die blanke tapper ja.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  ESF Reporter dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:34:57 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_74126211
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Malahide het volgende:
Noem die Saartje dan ook gewoon Liplaaf, da's duidelijker voor iedereen
(behalve voor Saeramir want die heeft nu écht geen idee maar waar we het over hebben...)

Nou, ik kom hier ook even spuit-elven met mijn Kijk op de Show. Wat zijn jullie goed in het onthouden van namen en choreografen en routines, trouwens. Houden jullie notities bij of hebben jullie gewoon een ijzersterk geheugen of kom ik er nu achter dat ik gewoon veels te leek ben om het in m'n brein op te slaan? Ach ja.

Ten eerste: het concept. Een top 20 show waarin iedereen kan laten zien waar hij of zij het best in is, maar daarbij wel al rekening moet houden met het volgen van een opgelegde choreografie en het dansen in groepen. BRILJANT, entertaining, helder, etc. etc. Waarom is dit niet eerder bedacht? Nu kunnen mensen die weinig screentime hebben gehad alle kansen grijpen om uit te blinken en laten mensen die overmatig in beeld zijn geweest (*kuch*Mollee*kuch*) zien dat ze echt niet zo ver boven het Top 20 maaiveld uitsteken, ondanks alle tv-exposure.

Goed werk, meneer Nigel.

Het dansen. De groepsroutine, YES YES YES ik vond het heerlijk, sexy, snappy, vreemd, toegankelijk, echt op z'n Wade's. Ik ga het zometeen nog een keer kijken en dan misschien nog een keer en dan ga ik chocomel zetten en dan ga ik het nog een keer kijken. Gevolgd door m'n tweede-favoriete routine van de avond: de b-boys!

Niet op z'n minst omdat het gewoon eye candy pur sang is. Jammie jammie. En een leuke routine met moeilijke sprongen, leuke-jongens-mikado, handen en voeten-werk, en ook fijn was dat het niet allemaal uit headspinning en backflipping bestond maar ook uit van die raamwerken en zo. Jongens jullie zullen er maar mee moeten leren leven, ik heb de danskennis van een struisvogelei dus ik verzin soms wat namen en hoop dat jullie het snappen.
Maar eigenlijk spreekt iedereen De Taal van de Dans . Zo, poëtisch minuutje ook weer gehad.

De contemporaries vond ik mooi, vooral die van Tyce, irritante irritante Tyce, maar ik kreeg kippevel. Inderdaad veel focus op de jongens, viel me ook op. Not that I mind.
De contemporary van Mandy Moore viel mede dankzij de muziek bij mij in de smaak en vanwege het feit dat m'n ouders op hun slaapkamer ook zo'n achtergrond hebben als behang. Dus ik was weer eventjes thuis. En Billy, Billy Billy Billy....Billy Bell. Ik ben nog steeds aan het godvernondeju'en. Waarom moet die snotaap ziek worden? WAAROM Billy Bell waarom? Hij heeft ook de ultieme stage-name vind ik. Godver.

De jazz van Sonya, ik ben geen Sonya fan maar deze vond ik nog wel te pruimen. Betekent niet dat ik er ontzettend door werd ge-entertained trouwens. Het was allemaal veel gespring en gestuiter en geren. En die tutu's droegen wat mij betreft nul komma nul bij aan het sexy zijn. Integendeel zelfs. Ik dacht op sommige momenten trouwens dat Molleeeeee passen vergat doordat ze als enige iets anders aan het doen was. Thee aan het zetten of de was aan het ophangen of zo.
Tap. Tsja. Net als sommigen onder ons, ben ik geen tap-fan. Ik weet dat het ingewikkeld is en meneer Nigel hoeft het echt niet constant op ons in te blijven hameren. Alhoewel het waarschijnlijk wel noodzakelijk is want ik vrees dat de tappers degenen zullen zijn die als eerste het veld moeten ruimen. Enfin, mooi uitgevoerd maar zolang ze geen voeten lieten zien ging ik me vervelen. En eerlijk gezegd kan ik dat klikkerdeklikgeluid amper ooit rijmen met de muziek waarop wordt gedanst. Heb steeds het gevoel dat ze een ander nummer na-tappen.

Ballroom. Ik kan dat mens niet uitstaan. Dat bekkentrekkende mens. Het is op het zelfde niveau als die ene troela van een van de eerste seizoenen die tijdens haar auditie niks anders deed dan lotion over d'r lijf heen wrijven en tijdens de liveshows alleen zat te droogkronkelen op de grond. Zo erg kan ik haar niet uitstaan.
Met als gevolg dat ik niet echt meer aandachtig naar de routine keek. Maar wat ik ervan zag, zag er goed uit.

Heb ik nu iedereen gehad? Volgens mij wel he.
Ben benieuwd naar de show van vandaag.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:43:44 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74126613
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Cee het volgende:

Het is op het zelfde niveau als die ene troela van een van de eerste seizoenen die tijdens haar auditie niks anders deed dan lotion over d'r lijf heen wrijven en tijdens de liveshows alleen zat te droogkronkelen op de grond.
"Just like oil on your skin....."

Die vond ik dus ook juist leuk
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:49:14 #268
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74126884
Jessy???????
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:50:07 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74126928
Ja volgens mij heette ze zo ja
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:57:07 #270
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74127272
die vond ik übersexy!! superstel met Pasha
  ESF Reporter dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:09:12 #271
87554 Cee
Welluk?
pi_74127891
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef Saeramir het volgende:
superstel met Pasha
Oh daarom mocht ik 'r waarschijnlijk niet.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:33:04 #272
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74129084
Cee... wat schrijf je leuk .

Nee Malahide, niet meer reageren, je moet thuiswerken, vanochtend heb je ook al niks gedaan omdat je alleen maar zat te SYTYCD-en .
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:34:27 #273
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74143426
Goedemorgen! Ooooo, wat was ‘ie weer leuk, de eerste liveshow van het seizoen. Ik was een beetje SYTYCD-moe aan het worden door de matte Canada-serie, maar nu heb ik er weer driedubbel zin in! Dit wordt een lange lap tekst mensen. Bijna therapeutisch… schrijf het van je af Malahide !

In het kort: de judges waarin in vorm, Cat trok erg veel rare bekken maar blijft de perfecte presentatrice voor dit programma en het decor begin ik steeds mooier te vinden . De belichting is af en toe storend. Het concept van deze aflevering was oké, de eliminatie ging wel supersnel. Maar… wat een Top 20 . Er gaan nog heel wat hartverscheurende exits volgen, dat kan haast niet anders.

Channing & Phillip – jive – Jason Gilkison
Redelijk begin van de show. Channing deed het voor een contemporary danseres niet slecht, maar ze was nogal stijf en miste de bekende jive-bounce. Shankers prees haar elegantie, maar ik wil toch geen elegantie in een jive zien darling , maar pizazz! Van Phillip had ik iets meer performance verwacht, technisch was hij wel beter dan haar. Ik ergerde me bij allebei aan hun naar achter stekende konten. Ik vind dit nog geen spectaculaire pairing, maar er is wel potentieel.

Ashleigh & Jakob – Broadway – Tyce Diorio
Mijn eerste reactie: waarom zij nou met hem? Maar… heel stiekem begin ik haar een beetje leuk te vinden. Het is een muts, maar ze heeft wel humor. Ik vond dit een heel aardige en vermakelijke choreografie. Jakob knalde van het podium af. Wat een danser, wat een sprongen . En wat een (overdaad?) aan complimenten van de judges. Leg de lat nou niet te hoog voor die knul, mensen. Ashleigh deed het helemaal niet slecht, maar ze moet haar bewegingen echt beter afmaken (OMG, ik dacht het en een minuut later zegt Adam het! Ik ga zó verlovingsringen kopen zometeen !). Een verrassende pairing die nog voor veel verrassingen kan zorgen maar… ook een hoog fag hag met haar bestest friend-gehalte (wat ik uiteraard wel leuk vind).

Ariana & Peter – hip hop – Tabitha & Napoleon
Tijdens het kijken dacht ik “ik vind het écht leuk maar dit gaat niet blijven hangen tussen al het dansgeweld van deze avond”. Er was eigenlijk weinig op aan te merken. Nou ja, een beetje gebrek aan alles: aan chemistry, aan oomph, aan passie, aan spanningsboog. En erg irritant dat Peter wegkroop in zijn muts. Maar de som der delen was helemaal niet slecht. Ik vond dit wel een lief setje, maar helaas…

Noëlle's moeder & Russell – foxtrot – Tony Meredith & Melanie Le Patin
Pechvogel nummer twee, maar Noëlle blijft een -typje. Toch vind ik het raar dat ze een week mag uitzitten, heeft wat oneerlijks. Maar dat terzijde. Prachtige choreografie. Prachtige jongeman: elegant, charmant en een goede performer. Alles wat hij alleen deed was erg goed, vooral mooie lijnen. Alles in hold met La Melanie (what a woman, tweede keer al dat ze in moet vallen!) was belabberd door gebrek aan training en connectie. Maar toch petje af voor zijn prestatie.

Bianca & Victor – contemporary – Travis Wall
Ten eerste: sorry Ang3l dat je favoriete knaap aan Bianca is gekoppeld . Ik heb met je te doen. Ten tweede: is Travis Wall door God persoonlijk naar aarde gezonden? Unbefuckinglievable. Ten derde: waarom heeft Bianca oma-haar (mijn moeder en tantes hebben precies hetzelfde kapsel)? Prachtige choreo (de figuren waren soms adembenemd mooi), schitterend gedanst door de indrukwekkende Victor. Wat een uitstraling . Ik ben zo benieuwd wat hij meer kan, kan nu nog geen goede hiphopper in hem zien to be honest. Bianca is een performer pur sang, haar gebrek aan techniek werd deels gecompenseerd door haar passie en inzet. Daarom mag ze nog wel even blijven.

Karen & Kevin – chacha – Tony & Melanie
Tony & Melanie: geniaal om een chacha op old school hiphop-muziek te doen ! Aan Karen hoef ik weinig woorden vuil te maken: gewoon steengoed zoals te verwachten. Hot hot hot! Kevin: o la la, die zag er niet verkeerd uit in zijn latinpakje hoor. Hij heeft iets aantrekkelijk arrogants over zich maar tegelijkertijd een soort zachtheid. Wat hij deed met zijn armen vond ik erg mooi, voetenwerk so-so en zijn bovenlichaam mag wat losser. Maar toch beter dan ik verwacht had! Dit is een hele leuke combi en ik kijk uit naar wat ze verder gaan brengen .

Ellenore & Ryan – contemporary jazz – Sonya Tayeh
Nou nou, Ellenore, niet zo cocky meisje! Dat kan je stemmen gaan kosten. Okay, een Sonyaatje. Ik moet zeggen dat ik die staccato-bewegingen wel erg mooi vond en goed uitgevoerd door Ellenore. Gelukkig niet zoveel van dat bekende Sonya-gooi-en-smijtwerk waar ik echt meer dan genoeg van heb. Intrigerend meisje die Ellenore, ik vind die zachte kant van haar dansen erg mooi. Ryan: ik weet het niet zo goed, hij deed me eigenlijk heel weinig. Ik zag wel dat het goed was, maar toch… ik dacht niet wow . De judges waren erg lovend dus het zal wel aan mij liggen. Toen die twee begonnen te dansen had ik wel even een ‘Nico & Arassay-de vleugeltjesdans-momentje’ .

Pauline & The Artist Formely Known As Billy Bell – smooth waltz – Jason Gilkison
Och, hoe mooi had de combi Pauline en Billy kunnen zijn? Zucht… Arme Brandon, ik geef het je maar te doen (but it all turned out fine in the end). Dit was waarschijnlijk de minste performance van de avond, al vond ik Brandon wel verrassend elegant. Pauline kan natuurlijk veel meer en ze kreeg niet echt de kans om dat al te laten zien. Blijf het een erg leuk meisje vinden.

Kathryn & Legacy – hiphop – Dave Scott
Yesssss!!! Ik vond dit zo’n lekkere dans! Weird, cheeky en sexy op een non-Sonya-manier, humoristisch en vol met geweldige moves en geniale ingevingen. More Dave Scott please ! Mr. Legacy… Mr. Sexy Cheekbones . En Kathryn... die moet gewoon haar mondje houden en haar traantjes wegslikken en dit soort performances neerzetten. Legacy was wel een stukje beter dan Kathryn, maar ik vond haar toch verrassend sterk uit de hoek komen. En La Murphy: “Yabba dabba doo! Pebbles and BamBam are busting moves in the cave tonight!”

Mollee & Nathan – disco – Doriana Sanchez
Brrr, van types als Mollee krijg ik rare neigingen. Die onspontane, hyperactieve leukdoenerij . Waarom nou juist zij met Nathan? Jezusmina, geef die jongen 10 jaar erbij en hij is helemaal niet meer te versmaden. Anyhoo… Ik zie ergens wel dat dit een goede match is, maar ze zijn allebei zo jong! We zullen zien, maar misschien hadden ze allebei beter een wat oudere partner kunnen hebben die wat stabiliteit brengt. De dans: soms vind ik disco leuk (Janette & Brandon), maar dit was wel weer een enorme trukendoos. Hysterical chaos, al moet ik zeggen dat er spectaculaire lifts in zaten die goed uitgevoerd werden. Maar zoveel energie dat ik er een beetje nerveus van werd.

Bottom Four

Ariana: niet heel erg verrassend dat ze erbij zat. Danste helemaal geen slechte solo.
Brandon: aaaah, arme jongen. Solo was soulful, maar had nauwelijks impact
Pauline: vond haar solo niet fantastisch
Russell: daar heb je het al… zo’n fantastische danser nu al in de Bottom Four en ergens snap je het nog ook. Maar wat een supervette solo . Wat schreef ik over Russell, elegant en charmant? Die vent is een beest als hij krumpt. Buc ! Lil’Lil’C! OMG, ik fan van een krumpert? Ik herken mezelf niet meer!

Uitslag: mooie oplossing voor Brandon, ik hoop echt dat hij volgend jaar terugkomt in de Top 20. En dat gaat natuurlijk gewoon gebeuren, want who are you kidding Nigel ? Net alsof hij dat eerst met Fox moet overleggen. Ariana: ik vond haar solo mooi en had best meer van haar willen zien. Jammer, maar helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 28-10-2009 12:03:15 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:44:29 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74145950
SPOILEEEEEEEEEEEEEERS aangezien er meteen 2 mensen uitgaan!!!

Ik ben slecht in namen dus moest steeds terugspoelen en zoeken.....

Koppel 1: Phillip & Channing
Mja.... ik mag hem niet zo. Geen idee wat 't is. Haar vind ik wel leuk. Ik hield niet zo van de dans zelf en zag idd wat de jury bedoelde met de lift. "O shit, o fuck, hier komt ie dan en HOEPLA!". Dat zag er uit als zwaar werk, en dat zou niet mogen.

Koppel 2: Jakob & Ashleigh
Technisch perfect gedanst, heel erg goed...... maar voor mij voelde het DAAR juist aan alsof ze voor de camera dansten ipv voor elkaar (commentaar wat het vorige koppel kreeg). Ze keken vrijwel geen moment naar elkaar. Dus raunchy, sexy, sultry? Waar dan? Ik zag 't niet. Desalniettemin (I love that word): erg knap gedaan.

Koppel 3: Ariana & Peter
Grappig. Maar zij danste hem er volledig uit voor mij. Zijn bewegingen waren slapjes, niet strak. Sloppy dus. Die van haar wel. Ik snap Nigell dan ook niet dat hij er beter in was dan zij. Het zag e rvan hem heel energieloos uit. Ik zag trouwens een beetje Tutting in de choreo terug, en da's grappig want dan ben ik sinds 2 weken aan het leren (de hand-arm bewegingen als een Egyptenaar).

Koppel 4: Noell & Russell
Wat komt zij dom en vervelend over zeg.......... zucht. Houdt ze zich nou van den domme? "Ik wist niet wat een foxtrot was". Ja meisje, je kijkt deze show ook pas voor het eerst of zo? Geen ontvangst in hillbilly-town? Annoying... jammer dat ze er niet uitkan vanwege d'r knie. Melanie, de choreografe, heeft volgens mij al eerder een keer iemand on stage vervangen in een voorgaand seizoen, meen ik me te herinneren. Toen vond ik 't ook al Sally Spectra on stage Ze kan misschien wel een goede choreografe zijn..... maar voor mij danst ze echt met de klasse van een lomp nijlpaard. Bij de "lifts" ook, ik vond het er bij HAAR echt niet mooi uitzien, niet eens bij hem. Heel erg lomp. Ook alsof zij hem aan het leiden was ipv andersom. Maar goed, het ging om hem, en hij deed 't zeker wel ok. That's it. Ok. Zeker voor een krumper. Alleen: ik vond tijdens de audities al dat hij andere dingen ZO goed kon, dat ik misschien meer had verwacht.

Koppel 5: Bianca & Victor
Miss Ik praat met de camera ADHD met mijn snoepje van 't seizoen? Met Travis? Het was de eerste keer (incl de vorige afl) dat ik met open mond naar het podium zat te kijken Dat achterover buigen van haar terwijl hij haar voeten vasthield en de dingen daarna. Goddamn. Dat loopstuk van hem waarbij zij rolde..... En Victor............ ohh.... smelt......... en niet alleen vanwege zijn uiterlijk. Zijn bewegingen, zijn rol die hij blééf spelen, zijn houding, zijn gezicht ..... Ohh. Bianca? Viel me zeer zeker niet tegen. Misschien nog wat onwennig, maar desalniettemin (weer dat woord) goed gedaan. De dans was prachtig, de kleding mooi, de muziek zo mooi (Ndegeocello, in een vorig seizoen op "Beautifull" van haar, ook al zo mooi). Ohh

Koppel 6: Karen & Kevin
Kevin? Je haar? Nee. Gewoon: Nee. Niet doen. Nee. Vlecht he maar snel weer in. Nee. Met dat knotje en de vrouwelijke armbewegingen die ik toch altijd van latin al niet zo mooi vind... vond ik het net of we naar een vrouw aan het kijken waren. Grace Jones dan zoiets. Dat een hiphopper er zo verwijfd uit kan zien... het leidde m'n aandacht de hele tijd van de dans af Toen ik me eenmaal ging focussen op de dans dacht ik: nee moet ik ook maar niet doen. Vond het niet zo. De been door armen heen lift moest vast wel zo langzaam, maar daardoor zag hij er erg.... traag en geknutseld uit. Dat vond Adam gelukkig ook. Geheel: Neh. Niet zo. Ik was ook niet zo bijzonder enthousiast over haar. Sexy? Ja vast wel. Maar ik had meer verwacht. Waarom ben ik 't nooit met de jury eens?

Koppel 7: Ryan & Ellenore
Angelic creatures.... ja dan kan 't niet mis bij mij he! Ze zagen er heel erg mooi uit, bleven erg goed in hun rol. Ryan... die outfit. Hottdamn! De eindpose vond ik erg mooi: hij haar dragend, zij nog naschokkend. Qua fancy tricks en techniek misschien niet de beste dans, maar ik vond hem interessant, zeer zeker omdat ze zo goed in hun rol bleven. Had soms iets rauwer nog gemogen misschien. Apart

Koppel 8: Pauline & Brandon
Ik kan hem niet zien als als vervanging voor Billy Elliot, omdat hij ZO anders is, dus dat moet ik dan ook maar niet doen. De dans? Heel, erg, lief. Brandon verraste me eigenlijk meteen. Erg schattig. En in 1,5 dag: nice nice nice. En wat Adam ook zei: de blikken tussen die 2 waren echt heel erg mooi en lief. En haar hoofd in zijn handen, ohh. Zij ook, zo zacht. Misschien niet technisch het beste wat Mary zei, maar het was overtuigend. Voor mij. Voor Nigell niet

Koppel 9: Kathryn & Legacy
Intrigerende Legacy met Miss Bibberlips? Maar goed,.... ook hier verraste ze me meteen. Ik vond het idee heel leuk en ik vond ze't ook goed uitvoeren. Hoe 1 lichaamsdeel bewoog op de beat en de rest van het lijf er dan wat achteraan schokte, alle kanten op. Wow! Zij was volleeeeeedig uit haar stijl en hield heel goed staande. Nice. Misschien ga ik me toch niet zo aan haar ergeren. En hij? Yum yum yum baby. Leuk koppel (toch wel). Erg strak gedanst!! Yaba-daba-doooo indeed!

Koppel 10: Mollee & Nathan
De 2 baby's samen. Goofball Mollee werkt me steeds meer op de stuiterende zenuwen. Ik hou niet van "Self-proclaimed" grappige mensen. Grappig BEN je, grappig DOE je niet. Maar goed, de dans.... Doriana disco: natuurlijk bomvol spectaculaire lifts en trucs zoals gewoonlijk. En die zagen er goed uitgevoerd uit. Maar ik blijf disco (van haar) altijd een opeenstapeling van trucs vinden. Meer acrobatiek dan dansen. Het dansen tussen de trucs in vond ik dan ook wel iets minder uitgevoerd. Maar desalniettemin (nog 1x dat woord): energiek en zeker in orde om door te gaan naar de volgende show.

De bottom 2 mannen: Brandon, Russell ( ) (waarom Peter niet?!)
De bottom 2 vrouwen: Ariana, Pauline

Eruit:
Ariana. Jammer, vond haar nl in de dans vele malen beter dan hem (Peter).
Brandon. Net 1,5 dag erin en meteen er weer uit. Had hem er dan niet ingezet, zeker niet om die regel di er bestaat.
L'Amour menaçant:
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:48:47 #275
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74158952
Zo, eten staat in de oven, ff tijd om te regeren op Ang3l
quote:
Ik ben slecht in namen dus moest steeds terugspoelen en zoeken....
Ik heb een speciaal SYTYCD-schriftje , meekrabbelen doet wonderen!
quote:
Koppel 1: Phillip & Channing
Mja.... ik mag hem niet zo. Geen idee wat 't is.
Gek hè, ik ook. Bij zijn eerste auditie was ik helemaal weg van hem, maar nu denk ik 'mwah'. Maar goed, eerste show, let's give the guy a break.
quote:
Koppel 3: Ariana & Peter
Grappig. Maar zij danste hem er volledig uit voor mij.
Volledig mee eens.
quote:
Koppel 4: Noell & Russell
Wat komt zij dom en vervelend over zeg.......... zucht. Houdt ze zich nou van den domme? "Ik wist niet wat een foxtrot was". Ja meisje, je kijkt deze show ook pas voor het eerst of zo? Geen ontvangst in hillbilly-town? Annoying... jammer dat ze er niet uitkan vanwege d'r knie.
Ach ja, ze speelt die boerentrienkaart nog even lekker uit. Zij en Mollee, beste vriendinnen. Mijn God, je zult er maar mee moeten werken.
quote:
Melanie, de choreografe, heeft volgens mij al eerder een keer iemand on stage vervangen in een voorgaand seizoen, meen ik me te herinneren. Toen vond ik 't ook al Sally Spectra on stage Ze kan misschien wel een goede choreografe zijn..... maar voor mij danst ze echt met de klasse van een lomp nijlpaard. Bij de "lifts" ook, ik vond het er bij HAAR echt niet mooi uitzien, niet eens bij hem. Heel erg lomp. Ook alsof zij hem aan het leiden was ipv andersom.
Uit mijn hoofd: Jessie & Pasha, Jessie was geblasseerd en zij danste een chacha of samba met hem (geen zin om het op te zoeken. Maar... ik wil het wel even opnemen voor Melanie hoor. Dat is een hele grote geweest in de Amerikaanse latin-wereld, veel groter dan La Murphy ooit geweest is. Mel is gewoon een paar kilootjes aangekomen sinds ze niet meer aan wedstrijdsport doet en ze is tegen de 50, dus give the girl a bit of credit. Ze was overigens nu stukken beter dan toen met Pasha!
quote:
Koppel 5: Bianca & Victor
Dat achterover buigen van haar terwijl hij haar voeten vasthield en de dingen daarna. Goddamn. Dat loopstuk van hem waarbij zij rolde..... En Victor............ ohh.... smelt......... en niet alleen vanwege zijn uiterlijk. Zijn bewegingen, zijn rol die hij blééf spelen, zijn houding, zijn gezicht ..... Ohh.
Doekje ! Zekers, zekers, weer een prachtige choreo van Travis. Hij is toch wel het allergrootste talent dat SYTYCD heeft voortgebracht (fuck Blake McGrath ).
quote:
Koppel 6: Karen & Kevin
Kevin? Je haar? Nee. Gewoon: Nee. Niet doen. Nee. Vlecht he maar snel weer in. Nee.
Ik dacht vanochtend "zal ik over dat haar gaan zeiken?". Toch maar niet gedaan. Praise the Lord van Ang3l .
quote:
Met dat knotje en de vrouwelijke armbewegingen die ik toch altijd van latin al niet zo mooi vind... vond ik het net of we naar een vrouw aan het kijken waren. Grace Jones dan zoiets. Dat een hiphopper er zo verwijfd uit kan zien... het leidde m'n aandacht de hele tijd van de dans af .
Accepteer dat het de stijl is, accepteer het !!!! Die armbewegingen deed hij heul niet slecht hoor. Die Grace Jones-vergelijking .
quote:
Waarom ben ik 't nooit met de jury eens?
Da's hopelijk een retorische vraag, toch ?
quote:
Koppel 9: Kathryn & Legacy
Intrigerende Legacy met Miss Bibberlips? Maar goed,.... ook hier verraste ze me meteen. Ik vond het idee heel leuk en ik vond ze't ook goed uitvoeren. Hoe 1 lichaamsdeel bewoog op de beat en de rest van het lijf er dan wat achteraan schokte, alle kanten op. Wow! Zij was volleeeeeedig uit haar stijl en hield heel goed staande. Nice. Misschien ga ik me toch niet zo aan haar ergeren. En hij? Yum yum yum baby. Leuk koppel (toch wel). Erg strak gedanst!! Yaba-daba-doooo indeed!
Ik vond dit echt de dans van de avond. En Legacy of zoiets. Hij heeft wel een beetje een raar stemmetje, maar mooie mannen kunnen vaak ook maar beter hun mond houden .
quote:
Koppel 10: Mollee & Nathan
Goofball Mollee werkt me steeds meer op de stuiterende zenuwen. Ik hou niet van "Self-proclaimed" grappige mensen. Grappig BEN je, grappig DOE je niet. Maar goed, de dans.... Doriana disco: natuurlijk bomvol spectaculaire lifts en trucs zoals gewoonlijk. En die zagen er goed uitgevoerd uit. Maar ik blijf disco (van haar) altijd een opeenstapeling van trucs vinden. Meer acrobatiek dan dansen. Het dansen tussen de trucs in vond ik dan ook wel iets minder uitgevoerd. Maar desalniettemin (nog 1x dat woord): energiek en zeker in orde om door te gaan naar de volgende show.
eens met alles.
quote:
Eruit:
Ariana. Jammer, vond haar nl in de dans vele malen beter dan hem (Peter).
Brandon. Net 1,5 dag erin en meteen er weer uit. Had hem er dan niet ingezet, zeker niet om die regel di er bestaat.
Ariana's solo vond ik echt stukken beter dan die van Pauline. En het Brandon-verhaal is wel apart. Had hier ook niet de choreograaf in kunnen vallen (Jason Gilkison is misschien een beetje aan de grote en uitgedijde kant voor die kleine Pauline ).
  ESF Reporter woensdag 28 oktober 2009 @ 21:35:03 #276
87554 Cee
Welluk?
pi_74165873
Goed. En dan kom ik er weer aan met compleet overbodige commentaren want als je in principe de bovenste reacties op de show van gisteren samen zou voegen en er een Cee-saus overheen gooit dan heb je mijn inzending. Dit kan ik doen en dan lui achterover liggen en wachten tot ik weer een of een of een smiley kan plaatsen maar dat is ook zo passief. Dus, ik ga weer even proberen wat routines op te rakelen. Routines die me bij zijn gebleven, op een goede of niet zo'n goede manier.

Ariana & Peter - Hiphop - Black & Gold. Het was me niet flitsend, niet 'snappy' genoeg. Maar het wist me wel te bekoren alhoewel ik me achteraf bedenk dat het vooral te maken heeft met het supernummer en het clichématig gebruik van de 'kleuren' zwart en goud en de verrassende b-boy achtige moves van Peter, die door de jury niet werden opgemerkt.

Die dans met GekkeBekkenTrekker en Jacob die vloog. Ahhh ik ben zo blij met Jacob. Jacob doet de pijn van een veel te vroegtijdige exit van BBell een beetje verzachten want ik vond hem een aangename verrassing. Hij was me niet eerder opgevallen. Wat had ik 'm liever zien dansen met iedereen behalve Ashleigh, ik krijg er nog steeds de kriebels van. Mooie routine ook. Ik weet alleen nog te herinneren dat het een goede routine was, maar wat? Godskolere ik word echt dement.

Russell & Salsa Spectra. Russell Jaaaaja Krumpert. Jammer dat ik echt niet zo kan genieten van ballroom tenzij het zweet en de sex ervan afdruipt (hoi Pasha), maar ik zie hem ook graag groeien in het seizoen en daarmee bedoel ik helemaal niks vunzigs.

Mollee & Nathan. Waarom verbaast me deze pairing me totaal niet? Echt zo obvious en waarom verbaast het me niks dat ze al legioenen met fans hebben, als ik Adam moet geloven? Echt een olijk vrolijk giebelstel maar Nathan is stukken beter dan Mollee, misschien trekt hij haar wel op een hoger niveau en gaan we haar in de loop der tijd minder aan haar ergeren. Who knows.
En, ik vind disco leuk trouwens. Maar deze routine was me niet flashy genoeg.

Legacy & high-pitched cry-baby (ik ben niet goed in namen). Nou deed ie me helemaal aan Ron Link/Tarzan denken met z'n oer-loopje en z'n gevlooi! Leuke choreo en outfits en verrassende pairing maar het werkte, soms niet zo 'tight' (yes ai ken tolk dens-jargon) als dat ik zou wensen maar zeker een van de beste van de avond. Ben onderhand wel benieuwd naar een sexy ballroom met Legacy.

Kevin & Karen. Net zoiets als Jack & Karen maar dan anders. Ieuwww Kevin, ik verwacht van hem binnen een week een of andere sleazy foto die uit de diepste druipgrotten van het internet vandaan is geplukt door een cyberSherlock. Een ander soort 'modellen'foto. Ik krijg creepy vibes van hem en heb totaal geen hiphop-idee bij 'm.
Prove me wrong, Kevin. Prove me wrong.
Oh, de routine.
Die zag er goed uit, maar ja, ballroom he, daar heb je 't weer.

Ryan & z'n partner. Sorry ik lette alleen op Ryan. Oemph die zag er toch wel damn tasty uit. De choreo, van Sonya, vond ik echt helemaal niks, sorry. Het lijkt steeds of het een oude Sonya-choreo is maar dan met de passen in een andere volgorde. Of ja, passen.... fladdersprongen.

De bottom 4.
ARE YOU SHITTING ME.
Ik fast-forwardde even langs de korte recaps van de dansen en schakelde weer in toen Nigel de eerste personen naar voren riep en ik dacht dat hij kort iets ging zeggen over ze maar toen bleek bij het boe-geroep bij het roepen van Russell's naam dat het al om de bottom 4 call-out ging! Crazy bastards!
Ik geloof dus echt niet dat de jury Russell in de bottom 4 heeft gegooid omdat ze hem de minste van de avond vonden. Ze wilden hem gewoon nog een keer op tv laten krumpen zodat men kon zien hoe totaal anders zijn stijl is van wat we nu meestal van hem zullen zien. Die kop van hem na z'n (briljante) solo! Ik werd gewoon bang! Maar dan staat ie een minuut later weer zo lief daar, wat kan ie opgaan in z'n dans zeg. Ik ben fan.

Wat betreft de exits van Brandon & .... (sorry. Alweer, die namen. Iets met een E? Ik ga ECHT een notitieblokje bijhouden volgende keer. Sjezus) vond ik acceptabel.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:36:46 #277
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74168656
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Goed. En dan kom ik er weer aan met compleet overbodige commentaren want als je in principe de bovenste reacties op de show van gisteren samen zou voegen en er een Cee-saus overheen gooit dan heb je mijn inzending.
Wat nou overbodig, doe niet zo raar mens .
quote:
Jammer dat ik echt niet zo kan genieten van ballroom tenzij het zweet en de sex ervan afdruipt (hoi Pasha)
Ik weet niet of ik dit jaar wel doorkom zonder geile Rus . Zat net nog de laatste afleveringen van Dancing With The Stars te kijken en daar was Dmitry toch ook weer awfully lekker bezig zeg .
quote:
maar ik zie hem ook graag groeien in het seizoen en daarmee bedoel ik helemaal niks vunzigs.
Ik geloof je .
quote:
Ben onderhand wel benieuwd naar een sexy ballroom met Legacy.
Oooh, een rumba met zo'n slashed open to the waist blouse . Of een samba met geile heupen. Zou 'ie dat kunnen? Please, pretty pleassseeeeee ?
quote:
Net zoiets als Jack & Karen maar dan anders.
quote:
Ieuwww Kevin, ik verwacht van hem binnen een week een of andere sleazy foto die uit de diepste druipgrotten van het internet vandaan is geplukt door een cyberSherlock.
Door zijn mislukte haaravonturen en die vreselijke modellenfoto's is 'ie een klein beetje in mijn achting gedaald vandaag, maar vooralsnog geef ik hem even het voordeel van de twijfel, want ik vond dat 'ie best mooi danste.
quote:
Ryan & z'n partner. Sorry ik lette alleen op Ryan. Oemph die zag er toch wel damn tasty uit.
Sodeju, iedereen inclusief Ang3l zit hier te geilen op Ryan maar ik zag het écht (nog?) niet. Weet je wat het is? Ik heb gewoon moeite met van die typisch Italiaanse koppen, mannen met van die Sylvester Stallone-achtige trekken. Zo vond ik Austin van SYTYCD Canada 2 dus ook . Ryan heeft dat ook. Tapper Peter heeft dan weer van die ándere Italiaanse trekken, dat melkmuilerige, pafferige, Sopranos-achtige. Vin'k ook niks. Doe mij maar een Nubian Warrior als Russell met zijn puppyogen.
quote:
De choreo, van Sonya, vond ik echt helemaal niks, sorry. Het lijkt steeds of het een oude Sonya-choreo is maar dan met de passen in een andere volgorde. Of ja, passen.... fladdersprongen.
Jij en ik tegen de rest van de wereld Cee .
quote:
Ik geloof dus echt niet dat de jury Russell in de bottom 4 heeft gegooid omdat ze hem de minste van de avond vonden. Ze wilden hem gewoon nog een keer op tv laten krumpen zodat men kon zien hoe totaal anders zijn stijl is van wat we nu meestal van hem zullen zien.
Oe, interessante theorie. Ik ben een sucker voor achter-de-schermen-paranoia.
quote:
Die kop van hem na z'n (briljante) solo! Ik werd gewoon bang! Maar dan staat ie een minuut later weer zo lief daar, wat kan ie opgaan in z'n dans zeg.
Mooi hè? Wat een man. Zou 'ie te adopteren zijn ?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:04:26 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74170032
Salsa Spectra

Enne, waarom beoordeel je MIJN Victor niet?!
L'Amour menaçant:
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:40:57 #279
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74171511
Billy Bell schijnt de Ziekte van Pfeiffer te hebben .
Beterschap knul en voortaan niet meer zoenen tussen de coulissen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:50:51 #280
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74171934
En doen jullie eens niet zo lelijk over Melanie . Als Mia Michaels één van haar eigen choreografieën zou moeten dansen zou het er ook niet fraai uitzien, trust me. Anyhoo, hier is Sally in haar jongere jaren toen ze viervoudig North American Latin Champion was. Puh.

ESF Reporter donderdag 29 oktober 2009 @ 07:29:06 #281
87554 Cee
Welluk?
pi_74175398
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Salsa Spectra

Enne, waarom beoordeel je MIJN Victor niet?!
Mea Culpa, na het plaatsen van mijn post hier ben ik het een en ander nog een keer na gaan kijken en toen kwam ik tot de verbijsterende conclusie dat mijn oppervlakkige ik totaal geen aandacht heeft geschonken aan Victor.

Dus, eh...eh....tja, ik heb hem niet beoordeeld omdat zijn dansen me het licht uit de ogen sloeg en het bewustzijn uit de kop, vandaar.

Ik ga een notitieblokje kopen.
En, net als Malahide, mis ik een Zweterige Rus.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 08:06:12 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74175650
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef Malahide het volgende:
Billy Bell schijnt de Ziekte van Pfeiffer te hebben .
Beterschap knul en voortaan niet meer zoenen tussen de coulissen.

Als er straks een andere danser afvalt daardoor weten we genoeg
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 08:07:05 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74175660
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 07:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Mea Culpa, na het plaatsen van mijn post hier ben ik het een en ander nog een keer na gaan kijken en toen kwam ik tot de verbijsterende conclusie dat mijn oppervlakkige ik totaal geen aandacht heeft geschonken aan Victor.

Dus, eh...eh....tja, ik heb hem niet beoordeeld omdat zijn dansen me het licht uit de ogen sloeg en het bewustzijn uit de kop, vandaar.
Goed zo.
quote:
Ik ga een notitieblokje kopen.
En, net als Malahide, mis ik een Zweterige Rus.
Ik ben niet van de oostblokkers, dus ik mis er geen
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 08:47:37 #284
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74176152
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als er straks een andere danser afvalt daardoor weten we genoeg
wil je een gokje wagen wie?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:03:24 #285
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74176399
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet van de oostblokkers, dus ik mis er geen
The Holy Trinity (sapperdef(l)ap )

sorry Max
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:14:01 #286
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74178079
Ik heb nog niets gezien of gelezen maar ga dat over een uurtje doen.. Heb nog geen tijd gehad.. Ben zo benieuwd..
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:27:52 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74178427
Max was niet knap, dus ik snap dat je'm weggelaten hebt.
Die eerste, was dat Arthem of zoiets?
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:29:24 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74178471
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 10:14 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb nog niets gezien of gelezen maar ga dat over een uurtje doen.. Heb nog geen tijd gehad.. Ben zo benieuwd..
Mens schiet toch eens op!
Do your duty woman, for God's sake!!!!!

L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:04:08 #289
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74179448
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Max was niet knap, dus ik snap dat je'm weggelaten hebt.
Die eerste, was dat Arthem of zoiets?
Max was niet lelijk, maar die had van die verdrietige oogjes. Niet goed genoeg voor de Holy Trinity helaas.
Artem was uit seizoen 1 en voor mij persoonlijk is hij de lekkerste van stel. Goed lijf, kijkt niet al te slim uit zijn ogen maar is wel heel lief . Perfect voor mijn oppervlakkige lustgevoelens. Komt ook goed uit, want Cee is meer van Pasha en Saeramir van Dmitry.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:06:18 #290
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74179520
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 10:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mens schiet toch eens op!
Do your duty woman, for God's sake!!!!!

Inderdaad zeg. Hup, kinderen naar bed, gordijnen dicht, telefoon van de haak, pot thee erbij en aan de slag jij . Ik ga nu weg en verwacht een verslag als ik vanmiddag terugkom!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:06:54 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74179539
Ik ga voor Dmitry, zeker te weten.
Vind Pascha niet knap (alhoewel knapper dan Max) en Artem... is te lang geleden voor me maar is een erg gei... goede nr 2
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:07:31 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74179559
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:06 schreef Malahide het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Hup, kinderen naar bed, gordijnen dicht, telefoon van de haak, pot thee erbij en aan de slag jij . Ik ga nu weg en verwacht een verslag als ik vanmiddag terugkom!!
You tell'r giiiirl *snap snap snap*
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:41:29 #293
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74185190
wow menschen toch! ik heb niets gelezen maar eens even gescrolld en hoe ga ik op alles reageren heb nog een huishouden te runnen en kinderen die willen eten heb een dagtaak aan SYTYCD zo ongeveer

Heb het allemaal net gezien en het was voor mij toch wel de gekste show in de geschiedenis van SYTYCD hoor. Ik moet nu eerst dingen doen (wat ik al zei, kids huishouden en dat soort onzin ) maar dan kom ik nog even Spuit 11 doen
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:18:19 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74186759
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Saeramir het volgende:
wow menschen toch! ik heb niets gelezen maar eens even gescrolld en hoe ga ik op alles reageren heb nog een huishouden te runnen en kinderen die willen eten heb een dagtaak aan SYTYCD zo ongeveer
NIETS mee te maken!
quote:
Heb het allemaal net gezien en het was voor mij toch wel de gekste show in de geschiedenis van SYTYCD hoor. Ik moet nu eerst dingen doen (wat ik al zei, kids huishouden en dat soort onzin ) maar dan kom ik nog even Spuit 11 doen
Move it mister!
Uh... girlfriend!
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 29 oktober 2009 @ 18:58:31 #295
87554 Cee
Welluk?
pi_74197065
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Malahide het volgende:

[..]
Perfect voor mijn oppervlakkige lustgevoelens. Komt ook goed uit, want Cee is meer van Pasha en Saeramir van Dmitry.
Geweldig toch? Iedere muts d'r Rus.
Ik vond Max dan wel weer cuter dan Artem dus wat mij betreft vult hij samen met d'n Pash en d'n Dimi de Holy Trinity aan.

Oh ja, deze show ging over dansen.

Saeramir, verdorie, het wordt tijd dat je die kinderen gaat leren hoe de magnetron werkt en hoe ze een bonte was moeten draaien.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:13:05 #296
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74197568
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Geweldig toch? Iedere muts d'r Rus.
Ik vond Max dan wel weer cuter dan Artem dus wat mij betreft vult hij samen met d'n Pash en d'n Dimi de Holy Trinity aan.
Not in my Holy Trinity girlfriend .

Zeg, gaan we dit topic vanavond nog volkrijgen?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:21:39 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74197850
Houden jullie je oostblok trinity maar, pak ik de rest wel
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:27:01 #298
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74198070
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Houden jullie je oostblok trinity maar, pak ik de rest wel
Ho ho, ik schud er zo nog twee trinities uit hoor .

Ik ga vast een nieuw deeltje klaarzetten want we zitten zo vol .
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:59:22 #299
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74199267
Leuk feitje (helemaal niet om dit topic vol te krijgen, hoe komen jullie erbij...):

wisten jullie dat Victor pas vijf jaar danst? Vijf jaar .
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:01:05 #300
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74199325
Hoppa, nieuw topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')