Ik ga heerlijk spoileren dus be warned.
Commentaar op de laatste audities en Vegas laat ik maar achterwege, dat is altijd zo mosterd na de maaltijd als de Top 20… oh nee, 10

, bekend is. En ik heb geen zin om terug te kijken eerlijk gezegd.
Vegas werd er weer razendsnel doorheengejaagd. Brandon Dumlao zagen we in een flits met gebogen hoofdje door een deur verdwijnen en geen woord over al die leuke ballroomjongens die gecut werden. Wel moest er weer een heel drama gemaakt worden over die doos met die grote neus die met de staart tussen de benen afdroop terwijl ze toch heel erg goed tegen kritiek kon. Hhhm, tja

.
Godverdegodver Lil’ C. Als Shankman voor de twaalfde keer per aflevering begint te lekken ga ik ff buiten een peukie roken, maar als jij met je swagger en je swigger en je swiffer nou ook al begint, nou, dan zit Malahide een uur later nog met dikke ogen en een rode neus op de bank hoor. Damn

.
Het opzetje om bij de kandidaten thuis het goede danwel slechte nieuws brengen vond ik wel aardig. Die hele Nigel-soap was een beetje langdradig en Nigel in een England-shirt en een gele penopauze-auto…

Kijk, Lil ‘C komt daar gewoon mee weg hè, met het rijden in van die ghettotractors. Frickin’ Mia gooide er nog even haar hele levensgeschiedenis en haar nauwelijks koude moeder in, maar zij is werkelijk de enige ter wereld waarvan ik zulke emo-exploitatie kan hebben.
Een paar speciale vermeldingen bij de afvallers:
* Anthony Burrell: ooooh wat jammer. Prachtige danser, heerlijk mannelijk en zeer intrigerend. De fysiek en passie van een echte contemporary god, maar tegelijkertijd de uitstraling van een ghetto thug. Ik vind hem spannend en hoop dat ‘ie volgend seizoen weer een poging gaat wagen. Ergens heb ik daar mijn twijfels over.
* Adrian Lee: mmm, hem had ik er ook wel graag bijgehad, maar ja. Volgende keer beter hopelijk.
* Ryan Ramirez: iets stoorde me verschrikkelijk aan dit kind, maar ze is assistente van Mia geweest dus ongetwijfeld kan ze wel wat. We zullen het nooit weten, of misschien ooit wel.
En dan de Top 10 (inclusief 'Malahide enthousiasme vlaggetjes-rating' want nieuwe smileys zijn leuk)

:
Het werd een Top 11 dus. Nu wist ik dat al, want ik las het vorige week per ongeluk op een SYTYCD-forum. Tja, wat moet je er van zeggen. Het kan natuurlijk makkelijk in de nieuwe opzet, aangezien er geen vaste koppels meer zijn en er niet iedere week twee uitmoeten om de boel in balans te houden. Ik vind dat dan wel weer meteen zielig voor de meisjes (sisters ya know), maar aan de andere kant ben ik zoals gewoonlijk weer veel enthousiaster over de jongens dan over de meisjes, dus wat kan mij het schelen.
Cristina Santana: komt leuk over en ik hoop heel erg dat ze zich ontzettend gaat ontwikkelen in andere genres. Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat ze het contemporary-geweld van een aantal andere meiden aankan. Surprise me!
Alexie Agdeppa: mijn favoriet op dit moment bij de meiden. Vond het vorig jaar al jammer dat ze net niet doorging, wsl. omdat ze teveel overeenkomsten had met Pauline Mata.
Lauren Froderman: tot aan het laatste solo in Vegas was ze me eigenlijk niet opgevallen, maar damn, die kan wel wat. De judges lijken helemaal weg van haar te zijn, dus die blijft er wel een tijdje in. Lauren en Mark Kanamura… yep.
Melinda Sullivan: oh Lord, weer een tapperes. Laat ze alsjeblieft meer kunnen in andere genres dan we tot nu toe zagen, want dit is overduidelijk een Nigel-keuze. Goed voor de diversiteit van de groep, dat wel.
Ashley Galvan: wie? Sorry. Voordeel van de twijfel, dus 2 vlaggetjes.
Alex Wong: goh, wat een verrassing

. Prachtige technische balletdanser, maar ik heb nog niet echt een klik met hem. Ik heb nog steeds het gevoel dat hij ontzettend gaat falen in andere genres.
José Ruiz: jaaaaaa, ik heb een stiekem zwakje voor dit boefje met zijn acné en vlas op de kin. But Legacy he is not. Of misschien toch wel? Top 10/11 bij gebrek aan beter op b-boy/hiphop-gebied waarschijnlijk, maar ik hoop met heel mijn hart dat hij heel erg gaat verrassen.
Adéchiké Tolbert: yesssss! Die solo van hem was ffing amazing! Heel benieuwd naar meer.
Kent Boyd: oooooooh Kent Boyd, ik hou van je zoals een moeder van haar eerstgeborene. Kom in mijn danshertenkampje, snel! Dan hou ik je weg bij die slutty latinmama Anya en die fierce hiphopbiatch Comfort en zorg ik ervoor dat je alleen hele lieve contemporaryduetjes krijgt met die poezelige Kathryn.
Robert Roldan en
Billy Bell: Billy Bell hoef ik geen woorden aan vuil te maken, ben heel benieuwd of hij zijn hype gaat waarmaken. Robert Roldan, daar hebben we toch nog niet zoveel van gezien, of ligt dat aan mij? Overigens wel de enige die kans maakt op de gepatenteerde titel Echte Man Met Haar Op De Borst ©, al is dat ook wel een longshot hoor. Geen beefcake dit seizoen. Da's nie zo mooi. Robert

Billy
Morgen weer een aflevering, de introductieshow neem ik aan. Benieuwd of er meteen met de allstars gedanst wordt. Zou het wat worden, dit seizoen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 10-06-2010 20:11:48 ]